Κάλεσμα του δημάρχου Παλαμά Γιώργου Σακελλαρίου και προέδρου ΔΟΠΑΠΑΠ Βάϊου Μπακαβέλου σε συνάντηση με τους προέδρους και τα μέλη των Πολιτιστικών Συλλόγων αλλά και Αθλητικών σωματείων του Δήμου, με σκοπό την καλύτερη διασυλλογική συνεργασία, και τον έγκαιρο συντονισμό των προγραμματισμένων καλοκαιρινών εκδηλώσεων για το κοινό καλό όλων.
Η συνάντηση γνωριμίας πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 22 Μαρτίου και ώρα 18:00μμ στην αίθουσα πολλαπλών στον Παλαμά.
Οι εκπρόσωποι των Συλλόγων έδωσαν το «παρών» στο κάλεσμα του δημάρχου (που έγινε για πρώτη φορά στο δήμο) και με τη συμμετοχή τους στον διάλογο, συμφώνησαν ότι οι συνεργασίες μεταξύ τους μόνον υπέρ του συνόλου μπορούν να λειτουργήσουν και ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες συναντήσεις.
Τέλος ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τους Συλλόγους και τα σωματεία για τη συνεισφορά τους στις δράσεις και τις εκδηλώσεις του δήμου, ενώ ζήτησε από τους προέδρους να γίνει μια καταγραφή και να δημιουργηθεί μία λίστα με τις εκδηλώσεις της κάθε τοπικής κοινότητας ώστε να είναι διαθέσιμη στους ανθρώπους του δήμου το συντομότερο δυνατόν για τον καλύτερο προγραμματισμό.
Η συνάντηση γνωριμίας πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 22 Μαρτίου και ώρα 18:00μμ στην αίθουσα πολλαπλών στον Παλαμά.
Οι εκπρόσωποι των Συλλόγων έδωσαν το «παρών» στο κάλεσμα του δημάρχου (που έγινε για πρώτη φορά στο δήμο) και με τη συμμετοχή τους στον διάλογο, συμφώνησαν ότι οι συνεργασίες μεταξύ τους μόνον υπέρ του συνόλου μπορούν να λειτουργήσουν και ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες συναντήσεις.
Τέλος ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τους Συλλόγους και τα σωματεία για τη συνεισφορά τους στις δράσεις και τις εκδηλώσεις του δήμου, ενώ ζήτησε από τους προέδρους να γίνει μια καταγραφή και να δημιουργηθεί μία λίστα με τις εκδηλώσεις της κάθε τοπικής κοινότητας ώστε να είναι διαθέσιμη στους ανθρώπους του δήμου το συντομότερο δυνατόν για τον καλύτερο προγραμματισμό.




















