Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ντινοπούλου Γεωργία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ντινοπούλου Γεωργία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Η Γεωργία Ντινοπούλου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Το Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ συναυλία όπου τέσσερα μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Τρικάλων (ΣΟΝ) συνέπραξαν επί σκηνής με την MOYSA (Συμφωνική Ορχήστρα Νέων  του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης)

Πρόκειται  για τους μουσικούς της ΣΟΝ, Γρηγορίου Παρασκευή (βιολί), Λιάκου Χριστίνα (βιολί), Ντινοπούλου Γεωργία (βιολί) και Ριζά-Πιντζόπουλο Πάρι (βιολί)

Μια εξ αυτών είναι από την Ιτέα.
Πρόκειται για την Ντινοπούλου Γεωργία (βιολί) μαθήτρια του Λυκείου Ιτέας.

Η συναυλία είχε επετειακό χαρακτήρα και διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Φίλων της Μουσικής Θεσσαλονίκης (ΣΦΜΘ).Παρών ήταν και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος.


Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Ακόμη μια διάκριση για την μαθήτρια της Β΄ Λυκείου Ιτέας Γεωργίας Ντινοπούλου

Πανελλήνια ‘Ένωση Λογοτεχνών 
18ος Πανελλήνιος  Μαθητικός  Διαγωνισμός 2016

Ο διαγωνισμός περιλάμβανε δύο είδη του λόγου: Ποίημα και Διήγημα.
Τα ποιήματα δεν έπρεπε να υπερβαίνουν τους 30 στίχους, και τα διηγήματα τις 6 σελίδες.
Δικαίωμα συμμετοχής είχαν μαθητές και μαθήτριες της Γ' τάξεως Γυμνασίου και όλων των τάξεων Λυκείου και Τ.Ε.Ε., ηλικίας μέχρι και 20 ετών, με ένα μόνο ποίημα ή διήγημα.
Το θέμα του διαγωνισμού ήταν ελεύθερο.
Κάθε έργο υποβαλλόταν σε πέντε δακτυλογραφημένα αντίτυπα (από υπολογιστή), με το ψευδώνυμο του συμμετέχοντα στο πάνω δεξιό μέρος της σελίδας.
Το ψευδώνυμο που θα χρησιμοποιούσε ο κάθε μαθητής έπρεπε να είναι μονολεκτικό και γραμμένο ελληνικά. π.χ. Νεφέλη, Δαναόs, Άστρο, Αγέρι, Δανάη, κ.α.
Το πραγματικό ονοματεπώνυμο του μαθητή, η διεύθυνση κατοικίας του, το τηλέφωνό του (σταθερό και κινητό), e-mail, καθώς και τα πλήρη στοιχεία του σχολείου του, βρισκόταν σε κλεισμένο μικρότερο φάκελο που εξωτερικά είχε μόνο το ψευδώνυμό του και τον τίτλο του έργου του.
Τα κείμενα απεστάλησαν μέσα σε απλούς φακέλους από τις Διευθύνσεις των Γυμνασίων ή Λυκείων ή απευθείας από τους μαθητές έως τις 31 Μαρτίου του 2016

«Για τον μαθητικό διαγωνισμό διηγήματος» η Πανελλήνια ‘Ένωση Λογοτεχνών απένειμε το α' βραβείο στη Γεωργία Ντινοπούλου, μαθήτρια της Β’ Λυκείου του Γυμνασίου Λυκειακών Τάξεων Ιτέας Καρδίτσας, για το διήγημα "Θραύσματα" .
Η βράβευση έγινε σε ειδική τελετή στην Αθήνα, στις 15 Μαΐου 2016 και στο χώρο του πνευματικού κέντρου του Δήμου Αθηναίων.

Λίγα λόγια από το διήγημα:
Θραύσματα 
…Ανατροπές, δαιδαλώδεις δρόμοι με απότομες στροφές, απ' αυτούς που η ζωή μόνη της μπορεί να φτιάξει, και μυστικά θαμμένα βαθιά κάτω από τη σκόνη του παρελθόντος, σε μια κοινωνία αποτελούμενη από ανθρώπους με πάθος για όνειρα, αλλά λίγη για να τα προσφέρει…

F. K.


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

Πτυχίο Αρμονίας στήν μαθήτρια Γεωργία Ντινοπούλου απο το Δημοτικό Ωδείο Μουζακίου

Το Δημοτικό Ωδείο Μουζακίου αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προτεραιότητες και κατακτήσεις της Δημοτικής Αρχής Μουζακίου καθώς δίνει τη δυνατότητα σ’ όλα τα παιδιά του Δήμου να πραγματοποιήσουν μουσικές σπουδές και παράλληλα να αποκτήσουν κρατικά αναγνωρισμένα πτυχία.
Το Δημοτικό Ωδείο Μουζακίου που ξεκίνησε δειλά – δειλά τη λειτουργία του ως Μουσική Σχολή Μουζακίου, με την ανάληψη της Διοίκησης του Δήμου από την παρούσα Δημοτική Αρχή το 2003, έχει  πλέον κρατική αναγνώριση και φυσικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα Δημοτικά Ωδεία μεγαλύτερων Δήμων.

«Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε το Δήμο Μουζακίου θέσαμε ως προτεραιότητα τη δημιουργία Δημοτικού Ωδείου θέλοντας έτσι να αναβαθμίσουμε την παρεχόμενη εκπαίδευση των μικρών παιδιών του Δήμου μας. Βήμα – βήμα στήσαμε αρχικά τη Μουσική Σχολή και στη συνέχεια μέσα από τη σοβαρή δουλειά όλων των διοικήσεων της ΔΗΚΕΔΗΜ καταφέραμε να ιδρυθεί Δημοτικό Ωδείο στο Μουζάκι και μάλιστα αναγνωρισμένο από το κράτος και τα πτυχία του να έχουν κρατική αναγνώριση, ενώ παράλληλα λειτουργεί και η φιλαρμονική του Δήμου Μουζακίου. 
Θεωρώ ότι το Δημοτικό Ωδείο είναι από τα μεγαλύτερα «έργα» της Δημοτικής μας Αρχής, καθώς η προτεραιότητά μας είναι οι δημότες μας και κυρίως τα παιδιά για τα οποία θέσαμε ψηλά τον πήχη της εξωσχολικής εκπαίδευσής τους και της μουσικής τους παιδείας. 
Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλους τους προέδρους, τα διοικητικά συμβούλια και τους καθηγητές του Δημοτικού μας Ωδείου για το υψηλό επίπεδο και τις άοκνες προσπάθειές τους να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών των δημοτών μας. 
Πάνω απ΄ όλα όμως θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς που εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους στο Ωδείο και κυρίως στους μικρούς μας μαθητές που μας κάνουν διαρκώς υπερήφανους»
Δήλωσε εμφανώς ικανοποιημένος ο Δήμαρχος Μουζακίου κ. Κωτσός παραδίδοντας το πτυχίο αρμονίας στη μαθήτρια του Δημοτικού Ωδείου Μουζακίου Γεωργία Ντινοπούλου.


Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Συμμετοχή δυο μαθητριών της Ιτέας στην Ημερίδα Μαθητικού Κινηματογράφου

Οι προβληματισμοί των νέων μέσα από τις ταινίες τους

Οι αγωνίες, οι προβληματισμοί, οι απογοητεύσεις μέσα από τις ταινίες των νέων ήταν τα θέματα που απασχόλησαν την ημερίδα Μαθητικού Κινηματογράφου που διοργάνωσε χθες το Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Λάρισας με τη στήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας και του Πολιτιστικού Κέντρου Εκπαιδευτικών.

Στο θέμα αναφέρθηκε η ψυχολόγος Ολυμπία Καλαμπαλίκη, μέσω της οποίας επιχιερήθηκε η αποκωδικοποίηση των μηνυμάτων των μαθητών και σύνδεσή τους με την εκάστοτε πραγματικότητα.

Το λόγο όμως πήραν και οι δημιουργοί, όπου κινηματογραφικές ομάδες μαθητών με τους συντονιστές καθηγητές τους αναφέρθηκαν στον ενθουσιασμό, τις δυσκολίες, την επόμενη κινηματογραφική τους δουλειά.

Η ημερίδα έκλεισε με την προβολή μαθητικών ταινιών.
2ο «Κάνε Άλμα», «Πίσω από 2 ζωές»., «Μυρτώ και Ζωή», «Ονειρεύομαι, δεν υποχωρώ, ζω», «Το μικρό σπίτι», «Εν πλω στο όνειρο», «Ο νόμος του Μέρφυ», «Junk food Santa», «Η ζωή μια ρόδα», «Κι όμως ακόμα ονειρεύομαι», «Διάφανος», «Αυτή που είμαι», «Αλφαβήτα», «Δώσε μου λίγο Ουρανό»., «Φοβού τους Ξένους?»,»Αυτή είναι η ζωή σου», «Η άλλη όψη».

Την ημερίδα εκπροσώπησαν απο το σχολείο της Ιτέας οι μαθήτριες Ντινοπούλου Γεωργία και Μαρία Κελεπούρη

Η εισήγηση των κοριτσιών:

Η δημιουργία μίας ταινίας ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία για μας. Πραγματικά δεν είχαμε ασχοληθεί ξανά αλλά αυτό ήταν το στοιχείο που μας κέντρισε το ενδιαφέρον. Είχαμε θέληση και πείσμα να ξεπεράσουμε κάθε δυσκολία που μας γίνονταν εμπόδιο. Για παράδειγμα το γεγονός ότι ζούμε σε μικρή περιοχή συνεπάγεται την περιορισμένη επαφή μας με την τέχνη. Ωστόσο μπορούμε να πούμε πως ενδιαφερθήκαμε αρκετά ώστε να αποζημιωθούμε για την δουλειά μας με τα ευχάριστα σχόλια που λάβαμε. Παρά τις δυσκολίες όπως την συγγραφή σεναρίου μέχρι την ψηφιακή επεξεργασία και τις ελάχιστες διαφωνίες το αποτέλεσμα ήταν το προσδοκώμενο. Το σημαντικότερο όμως για μας ήταν το γεγονός ότι δημιουργήσαμε εξ ολοκλήρου κάτι δικό μας. Επίσης, συνεργαστήκαμε μεταξύ μας και είχαμε ομαδικότητα με αποτέλεσμα να κυλήσει ομαλά η διαδικασία δημιουργίας της ταινίας. 
Θελήσαμε λοιπόν να προβάλλουμε ένα κοινωνικό πρόβλημα που έχει πάρει μεγάλη έκταση στη σημερινή εποχή, αυτό του σχολικού εκφοβισμού. Το θέμα αυτό βρίσκεται σε έξαρση τον τελευταίο καιρό και εμείς μέσα από μία καλλιτεχνική αναζήτηση επιδιώξαμε να τονίσουμε την αρνητική μας στάση απέναντι σε αυτό αλλά και να δείξουμε την εναλλαγή των συμπεριφορών των εφήβων κατά την διαδικασία της κοινωνικοποίησης είτε καταλαμβάνουν την θέση του θύτη είτε του θύματος. 
Γενικότερα βελτιωθήκαμε από αυτή την προσπάθειά μας καθώς ήταν κάτι απόλυτα ξεχωριστό και εξαιρετικό. Όσον αφορά τα μελλοντικά  μας σχέδια επιδιώκουμε να τονίσουμε ένα επίκαιρο ζήτημα της εποχής μας που σχετίζεται με την μετανάστευση αλλά και τον ρατσισμό!

 Ντινοπούλου Γεωργία - Μαρία Κελεπούρη




Διαβάστε Περισσότερα »