Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2022

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας

Σε μια κατάμεστη αίθουσα πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022 η Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας, στην ταβέρνα του Νίκου Στεφανόπουλου.

Μας τίμησαν με την παρουσία τους, ο εκπρόσωπος του υπουργού Δικαιοσύνης κ. Κων/νου Τσιάρα κ. Ηλιούδης Γιώργος, οι βουλευτές κ. Ασημίνα Σκόνδρα και Γιώργος Κωτσός, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Κωστής Νούσιος, ο περιφερειακός σύμβουλος κ. Νικόλαος Καραγιάννης, η πρόεδρος της Τ.Κ. Ιτέας κ. Θεοδώρα Λύτρα, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ. Χρήστος Σπυρόπουλος και Ευάγγελος Λύτρας, ο πρόεδρος της Αμφικτυονίας των Θεσσαλών Καραγκούνηδων κ. Απόστολος Φιρφιρής, ο πρόεδρος του Αγροτικού Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας κ. Χρήστος Λύτρας, η πρόεδρος της χορωδίας του Δήμου Παλαμά κ. Ολγα Ντίκα, η πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Φύλλου κ. Βούλα Νταβάλια και μέλη του Δ.Σ του Συλλόγου Γυναικών Πετρίνου.

Το Δ.Σ ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση μας και εύχεται Χρόνια Πολλά, Καλές γιορτές, ευτυχισμένο και ειρηνικό το 2023 !!!!

         Η πρόεδρος
       Τζένη Μακρή
























Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ενημερωτική Εκδήλωση του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά

Δελτίο Τύπου

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ενημερωτική Εκδήλωση του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών Ιτέας το Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2022. 

Σε μια κατάμεστη αίθουσα στο Δημοτικό Κατάστημα Ιτέας παρουσιάστηκε από την Ψυχολόγο του Κέντρου Κοινότητας κα Κούτρα Έφη εισήγηση σχετικά με τους τρόπους διαχείρισης του άγχους. Ενώ η Κοινωνική Λειτουργός του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά κα Μπενέκη Βασιλική παρουσίασε το θέμα της ενδοοικογενειακής βίας με αφορμή και την διεθνή μέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των Γυναικών. 

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Παλαμά κος Σακελλαρίου Γεώργιος, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κος Καραγιάννης Νικόλαος, η Αντιδήμαρχος Παλαμά κα Φούντα Ράνια, ο Αντιδήμαρχος Ιτέας κος Μακρής Ηλίας και η πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Ιτέας κα Λύτρα Θεοδώρα. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας και την πρόεδρο του κα Τζένη Μακρή για την άψογη υποδοχή και διοργάνωση καθώς και όλο τον κόσμο που παραβρέθηκε στην εκδήλωση

Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά

Γρ. Γουλιανού & Μαυρομιχάλη Παλαμάς

Τηλ. Επικ.: 2444024415- 2444024412

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014-2020.




Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά και ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας σας προσκαλούν σε ενημερωτική εκδήλωση με θέμα:

"Αγχος και Ενδοοικογενειακή Βία"

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 17:00μμ στο Δημοτικό κατάστημα Ιτέας

Ομιλητές - Εισηγήσεις

Κούτρα Εφη - Ψυχολόγος Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά

Μπενέκη Βασιλική - Κοινωνική Λειτουργός Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά Ενδοοικογενειακή Βία"




Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας διοργανώνει την "8η ΓΙΟΡΤΗ ΠΙΤΑΣ"

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας διοργανώνει την "8η ΓΙΟΡΤΗ ΠΙΤΑΣ" την Κυριακή 3 Ιουλίου 2022 στην κεντρική πλατεία της Ιτέας.

Ωρα έναρξης 21:00μμ

Συμμετέχουν:

Τμήμα ρυθμικής γυμναστικής
Τμήμα μοντέρνου χορού (Υπεύθυνη τμήματος Βίκυ Καρανάσιου)
Η Μικτή Χορωδία Δήμου Παλαμά & μέλη της χορωδίας Ιτέας (Υπεύθυνος Μπίμπιλας Αχιλλέας)

Σας περιμένουμε.....

Σύλλογος Γυναικών Ιτέας





Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022

Οι Γυναίκες της Ιτέας γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας

Ήταν μια όμορφη βραδιά μετά από δυο χρόνια καραντίνας για τις γυναίκες του χωριού μέλη του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας που με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας γιόρτασαν στο καφέ Λούση (Ντάλλα) στην Ιτέα σε έναν εξαιρετικά διαμορφωμένο χώρο. 

Ευχήθηκαν χρόνια πολλά και απόλαυσαν το καφεδάκι τους και στη συνέχεια δείπνησαν παραγγέλνοντας από το οβελιστήριο του Κοντοβάϊου. 

Αφήνοντας στην άκρη μετά από τόσο καιρό προβλήματα και καθημερινότητα ξέσπασαν σε χορό και γέλια μέσα απ΄την ψυχή τους.

Το Δ.Σ ευχαριστεί όλες τις γυναίκες που παρευρέθηκαν σ΄αυτή την πρώτη έξοδό τους με την ελπίδα στο μέλλον να είναι καλύτερα τα πράγματα και να μαζευτούν περισσότερες κυρίες.

Ευχαριστεί επίσης τα δυο καταστήματα για την άψογη εξυπηρέτησή τους 


























Διαβάστε Περισσότερα »