Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά και ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας σας προσκαλούν σε ενημερωτική εκδήλωση με θέμα:

"Αγχος και Ενδοοικογενειακή Βία"

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 17:00μμ στο Δημοτικό κατάστημα Ιτέας

Ομιλητές - Εισηγήσεις

Κούτρα Εφη - Ψυχολόγος Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά

Μπενέκη Βασιλική - Κοινωνική Λειτουργός Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά Ενδοοικογενειακή Βία"




Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019

Ο Δήμος Παλαμά προχώρησε σε νέα διανομή προϊόντων στους δικαιούχους Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (Κ.Ε.Α)

Ο Δήμος Παλαμά, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ/FEAD)», εταίρος της Κοινωνικής Σύμπραξης στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, προχώρησε σε νέα διανομή προϊόντων στους δικαιούχους Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (Κ.Ε.Α)
Η διανομή πραγματοποιήθηκε με μεγάλη ανταπόκριση από τους δικαιούχους στο Μουσών Μέλαθρον όπου στεγάζεται το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά, στις 4 Δεκεμβρίου και παρατάθηκε μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου 2019.
«Η συγκεκριμένη υλική βοήθεια είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη στήριξη των συνδημοτών μας που έχουν βρεθεί σε δυσμενή οικονομική κατάσταση και αποτελεί την ελάχιστη στήριξη που οφείλουμε να επιδείξουμε αναφορικά με την καταπολέμηση της φτώχειας και τη μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού», δήλωσε η Αντιδήμαρχος Παλαμά κα Ουρανία Φούντα.








Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Στο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Παυσιλυπούπολης βρέθηκε ο Δήμος Παλαμά με το Κέντρο Κοινότητας

Στο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Παυσιλυπούπολης βρέθηκε ο Δήμος Παλαμά με το Κέντρο Κοινότητας, την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου από τις 10 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και συγκεκριμένα στο «Παιχνιδόσπιτο» το οποίο για εκείνη τη μέρα είχε θέμα: «Γνωρίζοντας το Δήμο Παλαμά».
Πλήθος κόσμου, μικροί και μεγάλοι από όλες τις περιοχές της Ελλάδας επισκέφθηκαν το «Παιχνιδόσπιτο» τους οποίους υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά η εκπρόσωπος του Δήμου Παλαμά Κα Μπλουγουρά Θεοδώρα και τα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας Κα Κωστοπούλου Κωνσταντία – Κοινωνική Λειτουργός / Συντονίστρια του Κέντρου και Κα Κούτρα Έφη – Ψυχολόγος.
Δόθηκαν σε όλους ενημερωτικά φυλλάδια τόσο του Δήμου όσο και του Κέντρου Κοινότητας σε μια προσπάθεια ενημέρωσης του ευρύτερου κοινού για το έργο που επιτελούν τα Κέντρα Κοινότητας σε όλη την Ελλάδα και κυρίως τις δράσεις και το πεδίο δραστηριότητας του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Παλαμά.
Πάνω από 300 γουράκια χειροτέχνησαν οι μικροί φίλοι που κατέκλυσαν το σπιτάκι, με τη βοήθεια των υπαλλήλων, τα οποία και κράτησαν ως ενθύμιο προσδοκώντας η Νέα Χρονιά να φέρει σε όλους Υγεία, Τύχη, Αγάπη, Ευτυχία και Πίστη.

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014-2020









Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Παλαμά στο Νηπιαγωγείο Ιτέας

Το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Παλαμά συνεχίζει την Εκπαιδευτική Δράση με τίτλο: "Μαθαίνοντας τα Δικαιώματά μου" και για τα υπόλοιπα Νηπιαγωγεία του Δήμου Παλαμά που εκδήλωσαν ενδιαφέρον.
Την προηγούμενη Παρασκευή 14/12/2018, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Ιτέας ήρθαν σε επαφή με τα δικαιώματά τους και τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού, γνώρισαν τη φίλη και φύλακα άγγελο των δικαιωμάτων τους, τη UNICEF και εμπέδωσαν όρους και νέες έννοιες μέσα από δραστηριότητα βιωματικής μάθησης, χειροτεχνώντας αναμνηστικό ως ενθύμιο από τη συμμετοχή τους.
Στην εκπαιδευτικό, Κα Βαλιάκου Βασιλική που αγκάλιασε τη δράση δόθηκε έπαινος για τη συμμετοχή του Νηπιαγωγείου.





Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Και ο Πολιτισμός είναι Δικαίωμα των Παιδιών και των Νέων» είναι το σλόγκαν του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού για τον φετινό Eορτασμό της Ημέρας για τα Δικαιώματα του Παιδιού, δημοσιεύοντας στην επίσημη ιστοσελίδα του το πρόγραμμα των δράσεων και παρεμβάσεων που θα πραγματοποιήσουν Φορείς, Περιφέρειες και Δήμοι για την Ημέρα αυτή. Στο Πρόγραμμα των εκδηλώσεων του Υπουργείου συμπεριλαμβάνεται και το Διήμερο Εκπαιδευτικών Δράσεων που ανέλαβε να υλοποιήσει το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Παλαμά, στο πλαίσιο της ανάπτυξης δράσεων δημιουργικής απασχόλησης επιμορφωτικού και κοινωνικού περιεχομένου κι έτσι ο Δήμος μας βρίσκεται ανάμεσα στους 18 Δήμους της Ελλάδας που ανταποκρίθηκε θετικά και έμπρακτα στην πρόσκληση του Υπουργείου.
Με αφορμή την Επέτειο Υιοθέτησης της Διεθνούς Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού, τα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Παλαμά ανέλαβαν την πρωτοβουλία να συντονίσουν μια σειρά από εκπαιδευτικές δράσεις για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου, με σκοπό την ευαισθητοποίησή τους στην προάσπιση των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων και των θεμελιωδών ελευθεριών καθώς και την ομαλή κοινωνική τους ένταξη.
Έτσι στις 20 και 21 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες Εκπαιδευτικές Δράσεις με Τίτλο: «Μαθαίνοντας τα Δικαιώματά μου» στις οποίες συμμετείχαν (έπειτα από πρόσκληση) μαθητές από το 1ο,2ο,3ο και 4ο Νηπιαγωγείο Παλαμά καθώς και από το Νηπιαγωγείο Μάρκου. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Παλαμά κατά τη διάρκεια του ωρολόγιου προγράμματος ενώ το συντονισμό ανέλαβαν η Κοινωνική Λειτουργός-Κωστοπούλου Κωνσταντία και η Ψυχολόγος-Κούτρα Έφη του Κέντρου Κοινότητας. Αρχικά, τα παιδιά μέσα από διαλογική συζήτηση γνώρισαν την έννοια «δικαίωμα». Έπειτα, μέσα από αφήγηση παραμυθιού ήρθαν σε επαφή με τα δικαιώματά τους, τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού και γνώρισαν τη φίλη και φύλακα άγγελο των δικαιωμάτων τους, τη UNICEF. Τέλος μέσα από δραστηριότητα βιωματικής μάθησης και με στόχο την καλλιέργεια της συνεργατικότητας και της αλληλεγγύης, εμπέδωσαν όρους και νέες έννοιες, χειροτεχνώντας αναμνηστικό ως ενθύμιο
από τη συμμετοχή τους. Στους εκπαιδευτικούς που αγκάλιασαν τη δράση με μεγάλη προθυμία, δόθηκε έπαινος από το Κέντρο Κοινότητας για τη συμμετοχή του σχολείου τους.
Ήταν ένα πολύ όμορφο διήμερο, μαθητές, εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι έδωσαν ραντεβού για την επόμενη συνάντηση. 
Τις επόμενες μέρες, τα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας ξεκινούν τις επαφές με τα υπόλοιπα Νηπιαγωγεία του Δήμου Παλαμά για τον Προγραμματισμό της δεύτερης φάσης της δράσης: «Μαθαίνοντας τα δικαιώματά μου» οι οποίες θα πραγματοποιηθούν το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου. Παρόμοιες δράσεις θα πραγματοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον καθώς και σε τμήματα που θα δημιουργηθούν κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος γονέων που επιθυμούν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν τη δράση εκτός σχολικού πλαισίου.
Αξίζει να μετατρέψουμε τις σκέψεις μας σε πράξη και να σχεδιάσουμε παρεμβάσεις που θα φέρουν αλλαγές στο λόγο, τις συνειδήσεις και τις καθημερινές κοινωνικο-πολιτισμικές πρακτικές μας.

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά, Δ/νση: Γρ. Γουλιανού & Μαυρομιχάλη (Δημοτικό Ωδείο Μουσών Μέλαθρον), Τηλ: 2444024415, Email: kentro.koinotitas@palamascity.gr

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014-2020.








Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Το Κέντρο Κοινότητας Παλαμά σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών Παλαμά σας προσκαλούν στην Ενημερωτική Εκδήλωση που διοργανώνουν

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών Παλαμά σας προσκαλούν στην Ενημερωτική Εκδήλωση που διοργανώνουν με θέμα: «Η Ψυχική Υγεία σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο» που θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Παλαμά την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 17:00 μμ.
Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι:
α) «Κατάθλιψη – Η μάστιγα του 21ου αιώνα», με εισηγητή τον κο Αποστολίκα Απόστολο, Ψυχίατρο – Ψυχοθεραπευτή Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας και
β: «Ξεπερνώντας το Άγχος» με εισηγήτρια την κα Κούτρα Έφη, ψυχολόγο του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014-2020



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

Δελτίο Τύπου

Ο Δήμος Παλαμά ανταποκρίνεται θετικά στο κάλεσμα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού το οποίο σε συνεργασία με την Προεδρία της Δημοκρατίας και το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απέστειλε πρόσκληση για ενεργή συμμετοχή και προγραμματισμό δράσεων με αφορμή την 20η Νοέμβρη, επέτειο υιοθέτησης της Διεθνούς Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

Τις δράσεις ανέλαβε να πραγματοποιήσει το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Παλαμά οργανώνοντας διήμερο εκπαιδευτικών δράσεων για τα παιδιά των νηπιαγωγείων του Δήμου με θέμα: «Μαθαίνοντας τα δικαιώματά μου». Τα παιδιά μέσα από παραμύθια και δραστηριότητες βιωματικής μάθησης, θα γνωρίσουν τα δικαιώματά τους και θα έρθουν σε επαφή με τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Οι δράσεις θα λάβουν χώρα στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Παλαμά στις 20 και 21 Νοεμβρίου 2018 και ώρες 08:30 με 12:00 ενώ το συντονισμό έχουν αναλάβει η Κοινωνική Λειτουργός κ. Κωστοπούλου Κωνσταντία και η Ψυχολόγος κ. Κούτρα Έφη, του Κέντρου Κοινότητας.

Σημειώνεται πως ανάλογες εκπαιδευτικές δράσεις θα πραγματοποιηθούν σε όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και προσχολικής αγωγής του Δήμου Παλαμά που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής, καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014-2020.



Διαβάστε Περισσότερα »