Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σύλλογος Γυναικών Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σύλλογος Γυναικών Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

Ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα

Ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά την Κυριακή 14/1/24 έκοψε την καθιερωμένη πρωτοχρονιάτικη πίτα στο καφέ Jigger.
Σε μια αίθουσα κατάμεστη από μέλη και φίλους του συλλόγου και σε περιβάλλον ιδιαίτερα γιορτινό αντάλλαξαν ευχές για μια χρονιά 2024 γεμάτη υγεία,αισιοδοξία και δημιουργικότητα. Φυσικα ευχή όλων είναι να λυθούν γρήγορα τα προβλήματα που απασχολούν την περιοχή μετά τις καταστροφές που προκάλεσαν οι πλημμύρες του Σεπτέμβρη.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι βουλευτές κ.Γ.Κωτσος, κ.Α.Σπανιας εκπρόσωποι του κ Κώστα Τσιαρα και της κ.Ασ.Σκονδρα, ο αντιπεριφερειάρχης κ.Κ.Τελιος, ο δήμαρχος Παλαμά κ.Σωκράτης Δασκαλοπουλος, οι αντιδήμαρχοι κ.Κ.Παπαντινας, ο κ.Δ Παπαμαργαριτης, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν οι βουλευτές κ.Α.Σπανιας, κ.Γ.Κωτσος και ο δήμαρχος Παλαμά κ.Σ.Δασκαλοπουλος.Την βραδιά πλαισίωσαν οι μουσικοί Α.Φαλιαγγας και η Ρ.Πέτσα στο τραγούδι,ο Σ.Βαιοπουλος στο μπουζούκι και ο Γ.Πρασσας στα πλήκτρα οι οποίοι με τις επιλογές τους και τις υπέροχες φωνές τους χάρισαν στους παρευρισκόμενους μια αξέχαστη βραδιά.
Το Δ.Σ. του συλλόγου εύχεται σε όλους Καλή Χρονιά!!







Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

Ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά στον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Παλαμά κ.Σωκρατη Δασκαλόπουλο

Την Πέμπτη 4/1/24 ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά πραγματοποίησε εθιμοτυπική επίσκεψη στον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Παλαμά κ.Σωκρατη Δασκαλόπουλο..

Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε θέματα τοπικού ενδιαφεροντος και διεξήχθη σε ιδιαίτερα φιλικό κλίμα.

Το δ.σ.του Συλλογου ευχήθηκε στον Δήμαρχο καλή χρονιά, καλη θητεια και συζήτησε θέματα που αφορουν στην προώθηση της αγαστης συνεργασίας μεταξύ Δήμου και Σύλλογου Γυναικών Παλαμα.




Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Ενημερωτική εκδήλωση του Συλλόγου Γυναικών Παλαμά με θέμα "Φυσιολογική και προβληματική συμπεριφορά παιδιών και εφήβων"

Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα "Φυσιολογική και προβληματική συμπεριφορά παιδιών και εφήβων" πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 10 Νοεμβρίου στον Παλαμά, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γυναικών Παλαμά και τη συνεργασία του Ιατρικού Συλλόγου Καρδίτσας, των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων και του Δ.Ο.Π.Α.Π.Α.Π.
Οι ομιλητές παρουσίασαν με απλό τρόπο και επιστημονικά τεκμηριωμένες γνώσεις το θέμα.
Η παιδίατρος Ευανθία Τριβάρα αναπτύσσοντας το θέμα για τη φυσιολογική ανάπτυξη και τη συμπεριφορά τόνισε, ότι όλα τα παιδιά αναπτύσσονται διαφορετικά και με το δικό τους ρυθμό, ωστόσο, η πλειοψηφία τους τελικά θα περάσει από τα ίδια αναπτυξιακά ορόσημα.
Αναφέρθηκε στη συνέχεια στα συνήθη προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών και στη διαχείρισή τους τονίζοντας τις ιδιαιτερότητες των διαφορετικών αναπτυξιακών σταδίων από τα οποία περνάνε τα παιδιά και οι έφηβοι.
 Ο παιδίατρος Ελευθέριος Μουτσάνας μίλησε για το ρόλο της κληρονομικότητας και του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς, αναφέρθηκε στις δυσκολίες οριοθέτησης της φυσιολογικής και προβληματικής συμπεριφοράς και έκλεισε την εισήγησή του με αναφορές στις διαταραχές διασπαστικής συμπεριφοράς και στις αγχώδεις διαταραχές, τονίζοντας ότι η παραπομπή στον ειδικό πρέπει να γίνεται έγκαιρα, γιατί η καθυστέρηση οδηγεί στη μονιμοποίηση των προβλημάτων συμπεριφοράς.
Η ψυχολόγος Ευθυμία Παπαμαργαρίτη παρενέβη σχολιάζοντας τις εισηγήσεις των παιδιάτρων ομιλητών και τόνισε τα δυσδιάκριτα όρια των αντικειμένων μεταξύ παιδιατρικής και ψυχολογίας και την ανάγκη συνεργασίας για τη μεγιστοποίηση του οφέλους των παιδιών.
Μετά το τέλος των εισηγήσεων ακολούθησε συζήτηση και οι ομιλητές απάντησαν στις ερωτήσεις των γονιών.
Τη συζήτηση συντόνισε  ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Καρδίτσας κύριος Αριστοτέλης Σπάνιας. 
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν η πρόεδρος του Δ.Σ. Παλαμά κ. Εφη Πετροπούλου, η αντιδήμαρχος κ. Ράνια Φούντα, εκπ/ποι συλλόγων και φορέων και πλήθος κόσμου, που παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τους ομιλητές.









Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Το Κέντρο Κοινότητας Παλαμά σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών Παλαμά σας προσκαλούν στην Ενημερωτική Εκδήλωση που διοργανώνουν

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών Παλαμά σας προσκαλούν στην Ενημερωτική Εκδήλωση που διοργανώνουν με θέμα: «Η Ψυχική Υγεία σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο» που θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Παλαμά την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 17:00 μμ.
Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι:
α) «Κατάθλιψη – Η μάστιγα του 21ου αιώνα», με εισηγητή τον κο Αποστολίκα Απόστολο, Ψυχίατρο – Ψυχοθεραπευτή Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας και
β: «Ξεπερνώντας το Άγχος» με εισηγήτρια την κα Κούτρα Έφη, ψυχολόγο του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Παλαμά.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014-2020



Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Ιατρική ημερίδα στον Παλαμά

Ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Καρδίτσας και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων Παλαμά διοργανώνουν ιατρική ημερίδα με θέμα:
«Τα μυστικά του ύπνου, οι διαταραχές του, η πρόληψη και η αντιμετώπισή τους».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016, στις 11 πμ, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Παλαμά.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διαλέξεις των παιδιάτρων Ελευθερίου Μουτσάνα και Ευανθίας Τριβάρα.
Ο παιδίατρος Ελευθέριος Μουτσάνας θα αναπτύξει το θέμα «Τα μυστικά του ύπνου, οι πρωτοπαθείς διαταραχές του και η πρόληψη της αϋπνίας» και η παιδίατρος Ευανθία Τριβάρα θα αναπτύξει το θέμα «Οι δευτεροπαθείς διαταραχές του ύπνου και η αντιμετώπισή τους».
Στον ίδιο χώρο θα υπάρχει έκθεση βιβλίου σχετιζόμενη με τον ύπνο.

Το θέμα της ημερίδας είναι πολύ σημαντικό, αφού ο ύπνος καταλαμβάνει το 1/3 της ζωής του ανθρώπου και διαταραχές του ύπνου παρουσιάζει το 1/3 των παιδιών και ενηλίκων.
Θεωρείται ότι ως τώρα δεν δόθηκε η πρέπουσα προσοχή για τη σημασία της λειτουργίας του ύπνου για τη μνήμη, τη μάθηση αλλά και για την ψυχική και σωματική υγεία των ανθρώπων - παιδιών και ενηλίκων.
Οι αποκτηθείσες, όμως, γνώσεις τα τελευταία χρόνια οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο καλός ύπνος, μαζί με την υγιεινή διατροφή και την άσκηση, είναι από τις πιο βασικές προϋποθέσεις για την επίτευξη καλής υγείας και κατά συνέπεια μακροζωίας.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του Συλλόγου Γυναικών Παλαμά με θέμα "Πρόληψη και Υγεία το Καλοκαίρι"

Το Σάββατο 25 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στον Παλαμά με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γυναικών  ημερίδα με θέμα "ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ"

Είναι θέματα και προβλήματα που αφορούν μικρούς και μεγάλους.
Προσπαθούμε όλοι μας να απολαύσουμε τον ήλιο, τη θάλασσα και τις διακοπές γιατί έχουμε ανάγκη στιγμές χαλάρωσης και φυγής από την καθημερινότητα.
Ξέρουμε  όμως πώς να προφυλαχτούμε;

Ομιλητές της εκδήλωσης ήταν:

O Kος Χρούμπ Ιωσήφ (ειδικός παθολόγος, συντονιστής διευ/της του Κ.Υ .ΠΑΛΑΜΑ) με θέμα "Η σημασία της πρόληψης"
Η Κα Ελένη Κατράνα –Τζέλλα (ειδικός ιατρός Δερματολόγος –Αφροδισιολόγος) με θέμα "Ήλιος και Δέρμα"
Ο Κος Σωτήρης Τζέλλας (Χειρούργος Ω.Ρ.Λ) με θέμα "Συνήθη Ω.Ρ.Λ. προβλήματα του καλοκαιριού"

Η πρόληψη είναι ο πιο σύγχρονος και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης των κυριότερων ασθενειών της εποχής μας. Ο προληπτικός έλεγχος  μειώνει σε μεγάλο βαθμό τους διάφορους προδιαθεσικούς παράγοντες κινδύνου. Οι γυναίκες θα πρέπει να ελέγχονται τακτικά με μαστογραφία, test pap και αργότερα οστεοπορωση.
Οι άντρες να ελέγχουν τον προστάτη για καρκίνο.
Ο  Κος Χρουμπ υποστήριξε με έμφαση ότι είναι απαραίτητη η διατήρηση κανονικού σωματικού βάρους, η  τακτική σωματική άσκηση, η υγιεινή διατροφή καθώς και η αποφυγή καπνίσματος και κατανάλωσης αλκοόλ.

Οι κίνδυνοι που κρύβει η αλόγιστη έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία αναπτύχθηκαν από την ειδικό Δερματολόγο-Αφροδισιολόγο Ελένη Κατράνα-Τζέλλα. Σ ’αυτούς τους κινδύνους περιλαμβάνονται ο καρκίνος του δέρματος, η φωτογήρανση κ.α. Τονίστηκε η μεγάλη σημασία της πρόληψης και της φωτοπροστασίας  με τη σωστή χρήση των αντηλιακών και η σημασία της έγκαιρης διάγνωσης στη σωστή αντιμετώπιση και θεραπεία των προβλημάτων που προκαλούνται από τον ήλιο.

Το καλοκαίρι ακόμα και το μπάνιο στη θάλασσα και την πισίνα όμως μπορεί να μας δημιουργήσει προβλήματα. Τη σημασία του να γνωρίζουμε τι μπορεί να μας συμβεί και πώς να το αντιμετωπίσουμε ανέπτυξε ο Χειρουργός Ωτορινολαρυγγολόγος Τζέλλας Σωτήρης.
Εξωτερική ωτίτιδα, μυκητιάσεις ωτός, τραυματικές ρήξεις τυμπάνου, ναυτία των ταξιδιωτών και άλλες παθήσεις που συνδέονται με τις καλοκαιρινές διακοπές μπορούν να αποφευχθούν και να αντιμετωπιστούν εύκολα με τα κατάλληλα μέτρα.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπ/ποι της δημοτικής αρχής  εκπ/ποι φορέων και πλήθος κόσμου.

Ο Σύλλογος Γυναικών σας εύχεται Καλό Καλοκαίρι.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Την "Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος" γιόρτασε ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του Συλλόγου Γυναικών Παλαμά το απόγευμα της Κυριακής 5/6, αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και με σκοπό την ευαισθητοποίηση όλων στην προστασία του περιβάλλοντος.

Η κεντρική πλατεία της πόλης γέμισε με χαρούμενες φωνές παιδιών που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συλλόγου και ήρθαν να στολίσουν με τις ζωγραφιές τους το «Λουλουδόσπιτο».
Έστειλαν μ αυτό τον τρόπο το δικό τους μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος και την αγάπη τους για τη φύση.

Ένα μήνυμα ζωγραφισμένο με χρώματα του ήλιου, της θάλασσας, των δασών βγαλμένο από αθώες μικρές ψυχές, που εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε χρέος απέναντί τους να διαφυλάξουμε και να μην αφήσουμε να ξεθωριάσουν τα χρώματα της φαντασίας τους για τον κόσμο.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πολλά μέλη του Συλλόγου καθώς και η Δημοτική Αρχή της πόλης με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Σακελλαρίου που χαιρέτησε την εκδήλωση καλώντας τον καθένα να συμμετέχει στην προστασία του περιβάλλοντος.

Ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά, ως επιβράβευση αυτής της προσπάθειας και της συμμετοχής,  χάρισε σε όλα τα παιδιά λουλούδια για τον κήπο τους.
Τα λουλούδια ήταν προσφορά του Συλλόγου και του φυτωρίου του κ. Παπαγεωργίου Δημήτρη τον οποίο το Δ.Σ. ευχαριστεί θερμά.









Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά στέλνει το δικό του μήνυμα...

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβαλλοντος, το Δ.Σ. του Συλλόγου Γυναικών Παλαμά σε μια προσπάθεια ευαισθητοποιησης των πολιτών της πόλης και ιδιαίτερα των μικρών παιδιών του Παλαμά το απόγευμα της Κυριακής στέλνει το δικό του μήνυμα.






Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Σύλλογος Γυναικών Παλαμά: Αφιέρωμα στην ημέρα της γυναίκας

Η 8η Μαρτίου ως παγκόσμια ημέρα της γυναίκας θεσμοθετήθηκε από τον ΟΗΕ το 1977, ο οποίος κάλεσε όλες τις χώρες του κόσμου να  τη γιορτάσουν ως μια μέρα κινητοποιήσεων για την υποστήριξη της ισότητας και την αξιολόγηση των γυναικών στην κοινωνία.

Η Γυναίκα ήταν είναι και θα συνεχίσει να είναι ένα σύμβολο αγάπης ομορφιάς , στοργής αλλά και κατανόησης εγκαρτέρησης  και τρυφερότητας.
Υπάρχει κάτι πιο όμορφο από τη γυναίκα;
Μπορούμε να της αρνηθούμε μήπως το δικαίωμα να επενδύσει στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας της και των οραμάτων της;
Από τη φύση της είναι πλασμένη για τη μητρότητα, τη συντροφικότητα, τη δεκτικότητα και: παράλληλα προικισμένη με απίστευτη δύναμη και αντοχή.

Σήμερα οι γυναίκες όλου του κόσμου μάχονται για να πετύχουν τα αυτονόητα
Την εξάλειψη των διακρίσεων και τη διαμόρφωση ενός μέλλοντος όπου να μπορεί να ζει κανείς και να εργάζεται χωρίς εμπόδια και προκαταλήψεις.

Η ισότητα των φύλων αποτελεί θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα και βασικό στόχο κάθε σύγχρονης δημοκρατικής χώρας. Όραμα μας είναι μια κοινωνία στην οποία άνδρες και γυναίκες μοιράζονται εξίσου τα αγαθά, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα στην εργασία  στην πολιτική, στην εξουσία, στον ελεύθερο χρόνο στην οικογένεια χωρίς το βάρος των στερεότυπων του φύλου που προδιαγράφει  διαφορετικούς ρόλους για άνδρες και γυναίκες ,αντρικά  και γυναικεία  επαγγέλματα, διαφορετικές αμοιβές, καθήκοντα και απολαβές, διαφορετικά πρότυπα ζωής.

Οι Γυναίκες του Παλαμά τιμούν και γιορτάζουν την 8η του Μάρτη δίνοντας ραντεβού το βράδυ της Τρίτης στις 8μμ στην ταβέρνα ΠΕΥΚΑΚΙΑ.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΑΛΑΜΑ

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Διοργάνωση Χριστουγεννιάτικου καφέ απο τον Σύλλογο Γυναικών Παλαμά

Την έναρξη των Χριστουγεννιάτικων γιορτών στον Παλαμά σηματοδοτεί ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά με το Χριστουγεννιάτικο Καφέ που διοργανώνει την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου  στις 4.30 μ.μ. στο ΜΕΓΑΡΟ ΠΑΛΑΜΑ.
Με ένα φλιτζάνι καφέ που γίνεται επικοινωνία για κάθε ανοιχτή καρδιά, οι φίλες και τα μέλη θα ανταλλάξουν τις ευχές τους σε μια εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύλλογος με πολύ μεράκι και γιορτινή διάθεση.
Αυτό το απόγευμα, είναι καλεσμένες όλες οι γυναίκες ανεξαιρέτως , σε ένα χριστουγεννιάτικο περιβάλλον με σκοπό τη χαλαρή κουβέντα και τις στενότερες σχέσεις.
Ο Σύλλογος δημιούργησε γι’αυτό το λόγο τις καλύτερες προϋποθέσεις παρέα με τα παιδιά του μπαλέτου ROYAL DANCE και τις όμορφες χορογραφίες τους καθώς και με τη συντροφιά έντεχνης μουσικής.

Όσες κυρίες παρευρίσκονται ετοιμάζουν τα δικά τους χριστουγεννιάτικα εδέσματα και εμπλουτίζουν το μπουφέ.
Το πρωί της ίδιας μέρας στις 11π.μ. στο κέντρο πολλαπλών χρήσεων θα γίνει παρουσίαση του βιβλίου πώς να κρυφτείς απ’τα παιδιά’του καθηγητή του πανεπιστημίου Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα.

Ο Σύλλογος Γυναικών συμμετέχει στη διοργάνωση και καλεί τα μέλη του να παρευρεθούν.

ΤΟ Δ.Σ.

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Επιστολή διαμαρτυρίας στο Δήμαρχο Παλαμά απο τον Σύλλογο Γυναικών Παλαμά

Επιστολή διαμαρτυρίας για την επικείμενη συγχώνευση του Α.Τ. Παλαμά με το Α.Τ. Σοφάδων στους Σοφάδες απέστειλε στο Δήμαρχο Παλαμά ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά.

Η επιστολή παράλληλα αποστέλλεται στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στους Βουλευτές του νομού μας, στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και την Αστυνομική Δ/νση Καρδίτσας.


Αναλυτικά η επιστολή:
Κύριε Δήμαρχε, σαν Σύλλογος Γυναικών Παλαμά θεωρούμε αναγκαίο να εκφράσουμε την άρνησή μας και να διαμαρτυρηθούμε έντονα στην κατάργηση του Α.Τ. Παλαμά που δρομολογείται με γρήγορους ρυθμούς το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ο "Αστυνομικός Καλλικράτης" έβαλε στο στόχο του και την περιοχή μας, προκαλώντας έτσι τη δικαιολογημένη αντίδραση των κατοίκων και των τοπικών φορέων της πόλης μας. Επιβάλλεται να είμαστε ενωμένοι και παρόντες σε κάθε πρόβλημα που προκύπτει, γι’ αυτό στέλνουμε αυτήν την επιστολή ενημέρωσης – διαμαρτυρίας.

Στα πλαίσια της πολιτικής εξοικονόμησης κόστους δεν μπορεί να θυσιάζεται η τάξη και η ασφάλεια των πολιτών, καθώς η εφαρμογή ενός τέτοιου σχεδίου θα μηδενίσει την παρουσία αστυνομικής δύναμης στην πόλη μας αλλά και στην ευρύτερη περιοχή. Ήδη η ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια των «μνημονίων» βρίσκεται σε αποσύνθεση. Κάθε νέα πρόταση συμβάλει περισσότερο σ’ αυτό και οδηγεί στην απομόνωση και καταστροφή της περιφέρειας. Πρόσφατα με παρόμοιες αποφάσεις έκλεισε το Ι.Κ.Α, η Εφορία και το Ειρηνοδικείο. Θεωρούμε απαραίτητο να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας από κάθε επερχόμενη λαίλαπα γιατί αυτές οι κακές πρακτικές δεν έχουν αρχή και τέλος. Στην περιοχή μας τα τελευταία χρόνια για λόγους οικονομικούς, κοινωνικούς, πολιτικούς έχει παρατηρηθεί έξαρση του φαινομένου της παραβατικότητας και εγκληματικότητας. Η ανάγκες για αστυνόμευση είναι μεγάλες και ο πολίτης αισθάνεται αβοήθητος και απροστάτευτος. Το Α.Τ. Παλαμά με την ύπαρξη του έχει συμβάλει αποτελεσματικά σε κλοπές αγροτικών προϊόντων, κλοπές και απόπειρες κλοπών σπιτιών, καταστημάτων και αυτοκινήτων, στη διάσωση περιουσιών από φυσικές καταστροφές, στη διακίνηση ναρκωτικών. Στην παροχή βοήθειας απροστάτευτων υπερηλίκων από κυκλώματα εξαπάτησης και στη διατήρηση της ισορροπίας εξαιτίας της αθρόας έλευσης των αλλοδαπών.

Την πρόταση της Δημοτικής Αρχής για μετεγκατάσταση του Α.Τ. σε άλλο υπάρχων κτήριο της πόλης μας νομίζουμε ότι πρέπει οι αρμόδιοι να τη μελετήσουν πιο σοβαρά και με περισσότερη ευαισθησία δίνοντας χρόνο στην επίλυση του θέματος.
Μ’ αυτή την πρόταση μηδενίζεται η αιτιολογία του κόστους παραμονής του Α.Τ. στον Παλαμά. 

Δηλώνουμε την συμπαράστασή μας στη Δημοτική Αρχή του Παλαμά σχετικά με τις ενέργειες παραμονής του Α.Τ. στην πόλη μας ως γυναίκες, μητέρες και σύζυγοι ευαισθητοποιημένες στα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας και ορθώνουμε ανάστημα αντίδρασης και αντίστασης σε τέτοιες αποφάσεις.

ΤΟ ΔΣ
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΑΛΑΜΑ για την "Γιορτή της Μητέρας"

Κυριακη 10 Μαιου 2015

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ

Η παγκόσμια ημέρα της Μητέρας είναι  μέρα εορτασμού της μητρότητας και των ευχαριστιών προς τη μητέρα .Μια γιορτή με αρχαιοελληνικές αναφορές στη λατρεία της θεάς Κυβέλης, της μητέρας των θεών, όπως την προσφωνεί ο Πίνδαρος.(«Κυβελα, Ματερ θεών»)

Στη σύγχρονη εποχή, η αμερικανίδα κοινωνική ακτιβίστρια Άννα Μαρία Τζαρβις (1864-1948) ήταν αυτή που είχε πρώτη την ιδέα να καθιερωθεί μια ιδιαίτερη ημέρα προς τιμή της μητέρας. Η δεύτερη Κυριακή κάθε Μαΐου.
       
ΜΑΝΑ, ΜΗΤΕΡΑ, ΜΑΜΑ.
Τρεις λέξεις που κλείνουν μέσα τους ομορφιά ,τρυφερότητα και αγάπη…..
Τρεις λέξεις που ηχούν με τόση δύναμη στα αυτιά όλων μας.
     
Τιμούμε λοιπόν τη ΜΑΝΑ, την ΜΗΤΕΡΑ τη ΜΑΜΑ, που μοχθεί, που αγωνιά, που χαίρεται, που αδιάκοπα εργάζεται για το καλό της οικογένειας. Τη μάνα που γεννά ζωή και συμμετέχει στο θαύμα της ζωής.
     
Ο ρόλος της μητέρας, σε μια εποχή που μεταβάλλεται με ραγδαίους ρυθμούς, γίνεται συνεχώς πιο δύσκολος πιο απαιτητικός και πιο πολύπλοκος αφού πρέπει να είναι και γυναίκα και σύζυγος και επαγγελματίας. Είναι αξιοθαύμαστη η προσπάθεια και η ικανότητα της τελικά, να ισορροπεί ανάμεσα στην αφοσίωση για την οικογένεια και στην προσωπική επιθυμία για μοίρασμα, σύνδεση και συμμετοχή έξω απ’αυτην.
Ο σεβασμός και η τιμή στο πρόσωπο της, πέρα απ’τήν αυτονόητη υποχρέωση του καθενός μας υπαγορεύεται και απ’την ανάγκη της αναγνώρισης της προσφοράς της μητρότητας στην οικογενειακή, κοινωνική συνοχή και ευρυθμία.
       
(Για το τέλος ένα απόσπασμα του ποιήματος της Patricia Lynn Reilly)
   
                    Μια μανα που ανηκει στον κοσμο

Φαντασου μια μανα που  πιστευει πως ανηκει στον κοσμο
Μια μανα που γιορταζει την ιδια της την υπαρξη
Που χαιρεται που είναι ζωντανη.

Φαντασου μια μανα που γιορταζει τη γεννηση των θυγατερων της
Μια μανα που πιστευει στην αξια τους
Που θρεφει τη σοφια τους
Που καλλιεργει τη δυναμη τους.

Φαντασου μια μανα που γιορταζει τη γεννηση των γιων της
Μια μανα που πιστευει στην αξια τους
Που θρεφει τη σοφια τους
Που τιμα τα δακρυα τους.
………………………………………………………….
………………………………..
Φαντασου τον εαυτο σου να είναι μια τετοια μανα...!!!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΑΛΑΜΑ

Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Η Λιάνα Κανέλλη στην εκδήλωση για την ημέρα εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών του Συλλόγου Γυναικών Παλαμά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά διοργάνωσε σχετική εκδήλώση με ομιλήτρια την Λιάνα Κανέλλη.

Όπως αναφέρει ο Σύλλογος χαρακτηριστικά η εκδήλωση, έγινε "με σκοπό να τιμήσουμε  την ημέρα, να ενημερώσουμε, να ευαισθητοποιήσουμε και να θυμίσουμε στις γυναίκες να μην σωπαίνουν και να αναδείξουμε το θέμα".


Και συνεχίζει:
"Στην  εκδήλωση μας η κα Λιάνα Κανέλλη, Βουλευτής, Δημοσιογράφος, Νομικός,  η οποία δέχτηκε με χαρά την πρόσκληση του Συλλόγου μας ανέπτυξε με το μοναδικό της τρόπο το θέμα
«Το τραύμα δεν γιατρεύεται με θαύμα». 

Έξω από τα δόντια» ή όπως τόνισε η κα Λιάννα Κανέλλη «χωρίς μακιγιάζ», μίλησε η Βουλευτής, δημοσιογράφος και νομικός στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά για να τιμήσει την παγκόσμια ήμερα εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών.

Η άνευ προηγουμένου προσέλευση των μελών αλλά και των πολιτών φανερώνουν το ενδιαφέρον τους για το ευαίσθητο αυτό θέμα  ενώ ο χειμαρρώδης  λόγος της κας Κανέλλη, ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο χειρίζεται τη νεοελληνική γλώσσα, η αμεσότητα της, το ήθος, οι γνώσεις  και η προσέγγιση του ευαίσθητου αλλά και τόσο σημαντικού αυτού θέματος αποτέλεσαν την εγγύηση της επιτυχίας της εκδήλωσης.

Στην ομιλία της με θέμα «Το τραύμα δεν γιατρεύεται με θαύμα», η κα Κανέλλη αναφέρθηκε στην πραγματικότητα όπως αυτή καταγράφεται με αριθμούς: «Το 33% των γυναικών της Ευρωπαϊκής  Ένωσης σύμφωνα με τον Οργανισμό Θεμελιωδών Δικαιωμάτων, έχουν πέσει θύματα σωματικής ή και σεξουαλικής βίας δηλαδή εξήντα δύο εκατομμύρια γυναίκες, αριθμός που αφορά γυναίκες άνω των 15 ετών». Μίλησε για τη διεκδίκηση δομών και υπηρεσιών από την τοπική αυτοδιοίκηση και την πολιτεία με σκοπό την προστασία της κακοποιημένης γυναίκας, σκιαγράφησε το προφίλ των βίων ατόμων, ενώ τόνισε ότι η κακοποίηση των γυναικών ως μορφή βίας, φυλακίζεται στην κοινωνική και ατομική παθογένεια.

Στην αναφορά της στον αναπτυγμένο Βορρά και το φτωχό Νότο σημείωσε ότι «η πρωτιά ανήκει στον εργατικό πετυχημένο βορρά με πρώτες στην κακοποίηση γυναικών: τη Δανία (52%), τη Φινλανδία (47%), τη Σουηδία (46%), την Ολλανδία (45%), τη Γαλλία και τη Βρετανία να ακολουθούν με 44%. Η Ελλάδα έχει ποσοστό περιστατικών κακοποίησης 25%, κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσον όρο του 33%», επισημαίνοντας ότι στην Ελλάδα, «στην Αστυνομία καταφεύγει το 14% μόλις, ενώ το 11% καταφεύγει σε δικηγόρο, το 6% στο νοσοκομείο και το 1% στις έτσι κι αλλιώς λιγοστές κοινωνικές υπηρεσίες».


Ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά ευχαριστεί για μια ακόμη φορά την κα Λιάνα Κανέλλη που αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας και ήταν μαζί μας σε αυτή την τόσο ουσιαστική εκδήλωση.











Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Σύλλογος Γυναικών Παλαμά: Εκδήλωση για την ημέρα εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά διοργανώνει σχετική εκδήλώση με ομιλήτρια την Λιάνα Κανέλλη.

Όπως αναφέρει ο Σύλλογος χαρακτηριστικά η εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 23 Νοεμβρίου στο «κέντρο Πολλαπλών Χρήσεων Παλαμά» στις 17:30 το απόγευμα,γίνεται "με σκοπό να τιμήσουμε  την ημέρα, να ενημερώσουμε, να ευαισθητοποιήσουμε και να θυμίσουμε στις γυναίκες να μην σωπαίνουν και να αναδείξουμε το θέμα".

Και συνεχίζει:
"Στην  εκδήλωση μας η κα Λιάνα Κανέλλη, Βουλευτής, Δημοσιογράφος, Νομικός,  η οποία δέχτηκε με χαρά την πρόσκληση του Συλλόγου μας και θα αναπτύξει με το μοναδικό της τρόπο το θέμα «Το τραύμα δεν γιατρεύεται με θαύμα». 

Οποιαδήποτε μορφή βίας κατά των γυναικών δηλαδή ψυχολογική βία, παρενοχλητική παρακολούθηση (stalking), σωματική βία, σεξουαλική βία,  σεξουαλική παρενόχληση σωματεμπορία / trafficking, ενδοοικογενειακή  ή κοινωνική,  αποτελούν κατάφωρη παραβίαση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των γυναικών όσον αφορά την αξιοπρέπεια και την ισότητα. Ο αντίκτυπος της βίας κατά των γυναικών δεν αφορά μόνο τις γυναίκες  που έχουν πέσει θύματα, αφού επηρεάζει τις οικογένειες, τους φίλους και την κοινωνία στο σύνολό της.  Απαιτείται λοιπόν μια κριτική εξέταση του τρόπου με τον οποίο η κοινωνία και το κράτος αντιμετωπίζουν αυτή την κατάχρηση θεμελιωδών δικαιωμάτων. Επομένως   απαιτείται η λήψη μέτρων για την καταπολέμηση και την πρόληψη της βίας κατά των γυναικών τόσο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) όσο και σε εθνικό.

Αν και υπάρχουν ενθαρρυντικές νομικές εξελίξεις στο παραπάνω θέμα της βίας των γυναικών όπως αυτές έχουν θεσμοθετηθεί σε Ευρωπαϊκό και Εθνικό επίπεδο, σύμφωνα με στοιχεία που προέκυψαν από πανευρωπαϊκή έρευνα (2013) του Οργανισμού Θεμελιωδών δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (FRA) για τη βία κατά των γυναικών καταδεικνύουν ότι η πλειοψηφία των γυναικών που είναι θύματα βίας δεν αναφέρουν τις εμπειρίες τους ούτε στην αστυνομία ούτε σε οργανώσεις υποστήριξης θυμάτων.  Ως εκ τούτου οι περισσότερες γυναίκες που πέφτουν θύματα βίας δεν επικοινωνούν με το δικαστικό σύστημα και άλλες υπηρεσίες. Καθίσταται λοιπόν σαφές ότι προς το παρόν οι ανάγκες και τα δικαιώματα πολλών γυναικών στην ΕΕ δεν καλύπτονται στην πράξη.


Σύμφωνα με τα στοιχεία της παραπάνω έρευνας:
• 33% των γυναικών άνω των 15 ετών έχουν πέσει θύμα σωματικής ή/και σεξουαλικής βίας στην Ευρώπη των 28
• 10%-19% των γυναικών στην Ελλάδα έχουν πέσει θύμα σωματικής ή/και σεξουαλικής βίας
• Περίπου 13 εκατομμύρια γυναίκες στην ΕΕ έχουν πέσει θύματα σωματικής βίας κατά τους 12 μήνες που προηγήθηκαν  της έρευνας
• Περίπου 3,7 εκατομμύρια γυναίκες έχουν υποστεί σεξουαλική βία στο ίδιο διάστημα
• Μία στις 20 γυναίκες (5%)  έχει πέσει θύμα βιασμού  από την ηλικία των 15 και άνω
• 18% των γυναικών στην ΕΕ των 28 έχουν πέσει θύμα παρενοχλητικής παρακολούθησης από την ηλικία των 15% και άνω
• Το 12% των γυναικών δηλαδή 21 εκατομμύρια, δηλώνουν ότι έχουν βιώσει κάποια μορφή σεξουαλικής κακοποίησης ή κάποιο συναφές περιστακό
• Το 53% των γυναικών στην ΕΕ αποφεύγουν ορισμένες καταστάσεις ή κάποια μέρη, τουλάχιστον μερικές φορές από φόβο μήπως υποστούν σωματική ή σεξουαλική κακοποίηση.

Ακόμα σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών:
-Η πιο συχνή μορφή βίας προέρχεται από τον ερωτικό σύντροφο. Μία στις τρεις γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα ξυλοκοπηθεί, θα βιασθεί ή με κάποιο άλλο τρόπο θα κακοποιηθεί από το σύντροφό της.
-Οι μισές από τις γυναίκες θύματα ανθρωποκτονίας έχουν δολοφονηθεί από (νυν ή πρώην) σύζυγο ή σύντροφο.
-Μία στις πέντε γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού.
-Οι γυναίκες 15-44 ετών κινδυνεύουν περισσότερο από βιασμό ή ενδοοικογενειακή βία παρά από καρκίνο, τροχαία ατυχήματα, πόλεμο ή ελονοσία.
-130 εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια έχουν υποστεί ακρωτηριασμό γεννητικών οργάνων.
-2 εκατομμύρια κορίτσια ανά έτος κινδυνεύουν να υποβληθούν σε ακρωτηριασμό γεννητικών οργάνων.
-Το 40-50% των γυναικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν αναφέρει κάποια μορφή σεξουαλικής παρενόχλησης στο χώρο εργασίας.
-Το 55%-95% των γυναικών θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας δεν καταγγέλλουν το πρόβλημα


Επειδή σκοπός του Συλλόγου μας είναι η κατανόηση της σημασίας μιας τέτοιας μέρας, αλλά και η ευρύτερη ενημέρωση των νέων και των πολιτών, προγραμμάτισε ενημερωτικές επισκέψεις  στα σχολεία της πόλης του Παλαμά και μοίρασμα  φυλλαδίων της Γενικής Γραμματείας Ισότητας στο Δήμο Παλαμά.

Καλούμε τους πολίτες του Παλαμά να συμμετέχουν μαζικά στην εκδήλωσή μας."

Σύλλογος Γυναικών Παλαμά
Διαβάστε Περισσότερα »