Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Ο Δήμος Παλαμά γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Ο Δήμος Παλαμά στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος (Δευτέρα 05/06/2017) προγραμμάτισε δράσεις με συμμετοχή των μικρών μαθητών που είχαν σκοπό την ενημέρωση τους για τους κινδύνους που απειλούν το περιβάλλον.

Την Τρίτη 06/06/2017 οι μαθητές του νηπιαγωγείου Προαστίου άκουσαν τον κ. Βαγγέλη Πολυγένη, συνεργάτη της ΠΑΔΥΘ ΑΕ, για τα οφέλη της ανακύκλωσης και της κομποστοποίησης.
Ο κάδος κομποστοποίησης που είχε τοποθετηθεί από τον Ιανουάριο στο χώρο του σχολείου, ετοίμασε κομπόστ με το οποίο τα παιδιά με την βοήθεια των νηπιαγωγών φύτεψαν σε γλαστράκια τα δικά τους λουλούδια. Μας αποχαιρέτησαν γεμάτα χαμόγελα και μας υποσχέθηκαν πως κατά την διάρκεια του καλοκαιριού θα φροντίζουν το δικό τους λουλούδι από το δικό τους κομπόστ.
   
Την Τετάρτη 07/06/2017 οι μαθητές της Ε' και ΣΤ' τάξης του 1ου, 2ου και 3ου Δημοτικού Σχολείου Παλαμά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και  ήρθαν στην κεντρική πλατεία Παλαμά και δημιούργησαν τον δικό τους ανθόκηπο.
Κάθε μαθητής φύτεψε το λουλούδι του νιώθοντας χαρά και ικανοποίηση που κατάφερε να αλλάξει την όψη της πλατείας μας, δίνοντάς της χρώμα. Στόχος ήταν να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές μέσα από τη συμμετοχή τους σε αυτή τη δράση, στην προστασία, διαχείριση και ανάδειξη του τοπικού περιβάλλοντος.

Συμμετείχαν συνολικά 121 μαθητές ενώ παράλληλα η συμμετοχή του Δήμου Παλαμά με προσωπικό και μέσα ήταν πολύ ουσιαστική για την επιτυχία της δράσης. Οι δράσεις αυτές υλοποιήθηκαν με την υποστήριξη της Αντιδημάρχου κ. Καραΐσκου Φωτεινής.





Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Την "Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος" γιόρτασε ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του Συλλόγου Γυναικών Παλαμά το απόγευμα της Κυριακής 5/6, αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και με σκοπό την ευαισθητοποίηση όλων στην προστασία του περιβάλλοντος.

Η κεντρική πλατεία της πόλης γέμισε με χαρούμενες φωνές παιδιών που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συλλόγου και ήρθαν να στολίσουν με τις ζωγραφιές τους το «Λουλουδόσπιτο».
Έστειλαν μ αυτό τον τρόπο το δικό τους μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος και την αγάπη τους για τη φύση.

Ένα μήνυμα ζωγραφισμένο με χρώματα του ήλιου, της θάλασσας, των δασών βγαλμένο από αθώες μικρές ψυχές, που εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε χρέος απέναντί τους να διαφυλάξουμε και να μην αφήσουμε να ξεθωριάσουν τα χρώματα της φαντασίας τους για τον κόσμο.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πολλά μέλη του Συλλόγου καθώς και η Δημοτική Αρχή της πόλης με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Σακελλαρίου που χαιρέτησε την εκδήλωση καλώντας τον καθένα να συμμετέχει στην προστασία του περιβάλλοντος.

Ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά, ως επιβράβευση αυτής της προσπάθειας και της συμμετοχής,  χάρισε σε όλα τα παιδιά λουλούδια για τον κήπο τους.
Τα λουλούδια ήταν προσφορά του Συλλόγου και του φυτωρίου του κ. Παπαγεωργίου Δημήτρη τον οποίο το Δ.Σ. ευχαριστεί θερμά.









Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Ο Δήμος μας γιόρτασε και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος μαζί με τα Δημοτικά Σχολεία Ιτέας και Φύλλου

Ο Δήμος Παλαμά γιόρτασε και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, με μια σειρά εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν χθές την Παρασκευή 05-06-2015 από τις 09:00π.μ. έως 12:00π.μ.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε πολλαπλές δράσεις, με ζωγραφική, φύτευση φυτών, καθαρισμό κοινόχρηστων χώρων καθώς και επίδειξη της διαδικασίας κομποστοποίησης.


ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΙΤΕΑΣ & ΦΥΛΛΟΥ
• Κεντρική πλατεία:
Παιχνίδι ζωγραφικής και ενημέρωση για την διαδικασία της κομποστοποίησης σε μαθητές των Δημοτικών Σχολείων Ιτέας και Φύλλου.
• Καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων  και φύτευση εποχιακών φυτών.
• Επίσκεψη στον Λόφο.
Στην Ιτέα μίλησε για το περιβάλλον η προϊσταμένη περιβάλλοντος του δήμου Παλαμά, κα Τζέλλα Ιωάννα


























Διαβάστε Περισσότερα »