Την Πέμπτη 03/02/2022 πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας για το Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Ιτέας υπό τις ιδιαίτερες συνθήκες που ζούμε εδώ και 2 πλέον χρόνια.
Διαβάστε Περισσότερα »
Τη βασιλόπιτα προσέφερε, όπως κάθε χρόνο, ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων με την γεμάτη αισιοδοξία ευχή, πως του χρόνου η κοπή θα γίνει παρουσία όλων στα πλαίσια μιας μεγάλης εορτής.
Οι τυχεροί (ένας για κάθε τμήμα) κέρδισαν από ένα δώρο.
Καλή πρόοδο στους μαθητές και καλή συνέχεια, γεμάτη υγεία και δύναμη, στους εκπαιδευτικούς.
Την βασιλόπιτα ανέλαβε το ζαχαροπλαστείο ‘‘ΧΑΒΑΗ’’ και τους ευχαριστούμε πολύ





























































