Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΣΔΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΣΔΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Eνημερωτική ημερίδα στον Παλαμά με θέμα:«ΟΣΔΕ 2017 - Υποβολή Ενιαίας Αίτησης Ενίσχυσης 2017»

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ μαζί με τον Δήμο Παλαμά διοργανώνει ανοιχτή ενημερωτική ημερίδα στον Παλαμά Καρδίτσας την Δευτέρα 13 Μαρτίου και ώρα 18:30 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων με θέμα: «ΟΣΔΕ 2017 - Υποβολή Ενιαίας Αίτησης Ενίσχυσης 2017»

Κύριος σκοπός της ημερίδας αποτελεί η ενημέρωση των αγροτών και των κτηνοτρόφων για την σωστή υποβολή των ενιαίων αιτήσεων ενίσχυσης και θα τονιστούν οι υποχρεώσεις των δικαιούχων για όλες τις συνδεδεμένες ενισχύσεις αλλά και για τους προβλεπόμενους ελέγχους.
Η ημερίδα απευθύνεται εκτός από τους ιδίους σε κάθε άλλο εμπλεκόμενο στη συγκεκριμένη διαδικασία πρόσωπο (πχ γεωτεχνικοί, σύμβουλοι, άλλοι φορείς κλπ).
Θα ακολουθήσει συζήτηση για όλα τα θέματα που συνδέονται με την αίτηση, τα δικαιώματα βασικής ενίσχυσης, τις συνδεδεμένες ενισχύσεις κλπ

18:30 – 18:45 Προσέλευση

18:45 – 19:00 Χαιρετισμός - Εισαγωγή, Αθανάσιος Βαλιώτης – Προϊστάμενος Δ/νσης Θεσσαλίας–Στερεάς Ελλάδας

19:00 – 19:15 Μεταβιβάσεις Δικαιωμάτων Βασικής Ενίσχυσης 2017
Τσακνάκης Πέτρος - Ελεγκτής Γεωπόνος ΠΔ Θεσσαλίας – Στερεάς Ε.

19:15– 20:30 Υποβολή ορθής Δήλωσης Καλλιέργειας
Συνδεδεμένες ενισχύσεις – Πράσινη Ενίσχυση / Λάθη - Παραλείψεις - Συμβουλές – Σημεία Προσοχής
Αθανάσιος Βαλιώτης – Προϊστάμενος Δ/νσης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας
Τσακνάκης Πέτρος - Ελεγκτής Γεωπόνος ΠΔ Θεσσαλίας – Στερεάς Ε.
Ζαρμακούπης Κων/νος - Ελεγκτής Κτηνίατρος ΠΔ Θεσσαλίας – Στερεάς Ε.

20:30-21:00 Ερωτήσεις - Συζήτηση



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Παλαμά: Όχι στο χαράτσι του ΟΣΔΕ

"Για μια ακόμα χρονιά ο μικρομεσαίος αγρότης - κτηνοτρόφος καλείται να καταβάλει ένα χαράτσι, που συστηματικά προωθήθηκε και επιβλήθηκε, με την ανοχή και την συνέργεια και της Πολιτείας, σε βάρος των παραγωγών.

Για μια ακόμα φορά ο αγροτοκτηνοτρόφος καλείται να πληρώσει απ΄την τσέπη του τα έξοδα της δήλωσης ΟΣΔΕ, που (από πέρυσι ήδη) είναι κατά πολύ αυξημένα.

Οι ανταγωνισμοί και οι "τσακωμοί" που ξεκίνησαν πέρυσι, ανάμεσα στην εταιρία GAIΑ Επιχειρείν της Τράπεζας Πειραιώς (& πρώην ΑΤΕ) και σε άλλους «πιστοποιημένους φορείς» για το ποιος θα πάρει την προσοδοφόρα "δουλειά", έχουν επιπτώσεις στους αγρότες, καθώς εκβιάζονται ότι, αν δεν πληρώσουν όσα τους ζητούν, θα χάσουν δικαιώματα, επιδοτήσεις και άλλες ενισχύσεις.

Η μετακύλυση του κόστους λειτουργίας του ΟΣΔΕ στους αγρότες, συνοδεύεται μάλιστα και με προειδοποιήσεις - απειλές ότι, θα πληρώσουν και πρόστιμα από πάνω, αν δεν προλάβουν να κάνουν τη δήλωση στην προθεσμία που έχει τεθεί. Ωστόσο, ταυτόχρονα συνεχίζουν να υπάρχουν και εκκρεμότητες με τις εξισωτικές αποζημιώσεις, την επιστροφή ΦΠΑ, που πολλοί ακόμα δεν έχουν πάρει, αλλά και άλλες επιδοτήσεις που καθυστερούν να τις αποδώσουν στους δικαιούχους.

Σε μια εποχή που τα λαϊκά στρώματα δοκιμάζονται σκληρά απ΄τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης των τελευταίων ετών, είναι παράλογο να συνεχίζεται το απαράδεκτο αυτό χαράτσωμα των αγροτοκτηνοτρόφων.

Μάλιστα με την εφαρμογή της νέας ΚΑΠ (2015 - 2020) επιταχύνονται οι διαδικασίες του ξεκληρίσματος της μικρομεσαίας αγροτιάς, με περικοπές επιδοτήσεων (μείον 8% το 2014, ενώ προβλέπονται μειώσεις μέχρι και 45% μέχρι το 2020) και τον μαζικό αποκλεισμό χιλιάδων μικροδικαιούχων. Βρισκόμαστε δηλαδή μπροστά σε ένα νέο κύμα μαζικού ξεκληρίσματος χιλιάδων και χιλιάδων αγροτικών και κτηνοτροφικών νοικοκυριών.

Ο αγροτικός κόσμος έχει ξεπαραδιαστεί πληρώνοντας απανωτά χαράτσια, (για τα σπίτια, τις αποθήκες, τα χωράφια, τις γεωτρήσεις, στον ΕΛΓΑ τον ΟΓΑ το πετρέλαιο, το αγροτικό ρεύμα κ.ά.) - και από φέτος, πληρώνει και φόρο από το πρώτο ευρώ του εισοδήματος του.

Δεν αντέχει πια καμία άλλη επιβάρυνση.
Όπως δεν αντέχει πλέον άλλη κοροϊδία.

Απαιτούμε από την κυβέρνηση, το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και τον ΟΠΕΚΕΠΕ να εξασφαλίσουν και να διασφαλίσουν την δωρεάν δήλωση ΟΣΔΕ για όλους τους μικρομεσαίους αγρότες."

Το ψήφισμα.....ΕΔΩ






Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Για τα μάτια του κόσμου, κατόπιν εορτής, η ανακοίνωση του νέου τιμοκαταλόγου ΟΣΔΕ

Αντιδράσεις παρά θετικά σχόλια φαίνεται ότι προκάλεσε στους συνεταιρισμούς που συμμετείχαν στην παραλαβή των δηλώσεων, η χθεσινή - εκ των υστέρων όπως την χαρακτηρίζουν - ανακοίνωση του ΥπΑΑΤ για μείωση των τιμών του ΟΣΔΕ 2014.

Εκπρόσωποι συνεταιρισμών με τους οποίους μιλήσαμε εκφράζουν μέσω του ΑγροΤύπου την απορία τους για τη χρονική στιγμή που ανακοινώθηκε ο νέος μειωμένος τιμοκατάλογος αφού όπως επισημαίνουν η διαδικασία έχει ήδη ολοκληρωθεί. Επίσης, μας τονίζουν ότι η ανακοίνωση αυτή δημιουργεί προβλήματα διότι κάποιοι ελάχιστοι που δεν έχουν πληρώσει λόγω οικονομικής αδυναμίας θα τιμολογηθούν διαφορετικά από τους συναδέλφους τους που πλήρωσαν κανονικά. Συμπληρώνουν επίσης ότι δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν χρήματα αφού ήδη έχουν εκδοθεί και παραδοθεί τα παραστατικά είσπραξης.

«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βγήκε αυτός ο νέος τιμοκατάλογος τώρα που τελείωσε το ΟΣΔΕ; Δεν θα ήταν άσχημα να υπήρχε ένας τέτοιος ενδεικτικός τιμοκατάλογος από την αρχή, αλλά τώρα δεν εξυπηρετεί καμία σκοπιμότητα εκτός από πολιτικές», μας αναφέρει ο Πρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Θεσσαλονίκης, κ. Χρήστος Τσιχήτας.

Και προσθέτει: «Από τον κατάλογο που είχε το Gaia Επιχειρείν έγιναν δύο μειώσεις στη συνέχεια. Η μια έγινε από το την ίδια την Gaia Επιχειρείν και η δεύτερη από τους περισσότερους φορείς πιστοποίησης. Εμείς για παράδειγμα κάναμε μείωση της τάξεως του 25%. Το ΟΣΔΕ τελείωσε. Τι θα πούμε τώρα εμείς σε όλους αυτούς που έχουν πληρώσει και έχουν πάρει τα τιμολόγιά τους. Αυτές οι τιμές αφορούν ελάχιστους που έχουν φέρει την δήλωσή τους και είχαν μια οικονομική αδυναμία. Είναι όμως ελάχιστοι. Σε ένα συνεταιρισμό δεν μπορεί κάθε φορά να αλλάζουν τα μέτρα και τα σταθμά. Έχουμε εισπράξει ΦΠΑ, έχουμε τιμολογήσει, έχουμε κάνει μια ολόκληρη διαδικασία. Δεν μπορεί όλα αυτά να μην τα λαμβάνουν υπ’ όψιν. Θέλουν να μιλούν με επιχειρήσεις ή με παλιού τύπου συνεταιρισμούς που όλοι τους καταδικάζουν αλλά θέλουν να τους χρησιμοποιούν πολιτικά;».

Από την πλευρά τους οι Πρόεδροι του Αγροτικού Συνεταιρισμού Λάρισας και Νέας Ενωσης Καρδίτσας κ. Χρήστος Σιδηρόπουλος και Βασίλης Γιαννάκος μας αναφέρειρουν: «ο τιμοκατάλογος ανακοινώθηκε αφού τελειώσαμε. Αν τον επόμενο Μάρτιο είναι οι κ.κ. Καρασμάνης και Κουκουλόπουλος στην ηγεσία του ΥπΑΑΤ το πιθανότερο είναι να ισχύσει αλλά ποιος μπορεί να το γνωρίζει αυτό;
Όταν καταθέσαμε τον φάκελο στον πρώην Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Αθ. Τσαυτάρη στα πλαίσια του ανοιχτού διαγωνισμού είχαμε και τον τιμοκατάλογο μέσα με τιμές από 29 έως 87 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Δεν είδαν τον τιμοκατάλογο της Gaia Επιχειρείν που είχε χρεώσεις έως 230 ευρώ; Υπάρχει τώρα πιθανότητα να πει το Gaia Επιχειρείν σας επιστρέφω λεφτά; Είναι μια ανακοίνωση για τα μάτια του κόσμου».
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Πιάνουν δουλειά οι φορείς του ΟΣΔΕ

Σε φάση υλοποίησης εισέρχεται πλέον η διαδικασία υποβολής και συγκέντρωσης των δηλώσεων ΟΣ∆Ε του 2014.
Αρχικά ενεργοποιήθηκε το σύστηµα για την απευθείας υποβολή ηλεκτρονικών Αιτήσεων Ενιαίας Ενίσχυσης (http://entitlements.opekepe.gr) από τους αγρότες ή τους συµβούλους τους, µε τη χρήση ηλεκτρονικού κωδικού.
Από αυτή την εβδοµάδα θα λειτουργήσουν και οι πύλες των πιστοποιηµένων φορέων του ΟΣ∆Ε, µε κεντρικό συντονιστή την εταιρεία Gaia Επιχειρείν.

Εν αναµονή της ανακοίνωσης του τιµολογίου χρέωσης για κάθε δήλωση ΟΣ∆Ε, τόσο οι ανεξάρτητες πύλες όσο και τα 90 Κέντρα του Gaia Επιχειρείν, που έχουν συσταθεί µε βασικό κορµό τις Ενώσεις Αγροτικών Συνεταιρισµών, προετοιµάζονται για να δεχτούν τον µεγαλύτερο όγκο των αιτήσεων αµέσως µετά το Πάσχα.

Την ίδια ώρα, ο ΟΠΕΚΕΠΕ διόρισε δύο επιτροπές συντονισµού και ελέγχου των πιστοποιηµένων φορέων, όπου θα µπορούν να προσφεύγουν οι αγρότες και οι φορείς για όποια ατασθαλία συµβαίνει στη διαδικασία συγκέντρωσης των δηλώσεων, σε συνεργασία µε τα περιφερειακά γραφεία του Οργανισµού.

Η επιτροπή ελέγχου που θα πραγµατοποιεί αυτοψίες στα σηµεία συγκέντρωσης, αποτελείται από τρεις υπαλλήλους:
Μαρώνα Κατσίκου, Μαρία Μέξα και Αφροδίτη Βαµβακάκη.

Η επιτροπή συντονισµού αποτελείται από πέντε υπαλλήλους:
Γεώργιος Μονδέλος, Ουρανία Νάκου, Αθανασία Ρέππα, Ελένη Αντωνίου και Μαρώνα Κατσίκου.

Έργο της Επιτροπής Συντονισµού έργου είναι:
-ο συντονισµός και η επικοινωνία µε τους αρµόδιους πιστοποιηµένους φορείς
-η ενηµέρωση των πιστοποιηµένων φορέων σε πιθανές αλλαγές που προκύπτουν κατά την φάση υλοποίησης του έργου
-η προώθηση, σε συνεργασία µε όλους τους εµπλεκόµενους φορείς, όλων των λύσεων επί των προβληµάτων που εντοπίζονται κατά τη διάρκεια των φάσεων υλοποίησης του έργου
-η παρακολούθηση της υλοποίησης του έργου
-ο έλεγχος και η αξιολόγηση του έργου
-οποιαδήποτε άλλη ενέργεια προκύψει ως αναγκαία για την ολοκλήρωση του παραπάνω έργου.

Εν τω µεταξύ, την Πέµπτη 3 Απριλίου η Gaia Επιχειρείν εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι «µε 90 Κέντρα Εξυπηρέτησης Αγροτών (ΚΕΑ) σε όλη τη χώρα, η εταιρεία GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΑΕ θα εξυπηρετήσει τη µεγάλη πλειοψηφία των 750.000 δικαιούχων αγροτικών ενισχύσεων. Η σύµπραξη του παραγωγικού κλάδου, που µετοχικά εκπροσωπείται στη GAIA EΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Α.Ε. από Συνεταιριστικές Οργανώσεις του πρωτογενούς τοµέα, αλλά και του χρηµατοπιστωτικού και τεχνολογικού τοµέα, που επίσης εκπροσωπούνται στο µετοχικό σχήµα της εταιρείας, δηµιουργεί τις αναγκαίες προϋποθέσεις για µια νέα πορεία δυναµικής και ποιοτικής ανάπτυξης του αγροτικού τοµέα της χώρας.
Πρόεδρος του ∆.Σ. της Gaia Επιχειρείν είναι ο κ. Κανέλλης Παναγιώτης, Πρόεδρος της Αµερικάνικης Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος ο κ. Αντωνιάδης Χριστόδουλος, Εκτελεστικό Μέλος του ∆.Σ της Τράπεζας Πειραιώς και Αναπληρωτής ∆ιευθύνων Σύµβουλος».
Διαβάστε Περισσότερα »