Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σοφία Παπαδήμου - Μακρή. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σοφία Παπαδήμου - Μακρή. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Αποτείνοντας ελάχιστο φόρο τιμής και ευγνωμοσύνης...

Με την συμπλήρωση ενός χρόνου "απουσίας" της εξαίρετης, φωτισμένης και αξιαγάπητης Δασκάλα μας Σοφίας Μακρή, μια προσωπικότητα που οι περισσότεροι την γνωρίσαμε και την αγαπήσαμε, και μια ευγενική γυναίκα, που ευτύχησε να ζήσει πολλά χρόνια ανάμεσά μας.

Αποτείνοντας ελάχιστο φόρο τιμής και ευγνωμοσύνης παραθέτω το παρακάτω βίντεο που είναι από το αφιέρωμα και την βράβευσή της που έκανε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας προς τιμήν της, και που έμελλε να ήταν και η τελευταία της εμφάνιση στα κοινά.



Σας παραθέτω επίσης πιο κάτω και την τελευταία της ιδιόχειρη επιστολή - γράμμα που απευθύνεται προς τους μαθητές της:

Στα παιδιά μου τα πνευματικά
Αγαπημένα μου παιδιά
Γεμάτη συγκίνηση αναπολώ τα χρόνια όταν μικρά κι αθώα με κοιτούσατε στα μάτια και ρουφούσατε την κάθε μου λέξη.
Σας θυμάμαι που γεμάτα εμπιστοσύνη τρέχατε να σας βγάλω τα πρώτα σας δοντάκια!!!
Σας θυμάμαι ένα - ένα και σας αγαπώ όλους κι αν καμιά φορά σας μάλωνα, δεν ήταν απο έλλειψη αγάπης αλλά γιατί ήθελα όλα τα παιδιά μου να είναι άριστα.
Ήμουν πολύ νέα για να καταλάβω τότε ότι το ΠΑΝ δεν είναι το να είναι κανείς άριστος στα γράμματα.
Σας ζητώ συγνώμη γι΄αυτό.
Μπορεί ακόμη να ήμουν και άδικη μερικές φορές χωρίς να το θέλω.
Νοιώθω πραγματικά υπερήφανη για όλους σας που γίνατε άξιοι ο καθένας στον τομέα του.
Θα σας αγαπώ πάντα και σας εύχομαι κάθε καλό στη ζωή σας, και να είστε βέβαιοι οτι θα προσεύχομαι και θα σας παρακολουθώ πάντα με αγάπη όπου κι αν βρίσκομαι όπως "κάνει" και η πολυαγαπημένη μου αείμνηστη Χρυσάνθη... η άλλη σας δασκάλα.
Η αγάπη σας και ο σεβασμός σας μου γεμίζουν την ζωή

       Σας αγαπώ όλους
        Η δασκάλα σας
Σοφία Παπαδήμου - Μακρή


"Πρέπει να θυμόμαστε όχι μόνο τον θάνατο αυτών που έφυγαν, αλλά και το έργο που άφησαν πίσω τους".
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

"Έφυγε" η Δασκάλα του χωριού μας, η Δασκάλα μας...

"Έφυγε" η Δασκάλα του χωριού μας, η Δασκάλα μας...

Ένας μεγάλος άνθρωπος, μια ωραία γυναίκα μας αποχαιρέτησε σήμερα το απόγευμα Σαββάτου, στις 8 ακριβώς, όπως ακριβής ήταν και εκείνη στη ζωή και το έργο της.

Η φωνή που μας παρακινούσε να κυνηγήσουμε τα όνειρα και τις ιδέες μας, μας θεράπευε από τα σκοτάδια της ψυχής μας και μας ενέπνεε να ζούμε την κάθε στιγμή μέσα από ιδανικά και αξίες πανανθρώπινες, σώπασε πια…

Καλό σου ταξίδι Κυρία Σοφία.
Ευγνώμονες που σε γνωρίσαμε και αντλήσαμε μέσα από σένα ένα μοναδικό κομμάτι αγάπης για τη ζωή.
Καλή αντάμωση σ’ένα καλύτερο κόσμο.
Τον οραματίστηκες, πάλεψες γι’ αυτόν...Αν ποτέ υπάρξει θα σου χρωστάει τόσα πολλά!
Για μας τους μαθητές σου ήσουν η Πνευματική μας Μητέρα.
Δυνατή, ανιδιοτελής, περήφανη, επιβλητική, επίμονη, αξιοπρεπής, ανθρώπινη μεγάλη ψυχή και εξέχουσα προσωπικότητα.

Θα μας λείψεις καλή μας.
Οι μαθητές, «τα παιδιά σου» όπως μας έλεγες, θα συνεχίσουμε το έργο της ζωής πάνω σε εκείνα που τόσο κουράστηκες, και ήθελες να μας διδάξεις. Να πραγματοποιήσουμε το όνειρό σου να στεκόμαστε όρθιοι στα πόδια μας και να προχωράμε πάντα μπροστά.

Σε ευχαριστούμε!

Καλό σου ταξίδι!

Υ.Γ.  Η τελευταία της δημόσια εμφάνιση ήταν τον περασμένο Δεκέμβριο στο αφιέρωμα για κείνη του Πολιτιστικού μας Συλλόγου, όπου η ατμόσφαιρα ήταν φορτισμένη συναισθηματικά και η συγκίνηση του κόσμου μεγάλη στο άκουσμα του λόγου της.

Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Γράμμα Στα Πνευματικά Μου Παιδιά...

Αγαπημένα μου παιδιά
Γεμάτη συγκίνηση αναπολώ τα χρόνια όταν μικρά κι αθώα με κοιτούσατε στα μάτια και ρουφούσατε την κάθε μου λέξη.

Σας θυμάμαι που γεμάτα εμπιστοσύνη τρέχατε να σας βγάλω τα πρώτα σας δοντάκια!!!

Σας θυμάμαι ένα - ένα και σας αγαπώ όλους κι αν καμιά φορά σας μάλωνα, δεν ήταν απο έλλειψη αγάπης αλλά γιατί ήθελα όλα τα παιδιά μου να είναι άριστα.

Ημουν πολύ νέα για να καταλάβω τότε ότι το ΠΑΝ δεν είναι το να είναι κανείς άριστος στα γράμματα.

Σας ζητώ συγνώμη γι΄αυτό.
Μπορεί ακόμη να ήμουν και άδικη μερικές φορές χωρίς να το θέλω.

Νοιώθω πραγματικά υπερήφανη για όλους σας που γίνατε άξιοι ο καθένας στον τομέα του.
Θα σας αγαπώ πάντα και σας εύχομαι κάθε καλό στη ζωή σας, και να είστε βέβαιοι οτι θα προσεύχομαι και θα σας παρακολουθώ πάντα με αγάπη όπου κι αν βρίσκομαι όπως "κάνει" και η πολυαγαπημένη μου αείμνηστη Χρυσάνθη... η άλλη σας δασκάλα.

Η αγάπη σας και ο σεβασμός σας μου γεμίζουν την ζωή

       Σας αγαπώ όλους
        Η δασκάλα σας
Σοφία Παπαδήμου - Μακρή


 
Διαβάστε Περισσότερα »