Το Δ.Σ του τοπικού συμβουλίου Ιτέας σε μια προσπάθεια αναβάθμισης του χωριού και των δημοτών γενικότερα αποφάσισε να απευθυνθεί στην διεύθυνση της Συνεταιριστικής Τράπεζας Καρδίτσας και να ζητήσει μηχάνημα αυτόματης συναλλαγής (ATM).
Σήμερα, ένα ΑΤΜ στην Ιτέα είναι απαραίτητο.
Πολύ περισσότερο, όταν με αυτό θα μπορούν να εξυπηρετηθούν και τα διπλανά χωριά.
Στην σημερινή οικονομική κατάσταση που βιώνει ο αγρότης και ο συνταξιούχος ακόμα και τα λίγα, αλλά καθημερινά χιλιόμετρα μέχρι την Τράπεζα του Παλαμά ή οπουδήποτε αλλού φαντάζουν ολόκληρο ταξίδι.
Η αίτηση
Προς Διοικητικό Συμβούλιο Συνεταιριστικής Τράπεζας Καρδίτσας
Θέμα: Εγκατάσταση μηχανήματος αυτόματων συναλλαγών (Α.Τ.Μ.)
Παρακαλώ όπως εξετάσετε την εγκατάσταση μηχανήματος αυτόματης ανάληψης (Α.Τ.Μ.) της Τράπεζά σας στην Κοινότητα Ιτέας του Δήμου Παλαμά, λαμβάνοντας υπόψη πως η Ιτέα αποτελούσε την παλαιά έδρα του Δήμου Φύλλου, με αριθμό μόνιμων κατοίκων 3.332, εκ των οποίων ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό γίνονται πελάτες της Τράπεζά σας. Διαθέτει υποδομές οι οποίες εξυπηρετούν αρκετά διπλανά χωριά (Φύλλο,Ορφανά, Πέτρινο, Λεύκη, Συκεώνα, Αστρίτσα, Αμπελώνα, Ηλιά).
Ευνόητο είναι πως η ανταπόκρισή σας αυτή θα στηριχθεί από όλους τους συγχωριανούς μας και θα συντελέσει στο να γίνουν πελάτες της Τράπεζά σας ακόμα περισσότεροι
Με τιμή
Η πρόεδρος της Τ.Κ Ιτέας
Θεοδώρα Λύτρα














