Σήμερα ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τους σεισμοπαθείς συνανθρώπους μας στην Ελασσόνα.
Η παράδοση τους στις σεισμόπληκτες περιοχές θα γίνει μέσω του προέδρου της Τ.Κ Κoοσκινά κ. Γιώργου Αγγελούση τον οποίο ευχαριστούμε για την βοήθεια.
Εκ μέρους του Τοπικού Συμβουλίου Ιτέας θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους βοήθησαν για το σκοπό αυτό.
Τους συγχωριανούς μας, τον Εκπολιτιστικό Μορφωτικό Σύλλογο Ιτέας καθώς και την βιοτεχνία Homeline για τα παπλώματα που προσέφεραν.
Η πρόεδρος Τ.Κ Ιτέας
Θεοδώρα Λύτρα





















