Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σύλλογος Γονέων Ιτέας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σύλλογος Γονέων Ιτέας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

- Συνάντηση Ν.Μιχαλάκη με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Ιτέας

«Οριστική συνέχιση της λειτουργίας των Λυκειακών τάξεων Ιτέας»,ζήτησε ο κ. Μιχαλάκης από τον Υπουργό.
Με την Υπουργική απόφαση με αριθμό 71327/Δ4/24-6-2011 (ΦΕΚ 1575 Β) καταργήθηκε η λειτουργία των Λυκειακών Τάξεων του Γυμνασίου Ιτέας Καρδίτσας. Η απόφαση αυτή αναστάλθηκε για το σχολικό έτος 20011-2012 με την με αριθμό 82273/Δ4/20-7-2011 (ΦΕΚ 1812/Τβ΄/11-8-2011) Υπουργική απόφαση και για το σχολικό έτος 2012-13 με το ΦΕΚ 2482/12-09-2012.

Η Ιτέα διαθέτει ένα από τα καλύτερα Γυμνάσια και Λύκεια του Νομού τόσο σε κτιριακό όσο και σε μαθητικό δυναμικό. Πρόκειται για σχολική μονάδα που όχι μόνο εξυπηρετεί τους μαθητές της τοπικής κοινότητας και των γύρω χωριών, αλλά είναι και ζωντανό κύτταρο της τοπικής κοινωνίας με έντονη δραστηριότητα και ποικίλες δράσεις (πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημερωτικές ημερίδες, προγράμματα για το περιβάλλον, δεντροφυτεύσεις, συμμετοχή στη Βουλή των εφήβων και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων , διάκριση σε πανευρωπαίκό διαγωνισμό eLearning, πανελλήνια βράβευση σχολικής χορωδίας, εισαγωγή του 80-85% των μαθητών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ). Επιπλέον οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι υποδειγματικές με αθλητικές εγκαταστάσεις και σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Το μαθητικό δυναμικό παρουσιάζει συνεχώς αυξητική τάση. Ο αριθμός των μαθητών κατά το σχολικό έτος 2012-13  στις Λυκειακές Τάξεις είναι 50, στο Γυμνάσιο φοιτούν 53 μαθητές, ενώ τα Δημοτικά σχολεία Ιτέας και Φύλλου που τροφοδοτούν με μαθητές το σχολείο έχουν για το τρέχον σχολικό έτος 137 μαθητές.

Είναι προφανές ότι ο αριθμός των μαθητών των Λ.Τ θα είναι αυξημένος ήδη από την επόμενη σχολική χρονιά.

Η υφιστάμενη απόφαση κατάργησης των Λ.Τ στο Γυμνάσιο Ιτέας δημιουργεί άγχος στην τοπική κοινωνία και εφόσον αυτή εφαρμοστεί θα έχει  αρνητικές συνέπειες για την τοπική κοινωνία και την πρόοδο των μαθητών.

Η κατάργηση των Λυκειακών Τάξεων θα δημιουργήσει την ανάγκη μεταφοράς των μαθητών στο Λύκειο του Παλαμά, πράγμα που σημαίνει τη μετακίνησή τους με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ για 64 λεπτά, αφού το δρομολόγιο του λεωφορείου ακολουθεί διαδρομές που δεν βρίσκονται στον ίδιο οδικό άξονα προκειμένου να παραλάβει μαθητές από τα ενδιάμεσα χωριά (Λεύκη, Ορφανά, Αμπελώνα, Φύλλο, Συκεώνα, Αστρίτσα, Πέτρινο) που βρίσκονται ακτινωτά από την Ιτέα.

Η συνέχιση της λειτουργίας των Λυκειακών Τάξεων δεν προκαλούν αύξηση του κόστους λειτουργίας της σχολικής μονάδας της Ιτέας, αφού δεν υπάρχει θέμα επιπλέον προσωπικού,  Δ/ντή ή πάγιων δαπανών λειτουργίας και συντήρησης. Αντίθετα η κατάργηση των Λ. Τ. θα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με τα έξοδα μεταφοράς 55 περίπου μαθητών.

Επειδή τα χρήματα που θα κερδίσει το κράτος από την κατάργηση της σχολικής μονάδας είναι πολύ λιγότερα από αυτά που θα χρειαστούν για τη μεταφορά των μαθητών στο Λύκειο Παλαμά

Επειδή η κατάργηση της σχολικής μονάδας έχει ως αποτέλεσμα ιδιαίτερα αρνητικές εκπαιδευτικές και κοινωνικές συνέπειες

Επειδή είναι σαφής η τάση επιστροφής πολλών οικογενειών από  τα αστικά κέντρα στην περιφέρεια, τώρα στην περίοδο της κρίσης

Επειδή το Γυμνάσιο -Λυκειακές Τάξεις Ιτέας είναι μια υγιής, λειτουργική και βιώσιμη σχολική μονάδα που θα πρέπει ως τέτοια να συνεχίσει να λειτουργεί



Ερωτάται ο κ. Υπουργός
Τι προτίθεται να κάνει προκειμένου να συνεχίσει απρόσκοπτα η συνέχιση της Λειτουργίας των Λυκειακών Τάξεων Ιτέας, χωρίς να εκκρεμεί η απόφαση κατάργησής τους;

Ο ερωτών βουλευτής
Νίκος Μιχαλάκης
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

- Νηπιαγωγείο και Δημοτικό σχολείο Ιτέας τσίκνισαν για 3η χρονιά τηρώντας το έθιμο της "τσικνοπέμπτης"

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων τήρησε την παράδοση της Τσικνοπέμπτης.
Από νωρίς το πρωί ετοιμάστηκαν η φωτιά και τα παρελκόμενα και οι λιλιπούτειοι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Ιτέας μπήκαν στη σειρά για ένα(και δυο και τρία) ζουμερά και ζεστά σουβλάκια.
Δεν έλειπε και το συνοδευτικό βέβαια αφού μετά τα σουβλάκια και τα λουκάνικα το Δ.Σ πρόσφερε στους μικρούς μαθητές και πορτοκαλάδα.
Αν και ο καιρός ήταν άσχημος όλοι το διασκέδασαν τηρώντας και για ακόμη μια χρονιά το έθιμο της Τσικνοπέμπτης.
Το Δ.Σ εύχεται σε όλους καλή Τσικνοπέμπτη, καλή Αποκριά και καλή πρόοδο σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες.





Διαβάστε Περισσότερα »