Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2024

Στον ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Παλαμά τα έργα αποκατάστασης

Τα γραφεία του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ στον Παλαμά Καρδίτσας επισκέφτηκε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Κων/νος Τσιάρας, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημήτριος Κουρέτας, ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Κων/νος Τέλιος και τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου, κ . Πέτσα Αθηνά ,κ. Κατέβα Σοφία , κ. Μπαρμπούτης Κω/νος.

Στις επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στις 20/09/2024 και 02/10/2024 αντίστοιχα συζητήθηκε και παρουσιάστηκε η πορεία των αποκαταστάσεων των ζημιών που προκάλεσε η καταστροφική πλημμύρα του Σεπτεμβρίου 2023 στην περιοχή δικαιοδοσίας του Οργανισμού  καθώς και o τρόπος με τον οποίο το Δ.Σ  διαχειρίστηκε την πρωτοφανή καταστροφή που σημειώθηκε.

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Βασίλειος Γιαννάκος , κατά την παρουσίαση των έργων αποκατάστασης , τόνισε ότι το  κύριο μέλημα του Δ.Σ  ήταν να καταστήσει δυνατή την πρόσβαση σε όλα τα σημεία του αγροκτήματος  ώστε να μπορέσουν οι αγρότες να καλλιεργήσουν τα κτήματα τους , καθώς και η επισκευή όλων των γεωτρήσεων και η αντικατάσταση του αρδευτικού εξοπλισμού, που πραγματικά ισοπέδωσε στο «πέρασμα» του ο Daniel ,για να μπορέσουν να αρδευτούν οι καλλιέργειες.

Με την χρηματοδότηση που δόθηκε  στον Οργανισμό από το ΥΠΑΑΤ και για αυτό το ΔΣ ευχαρίστησε θερμά και τον Υπουργό Κων. Τσιάρα , κατάφερε ο Οργανισμός να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των μελών  καθαρίζοντας κύριες αποστραγγιστικές τάφρους (συλλεκτήρες) και επισκευάζοντας και αντικαθιστώντας τους παλιούς ενεργοβόρους  και κατεστραμμένους ηλεκτρολογικούς πίνακες με καινούριους (σύστημα inverter).

Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω ο ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ εγκατέστησε λογισμικό ευφυούς διαχείρισης δεδομένων για τις γεωτρήσεις και τεχνολογία απομακρυσμένης διαχείρισης  και ελέγχου , εξελίσσοντας την παραδοσιακή γεωργία με καινοτόμες λύσεις και τεχνολογίες για την καλύτερη διαχείριση των φυσικών πόρων και τη μείωση του κόστους παραγωγής.

Στη συνέχεια, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Κωνσταντίνος Τσιάρας αναφέρθηκε  στην εξέλιξη του μεγάλου έργου κατασκευής σύγχρονων κλειστών δικτύων άρδευσης Υπέρειας Ν. Λάρισας και Φύλλου-Ορφανών Ν.Καρδίτσας ,το δεύτερο έργο Σ.Δ.Ι.Τ που πραγματοποιεί η κυβέρνηση στο Ν.Καρδίτσας , το οποίο θα εξυπηρετήσει αρδευτικά δύο μεγάλα αγροκτήματα που ανήκουν στην δικαιοδοσία του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ (Φύλλου και Ορφανών) και θα έχει την δυνατότητα κάλυψης όμορων αγροκτημάτων.

Ο Περιφερειάρχης κ. Δημ.Κουρέτας και ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Κων.Τέλλιος οι οποίοι βρέθηκαν  από την πρώτη στιγμή αρωγοί και συμπαραστάτες σε αυτή  την δύσκολη κατάσταση στην οποία βρέθηκε η περιοχή , τόνισαν τη σημασία της αγαστής συνεργασίας των δύο φορέων σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων τους και διαβεβαίωσαν ότι θα γίνει κάθε δυνατή  προσπάθεια προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημιές που προέκυψαν και να θωρακιστεί η περιφέρεια απέναντι στην κλιματική αλλαγή και στην  ενεργειακή κρίση.

Άξιο αναφοράς είναι και η δημιουργία της πρώτης Ενεργειακής Κοινότητας Πολιτών Περιφέρειας Θεσσαλίας (Ε.Κ.Π.Π.Ε.Θ) , κατόπιν εισηγήσεων και προσπαθειών του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Δημ.Κουρέτα , της οποίας μέλος αποτελεί και ο ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ  και μέλος διοικητικού του Συμβουλίου της ΕΚΠΠΕΘ είναι και ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Βασίλειος Γιαννάκος.

Το ΔΣ του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ  ευχαριστεί  ιδιαίτερα  τον Υπουργό κ. Κων.Τσιάρα , τον Περιφερειάρχη κ. Δημ.Κουρέτα  και τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου για την αμέριστη συνδρομή και βοήθεια τους, η οποία επισφραγίστηκε με την επίσκεψή τους στον ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ, καθώς πρώτη φορά στην ιστορία του Οργανισμού ανώτερα στελέχη της κυβέρνησης και κρατικοί λειτουργοί στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις  βρέθηκαν δίπλα στους ανθρώπους του μόχθου προκειμένου να βοηθήσουν  στην επίλυση όλων των θεμάτων που προέκυψαν για να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του Οργανισμού και η βιωσιμότητα της παραγωγικής διαδικασίας...





Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024

Τεράστιες οι ζημιές που προκλήθηκαν στον ΤΟΕΒ Τιτανίου

Την Κυριακή 3/3/24 πραγματοποιήθηκε η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΤΟΕΒ Τιτανίου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Παλαμά με την καθολική συμμετοχή των Αντιπροσώπων του Οργανισμού και αρκετών μελών του.

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Βασίλειος Γιαννάκος καλωσόρισε όλους τους Αντιπροσώπους, τα μέλη του οργανισμού, τους βουλευτές του Ν. Καρδίτσας κ. κ  Κ. Τσιάρα, Γ. Κωτσό, Αρ. Σπάνια, εκπρόσωπο της κ. Ασ. Σκόνδρα, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Κωνσταντίνο Τέλιο, τον Δήμαρχο Παλαμά Σωκράτη Δασκαλόπουλο καθώς και τους Αντιδημάρχους κ. Παπαμαργαρίτη Δημήτριο, κ. Λόια Ευάγγελο και κ. Βαιόπουλο Χρήστο.

Βασικός σκοπός της Συνέλευσης ήταν η έγκριση των οικονομικών καταστάσεων  Απολογισμού-Ισολογισμού του οικονομικού έτους 2023 και Προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2024.Ο Πρόεδρος παρουσίασε και ανέλυσε όλα τα οικονομικά στοιχεία του Οργανισμού τα οποία εγκρίθηκαν παμψηφεί όπως και τα θέματα ημερήσιας διάταξης. Όπως τονίστηκε η φετινή χρονιά είναι εξαιρετικά δύσκολη για τον οργανισμό μας καθώς οι εισπραξιμότητα κυμάνθηκε σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα δημιουργώντας πρόβλημα στην λειτουργία του οργανισμού και στην ανταποδοτικότητα των έργων μας.Ο οργανισμός μας είναι αυτοχρηματοδοτούμενος και δεν στηρίζεται σε κρατική η οποιαδήποτε άλλη επιχορήγηση. Όπως γίνετε εύκολα αντιληπτό χωρίς εισπράξεις δεν μπορούμε να μιλάμε για έργα και αποκατάσταση των ζημιών που προέκυψαν.

Επιπλέον, φέτος καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τις ανεπανόρθωτες καταστροφές που έγιναν από την κακοκαιρία Daniel στην ευρύτερη περιοχή της Καρδίτσας και ειδικότερα στην περιοχή δικαιοδοσίας του οργανισμού. Οι ζημιές που προέκυψαν στο αποστραγγιστικό, αρδευτικό αλλά και στο αγροτικό οδικό δίκτυο ήταν τεράστιες.Η νέα χρονιά βρίσκει τον Οργανισμό μας με κατεστραμένες γεωτρήσεις και διαλυμένο το αποστραγγιστικό δίκτυο. Είναι άξιο αναφοράς ότι ακόμα και σήμερα 6 μήνες μετά το σαρωτικό πέρασμα της κακοκαιρίας Ντάνιελ η πρόσβαση σε πολλά σημεία του αγροκτήματος μας καθίσταται αδύνατη.

Όπως τόνισε ο Πρόεδρος αποτελεί τεράστιο στοίχημα για τον οργανισμό η αποκατάσταση των ζημιών στο μέγιστο δυνατό βαθμό έτσι ώστε η νέα καλλιεργητική χρονιά να μας βρει όσο το δυνατόν πιο έτοιμους. Σε αυτό το ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα ο Πρόεδρος κάλεσε τα μέλη του Οργανισμού, την τοπική διοίκηση αλλά και τους εκπροσώπους της κυβέρνησης,να βρεθούνε δίπλα του, αρωγοί και συμπαραστάτες ώστε μαζί να προσπαθήσουμε για ένα πιο ευνοϊκό μέλλον για τον τόπο μας.

Βασικό επίσης θέμα συζήτησης ήταν και η κατασκεύη του σύγχρονου συστήματος άρδευσης κλειστών δικτύων Υπέρειας Ν. Λάρισας και Φύλλου-Ορφανών Ν. Καρδίτσας. Το συγκεκριμένο έργο είναι ένα από τα 8 μεγάλα έργα που εξήγγειλε και πραγματοποιεί η κυβέρνηση και είναι το δεύτερο έργο στο νομό Καρδίτσας, μετά από καθοριστική παρέμβαση του Υπουργού κ. Τσιάρα Κων/νου.

Ως Πρόεδρος του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ, ανέφερε συνεχίζοντας ο κ. Γιαννάκος, είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος διότι μπορέσαμε ως Διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ να προωθήσουμε κατόπιν παρεμβάσεών μας και στενής συνεργασίας με το ΥΠΑΑΤ το συγκεκριμένο έργο, το οποίο θα εξυπηρετήσει αρδευτικά δυο μεγάλα αγροκτήματα που ανήκουν στη δικαιοδοσία του Οργανισμού μας, του Φύλλου και των Ορφανών και με δυνατότητα κάλυψης όμορων αγροκτημάτων όπως αυτό της Λεύκης. Το έργο βρίσκεται στην φάση κατάθεσης προσφορών από τις αρμόδιες εταιρείες

Συνεχίζοντας ο Πρόεδρος ανέφερε ότι, εκτός αυτού η Διοίκηση του Οργανισμού έχει εγκρίνει και προωθεί ένα master plan (γενικό σχέδιο) για τον εκσυγχρονισμό όλων των αρδευτικών συστημάτων του Οργανισμού, την μείωση του κόστους άρδευσης,και τη βελτίωση όλων των υφιστάμενων υποδομών, μέσω προγραμμάτων χρηματοδότησης.

Το συγκεκριμένο master plan (γενικό σχέδιο) περιλαμβάνει :

Μελέτη εκσυγχρονισμού των γεωτρήσεων και δικτύων άρδευσης του αγροκτήματος Παλαμά. Η συγκεκριμένη μελέτη έχει εγκριθεί από Δ/νση Τεχ/κών Έργων της Π.Ε. Καρδίτσας και έχει υποβληθεί στη Δ/νση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας για ένταξη σε πρόγραμμα.

Μελέτη εκσυγχρονισμού των γεωτρήσεων και δικτύων άρδευσης του αγροκτήματος Βλοχού. Η συγκεκριμένη μελέτη έχει ολοκληρωθεί και είναι προς υποβολή για έγκριση από τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας.

Μελέτη εκσυγχρονισμού των γεωτρήσεων και δικτύων άρδευσης του αγροκτήματος Μεταμόρφωσης. Η συγκεκριμένη μελέτη έχει ολοκληρωθεί και είναι προς υποβολή για έγκριση από τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας.

Προτάσεις αποκατάστασης αγροτικής οδοποιίας και καθαρισμού αποστραγγιστικών καναλιών σε όλα τα αγροκτήματα δικαιοδοσίας του Οργανισμού ,καθώς και καθαρισμού κοίτης ποταμού Ενιπέα και επισκευή θυρόπορτας στο ανάχωμα του ποταμού Φαρσαλιώτη. Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν κατατεθεί με σχέδιο μελέτης προς έγκριση στη Δ/νση Τεχ/κών Έργων Καρδίτσας και έχουν υποβληθεί στον Αντιπεριφερειάρχη για προώθηση και εκτέλεση των εργασιών μέσω προγράμματος και χρηματοδότηση της Περιφέρειας.

Ενημέρωση για την μελέτη εγκατάστασης φωτοβολταϊκών (net metering – ενεργειακός συμψηφισμός) μέσω του προγράμματος <<ΑΠΟΛΛΩΝ>>(πρόγραμμα παραγωγής φθηνής ηλεκτρικής ενέργειας για δήμους και ΟΕΒ)

Κατόπιν αυτών έγινε παρουσίαση με power point όλων των πεπραγμένων της διοίκησης για το έτος 2023, τα οποία περιλαμβάνουν:

α) την συντήρηση και λειτουργία των γεωτρήσεων και των δικτύων άρδευσης

β) την συντήρηση και λειτουργία του αγροτικού οδικού δικτύου

γ) τον καθαρισμό των αποστραγγιστικών καναλιών

Οι παραπάνω παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν ως επί το πλείστον με τα ιδιόκτητα χωματουργικά μηχανήματα του Οργανισμού, στα οποία έγιναν επισκευές και συντήρηση όπου απαιτούνταν.

Τελειώνοντας ο Πρόεδρος του Οργανισμού ευχαρίστησε για μια ακόμα φορά όλους όσους βοήθησαν στην επίτευξη των στόχων της διοίκησης του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ, όλους ανεξαιρέτως τους επίσημους καλεσμένους, καθώς και όλους τους συνεργάτες που στήριξαν τη διοίκηση στην αντιμετώπιση και επίλυση όλων των θεμάτων που προέκυψαν προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του Οργανισμού προς όφελος των μελών του.

ΤΟΕΒ Τιτανίου










Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

Σε τροχιά ανάπτυξης ο ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 4/3/2023

Σε τροχιά ανάπτυξης ο ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ

Το Σάββατο 4/3/23 πραγματοποιήθηκε η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Παλαμά με την καθολική συμμετοχή των Αντιπροσώπων του Οργανισμού και αρκετών μελών του Οργανισμού.

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Βασίλειος Γιαννάκος καλωσόρισε όλους τους παριστάμενους και  ιδιαίτερα τους Αντιπροσώπους του Οργανισμού, οι οποίοι συμμετείχαν στη Γ.Σ. με φυσική παρουσία μετά από 2 χρόνια λόγω των περιορισμών της πανδημίας, και τους ευχαρίστησε για την άριστη συνεργασία και το ενδιαφέρον τους για όλα τα θέματα του Οργανισμού.

Στη συνέλευση παρέστη ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Νούσιος Κων/νος, οποίος στο χαιρετισμό του ,αναφέρθηκε στο πολύτιμο έργο που παράγουν οι Ο.Ε.Β. εξέφρασε το ενδιαφέρον του και τη στήριξη της Περιφέρειας στις προσπάθειες των διοικήσεων των Οργανισμών και τόνισε τη μείζονα σημασία του 2ου μεγάλου έργου το οποίο υλοποιεί η σημερινή κυβέρνηση για το Νομό Καρδίτσας,  την κατασκευή σύγχρονων κλειστών δικτύων Φύλλου-Ορφανών που θα αναβαθμίσει τις δυνατότητες άρδευσης, θα ανακουφίσει τους παραγωγούς και θα ενισχύσει το αγροτικό εισόδημα.

Στη συνέχεια ο Πρόεδρος του Οργανισμού, στην τοποθέτησή του αναφέρθηκε στην αναπτυξιακή τροχιά του Οργανισμού, η οποία επιτεύχθηκε χάρη, στο ενδιαφέρον και τις τεράστιες προσπάθειες της Διοίκησης, στη  βοήθεια και στήριξη του Αντιπεριφερειάρχη, του Περιφερειάρχη, των Υπουργών και γενικότερα της πολιτείας οι οποίοι στάθηκαν δίπλα στους ανθρώπους της παραγωγής, ενισχύοντας τον πρωτογενή τομέα με έργα και πράξεις, όπως είναι το έργο της κατασκευής σύγχρονων κλειστών δικτύων Υπέρειας Ν. Λάρισας και Φύλλου-Ορφανών Ν. Καρδίτσας  που άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά. Το συγκεκριμένο έργο είναι ένα από τα 8 μεγάλα έργα που εξήγγειλε και πραγματοποιεί η κυβέρνηση και είναι το δεύτερο έργο στο νομό Καρδίτσας, μετά  από  καθοριστική παρέμβαση του Υπουργού κ. Τσιάρα Κων/νου.

Ως Πρόεδρος του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ κ. Γιαννάκος, ανέφερε συνεχίζοντας, είμαι ιδιαίτερα  ικανοποιημένος διότι μπορέσαμε ως Διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ να προωθήσουμε κατόπιν παρεμβάσεών μας και στενής συνεργασίας με το ΥΠΑΑΤ το συγκεκριμένο έργο, το οποίο θα εξυπηρετήσει αρδευτικά δυο μεγάλα αγροκτήματα που ανήκουν στη δικαιοδοσία του Οργανισμού μας, του Φύλλου και των Ορφανών και με δυνατότητα κάλυψης όμορων αγροκτημάτων όπως αυτό της Λεύκης και σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε , όπως έχουμε πληροφορηθεί από τη Διυπουργική Επιτροπή στην οποία συμμετέχει και ο συντοπίτης Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Τσιάρας,  ότι το έργο βρίσκεται στην προκήρυξη της πρώτης φάσης του διαγωνισμού και παίρνει το δρόμο της υλοποίησης. Είναι έργο Σ.Δ.Ι.Τ. προϋπολογισμού  88.066.645 €, περιλαμβάνει 74.650 αρδευόμενα στρέμματα και θα ωφεληθούν 3.730 παραγωγοί. Ειδικά για το Νομό Καρδίτσας θα αρδευτούν στο αγρόκτημα Ορφανών 8.500 στρέμματα και στο αγρόκτημα Φύλλου 12.000 στρέμματα, με περιθώριο επέκτασης και σε στρέμματα όμορων αγροκτημάτων όπως προαναφέρθηκε. 

 Συνεχίζοντας ο Πρόεδρος ανέφερε ότι, εκτός αυτού η Διοίκηση του Οργανισμού έχει εγκρίνει και προωθεί ένα master plan (γενικό σχέδιο) για τον εκσυγχρονισμό όλων των αρδευτικών συστημάτων του Οργανισμού, την μείωση του κόστους άρδευσης, και τη βελτίωση όλων των υφιστάμενων υποδομών,  μέσω προγραμμάτων χρηματοδότησης.

Το συγκεκριμένο master plan ( γενικό σχέδιο)  περιλαμβάνει:

1. Μελέτη εκσυγχρονισμού των γεωτρήσεων και δικτύων άρδευσης του αγροκτήματος Παλαμά. Η συγκεκριμένη μελέτη έχει εγκριθεί από Δ/νση Τεχ/κών Έργων της Π.Ε. Καρδίτσας και έχει υποβληθεί στη Δ/νση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας για ένταξη σε πρόγραμμα. Θα καλύψει την υφιστάμενη έκταση των δικτύων, περί τα 2.000 στρέμματα, με περιθώριο επέκτασης. Είναι προϋπολογισμού 1.500.000 € .

 2. Μελέτη εκσυγχρονισμού των γεωτρήσεων και δικτύων άρδευσης του αγροκτήματος Βλοχού. Η συγκεκριμένη μελέτη έχει ολοκληρωθεί και είναι προς υποβολή για έγκριση από τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας. Θα καλύψει την υφιστάμενη έκταση των δικτύων, περί τα 3.000 στρέμματα, με περιθώριο επέκτασης. Είναι προϋπολογισμού 3.500.000 €.

 3. Μελέτη εκσυγχρονισμού των γεωτρήσεων και δικτύων άρδευσης του αγροκτήματος Μεταμόρφωσης. Η συγκεκριμένη μελέτη έχει ολοκληρωθεί και είναι προς υποβολή για έγκριση από τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας. Θα καλύψει την υφιστάμενη έκταση των δικτύων, περί τα 3.000 στρέμματα , με περιθώριο επέκτασης. Είναι προϋπολογισμού 3.500.000 €.

 4. Προτάσεις αποκατάστασης αγροτικής οδοποιίας και καθαρισμού αποστραγγιστικών καναλιών σε όλα τα αγροκτήματα δικαιοδοσίας του Οργανισμού ,καθώς και  καθαρισμού της κοίτης του ποταμού Ενιπέα και επισκευή θυρόπορτας στο ανάχωμα του ποταμού Φαρσαλιώτη. Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν κατατεθεί με σχέδιο μελέτης προς έγκριση στη Δ/νση Τεχ/κών Έργων Καρδίτσας και έχουν υποβληθεί στον Αντιπεριφερειάρχη για προώθηση και εκτέλεση των εργασιών μέσω προγράμματος και χρηματοδότηση της Περιφέρειας.

 5. Πρόταση για σύνταξη μελέτης εγκατάστασης φωτοβολταϊκών (net metering - ενεργειακός συμψηφισμός) για μείωση του κόστους άρδευσης σε ολόκληρη την αρδευόμενη έκταση της δικαιοδοσίας του Οργανισμού. Κατόπιν αυτών έγινε παρουσίαση με power point όλων των πεπραγμένων της διοίκησης για το έτος 2022, τα οποία περιλαμβάνουν: 

α) την αποκατάσταση του μεγαλύτερου μέρους των ζημιών που προκάλεσε ο ΙΑΝΟΣ στην περιοχή, με χρηματοδότηση του ΥΠΑΑΤ η διαχείριση της οποίας έγινε με φειδώ και σύνεση 

β) την συντήρηση και λειτουργία των γεωτρήσεων και των δικτύων άρδευσης

γ) την συντήρηση και λειτουργία του αγροτικού οδικού δικτύου

δ) την συντήρηση και λειτουργία του αποστραγγιστικού δικτύου  

Οι παραπάνω παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν ως επί το πλείστον με τα ιδιόκτητα χωματουργικά μηχανήματα του Οργανισμού, στα οποία έγιναν επισκευές και συντήρηση όπου απαιτούνταν.

Στη συνέχεια ο Πρόεδρος παρουσίασε και ανέλυσε όλα τα οικονομικά στοιχεία του Οργανισμού τονίζοντας με έμφαση τη ΜΗΔΕΝΙΚΗ οφειλή του Οργανισμού στη ΔΕΗ, η οποία επιτεύχθηκε μετά από πολλά χρόνια με τεράστιες προσπάθειες της διοίκησης και νοικοκύρεμα των οικονομικών. Δεσμεύτηκε επίσης, τόσο ο ίδιος ως Πρόεδρος όσο και ολόκληρο το ΔΣ του Οργανισμού ότι θα προσπαθήσει να διατηρήσει σ αυτό το επίπεδο τις υποχρεώσεις προς τη ΔΕΗ για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της άρδευσης και κάλεσε όλους να τηρήσουν τους κανονισμούς άρδευσης του Οργανισμού και να είναι συνεπείς στις οικονομικές υποχρεώσεις τους, έτσι ώστε να μην αναγκαστεί η διοίκηση να γίνει δυσάρεστη σε κανένα παραγωγό διακόπτοντας την παροχή άρδευσης και  βεβαιώνοντας στη ΔΟΥ ανεξόφλητες υποχρεώσεις του. Στη συνέχεια ο Πρόεδρος του Οργανισμού ευχαρίστησε για μια ακόμα φορά όλους όσους βοήθησαν στην επίτευξη των στόχων της διοίκησης του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ, ιδιαίτερα τον Υπουργό κ. Τσιάρα Κων/νο και για την καθοριστική παρέμβαση στο θέμα της επανασύνδεσης της ΔΕΗ την 18-7-2019, τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστό Κων/νο για τη στήριξη των προσπαθειών της διοίκησης, τον Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας κ. Νούσιο Κων/νο για την αμέριστη συμπαράσταση, την προώθηση – επίλυση και πραγματοποίηση αιτημάτων του Οργανισμού, καθώς και όλους τους συνεργάτες που στήριξαν τη διοίκηση στην αντιμετώπιση και επίλυση όλων των θεμάτων που προέκυψαν προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του Οργανισμού.

Οι εργασίες της Συνέλευσης συνεχίστηκαν με παμψηφεί έγκριση των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης και δέσμευση από πλευράς της διοίκησης για τήρηση των αποφάσεων της Γ.Σ. και τη συνέχιση της ανάπτυξης του Οργανισμού.













Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΤΟΕΒ Τιτανίου Παλαμά

Τοπικός Οργανισμός Εγγείων Βελτιώσεων ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Παλαμά

Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση καλωσόρισε και χαιρέτησε την συνέλευση του Οργανισμού τα μέλη και τους αγρότες της περιοχής του δήμου Παλαμά ο πρόεδρος Βασίλης Γιαννάκος.

Βασικός σκοπός ήταν η έγκριση των: Απολογισμού - Ισολογισμού του οικονομικού έτους 2022 και προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2023 του Οργανισμού, όπως αναγράφεται και στo πρόγραμμα με τα έργα του ΤΟΕΒ που έλαβαν όσοι παραβρέθηκαν στην γενική συνέλευση.

Επιπλέον έδωσαν τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας και ενημέρωσης για θέματα του Οργανισμού

Στην εκδήλωση τίμησε και ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Κωστής Νούσιος











Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

Προς την επίτευξη των στόχων της προχωράει η Διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ

Προσηλωμένη στους στόχους της, μετά την επανεκκίνηση του Οργανισμού, με σταθερά βήματα χωρίς φανφάρες και κωδωνοκρουσίες προχωράει η Διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ για τον εκσυγχρονισμό, τη βελτίωση των συνθηκών παραγωγής και την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών του αγροτικού πληθυσμού.

Στη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού, στις 20/2/2022, που φέτος λόγω της επιδημιολογικής κατάστασης πραγματοποιήθηκε ως επί το πλείστον με ηλεκτρονικά μέσα, ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Βασίλειος Γιαννάκος ανέλυσε στους Αντιπροσώπους τον απολογισμό της προηγούμενης χρήσης, τα οικονομικά στοιχεία του Οργανισμού  καθώς και τον προϋπολογισμό του έτους 2022.
Ειδικότερα αναφέρθηκε, στη χρηματοδότηση του Οργανισμού από το ΥΠΑΑΤ, η οποία έγινε για πρώτη φορά στα χρονικά του Οργανισμού, μετά από εκπόνηση τεχνικών μελετών, για την αποκατάσταση των ζημιών του ΙΑΝΟΥ. 
Στη συνετή και νομότυπη διαχείριση της χρηματοδότησης του ΥΠΑΑΤ, η οποία θα ελεγχθεί από ορκωτό λογιστή.
Στη χρησιμότητα και αποτελεσματικότητα των μηχανημάτων έργου που απέκτησε τα τελευταία χρόνια ο Οργανισμός και στο έργο που παράγουν το οποίο επιτυγχάνεται με πολύ χαμηλότερο κόστος.
Στην επίλυση του προβλήματος των οφειλών της ΔΕΗ, το οποίο ταλαιπώρησε τους παραγωγούς και τη διοίκηση η οποία κληρονόμησε χρέος που αυξανόταν με τόκους υπερημερίας και παρότι κάθε χρόνο καταβάλλονταν τα τρέχοντα ποσά το χρέος ανέβαινε. Το 2021 το πρόβλημα λύθηκε οριστικά μετά από βιώσιμη ρύθμιση και εξασφαλίστηκε η ηλεκτροδότηση των γεωτρήσεων.
Στη σταθεροποίηση του κόστους άρδευσης της αρδευτικής περιόδου 2021 σύμφωνα με τις προϋπολογισθείσες τιμές, καλύπτοντας την ρήτρα αναπροσαρμογής από κεφάλαια του Οργανισμού, χωρίς άλλη επιβάρυνση στους παραγωγούς.
Στην προσπάθεια της Διοίκησης που με τη συνεργασία των Αντιπροσώπων άλλαξε την εικόνα του Οργανισμού.
Στην εμπιστοσύνη που δημιουργήθηκε μεταξύ της Διοίκησης, των Αντιπροσώπων και των μελών, η οποία βοηθάει στην τελειοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού.
Στους στόχους της χρήσης του 2022 οι οποίοι αφορούν:

α) Στην ολοκλήρωση της αποκατάστασης των ζημιών του ΙΑΝΟΥ

β) Στον εκσυγχρονισμό των γεωτρήσεων και δικτύων άρδευσης ο οποίος θα πραγματοποιηθεί με εκπόνηση μελετών και προώθηση τους για ένταξη σε προγράμματα χρηματοδότησης, προκειμένου να επιτευχθεί μηδενική απώλεια νερού – υψηλή αποδοτικότητα – χαμηλό κόστος συντήρησης- χαμηλή κατανάλωση ενέργειας – χαμηλό κόστος άρδευσης για τους παραγωγούς.

γ) Στην μέγιστη υλοποίηση των αιτημάτων των μελών του Οργανισμού για παρεμβάσεις βελτίωσης του αποστραγγιστικού  και αγροτικού οδικού δικτύου

δ) Στη παροχή άρδευσης με το δυνατό χαμηλότερο κόστος

ε) Στην ολοσχερή εξόφληση του υπολοίπου της ΔΕΗ, το οποίο αφορά εκκρεμότητες παρελθόντων ετών.

Τόνισε ότι η επίτευξη των παραπάνω στόχων προϋποθέτει την ανταπόκριση των μελών ως προς την τακτοποίηση των εισφορών, την τήρηση των κανονισμών λειτουργίας του Οργανισμού και ειδικότερα του κανονισμού άρδευσης και τη συνεργασία μεταξύ παραγωγών-οργάνων διοίκησης και λοιπών φορέων.
Κλείνοντας, ο κ. Πρόεδρος επισήμανε ότι η νέα διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ θα συνεχίσει να στέκεται αρωγός και δίπλα στους παραγωγούς μέλη του Οργανισμού που προσπαθούν και αγωνίζονται καθημερινά για την παραγωγή τους απέναντι στις δυσκολίες της κλιματικής αλλαγής και ενεργειακής κρίσης.
Με την ευκαιρία ο Πρόεδρος και η Διοίκηση  του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ ευχαριστεί τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Χρήστο Τριαντόπουλο, τον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Κωνσταντίνο Τσιάρα, τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Κωστή Νούσιο, τον πρώην Αντιπεριφερειάρχη κ. Γιώργο Λαδόπουλο και όσους συνέδραμαν από την θέση τους στο ΥΠΑΑΤ , για τη χρηματοδότηση της αποκατάστασης των ζημιών του ΙΑΝΟΥ . 



Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 12 Μαρτίου 2022

Βασίλης Γιαννάκος: O ΤΟΕΒ Τιτανίου σε θέση «οδηγού» στο νέο κυβερνητικό σχέδιο «Ύδωρ 2.0»

Το πρώτο μεγάλο ολοκληρωμένο επενδυτικό πρόγραμμα αρδευτικών έργων, (φραγμάτων και υποδομών), από την 10ετία του 50’, τίθεται άμεσα σε εφαρμογή στην Ελλάδα για τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων - αλλά ξεπερασμένων από τον χρόνο - υποδομών και για την κατασκευή νέων. 
Για τα συγκεκριμένα έργα Σ.Δ.Ι.Τ., που εντάσσονται στο κυβερνητικό σχέδιο «Ύδωρ 2.0» - όπως ονομάστηκε το σχετικό πρόγραμμα 21 έργων συνολικού προϋπολογισμού κατασκευής, συντήρησης και λειτουργίας, 4 δισ. Ευρώ -, εκδήλωσαν ενδιαφέρον μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες και τράπεζες της χώρας και του εξωτερικού. 
Όπως ανακοίνωσαν ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρώην Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Σπήλιος Λιβανός, το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, του Π.Α.Α. και του Π.Δ.Ε. Η κυριότητα των έργων όμως παραμένει στο  Δημόσιο.

Ως Πρόεδρος του Τ.Ο.Ε.Β. Τιτανίου είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος διότι μέσα στον σχεδιασμό αυτόν εντάχθηκε και το μεγάλο έργο μας, της κατασκευής σύγχρονων κλειστών αρδευτικών δικτύων Υπέρειας Ν. Λάρισας και Ορφανών Ν. Καρδίτσας. Ο προϋπολογισμός του ως έργο Σ.Δ.Ι.Τ. είναι 88.066.645 Ευρώ και περιλαμβάνει 74.650 αρδευόμενα στρέμματα, ενώ προβλέπεται ότι θα 
ωφεληθούν 3.730 παραγωγοί της περιοχής μας. Ειδικά στο Νομό Καρδίτσας, θα αρδεύονται στην Τ.Κ. Ορφανών 8.400 στρέμματα, στην Τ.Κ. Φύλλου 11.300 στρέμματα και κάποια γεωργική έκταση της Τ.Κ. Λεύκης που εφάπτεται στο κτήμα των Ορφανών. Επίσης, προβλέπεται δυνατότητα επέκτασης της αρδευτικής κάλυψης του συνόλου των καλλιεργούμενων εκτάσεων των εν λόγω Τοπικών Κοινοτήτων.
Αυτονόητο είναι πως το έργο αυτό δεν θα χρηματοδοτούνταν ποτέ εάν δεν υπήρχε από το 2013 εγκεκριμένη μελέτη που χρηματοδότησε και εκπόνησε το ΥΠ.Α.Α.&Τ. μετά από στενή συνεργασία με τον Οργανισμό μας. Οπωσδήποτε, υπάρχουν απορίες στους αγρότες για τον τρόπο κατασκευής, δηλαδή για τη λεγόμενη σύμπραξη του δημοσίου και ιδιωτών επενδυτών, μα και σχετικά με το καθεστώς λειτουργίας όταν ολοκληρωθούν οι υποδομές που προβλέπονται.

Θέλω επομένως να επισημάνω τα εξής:
Μείζονα ζητήματα διαχρονικά στο Νομό μας για όλους τους παραγωγούς, ήταν και είναι η εξασφάλιση της ομαλότητας στην άρδευση των καλλιεργειών, η ορθολογική διαχείριση των υδάτινων αποθεμάτων
χωρίς αλόγιστες σπατάλες και απώλειες και η χρήση του νερού βάσει κανόνων κοινού συμφέροντος και όχι με τον άναρχο και εντελώς άδικο για τους συνεπείς, τρόπο που γίνεται σήμερα. 

Το σχέδιο «Υδωρ 2.0» όπου εντάσσονται και τα αρδευτικά Υπέρειας Ν. Λάρισας – Ορφανών Ν. Καρδίτσας, επιδιώκει την επίτευξη των παρακάτω βασικών στόχων: 
α) Την άρδευση ακόμα περισσότερων καλλιεργήσιμων εκτάσεων και την αύξηση της απόδοσής τους.
γ) Την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας.
δ) Τη βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της χώρας, αφού το 90% του βρόχινου ύδατος χάνεται σήμερα στη θάλασσα.
ε) Τη μείωση των παράνομων γεωτρήσεων που αποδυναμώνουν τον υδροφόρο ορίζοντα.
στ) Τον εκσυγχρονισμό μεγάλου μέρους των αρδευτικών δικτύων, γεγονός που θα ελαχιστοποιήσει τις υδάτινες απώλειες και θα εξασφαλίσει σε σημαντικό βαθμό την αρδευτική ομαλότητα. 

Εμείς, στον Τ.Ο.Ε.Β. Τιτανίου, είχαμε προβλέψει ότι η υλοποίηση ενός επενδυτικού σχεδίου «μαμούθ», όπως το «Υδωρ 2.0», ήταν αναπόφευκτη για την κεντρική εξουσία, καθώς τα πεπαλαιωμένα αρδευτικά 
δίκτυα βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση, ενώ μεγάλο μέρος τους είναι υπό κατάρρευση στον Ιανό-πληκτο πλέον Ν. Καρδίτσας. Έτσι, το 2013, προωθήσαμε προς εκπόνηση και χρηματοδότηση την ως άνω αναφερόμενη μελέτη, η οποία αποτέλεσε το εφαλτήριο για τη δρομολόγηση της κατασκευής των νέων αρδευτικών δικτύων στην περιοχή μας.

Όπως προείπα, η κατασκευή τους θα συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και από το «Υδωρ 2.0», ενώ θα υλοποιηθούν ως μη ανταποδοτικό έργο Σ.Δ.Ι.Τ.. 
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα η αποπληρωμή του επενδυτή ιδιωτικού φορέα να γίνει σε βάθος χρόνου, μετά την έναρξη λειτουργίας τους, βάσει προκαθορισμένων προδιαγραφών αποτελέσματος από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Οφείλω να τονίσω ότι ο πρώην Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Λιβανός ξεκαθάρισε δημόσια πως «δεν πρόκειται να παραδοθεί σε ιδιώτες οποιοδήποτε έργο υποδομής του ΥΠ.Α.Α.&Τ., που θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ», για να προλάβω και τις «Κασσάνδρες»!
Όσο για τη χρονική διάρκεια έναρξης και ολοκλήρωσης, το όφελος μέσω Σ.Δ.Ι.Τ. είναι ότι αποφεύγονται οι χρονοβόρες διαδικασίες των δημοσίων συμβάσεων και με την αποπληρωμή του ιδιώτη σε βάθος χρόνου, εξασφαλίζεται η καλή κατασκευή και λειτουργία του έργου, με 
απώτερα οφέλη: 
- Την ορθολογικότερη χρήση του νερού και τη μείωση των απωλειών με την εισαγωγή προηγμένων αρδευτικών συστημάτων και πρακτικών.
- Την αύξηση της αποδοτικότητας των καλλιεργειών και κατά συνέπεια τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του αγροτικού τομέα.
- Τον μετριασμό των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής που τόσο έχει βλάψει το Νομό μας και τους καλλιεργητές του.

Βέβαια, η κεντρική διοίκηση θα πρέπει να κάνει το γρηγορότερο μεγάλα βήματα άμεσης προσαρμογής του πρωτογενούς τομέα στα νέα καλλιεργητικά και κοινωνικοοικονομικά δεδομένα που διαμορφώθηκαν κατά τη μνημονιακή 10ετία και την πανδημία, αλλάζοντας ριζικά και το σημερινό άκρως προβληματικό μοντέλο οργάνωσης και λειτουργίας των δημόσιων αρδευτικών δικτύων. Ειδάλλως, το σχέδιο «Υδωρ 2.0» και τα μεγάλα έργα που ανακοινώθηκαν (συμπεριλαμβανομένων και των αρδευτικών Υπέρειας Ν. Λάρισας – Ορφανών Ν. Καρδίτσας), θα είναι δώρο άδωρο για τις τοπικές κοινωνίες, διότι δεν είναι δυνατόν…να χτίσεις καινούργιο σπίτι με παλιά υλικά!

Είναι αδήριτη ανάγκη πια τα διαπιστωμένα πολλά προβλήματα στον αγροτικό τομέα, (πρόσφατα οι Καρδιτσιώτες αγρότες είχαν βγει στους δρόμους με τα τρακτέρ τους και διαμαρτυρήθηκαν), να τεθούν εδώ και τώρα υπό διαπραγμάτευση με την πολιτική ηγεσία του τόπου, η οποία θα γίνει με τη συμμετοχή εκπροσώπων όλων των παραγωγών.
Σε ότι αφορά δε στις αρδευτικές υποδομές, είναι μονόδρομος η ουσιαστική υποστήριξη των φορέων που ασχολούνται με τη χρήση, λειτουργία, αξιοποίηση και αποδοτικότητά τους όπως ο Τ.Ο.Ε.Β. Τιτανίου…
Πιστεύω ότι η κεντρική εξουσία θα κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση αναγνωρίζοντας το ρόλο και το έργο των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων στο θέμα της άρδευσης

         Βασίλης Γιαννάκος
    πρόεδρος ΤΟΕΒ Παλαμά





Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΕΒ Τιτανίου Παλαμά

ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ
ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

σχετ. άρθρο 66 ν4546/18

Καλούνται οι υπερήμεροι οφειλέτες-μέλη του Οργανισμού, που έχουν σε εκκρεμότητα υπόλοιπα στραγγιστικών ή αρδευτικών τελών παρελθόντων ετών, να τακτοποιήσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές τους μέχρι 30-9-2021.

Μετά το πέρας της παραπάνω προθεσμίας και στις περιπτώσεις που τα μέλη δεν ανταποκριθούν και συνεχίσουν να δείχνουν αμέλεια ή αδιαφορία, ο Οργανισμός θα βεβαιώσει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους στη ΔΟΥ προς είσπραξη, σύμφωνα με το Νόμο 4546/2018 άρθρο 66.

Το ΔΣ

Του Οργανισμού

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καρδίτσας με το νέο Δ.Σ του ΤΟΕΒ Τιτανίου Παλαμά

Τα μέλη του νέου διοικητικού συμβουλίου του Τοπικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων Τιτανίου, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Καρδίτσας κ. Κωστής  Νούσιος, σε μια συνάντηση με εθιμοτυπικό, αλλά και ουσιαστικό χαρακτήρα.

Παρόντες στη συνάντηση ο πρόεδρος του Οργανισμού κ. Βασίλης Γιαννάκος και τα μέλη κ.κ. Γεώργιος Γαγάτσης, Σπύρος Τζιβένης, Ευάγγελος Κωδωνάς, Γεώργιος Τσέργας και Απόστολος Πατσιαλής.

Τόσο ο πρόεδρος όσο και τα υπόλοιπα μέλη ενημέρωσαν τον κ. Αντιπεριφερειάρχη για θέματα που αφορούν στον εκσυγχρονισμό του κλειστού δικτύου γεωτρήσεων και τις στοχευμένες παρεμβάσεις σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας για την αποφυγή πλημμυρικών φαινομένων μέσα από κομβικής σημασίας αποστραγγιστικά δίκτυα. 

Ένα επίσης σημαντικό θέμα που τέθηκε ήταν αυτό της χρηματοδότησης από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, ύψους 4,9 εκ. ευρώ για έργα αγροτικής οδοποιίας και αποστραγγιστικά έργα σε περιοχές δικαιοδοσίας του ΤΟΕΒ Τιτανίου στο Δήμο Παλαμά.

Από την πλευρά του ο κ. Αντιπεριφερειάρχης αναφέρθηκε στην άριστη μέχρι τώρα συνεργασία, η οποία είναι βέβαιος ότι θα συνεχιστεί. Τόνισε τον σημαντικό ρόλο που επιτελούν οι ΤΟΕΒ, ρόλο τον οποίο υποστηρίζει με διάφορους τρόπους η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η οικονομική ενίσχυση των ΤΟΕΒ Θεσσαλίας για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από τον ΙΑΝΟ, μετά από πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού και τη σχετική συνάντηση με τον Γ.Γ Οικονομικής Πολιτικής κ. Χρήστο Τριαντόπουλο. Σημαντική επίσης και η υπογραφή της σύμβασης από τον κ. Περιφερειάρχη για την προμήθεια σωλήνων άρδευσης και αντικατάσταση των παλαιών σε μήκος 13 χλμ. προϋπολογισμού 220.000 ευρώ. Χαρακτήρισε τα παραπάνω έργα ιδιαίτερα σημαντικά για την αναβάθμιση του ΤΟΕΒ Τιτανίου και την διευκόλυνση των αγροτών της περιοχής.

Ο κ. Νούσιος επεσήμανε ακόμη ότι η Π.Ε Καρδίτσας είναι πάντοτε ανοιχτή στο διάλογο και τη συνεργασία, προκειμένου να βοηθήσει στην όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη λειτουργία του Οργανισμού, αφού η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός του αγροτικού τομέα, αποτελούν βασική προτεραιότητα για την περιοχή μας. 


Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 20 Απριλίου 2021

Προβληματισμός στο ΤΟΕΒ Τιτανίου για τα ανεπαρκή 300.000€ που εγκρίθηκαν για τις αποκαταστάσεις του «Ιανού»

Ανάμικτα είναι τα συναισθήματα στο ΤΟΕΒ Τιτανίου για το ποσό των 300.000 ευρώ που εγκρίθηκε τελικά από τα συναρμόδια Υπουργεία Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης, ως οικονομική ενίσχυση για την υλοποίηση παρεμβάσεων αποκατάστασης ζημιών του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανού» στο αρδευτικό δίκτυο της αρμοδιότητάς του.

Μιλώντας σχετικά στο KarditsaLive.Net, ο πρόεδρος του Οργανισμού κ. Βασίλης Γιαννάκος δήλωσε πως τα συναισθήματα του ίδιου και των συναδέλφων του είναι ανάμικτα… Όπως τόνισε, «από τη μια είναι βέβαια θετικό το γεγονός ότι η κυβέρνηση ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας για στήριξη αυτήν την πολύ δύσκολη περίοδο μετά τις μεγάλες καταστροφές που προκάλεσε ο «Ιανός» σε όλο σχεδόν το αρδευτικό δίκτυο. Από την άλλη όμως είμαστε προβληματισμένοι για το ύψος της χρηματοδότησης που αποφασίστηκε να διατεθεί και ακόμη δεν έχουμε εισπράξει κιόλας. Τα 300.000 ευρώ είναι ένα ποσό πολύ μικρό σε σχέση με τη μεγάλη έκταση των ζημιών που έγιναν και θα πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα για να μην συναντήσουν προβλήματα οι παραγωγοί κατά τη νέα αρδευτική περίοδο που αρχίζει σε λίγες μέρες».

Υπενθυμίζουμε ότι ο φάκελος του ΤΟΕΒ Τιτανίου (με τις καταστροφές του «Ιανού»), που κατατέθηκε στις αρχές του χρόνου σε περιφέρεια Θεσσαλίας – Υπουργεία Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης, προέβλεπε συνολικό προϋπολογισμό έργων αποκατάστασης στην περιοχή περίπου 1,2 εκατ. ευρώ.

Ο πρόεδρος του ΤΟΕΒ Τιτανίου τόνισε ακόμη πως «ο Οργανισμός εδώ και αρκετό καιρό ανέλαβε πρωτοβουλία και προχώρησε σε πολλές παρεμβάσεις επισκευής του δικτύου σε διάφορα σημεία, αλλά και σε καθαρισμούς καναλιών και αυλάκων προκειμένου να προλάβει ότι μπορεί πριν να αρχίσουν τα ποτίσματα. Όμως, χωρίς τη διάθεση επαρκών κρατικών πιστώσεων θα υπάρξουν σύντομα σοβαρά ζητήματα με εργολάβους η προμηθευτές που θα πρέπει να πληρωθούν για τη δουλειά τους, μα και με την εκτέλεση απαραίτητων έργων στο δίκτυο αφού ο Οργανισμός έχει ήδη ξεπεράσει τα οικονομικά και επιχειρησιακά όριά του».

Πάντως, ο κ. Γιαννάκος ανέδειξε και μια άλλη πτυχή της εγκεκριμένης χρηματοδότησης του ΤΟΕΒ Τιτανίου, λέγοντας πως «το προηγούμενο διάστημα διατέθηκαν 300.000 ευρώ για αποστραγγιστικά έργα στην περιοχή Παλαμά και όχι στον Οργανισμό όπως θα έπρεπε, καθώς η εν λόγω αρμοδιότητα εκ του νόμου ανήκει στο ΤΟΕΒ. Αυτά τα χρήματα έπρεπε εξ’ αρχής να δοθούν στον Οργανισμό μας που είναι μοναδικός υπεύθυνος για τα αποστραγγιστικά» υπογράμμισε.

Ο κ. Γιαννάκος έκλεισε ευελπιστώντας στην άμεση επανεξέταση, από μέρους της κεντρικής διοίκησης προς τα πάνω της εγκεκριμένης οικονομικής ενίσχυσης των 300.000 ευρώ για το ΤΟΕΒ Τιτανίου.

Καραγιάννης Φώτης

πηγή : karditsalive.net



Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Στον Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας Κωστή Νούσιο το Δ.Σ. του ΤΟΕΒ Τιτανίου Παλαμά

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Τοπικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων Τιτανίου υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Κωνσταντίνος Νούσιος.
Συγκεκριμένα το παρών έδωσαν ο Πρόεδρος κ. Βασίλης Γιαννάκος και τα μέλη κ.κ. Σπύρος Τζιβένης, Αντώνης Γκούντελας και Γιώργος Γαγάτσης, οι οποίοι συνομίλησαν σε ευρεία κλίμακα με τον Αντιπεριφερειάρχη.
Κατά τη συνάντηση, ο κ. Νούσιος τόνισε ότι η παρουσία τους δηλώνει τη διάθεση προσφοράς  όλων στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων του Οργανισμού και ευχήθηκε τη συνέχιση της δημιουργικής συνεργασίας. Εξήρε δε, την προσπάθεια ενίσχυσης του ρόλου των ΤΟΕΒ με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της αγροτικής παραγωγής.
Ακολούθως, αναφέρθηκε στα έργα στο αρδευτικό – στραγγιστικό και αγροτικό οδικό δίκτυο σε όλα τα αγροκτήματα δικαιοδοσίας του Οργανισμού που υλοποιεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας με πιο πρόσφατο τη θετική απόφαση για δημοπράτηση της Οικονομικής Επιτροπής για προμήθεια σωλήνων άρδευσης, ύψους 220.000 ευρώ.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι του ΤΟΕΒ Τιτανίου εξέφρασαν τη μεγάλη ικανοποίησή τους για τη συνεργασία που έχουν με τον κ. Νούσιο, δηλώνοντας ότι η ανταπόκριση του κ. Αντιπεριφερειάρχη αλλά και των υπηρεσιών της Π.Ε. Καρδίτσας είναι πάντοτε άμεση και η καλύτερη δυνατή για επίλυση και καταγραφή αιτημάτων.
Επιπλέον, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην επάρκεια του νερού άρδευσης στις περιοχές που άπτονται της αρμοδιότητας του ΤΟΕΒ Τιτανίου και η αξιοποίηση χρηματοδοτικών προγραμμάτων με στόχο την εξοικονόμηση νερού στη μεταφορά και τη χρήση, την παρακολούθηση του δικτύου και την έγκαιρη επέμβαση/πρόληψη για μείωση απωλειών από ενδεχόμενες βλάβες.




Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ - Ανακοίνωση

ΛΗΨΗ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ
ΠΡΟΣ  ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ – ΦΟΡΕΙΣ  ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΡΔΕΥΣΗΣ

Ενόψει της χειμερινής περιόδου, παρακαλούμε για την άμεση καταστροφή κάθε μορφής φραγμάτων μόνιμων – πρόχειρων  ή ημιμόνιμων, από τους κατασκευαστές τους, ώστε να αποκατασταθεί η ελεύθερη ροή των υδάτων.
Οι ενέργειες για την  αποκατάσταση της λειτουργικότητας των αποστραγγιστικών καναλιών και της  ελεύθερης ροής των υδάτων, επιβάλλεται να γίνουν άμεσα για την αποφυγή πλημμυρικών φαινομένων και των δυσάρεστων συνεπειών αυτών.
Επισημαίνουμε ότι σε περίπτωση που παρατηρηθούν πλημμυρικά φαινόμενα εξαιτίας της ύπαρξης οποιουδήποτε εμποδίου εντός των αποστραγγιστικών καναλιών τα οποία βρίσκονται στα αγροκτήματα που υπάγονται  στη δικαιοδοσία του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ θα υπάρξει αναζήτηση ευθυνών.

ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ
     ΠΑΛΑΜΑ




Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Τοπικός Οργανισμός Εγγείων Βελτιώσεων (Τ.Ο.Ε.Β.ΤΙΤΑΝΙΟΥ) γνωστοποιεί στα μέλη του τα παρακάτω:

1. Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας (12-6-2019 ) για ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τους ΤΟΕΒ , όπως προβλέπεται από το άρθρο 66 του Νόμου 4546, που ψηφίστηκε το 2018 και αφορά όλους του Τ.Ο.Ε.Β. ανά την Ελλάδα, το ΔΣ του Τ.Ο.Ε.Β.ΤΙΤΑΝΙΟΥ λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές δυσκολίες των αγροτών και με σκοπό:
α) τη διευκόλυνση της αποπληρωμής των οφειλών τους και
β) την καλύτερη εσπραξιμότητα των εισφορών του Οργανισμού προς όφελος των μελών του, αποφάσισε να παρατείνει μέχρι 12/8/2019 το διάστημα κατά το οποίο θα μπορέσουν οι υπερήμεροι οφειλέτες του Οργανισμού να ρυθμίσουν τις οφειλές τους.
Μετά την παρέλευση της παραπάνω ημερομηνίας ( 12/8/2019 ) και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα του παραπάνω νόμου, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές θα βεβαιωθούν στη ΔΟΥ.

2. Με απόφαση του ΔΣ του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ δύνεται η δυνατότητα στους υπερήμερους οφειλέτες και στους αρδευτές μέλη του Οργανισμού να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους εκκρεμότητες μέσω πάγιας εντολής με τις συνεργαζόμενες Τράπεζες του Οργανισμού (Πειραιώς και Συνεταιριστική Καρδίτσας), με πίστωση του οφειλόμενου ποσού σε λογαριασμό του Οργανισμού, από τις εκάστοτε επιδοτήσεις (ενισχύσεις).

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα γραφεία του Οργανισμού κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ




Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Οριστικοποίηση δήλωσης ΟΣΔΕ μόνο με βεβαίωση ρύθμισης χρεών ΤΟΕΒ

Περιθώριο μέχρι τον Ιούνιο έχουν οι αγρότες με οφειλές στους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ, ΓΟΕΒ) προκειμένου να προχωρήσουν σε ρύθμιση ή εξόφληση των χρεών τους – σύμφωνα με το νόμο 4546 του 2017 - προκειμένου να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα στις οριστικοποιήσεις των δηλώσεων ΟΣΔΕ του 2019.
Σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα που απεστάλει τις προηγούμενες ημέρες σε όλους τους ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ της χώρας από την Διεύθυνση Έγγειων Βελτιώσεων και Υδατικών Πόρων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, στα πλαίσια της πολλαπλής συμμόρφωσης, δίνεται η δυνατότητα στους ΤΟΕΒ να ξεκινήσουν διαδικασία είσπραξης των χρεών από τους αγρότες αφού όπως αναφέρει το σημείωμα για την δήλωση ΟΣΔΕ του 2019 θα απαιτείται βεβαίωση μη οφειλής στους ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ.
Τα παραπάνω έκανε γνωστά ο πρόεδρος του ΤΟΕΒ Ηλείας, Χρήστος Παλαιολόγος.
Σύμφωνα με όσα μας ανέφερε «έχει έρθει στα γραφεία μας μια άτυπη ενημέρωση από το υπουργείο που λέει ότι οι αγρότες δεν θα μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις για επιδοτήσεις φέτος αν δεν είναι εντάξει με τις οφειλές τους στους ΤΟΕΒ».
Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι αν οι αγρότες με βεβαιωμένα χρέη προς τους οργανισμούς εγγείων βελτιώσεων δεν τακτοποιήσουν τις οφειλές (μέσω ρύθμισης ή εξόφλησης) τότε κινδυνεύουν να χάσουν τα δικαιώματά τους άρα και τις ενισχύσεις.
Για το θέμα, επικοινώνησε με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Έγγειων Βελτιώσεων και Υδατικών Πόρων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, Κωσταντίνο Στουρνάρα ο οποίος μας ανέφερε: «Πρόκειται για μια παλιά απαίτηση της πολλαπλής συμμόρφωσης για την ορθολογική χρήση των υδάτων. Μεταξύ όλων των άλλων υποχρεώσεων που αφορούν τις ποσότητες του νερού, την διαχείριση, την ποιότητα κ.α. υπάρχει και η υποχρέωση του παραγωγού να πληρώνει τις εισφορές του για τη συντήρηση και την λειτουργία του δικτύου».
Και προσθέτει:
«Οι αγρότες λοιπόν με οφειλές προς τους ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ θα πρέπει να πάνε στους οργανισμούς να κάνουν ρύθμιση ή να εξοφλήσουν. Έχουμε φτιάξει μια νομοθετική διάταξη για τις ρυθμίσεις στον νόμο 4546/2017 οπότε πρέπει να πάνε να κάνουν την ρύθμιση μέχρι το τέλος Ιουνίου αφού από πέρσι που βγήκε ο νόμος τους έδινε το περιθώριο ενός χρόνου».
Στην ερώτηση αν οι αγρότες που δεν έχουν τη δυνατότητα να εξοφλήσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές θα μπορούν οριστικοποιούν τις δηλώσεις ΟΣΔΕ 2019, ο προϊστάμενος της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου, δεν μπορούσε να δώσει τουλάχιστον προς το παρόν απάντηση.

πηγή




Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

Δήλωση στοιχείων και ΑΦΜ στον ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ





Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Παλαμά: Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό


Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό είχε το Προεδρείο του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Παλαμά με θέμα συζήτησης:

Την εφαρμογή του άρθρου 46 του Ν 4456/2017
Ο Πρόεδρος του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ κ. Βασίλειος Γιαννάκος και το μέλος του ΔΣ κ. Σπύρος Τζιβένης, συναντήθηκαν με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας  κ. Κώστα Αγοραστό και συζήτησαν θέματα σχετικά με την εφαρμογή  του άρθρου 46 του Ν 4456/2017. 
Στη συνάντηση παρευρέθηκε και ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης για αγροτικά θέματα κ. Γεώργιος Λαδόπουλος.
Ειδικότερα συζητήθηκε το θέμα της πρόσληψης εποχικού προσωπικού και η ανάγκη άμεσης  πρόσληψης Υδρονομέων στον Οργανισμό για την κάλυψη των αναγκών της αρδευτικής περιόδου 2018 που ήδη ξεκίνησε από 1/5/2018.
Ο Πρόεδρος αναφέρθηκε στη χρονοβόρα διαδικασία που απαιτείται μετά την ισχύ των παραγράφων αα), ββ), γγ) του άρθρου 46 του Ν 4456/2017 και η εφαρμογή της καθυστερεί την πρόσληψη του αναγκαίου Υδρονομικού προσωπικού στον Οργανισμό για την αρδευτική  περίοδο 2018 και ζήτησε από τον κ. Περιφερειάρχη να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία και η έγκριση των προσλήψεων.
Στη συνάντηση συζητήθηκε επίσης, η αξιοποίηση των εγγειοβελτιωτικών έργων με σκοπό την απόδοση της μέγιστης ωφελιμότητας αυτών καθώς και θέματα που αφορούν στην εποπτεία των Ο.Ε.Β. από την Περιφέρεια.
Ο κ. Περιφερειάρχης ανταποκρίθηκε με ενδιαφέρον στα θέματα που εκτέθηκαν από την Διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ και εκδήλωσε τις προθέσεις του για την εφαρμογή της παραπάνω νομοθεσίας και την αμέριστη συμπαράστασή του προς τους Ο.Ε.Β. για την επίτευξη των σκοπών τους.




Διαβάστε Περισσότερα »