Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φύλλο Καρδίτσας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φύλλο Καρδίτσας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

Στην τελική ευθεία η αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης στο Φύλλο

Εντός Οκτωβρίου αναμένεται να συνδεθούν στο νέο δίκτυο ύδρευσης τα σπίτια και οι επιχειρήσεις στην τοπική κοινότητα Φύλλου.

Μετά την τελευταία παράταση που δόθηκε στην εργολαβία, το  πολυπόθητο έργο της βελτίωσης και αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης στην τοπική κοινότητα Φύλλου αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος Σεπτεμβρίου.

Όπως υπογράμμισε μιλώντας στο «Νέο Αγώνα» ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, η παράταση για την οριστική περαίωση του έργου εκπνέει στο τέλος του μήνα.

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι από τον Οκτώβριο, εκτός απροόπτου, θα ξεκινήσει η διαδικασία των συνδέσεων με τα παλιά υδρόμετρα και παράλληλα οι απαιτούμενες δοκιμές πίεσης, διαρροών ή άλλων ανωμαλιών στο δίκτυο.

Το έργο αναμένεται να δώσει λύση σε ένα πολυετές πρόβλημα, αφού όπως είναι γνωστό, οι κάτοικοι του Φύλλου ταλαιπωρούνται από την ακαταλληλότητα του νερού που τρέχει από τις βρύσες τους.

" Ένα σημαντικό έργο για την περιοχή οδεύει προς την ολοκλήρωσή του και θα βάλει τέλος στην απαράδεκτη κατάσταση που επικρατούσε για χρόνια στο Φύλλο. Σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, προωθήσαμε από την προηγούμενη θητεία μας ένα έργο ζωής που εξασφαλίζει ποιοτικό και επαρκές νερό στις βρύσες των σπιτιών των κατοίκων", τονίζει ο Δήμαρχος Παλαμά κ. Γιώργος Σακελλαρίου.

πηγή





Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Άναψε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Φύλλο Καρδίτσας

Η έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων εν όψη Χριστουγέννων πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία χθες απόγευμα Κυριακής στις 6:00 μμ στο Φύλλο Καρδίτσας με τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία του χωριού.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Φύλλου σε συνεργασία με τις γυναίκες του χωριού ετοίμασαν πλούσια εδέσματα και δώρα για τον κόσμο και τούς μικρούς φίλους.
Την γιορτή προλόγισε η κ. Ντίνα Πυκνή και ευχές έδωσε ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας Αχιλλέας Μπαλαντίνας με τον πρόεδρο Τ.Κ Φύλλου Βαγγέλη Πάσχο.

Στη γιορτή έλαβε μέρος και η χορωδία του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας

Εντύπωση επίσης έκαναν και τα φαναράκια τα οποία η νεολαία του χωριού άναψε και άφησε στον ουρανό !!!!

Ο Σύλλογος ευχαριστεί όλους όσους παρευρέθηκαν και βοήθησαν ώστε να γίνει μια υπέροχη γιορτή και εύχεται σε όλους...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!.









Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Γιορτή Σταριού και Ψωμιού στο Φύλλο Καρδίτσας

Η γιορτή Σταριού κ Ψωμιού στο Φύλλο Καρδίτσας έλαβε τέλος.
Σε μια κατάμεστη πλατεία πάνω από 500 άτομα, τα παιδικά χορευτικά τμήματα το Πολιτιστικού Συλλόγου Φύλλου ήταν καταπληκτικά. Το χορευτικό τμήμα του ΜΕΞΙΚΟΥ ήταν ανεπανάληπτο αποτελούμενο από 30 άτομα παρουσίασαν μια καταπληκτική παράσταση και ο κόσμος δεν σταμάτησε να χειροκροτεί.
Στη συνέχεια ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Φθιώτιδας παρουσίασε ένα πανέμορφο πρόγραμμα και ενθουσίασε όλο το κοινό.
Το επόμενο χορευτικό μας ήρθε από τον Πυργετό Λάρισας. Νέα παιδιά όλοι τους έδωσαν πολύ κέφι και ζωντάνια στην εκδήλωση ήταν πραγματικά υπέροχοι.
Το γλέντι συνεχίστηκε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Ευχαριστούμε όλους τους συμπολίτες μας για τη συμμετοχή τους, τις γυναίκες που έφτιαξαν το πλιγούρι με προβατίνα παραδοσιακό φαγητό του χωριού μας, τις υπέροχες πίτες και τα γλυκίσματα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Σωματείο Πολιτιστικών Συλλόγων Νομού Καρδίτσας που μερίμνησε ώστε να έχουμε κοντά μας το χορευτικό συγκρότημα του Μεξικού.
Επίσης όλη τη δημοτική αρχή του Δήμου Παλαμά.
Ειδικά τον πρόεδρο του ΔΟΠΑΠΑΠ κ Μπακαβέλο Βάϊο για τη μεγάλη στήριξη του.
Την χοροδιδάσκαλο του συλλόγου μας κ Βάσω Γούσια που με τεράστια υπομονή και επιμονή μας έχει φτάσει πολύ ψηλά. Τον πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Φύλλου κ Βαγγέλη Πάσχο και τέλος τους εκπροσώπους των πολιτιστικών συλλόγων Ιτέας κ Αχιλλέα Μπαλαντίνα την κ Αθηνά Σιδέρη από το Θεσσαλικό Χοροστάσι. Επίσης τους συλλόγους από το Ερμίτσι και Βλοχό.
Πολλά πολλά ευχαριστώ σε όλους.
Ραντεβού σε ένα μήνα και πάλι στα ΦΥΛΛΕΙΑ 2018










Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στο Φύλλο Καρδίτσας

Η έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων εν όψη Χριστουγέννων πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία σήμερα Κυριακή το απόγευμα στίς 6:00 μμ στο Φύλλο Καρδίτσας με τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία του χωριού.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Φύλλου σε συνεργασία με τις γυναίκες του χωριού ετοίμασαν πλούσια εδέσματα και δώρα για τον κόσμο και τούς μικρούς φίλους.
Την γιορτή προλόγισε η κ. Ντίνα Πυκνή και ευχές έδωσε ο Αντιδήμαρχος Αντώνης Λωρίδας με τον πρόεδρο Τ.Κ Βαγγέλη Πάσχο.

Εντύπωση επίσης έκαναν και τα φαναράκια τα οποία η νεολαία του χωριού άναψε και άφησε στον ουρανό !!!!

Ο Σύλλογος ευχαριστεί όλους όσους παρευρέθηκαν και βοήθησαν ώστε να γίνει μια υπέροχη γιορτή και εύχεται σε όλους...ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!.

















Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 23 Αυγούστου 2016

Πόσιμο και επαρκές νερό στο Φύλλο Καρδίτσας μετά από πάρα πολλά χρόνια

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας εντάσσεται στο ΠΕΠ 2014-20 η αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης

Οριστικό τέλος στο μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν για πάρα πολλά χρόνια οι κάτοικοι στο Φύλλο Καρδίτσας βάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Με απόφαση του Περιφερειάρχη κ. Κώστα Αγοραστού εντάσσεται στο ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-20 το έργο «Βελτίωση και Αντικατάσταση Δικτύου Ύδρευσης Τ.Κ. Φύλλου» συνολικού προϋπολογισμού 824 χιλιάδων ευρώ, με την ολοκλήρωση του οποίου στις βρύσες των σπιτιών θα τρέχει και πάλι ποιοτικό πόσιμο νερό.

«Η κατάσταση στο απαρχαιωμένο δίκτυο ύδρευσης του Φύλλου, ένα δίκτυο που χρονολογείται εδώ και 40 χρόνια,είναι πραγματική δύσκολο να περιγραφεί… Μιλά από μόνο του το γεγονός ότι για να πιουν νερό οι κάτοικοι αναγκάζονται είτε να προμηθεύονται εμφιαλωμένο είτε να μετακινούνται αρκετά χιλιόμετρα σε γύρω περιοχές. Σ’ αυτήν την επιεικώς απαράδεκτη κατάσταση, η Περιφέρεια Θεσσαλίας βάζει τέλος οριστικά», επισήμανε σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός και συνέχισε:
«Προχωρούμε λοιπόν σ’ ένα σημαντικό έργο υποδομής, ένα έργο κυριολεκτικά ζωής για τους κατοίκους του Φύλλου για να τους εξασφαλίσουμε ποιοτικό και επαρκές νερό στις βρύσες του σπιτιού τους. Με το έργο αυτό, η Περιφέρεια Θεσσαλίας και ο Δήμος Παλαμά αποδεικνύουν ότι είναι για τα δύσκολα, ότι με πρόγραμμα και σχέδιο επιλύουν χρόνια προβλήματα,συμβάλλοντας καθοριστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας για κάθε ανεξαιρέτως οικογένεια στη Θεσσαλία».
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Η παιδική συγγραφέας Αγγελική Φλώρου στο Φύλλο Καρδίτσας

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016 στο Δημοτικό Σχολείο Φύλλου επίσκεψη της πετυχημένης ανερχόμενης παιδικής συγγραφέας κας Αγγελικής Φλώρου προκειμένου να παρουσιάσει στους μαθητές μας το βιβλίο της «Κέλη η Σφήκα» από τις εκδόσεις Τετράγωνο.

Η επίσκεψη εντάσσεται στον τριμηνιαίο προγραμματισμό της σχολικής μονάδας μας στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας με τίτλο «Γνωρίζω τους παιδικούς συγγραφείς του τόπου μας».
Η συγγραφέας παρουσίασε στις μικρότερες τάξεις με έμμετρο τρόπο το παραμύθι της, ενώ οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στην εξέλιξη της ιστορίας και τα διδάγματα που προσέφερε με βιωματικό τρόπο μέσα από παιχνίδια και ζωγραφιές.

Στη συνέχεια η συγγραφέας παρουσίασε το παραμύθι στις μεγαλύτερες τάξεις.
Μέσα από ασκήσεις δημιουργικής γραφής αναδείχτηκαν οι αξίες και τα νοήματα του παραμυθιού, ενώ ζητήθηκε από τους μαθητές να γράψουν ένα διαφορετικό τέλος για την ιστορία. Το πετυχημένο παραμύθι αναφέρεται στην αξία της διαφορετικότητας, στη φιλία, την αυταπάρνηση ενώ θίγει ζητήματα όπως η βία και ο ρατσισμός.



Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

"Γουρνοχαρά" στο Φύλλο Καρδίτσας

Ένα παμπάλαιο έθιμο των Χριστουγέννων αναβίωσαν οι "Σιαμπαλιώτες" σήμερα την Κυριακή 27 Δεκέμβρη στην πλατεία του Φύλλου Καρδίτσας.

Λαχταριστές γεύσεις από μπριζόλες, τηγανιές, και τραγανές τσιγαρίδες, μαγειρεμένα σε παραδοσιακά καζάνια με καυσόξυλα περίμεναν τούς επισκέπτες και τα μέλη.

Όλα αυτά με συνοδεία δωρεάν εκλεκτού κρασιού και ζωντανής μουσικής.

Στήν "γουρναχαρά" παρευρέθηκαν επίσης:
Ο Παπάς του χωριού, ο πρόεδρος του Δ.Σ Παλαμά, οι Αντιδήμαρχοι Ιάσων Τσιρώνης και Αντώνης Λωρίδας, η Πρόεδρος ΔΗΚΕΠΑ Φωτεινή Καρδαϊσκου, ο Πρόεδρος Τ.Κ. Φύλλου Βαγγέλης Πάσχος και ο Διευθυντής του ΕΣΥ Παλαμά Ιωσήφ Χρούμπ.









Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Γιορτή "Σιταριού & Ψωμιού" στο Φύλλο Καρδίτσας απο τον Λαογραφικό Ερευνητικό Σύλλογο "Η ΔΗΜΗΤΡΑ"

Το Σάββατο 6 Ιουνίου στο Φύλλο Καρδίτσας ο Λαογραφικός Ερευνητικός Σύλλογος "Η ΔΗΜΗΤΡΑ" στα πλαίσια της γιορτής "Σιταριού & Ψωμιού" σας προσκαλεί όλους να δοκιμάσετε δωρεάν την προβατίνα με πλιγούρι, ψωμί και εδέσματα απο τις γυναίκες του χωριού.
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα για το 2015 έκοψε το ΚΑΠΗ Φύλλου

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα για το 2015 έκοψε το ΚΑΠΗ Φύλλου σήμερα Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015 το πρωϊ.

Η αίθουσα γέμισε ασφυκτικά και οι θαμώνες και τα μέλη περίμεναν με αγωνία την κοπή της πίτας μεσα σε κλίμα αισιοδοξίας για τον τόπο τους, το Φύλλο.

Την πίτα ευλόγησε ο παπάς του χωριού όπου και στη συνέχεια ευχήθηκε υγεία και δύναμη στα μέλη, το Δ.Σ του Συλλόγου αλλά και όλων των παρευρισκομένων.
Η πρόεδρος ΔΗΚΕΠΑ κα Φωτεινή Καραϊσκου ευχήθηκε καλή χρονιά σε όλους.

Στην Πίτα παρευρέθηκαν επίσης:
O αντιδήμαρχος Παλαμά Αντώνιος Λωρίδας, ο πρόεδρος Τ.Κ. Φύλλου Βαγγέλης Πάσχος και το τακτικό μέλος του ΔΗΚΕΠΑ Παύλος Σαμαράς.

Φωτεινή Καραϊσκου
Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε η κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας για τα μέλη του ΚΑΠΗ Φύλλου. Εκτός από τα δύο φλουριά που υπήρχαν σε κάθε πίτα κληρώθηκαν συνολικά σε όλα τα ΚΑΠΗ του Δήμου Παλαμά 12 μηχανήματα μέτρησης χοληστερόλης- σακχάρου. Μια προσφορά της Αυστριακής εταιρείας wellion που εδρεύει στην Αθήνα. Ευχαριστώ θερμά τον φαρμακοποιό κ. Κουτσεριμπα Θέμη που μεσολάβησε για αυτή την προσφορά.
Ακόμη θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο το Διοικητικό μου Συμβούλιο για την βοήθεια που μου παρείχε σε όλες τις κατά τόπου εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στα ΚΑΠΗ μας, ιδιαίτερα δε ευχαριστώ τον κ. Παύλο Σαμαρά και την κα Ειρήνη Τζιώτα για την αμέριστη βοήθεια που μου προσφέρουν χωρίς αυτή να φανεί.
Ως Προεδρος της ΔΗΚΕΠΑ σας διαβεβαιώνω ότι θα κρατήσουμε ψηλά την σημαία της κοινωνικής συμμετοχής και κοινωνικής αλληλεγγύης. Στόχος μας είναι η αναβάθμιση του θεσμού των ΚΑΠΗ και η ενίσχυσή του με δράσεις και εθελοντισμό, γιατί για μας η Τρίτη ηλικία είναι η οικογένεια μας και ο απομαχος της ζωήςΜας.












Διαβάστε Περισσότερα »