Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

- Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη...

'Οταν ήμουν πιτσιρίκι δε σου χω γράψει ποτέ γράμμα και άλλα τέτοια φλώρικα που σνόμπαρα στα άλλα παιδάκια. Καταρχήν επειδή είχαμε μόνο τη κρατική τηλεόραση όταν πίστευα στην ύπαρξή σου, και δεν μου ήταν οικεία η δημοφιλής συνήθεια με την κάλτσα στο τζάκι και το γράμμα. Άσε που δεν είχα τζάκι. Άσε που είχα σοβαρές ενστάσεις για το μαγικό δήθεν τρόπο που ερχόσουν σε όλα τα παιδιά στο κόσμο το ίδιο βράδυ κιόλας... Συγνώμη σε αμφισβήτισα νωρίς.. ίσως γι'αυτό πέρυσι να μη μου έφερες τις  Christian Louboutin μπότες που ζήτησα, επιθυμία που επαναφέρω με το γράμμα μου τώρα.. φαντάζομαι εκεί στο Ροβανιέμυ θα έχεις πλέον πρόσβαση σε γρήγορο ίντερνετ και όταν θα googlάρεις Άγιος Βασίλης θα δεις την ανάρτησή μου. Τώρα μάλιστα να το πιστέψω ότι λόγω του ίντερνετ παίρνεις τα γράμματα μας. Μα αν είναι δυνατόν, γράμμα στη κάλτσα ?? Ποιος μάρκετινγκ μάνατζερ της κόκα κόλα το σκέφτηκε ;
Τώρα λοιπόν που πιστεύω ότι έχεις πρόσβαση στα γράμματά μας, στο κατώφλι των 28 μου χρόνων σου γράφω το πρώτο μου γράμμα.
Ήμουν καλό παιδί όλη τη χρονιά, δούλευα σα το σκυλί και βοηθούσα καλούς ανθρώπους να βρουν το δίκιο τους. Γι' αυτό λοιπόν δικαιωματικά θέλω δυο τρία πραγματάκια από σένα :

     Να μην παραγραφούν μέχρι 31 Δεκέμβρη οι υποθέσεις που δεν έχω ακόμη προλάβει να τελειώσω. Επίσης όλες οι προθεσμίες και οι παραγραφές όταν βλέπω ότι δε μου βγαίνουν να μπορώ να τις παρατείνω όσο θέλω εγώ.

     Αυτό το αστειάκι με το κρύωμα φέτος τις γιορτές ποιανού ιδέα ήταν ; Έχω χάσει όλα τα πάρτυ και τις βόλτες των Χριστουγέννων γιατί είμαι ένα βήμα πριν τη πνευμονία εδώ και καμιά βδομάδα με μηδαμινή βελτίωση, που αντί για σφηνάκια τη βγάζω με shots σιροπιού για το βήχα, και αντί για πάρτυ έκανα ρεβεγιόν στο ''Αλεξάνδρα'' εγώ , και τρεις γιαγιάδες η μια εκ'των οποίων τελικά πέθανε. Με το που ανεβεί η ανάρτηση να χω συνέλθει πλήρως παρακαλώ.

    Να κοιμηθώ και με το που ξυπνήσω αύριο το πρωί : α) να έχει αλλάξει αυτόματα όλη η διαρρύθμιση του σπιτιού χωρίς να μου πέσει η μέση, β) να μη με κυβερνάει μεταξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης γ) να βρω email που να λεει ότι όλες οι χαζοδουλειές που χω να κάνω με εφορίες, ταμεία κτλ έχουν γίνει μόνες τους και δε λείπει κανένα χαρτί. δ) να βρω φάκελο κάτω από τη πόρτα με δωρεάν συνδρομή ένα έτος δωρεάν παράδοση μαγειρευτού φαγητού στο γραφείο κάθε μέρα και εβδομαδιαία δωρεάν συνδρομή μασάζ

τις Λουμπουτίν μπότες που ζήτησα και πέρυσι :
 
(ps: δε ζητάω τις κλισέ ευχές παγκόσμια ειρήνη, να μην πεινάνε τα παιδάκια και να μην υπάρχουν άστεγοι, πρώτον γιατί στο κόσμο που ζούμε ούτε συ δε μπορείς να κάνεις κάτι γι'αυτά και δεύτερον γιατί θα αρχίσουν σχόλια κάτω από το ποστ τύπου ''μας μαύρισες τη ψυχή ρε Κατερίνα Χριστουγεννιάτικα'')
http://katerinanotopoulou.blogspot.com/
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

- Προχωρά κανονικά η κατασκευή της Επαρχιακής Οδού Λάρισας – Ιτέας...

Προχωρά κανονικά η κατασκευή της Επαρχιακής Οδού Λάρισας – Ιτέας μετά και τις τελευταίες πιστώσεις 1.764.284,69 που υπέγραψε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός.
Όπως ανέφερε ο κ. Αγοραστός: «Με την καταβολή από μέρους της Περιφέρειας Θεσσαλίας των πιστώσεων για τις απαλλοτριώσεις, ξεμπλοκάρει η ολοκλήρωση της κατασκευής της Επαρχιακής Οδού Λάρισας – Καρδίτσας. Παρότι παραλάβαμε τμήματα του έργου αυτού βαλτωμένα και ναρκοθετημένα, καταφέραμε με τις υπηρεσίες μας να κάνουμε ότι δεν έκανε η πολιτεία όλα αυτά τα χρόνια. Πλέον οι πιστώσεις για απαλλοτριώσεις υπάρχουν και το έργο μπορεί να συνεχιστεί κανονικά».
Συγκεκριμένα: Η Περιφέρεια Θεσσαλίας μέσω του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης κατέθεσε στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων το ποσό των 831.000 ευρώ για το υποέργο «Απαλλοτριώσεις για την κατασκευή τμημάτων της Επαρχιακής Οδού Λάρισας – Καρδίτσας – Τμήμα από Ελευθερές ως Ιτέα» στα πλαίσια του ΕΣΠΑ. Παράλληλα άμεσα καταβάλλονται άλλα 933.284,69 ευρώ για το υποέργο «Απαλλοτριώσεις για την κατασκευή Τμήματος της Επ. Οδού Λάρισας – Καρδίτσας Τμήμα από τέλος παράκαμψης Μαυροβουνίου έως αρχή παράκαμψης Ελευθερών».
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

- Στην Ιτέα το έθιμο της "Γουρνουχαράς"










Τήν Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου στην πλατεία της Ιτέας και με το πέρας της λειτουργείας του Ι.Ν Αγίου Αθανασίου ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας σε συνεργασία με την τοπική αρχή θα αναβιώσει το πατροπαράδοτο έθιμο της "Γουρνουχαράς", δια του οποίου γινόταν η υποδοχή των ξενιτεμένων για τις Γιορτές και το Νέο Έτος.
Στήν πλατεία του χωριού θα παρασκευασθούν όλα τα φαγητά  (Λουκάνικα, τσιγαρίδες, τηγανιά, και ψητά) με τον παραδοσιακό τρόπο.
Σας καλούμε και σας περιμένουμε για να γιορτάσουμε όλοι μαζί.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σε όλους...!!!

Με εκτίμηση το Δ.Σ του Πολιτιστικού Συλλόγου


 «Η γουρουνοχαρά»

Ένα από τα σημαντικότερα χριστουγεννιάτικα έθιμα της Θεσσαλίας είναι το σφάξιμο του γουρουνιού. Η προετοιμασία για το σφάξιμο του γουρουνιού γινόταν με εξαιρετική φροντίδα, ενώ επακολουθούσε γλέντι μέχρι τα ξημερώματα, για να επαναληφθεί η ίδια διαδικασία την επόμενη και τη μεθεπόμενη μέρα. Τρεις-τέσσερις συγγενικές οικογένειες καθόριζαν με τη σειρά ποια ημέρα θα έσφαζε το γουρούνι της.

Για κάθε σφαγή μεγάλου γουρουνιού απαιτούνταν 5-6 άνδρες, εκτός των παιδιών, που είχαν ηλικία πολλές φορές 20-25 ετών. Επειδή όμως η όλη εργασία είχε ως επακόλουθο το γλέντι και τη χαρά, γι’ αυτό και η ημέρα αυτή καθιερώθηκε ως "γουρουνοχαρά ή γρουνουχαρά". Όταν μάλιστα προσκαλούσαν κάποιον την ημέρα αυτή, δεν έλεγαν "έλα να σφάξουμε το γουρούνι", αλλά "έλα, έχουμε γουρουνοχαρά". Το σφάξιμο των γουρουνιών δεν συνέπιπτε τις ίδιες ημερομηνίες κατά περιφέρειες. Σε άλλες περιοχές τα έσφαζαν 5-6 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα και σε άλλες άρχιζαν από την ημέρα των Χριστουγέννων και μετά, ανάλογα με την παρέα. Τα περισσότερα γουρούνια σφάζονταν στις 27 Δεκεμβρίου, ημέρα του Αγίου Στεφάνου. Γι’ αυτό και η γιορτή αυτή ονομαζόταν "γρουνοστέφανος ή γουρουνοστέφανος". Υπάρχουν όμως και μικρές περιοχές που τα έσφαζαν ένα μήνα ή και περισσότερο, μετά τα Χριστούγεννα.

Μετά το γδάρσιμο, άρχιζε το κόψιμο του λίπους (παστού), για να γίνει έπειτα το κόψιμο του κρέατος σε μικρά τεμάχια. Το λίπος αυτό, αφού το έλιωναν πρώτα, το έβαζαν σε δοχεία λαδιού ή πετρελαίου και αφού πάγωνε, διατηρούνταν σχεδόν όλο το χρόνο. Οι κάτοικοι της Θεσσαλίας το χρησιμοποιούσαν όλο το χρόνο και σε όλα σχεδόν τα φαγητά. Υπήρχαν μάλιστα περιπτώσεις που πολλοί δεν το αντικαθιστούσαν με τίποτα. Ακόμα και το καλοκαίρι στα φαγητά τους χρησιμοποιούσαν λίπος, γιατί το θεωρούσαν δική τους παραγωγή και επομένως φθηνό, σε αντίθεση με το λάδι που το αγόραζαν μισή ή μια οκά για να περάσουν ένα και δυο μήνες. Επίσης, πολλές φτωχές οικογένειες δεν αγόραζαν καθόλου λάδι και δεν ήξεραν ούτε ποιο είναι το χρώμα του.

Η γουρουνοχαρά κράτησε, με όλη την αίγλη της, μέχρι το 1940. Συνεχίστηκε βέβαια και αργότερα, μέχρι το 1955, αλλά τα μεγάλα γεγονότα, Κατοχή και εμφύλιος πόλεμος, ανέκοψαν τον ενθουσιασμό και ανέτρεψαν μια παραδοσιακή συνήθεια που κράτησε πολλούς αιώνες.
Διαβάστε Περισσότερα »

- ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ....

Η Ιτέα εύχεται 
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 
σε όλους.....





Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

- Το video της ημέρας...

Το νόημα αυτού του βίντεο κατά την ταπεινή άποψη είναι ό,τι καλό κι αν γίνει δεν χάνεται ... Κι αυτό είναι το ελπιδόφορο σε αυτά που ζούμε καθημερινά.
Oλοι μας, μια ελαχιστη βοηθεια να προσφερουμε, ενα χαμογελο σε καποιον που ποναει,ο ζωη μοιαζει λιγοτερο επωδυνη.αλικη....
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ξεκινήσεις έναν κύκλο!!!

Διαβάστε Περισσότερα »

- Σκέψου πρίν μιλήσεις...οι λέξεις πονάνε!!!

*Θυμάσαι την κοπέλα που αποκάλεσες "χοντρή"; Έγινε βουλημική.

*Θυμάσαι την κοπέλα που αποκάλεσες"άσχημη"; Προσπαθεί να αλλάξει τον εαυτό της, για να γίνει αποδεκτή.

* Θυμάσαι εκείνον τον τύπο με το "περίεργο πρόσωπο" ; Πολέμησε για την πατρίδα του.

*Θυμάσαι εκείνον τον τύπο που κορόιδευες επειδή έκλαιγε;... Έχασε την μητέρα του.

*Θυμάσαι εκείνον που αποκάλεσες"σπασίκλα" ; Οι γονείς του ασκούν βία σε εκείνον.

ΣΚΕΨΟΥ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙΣ... ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΝΑΝΕ....
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

- Γιορτινός καφές απο το χορευτικό γυναικών του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας...

Εντυπωσιακή ήταν η προσέλευση των γυναικών, την προηγούμενη Κυριακή, στον γιορτινό καφέ που πρόσφερε το χορευτικό γυναικών του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας στο καφεζαχαροπλαστείο "Αχίλλειον".
Η φιλοξενία από πλευράς διοργανωτών  ήταν ιδιαίτερα ζεστή προσφέρθηκαν καφές, τσάι, χειροποίητα ξεχωριστά σπιτικά γλυκά, φτιαγμένα από μέλη και φίλες του Συλλόγου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού ευχαριστεί θερμά όλες τις γυναίκες που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση.

                              Πατήστε πάνω στις φωτό για μεγένθυση








Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

- Η 1η Εκθεση Ζωγραφικής και Χειροτεχνείας στήν Ιτέα...

Άνοιξε τις πόρτες της με επιτυχία η Έκθεση καλλιτεχνών της Ιτέας στο παλιό Δημοτικό σχολείο.
Η Έκθεση φιλοξενεί έργα συγχωριανών μας καλλιτεχνών που με πολύ μεράκι, κέφι και πολλή αγάπη δημιούργησαν.
Ο χώρος γνώριμος, ζεστός και με πολλές αναμνήσεις για όλους εμάς που αφήσαμε εκεί ένα κομμάτι της παιδικής ψυχής μας, αγκάλιασε στοργικά όλη τη δροσιά και την ομορφιά των νέων δημιουργών, που με πρωτοφανή και συγκινητικό ενθουσιασμό έσπευσαν να προσφέρουν τα έργα τους.
Οι καλλιτέχνες μας προσέφεραν από καρδιάς, τα παιδιά του Συλλόγου οργάνωσαν τα πάντα και έστησαν την Έκθεση με την καρδιά τους και το κοινό έτρεξε να τιμήσει από καρδιάς την Έκθεση και τους δημιουργούς!
Η αρχή έγινε, το πρώτο λιθαράκι μπήκε, η πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας ήταν υπέροχη και η μεγάλη αποδοχή του κόσμου απέδειξε πως το χωριό διψά για όμορφα καινοτόμα πράγματα, για πνευματική τροφή, για ανάταση ψυχής!!
Ένα φως άναψε και θ'ακολουθήσουν κι άλλα φώτα, πολλά φώτα, να μας φωτίσουν και να λάμψει η ψυχή, ο νούς κι ο τόπος μας.

Η μεγάλη επισκεψημότητα ώθησε τους διοργανωτές και τους καλλιτέχνες να παρατείνουν την λειτουργεία της Εκθεσης καθ΄όλη τη διάρκεια των εορτών.
Ο χώρος της Εκθεσηςθα παραμένει καθε απόγευμα ανοικτός για τους επισκέπτες και τις ώρες 16:00μμ έως και 20:00μμ

                          Το Video είναι σε Full HD ανάλυση 1080p

                                          
                             Πατήστε επάνω στις φωτό για μεγένθυση















































Διαβάστε Περισσότερα »