Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Απολαυστικός απογευματινός καφές με τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας

Εντυπωσιακή ήταν η προσέλευση των γυναικών, χθές την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου, στον απογευματινό καφέ που διοργάνωσε το Δ.Σ του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας στο καφεζαχαροπλαστείο "Αχίλλειον"στη Βάσω.
Η φιλοξενία από πλευράς διοργανωτών του Συλλόγου ήταν ιδιαίτερα ζεστή.

Τα μέλη απόλαυσαν καφεδάκι και κουβεντούλα για όλα τα θέματα που αφορούν τον Σύλλογο και όχι μόνο.

Το Διοικητικό Συμβούλιο ευχαριστεί θερμά όλες τις γυναίκες που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση.





















Διαβάστε Περισσότερα »

Ενημέρωση για την νόσο του ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ έγινε απο τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας

Ο Σύλλογος Γυνακών Ιτέας σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Παλαμά διοργάνωσε ενημερωτική εκδήλωση το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου το απόγευμα στην αίθουσα πολλαπλών του Δημοτικού καταστήματος (Δημαρχείο) Ιτέας με θέμα το Alzheimer (ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ).

Ομιλητής ήταν ο Γατρός Γενικής Ιατρικής κ. Λαγούϊας Παναγιώτης και ομιλήτρια η Αγροτικός Γατρός κ. Θεοδώρου Κατερίνα.

Το Δ.Σ του Συλλόγου ευχαριστεί τα μέλη για μια ακόμα φορά που ανταποκρίθηκαν και στήριξαν την εκδήλωση

   Με εκτίμηση
   Η Πρόεδρος
  Τζένη Μακρή


















Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Μουσική: η γλώσσα των αγγέλων...

Θα σας πω κάτι φίλοι αναγνώστες, που το παρακολουθώ να συμβαίνει, και ο κατήφορος που έχει πάρει δεν έχει αναστροφή.
Ένα από τα αρχαιότερα επαγγέλματα του κόσμου, είναι και του καλλιτέχνη.
Και όταν μιλάω για καλλιτέχνες, εννοώ την συγκεκριμένη ομάδα που ανήκω, αυτήν των μουσικών και τραγουδιστών, γιατί καλλιτέχνες είναι κι από άλλα επαγγέλματα.

Το φαινόμενο έχει πάρει δραματικές διαστάσεις.
Θα θυμούνται σίγουρα οι παλιότεροι, τα χρόνια που τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά 5 και 6 βράδια τη βδομάδα, και σχεδόν πάντα γεμάτα από κόσμο που διασκέδαζε μέχρι το πρωϊ.

Σήμερα απ' όλα αυτά, έμειναν μόνο αναμνήσεις.
Τα μαγαζιά πιό γρήγορα κλείνουν, απ' ότι ανοίγουν.
Διήμερα, και μονοήμερα και πάλι δεν "βγαίνουν" οικονομικά.
Ο κόσμος δεν διασκεδάζει, γιατί δεν έχει.

Οι άνθρωποι έχουν μαζευτεί, δεν χαλάνε λεφτά, η οικονομία παραπαίει παντού.
Πόσο μάλλον στην Ελλάδα, όπου ο κόσμος ζει μια πρωτόγνωρη οικονομική κρίση, με την ανεργία σε τρομακτικά πλέον επίπεδα, με τη φτώχεια έξω από την πόρτα, και με μεροκάματα πείνας.
Πού να μπορέσει ο κόσμος να ξοδέψει όπως ξόδευε...δεν γίνεται, δεν είναι στις προτεραιότητές του πλέον η διασκέδαση.

Και βλέπουμε χιλιάδες μουσικούς που ζούσαν από αυτό το επάγγελμα, να μένουν άνεργοι, η να πηγαίνουν να δουλέψουν με μεροκάματα εξευτελιστικά.
- "Τόσα, και άμα θέλεις.."
Σε μια χώρα, όπου οι μισοί τραγουδάνε, και οι άλλοι μισοί παίζουν μπουζούκι.
- "Αμα θέλεις, ούτε ευρώ παραπάνω, περιμένουν τόσοι απ' έξω..."

"Πρώτα" ονόματα να δηλώνουν ανησυχία, δεύτερα ονόματα να δουλεύουν με μεροκάματα οριακά, τρίτα και τέταρτα ονόματα να δουλεύουν με μεροκάματα ντροπής, και άσημοι να κοντεύουν να πληρώσουν τα αφεντικά, για να τους αφήσουν να τραγουδάνε γνωρίζοντας την αλήθεια οτι χωρίς τους μουσικούς θα κυνηγούσαν μύγες.
Ο κόσμος πάει να ακούσει εκείνους και οχι τους μαγαζάτορες.

Αυτό αγαπητοί μου, λέγεται πλέον "κατάντια" και εξευτελισμός..!
Γιατί η μουσική, δεν είναι επάγγελμα, είναι "λειτούργημα".
"Είναι η γλώσσα των αγγέλων..."

Παύλος Σαμαράς

Ευτυχώς υπάρχουν και αυτά....

Διαβάστε Περισσότερα »

Ανακαλύφθηκε μήπως το εμβόλιο για τον καρκίνο;

Πλησιάζει η ώρα για τα πρώτα αποτελέσματα από την πειραματική χορήγηση σε 1.100 ασθενείς του εμβολίου κατά του καρκίνου Telo Vac που ανακαλύφθηκε από τον Έλληνα Τζον Νεοπτόλεμο.

Εφόσον αυτά κριθούν ικανοποιητικά, το νέο «όπλο» θα πάει προς έγκριση στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκου και σύντομα θα μπορεί να αρχίσει η ευρεία χορήγησή του!

Ο καθηγητής Ογκολογίας του πανεπιστημίου του Λίβερπουλ κ. Tζον Νεοπτόλεμος με τη δημιουργία του εμβολίου Telo Vac φιλοδοξεί να προσθέσει στη φαρέτρα των επιστημόνων ένα σημαντικό όπλο στη μάχη κατά του καρκίνου.

Το Telo Vac άρχισε να χορηγείται πειραματικά σε ασθενείς που έπασχαν από καρκίνο στο πάγκρεας. Σε ό,τι αφορά αυτήν την επιλογή του να επικεντρωθεί στον καρκίνο του παγκρέατος ο καθηγητής Νεοπτόλεμος μιλώντας είχε αναφέρει:
«Μιλάμε για την πιο δύσκολη μορφή καρκίνου που υπάρχει. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει μια θεραπεία που λειτουργεί αποτελεσματικά. Ακόμα και η χημειοθεραπεία δεν έχει πολύ καλά αποτελέσματα».

Όσον αφορά τον τρόπο δράσης του εμβολίου, ο καθηγητής Νεοπτόλεμος εξηγεί ότι το εμβόλιο που δημιούργησε ουσιαστικά «ξυπνά» το ανοσοποιητικό σύστημα. Όπως λέει, τα κύτταρα επικοινωνούν στέλνοντας χημικά σήματα. Η ιδιαιτερότητα των καρκινικών κυττάρων είναι ότι «καμουφλάρονται» με τέτοιο τρόπο, ώστε τα σήματα που εκπέμπουν να μην αναγνωρίζονται από το ανοσοποιητικό σύστημα.
«Το εμβόλιο ουσιαστικά κάνει τα κύτταρα να ξυπνούν και να αναγνωρίζουν ότι υπάρχει καρκίνος».

Έχει επίσης δηλώσει:  «Το εμβόλιο αρέσει στους ασθενείς και στους θεράποντες γιατρούς, γιατί, εκτός των άλλων, έχει και τις μικρότερες δυνατές παρενέργειες»

Ενδιαφέρουσα ομιλία του σε βίντεο:
http://www.ecancermedicalscience.com/tv/?play=194


Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Απαγόρευση καπνίσματος στα μαγαζιά: Σύγκρουση συμφερόντων, και όχι δικαιωμάτων...

Πρόσφατα η Κυβέρνηση έθεσε σε λειτουργία έναν νόμο που απαγορεύει το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς ιδιωτικούς χώρους πέραν της οικίας, στους οποίους εισέρχονται οικειοθελώς και αυτοβούλως άνθρωποι.

Η συνήθης δικαιολογία από τους υποστηρικτές της καπνοαπαγόρευσης είναι ότι γίνεται στο όνομα του δικαιώματος της υγείας των μη καπνιστών.

Εκτός από το δικαίωμα στην υγεία, δηλαδή να μην σε βλάπτουν οι συνάνθρωποι σου χωρίς την συγκατάθεση σου υπάρχει και το δικαίωμα στην ιδιοκτησία, δηλαδή το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και διάθεσης ενός χώρου ή πράγματος.

Η πραγματικότητα είναι ότι τα δυο αυτά δικαιώματα είναι απόλυτα συμβατά μεταξύ τους και δεν αλληλοσυγκρούονται στην περίπτωση των καταστημάτων που επιτρέπουν το κάπνισμα. Το γιατί θα έπρεπε να είναι προφανές σε όλους. Η δημιουργία ενός τέτοιου καταστήματος (δικαίωμα στην ιδιοκτησία) από μόνη της δεν βλάπτει την υγεία ενός μη καπνιστή (δικαίωμα στην υγεία), για να γίνει αυτό πρέπει να βρεθεί μέσα και αυτό δεν γίνεται δίχως την συγκατάθεση του.
Κανονικά δεν θα χρειαζόταν να παραθέσω άλλα επιχειρήματα και να τελειώσει εδώ η συζήτηση εφόσον δεν καταπατείται το δικαίωμα στην υγεία του Α από την πράξη του B (λέει ένας επαγγελματίας που εχει μαγαζί στο χωριό).
Δυστυχώς όμως για κάποιο λόγο δεν είναι προφανές σε όλους και αυτό που με εκπλήσσει ακόμη περισσότερο είναι ότι συναντάω και κάποιους φιλελεύθερους να υποστηρίζουν αυτήν την καπνοαπαγόρευση.

Ένα άτομο μπαίνοντας δίχως καταναγκασμό μέσα σε ένα κατάστημα που γνωρίζει ότι καπνίζουν βλάπτει συνειδητά την υγεία του όπως όταν επιλέγει να πάει σε ένα πάρτι στο σπίτι μιας φίλης του όπου οι καλεσμένοι επιτρέπεται να καπνίζουν. Στην μια περίπτωση το κάνει γιατί θέλει πχ να πιει έναν καφέ και στην άλλη γιατί θέλει να δει την φίλη του.

Όπως δεν μπορεί να απαγορεύσει το κάπνισμα στο σπίτι της φίλης του επειδή θέλει απλά την παρέα αλλά όχι τον καπνό έτσι θα έπρεπε να μην έχει το δικαίωμα να απαγορεύσει το κάπνισμα στο κατάστημα με την πρόφαση ότι επιθυμεί μονάχα τον καφέ και όχι τον καπνό. Η ικανοποίηση της επιθυμίας του και μόνο δεν αρκεί για να επέμβει το Κράτος, πρέπει να καταπατείται κάποιο ατομικό του δικαίωμα.
Δεν υπάρχει σύγκρουση ατομικών δικαιωμάτων (ιδιοκτησίας και υγείας), αυτό που υπάρχει είναι σύγκρουση συμφερόντων, ο αντικαπνιστής έχει συμφέρον να του παρέχει ένας συνάνθρωπος του μια υπηρεσία που αυτός θέλει (καφέ δίχως καπνό) και ο συνάνθρωπος του έχει συμφέρον να παρέχει την υπηρεσία που ζητάει ένας άλλος άνθρωπος (καφέ με την δυνατότητα να καπνίζει).

Σε μια πραγματικά φιλελεύθερη Δημοκρατία η εξουσία δεν υπάρχει για να εξυπηρετεί την εκάστοτε ομάδα συμφερόντων που μπόρεσε να την επηρεάσει αλλά για να προασπίζει τα ατομικά δικαιώματα των πολιτών.

Αντικαθιστώντας τα ατομικά δικαιώματα με την επιθυμία, την αυθαίρετη εξουσία και την βία οδηγούμαστε σε μια αέναη πάλη των τάξεων στην οποία κάθε ομάδα συμφερόντων προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το Κράτος για να επιβάλλει τα συμφέροντα της.

Το αστείο είναι ότι κάποιοι φιλελεύθεροι από εμάς δέχονται την δημιουργία coffee shops όπου μπορείς να καπνίσεις κάνναβη αλλά δεν δέχονται τα καταστήματα που μπορείς να καπνίσεις καπνό! Και τα δυο πρέπει να επιτρέπονται για τους ίδιους ακριβώς λόγους: Ιδιοκτησία χώρου, ιδιοκτησία εαυτού και δικαίωμα να συναλλάσεσαι, με δύο λόγια ατομικές ελευθερίες.

Τελικά δεν είναι απίθανο σε λίγα χρόνια να συμπεριλαμβάνονται και οι οικίες μας στους ιδιωτικούς χώρους όπου θα απαγορεύεται το κάπνισμα.

Οι μαγαζάτορες
Παρόλ' αυτά η πλευρά των μαγαζιών του καφέ και της εστίασης φαίνεται να στυλώνει για μία ακόμα φορά τα πόδια στη συγκεκριμένη απαγόρευση.  
- “Εμείς πεθαίνουμε και αυτοί μας ρίχνουν πρόστιμα. Ξαφνικά εκεί που κοιμάται ο υπουργός, ξυπνάει και αποφασίζει να επαναφέρει το νόμο για το κάπνισμα”, εμφανίζονται έντονα επικριτικοί λέγοντας ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να μεταφέρει στους επαγγελματίες την ευθύνη να προστατέψουν την υγεία του κόσμου.
- “Όταν μπαίνει ο κόσμος επιθυμεί να είναι ανενόχλητος. Δεν μπορούμε να διαπληκτιστούμε μαζί τους. Όταν μια επιχείρηση πνίγεται λόγω έλλειψης πελατών, η κυβέρνηση επιβάλλει πρόστιμα. Πρόστιμα από το υπουργείο εργασίας, το ΤΕΒΕ, το ΙΚΑ, το δήμο, τον αντικαπνιστικό νόμο. Πώς θα μας βοηθήσουν όταν προσπαθούμε να επιβιώσουμε; αλλά ουδείς το υπολογίζει αυτό”.

Οι ίδιοι προτείνουν να έχει την απόλυτη ευθύνη ο πελάτης που καπνίζει. Αυτός, στον οποίο κάνει την οποιαδήποτε δυνατή προσφορά για να ξαναέρθει, όπως λένε.  
- “Οι κυβερνώντες δεν κατεβαίνουν στην κοινωνία για να δουν τι γίνεται, τα μαγαζιά που βρίσκονται στο χωριό μας δεν μετρούν πάνω από 10 πελάτες, κάτι που συμβαίνει σε καθημερινή βάση”.
Οι επαγγελματίες εκφράζουν την πεποίθηση ότι για μία ακόμα φορά ο νόμος δεν θα εφαρμοστεί.
- “Δεν μπορούμε εμείς να βγάλουμε τον πελάτη να καπνίσει έξω στο κρύο. Θα μπορούσε όμως, το αρμόδιο υπουργείο να επιβάλει αυστηρά την τοποθέτηση σύγχρονου εξαερισμού στα καταστήματα, οι οποίοι είναι άκρως αποτελεσματικοί”.

Τελικά αυτό που μένει είναι να αποδειχθεί ότι η πρόθεση ενός ακόμα υπουργού Υγείας να βάλει φρένο στην ενοχλητική συνήθεια, απαλλάσσοντας τους παθητικούς καπνιστές από την υποχρέωση να καπνίζουν κι εκείνοι, μπορεί να εφαρμοστεί και στην πράξη. Με δεδομένες τις παλαιότερες αποτυχημένες προσπάθειες, θα μπορούσε κανείς να μιλήσει για το στοίχημα πολιτικής σταδιοδρομίας του εκάστοτε υπουργού Υγείας. Ένα στοίχημα, το οποίο εν μέσω αντιδράσεων από τους ενδιαφερόμενους, προσπαθειών επιβολής από τους ιθύνοντες της Υγείας και αμέτρητων ωρών επιχειρηματολογίας εκατέρωθεν, συνεχίζει μέχρι και σήμερα να παραμένει μια διάταξη ενταγμένη στα όρια της ανεκδοτολογίας.
Διαβάστε Περισσότερα »

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας καλεί τους δημότες...

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας καλεί όλους όσους έχουν την δυνατότητα και θέλουν να βοηθήσουν οικονομικά ή ακόμα και μιας δωρεάς για την αγορά ενός πολυμηχανήματος (βιντεοπροτζέκτορα) αξίας 500 ευρώ.

Ο προτζέκτορας θα χρησιμοποιηθεί για προβολή ταινιών, χειμερινού και θερινού σινεμά, παρουσιάσεων βίντεο και παλιών φωτογραφιών στις γιορτές του Συλλόγου, καθώς επίσης και σε άλλες μορφές εκδηλώσεων πολιτιστικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα.

Με το συγκεκριμένο πολυμηχάνημα θα δώσουμε τη δυνατότητα στους μικρούς, αλλά και στις μεγαλύτερες ηλικίες του χωριού μας για μια ποιοτικότερη και ουσιαστικότερη μορφή διασκέδασης προβάλοντας παλιές καλές και νέες ταινίες απο τον Ελληνικό και ξένο κινηματογράφο.

Είμαστε εκ των προτέρων πεπεισμένοι ότι θα ανταποκριθείτε θετικά στο κάλεσμά μας για οικονομική βοήθεια προκειμένου να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας με στόχο την ανάπτυξη του πολιτισμού στο χωριό μας.

Το τηλέφωνο για όσους δείξουν ενδιαφέρον και θέλουν να βοηθήσουν είναι το 6932878948 κ. Αχιλλέα Μπαλαντίνα πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας.

Το Δ.Σ του Συλλόγου


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Εκείνα τα χρόνια...

Αλήθεια τι φαγητά έφιαχναν οι νοικοκυρές εκείνα τα χρόνια;

Πιασιάρικα για να γεμίζουν το στομάχι αλλά και οικονομικά.
Τα μακαρόνια είχαν και μεγάλες οικονομικές συσκευασίες οπότε τις προτιμούσαν.
Στοκ υπήρχε πάντα βραστά με ντομάτα σάλτσα και συνήθως ορφανά (χωρίς κρέας).

Όσπρια και ειδικά φακές που είχαν σίδερο όπως έλεγαν και έκαναν καλό στο αίμα.

Το κρέας άπαξ της εβδομάδος και ενδιάμεσα ο κατεψυγμένος κυμάς σε αρκετές βερσιόν με τα μακαρόνια γιουβαρλάκια σαν γατοκέφαλα με μπόλικο ρύζι στην σάλτσα για μακροβούτι της μπουκιάς.
Κιοφτέδες με ψωμί άντε και κυμά και αυτοί μεγάλοι για ευνόητους λόγους.
Ο πελτές υπήρχε σε μεγάλη συσκευασία, έδινε χρώμα, γεύση και τον έτρωγες και το απόγευμα πάνω στην φέτα του ψωμιού.

Η φυτίνη και αυτή είχε την θέση της στην κουζίνα μαζί με το ανάμεικτο βούτυρο (το αγνό ήταν ακριβό).
Συνταγή γιατρού αυτό από μια μεγάλη κουταλιά σε όλα τα φαγητά
Ειδικά στα παιδιά η αδενοπάθεια θέριζε και το κόκκινο μάγουλο ήταν σπάνιο.
Στη συνέχεια τα άδεια κουτιά γινόντουσαν γλάστρες.

Για ένα περίεργο λόγο το κοτόπουλο φάνταζε σαν κάτι το πολυτελές για τα λαϊκά βαλάντια.
Στις αυλές των θαυμάτων υπήρχαν κοτέτσια με κότες για τα αυγά τους.

Στα μαγαζιά το κατεψυγμένο κρέας είχε μεγάλη κίνηση λόγω τιμής.
Αν είχε και πάχος ήταν ανάρπαστο το λίπος ήταν φάρμακο για τους σκελετωμένους.
Το μόνο κακό που είχε ήταν σκληρό και οι ηλικιωμένοι βασανιζόντουσαν.

Το μπανιάρισμα 
Το μπανιάρισμα έτσι το έλεγαν στις αυλές των θαυμάτων είχε διαδικασία και ημέρα.
Κάθε Σάββατο γενικό μπανιάρισμα...
Και άκουγες τότε
- "πάω να μπανιαριστώ..."
- "γιατί Σάββατο είναι σήμερα;"
Οι μεγάλοι με τον κουβά και οι μικροί στην σκάφη ή στον κουβά έξω στην αυλή αν ήταν καλοκαίρι.

Πράσινο σαπούνι  ΕΤΕΛ ...κρατιόσουνα καλά και η μάνα έκανε γρήγορα για να μην σε δούν και ντραπείς.
Τα πόδια είχαν το μεγαλύτερο θέμα λόγω της αλάνας και δώστου τρίψε η φουκαριάρα με προσοχή όμως γιατί ήταν μονίμως πληγωμένα από τις "μάχες".
Το πράσινο σαπούνι έκανε δουλειά και ήταν για όλες τις χρήσεις από λούσιμο γενικό μπανιάρισμα πλύσιμο ρούχων, πιάτων, χεριών γι αυτό και υπήρχε στόκ στο σπίτι.
Στα μαγαζιά του χωριού το πουλούσαν και με το ζύγι...
Τώρα αν είχε ποτάσα και θα έβλαπτε την επιδερμίδα δεν απασχολούσαν κανέναν.
Το αντίθετο καταπολεμούσε την ψείρα έλεγαν και ήταν η άτιμη πολύ διαδεδομένη εκείνα τα χρόνια γι αυτό και στο σχολείο το κούρεμα γουλί με φούντα μόνον μπροστά ήταν κανόνας.

Τυχερά ήταν τα κορίτσια με τις κοτσίδες που καθημερινά όμως τις πέρναγαν
με την χτένα και μετά με ξύδι.

πίσω στα παλιά...
Διαβάστε Περισσότερα »

Τελικά πότε θα πιούμε καθαρό νερό στο Φύλλο;

Δυστυχώς, αν και έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τότε που έγινε το απίθανο, δηλαδή βρέθηκε χρηματοδότηση μέσω Ε.Ε.Τ.Α.Α. για το έργο, ακόμα δεν έχουμε μια ξεκάθαρη απάντηση από τους Υπεύθυνους για την εξέλιξη της υπόθεσης μας.

Επειδή το θέμα όμως είναι πολύ σοβαρό, καθώς το νερό είναι αυταπόδεικτα δωρεάν δικαίωμα κάθε ανθρώπου, ζητάμε να συζητηθεί το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο αυτής της Δευτέρας (μπαίνοντας από τώρα ως θέμα με προτεραιότητα στην ατζέντα) για να ενημερωθούν οι κάτοικοι του Φύλλου άμεσα.

Επειδή  προφανώς δεν είναι εφικτό όλοι οι παραπάνω πραγματικά ενδαφερόμενοι να παρευρίσκονται στην συνεδρίαση του επόμενου δημοτικου συμβουλίου, αναλαμβάνουμε σαν ομάδα να προβάλουμε Live μέσω Internet την συνεδρίαση για να ενημερωθουν άμμεσα και κατευθείαν απο την ιδια την διοίκηση του Δήμου.

Εμείς σαν ομάδα θα θέλαμε επίσης να καταλάβουμε γιατί το τελευταίο βήμα (που έμεινε να κάνει ο Δήμος) δεν έγινε ακόμα.
Τα υπόλοιπα και ουσιαστικότερα τα εκαναν οι κάτοικοι που με την βοήθεια της αντιπολίτευσης στην ευρευση της πηγής χρηματοδότησης πήγαμε με την συμμετοχή όλων των βουλευτών και του Αντιπεριφεριαρχή στον Yπουργό εσωτερικών ο οποίος δεσμεύτηκε να υπογράψει.

Τώρα κινδυνεύουμε να χάσουμε τη χρηματοδότηση, απλά και μόνο εξαιτίας κωλυσιεργίας και κακών χειρισμών. Αλλά και η προσωρινή λύση της καινούριας γεώτρησης καθυστερεί αδικαιολόγητα τόσους μήνες.
Τι γίνεται τελικά;

Περιμένουμε το Δήμο Παλαμά και τη ΔΕΥΑΠ να λάβουν επισήμως θέση και να μπει το θέμα μας στην ατζέντα του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας 24/2/14 ως θέμα μείζονος προτεραιότητας, όπως τους ζητήσαμε και στη μεταξύ μας τηλεφωνική επικοινωνία, αλλά και εγγράφως με την υπ’ αρ.  5495 21/02/2014 αίτησή μας.

Επίσης καλούμε όλα τα μέλη της αντιπολίτευσης, καθώς και τους υποψηφίους συνδυασμούς, που σαφώς θα παρακολουθούν πιο στενά τις εξελίξεις λόγω θέσης, να λάβουν ανοιχτά επίσημη θέση γραπτώς, σχετικά με το φλέγον ζήτημα.

      Με εκτίμηση (και απόγνωση)
   Ομάδα Καθαρό Νερό για το Φύλλο

http://savefyllo.blogspot.gr/2014/02/blog-post_21.html



Διαβάστε Περισσότερα »