Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αρθρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αρθρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

Η Παρέλαση

Επειδή πάλι θα ειπωθούν πολλές μπούρδες για την παρέλαση, το νόημά της, την καταγωγή της, την αξία της και το λόγο ύπαρξης της στις μέρες μας, σκέφτομαι τα εξής:
ΟΧΙ, η παρέλαση δεν είναι φασιστικό κατάλοιπο του Μεταξά, ακόμα κι αν και όλα τα ολοκληρωτικά καθεστώτα την χρησιμοποίησαν.
Η παρέλαση αντλεί την καταγωγή της από την αρχαιότητα, τους Αθηναϊκούς θριάμβους αλλά και τους τρεις Σπαρτιατικούς χορούς. Ακόμα και τώρα, βλέπουμε μια παραλλαγή τους:
Μπροστά οι γέροντες (όσοι μας έχουν απομείνει ανάπηροι πολέμου) που δηλώνουν πως ήταν κάποτε γενναία παλικάρια (Άμμες ποκ΄ ήμες άλκιμοι νεανίαι).
Μετά ακολουθούν οι στρατιώτες, οι μάχιμοι άντρες (και γυναίκες πια) της εποχής, που λένε "εμείς είμαστε τώρα γενναία παλικάρια, κι αν σου βαστάει, δοκίμασε (Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε).
Μια μέρα πριν τη στρατιωτική παρέλαση, γίνεται η μαθητική.
Ο τρίτος χορός των παιδιών στην ουσία, αυτών που θα αναλάβουν στο μέλλον και μας διαβεβαιώνουν ότι θα γίνουν πολύ καλύτεροι από μας (Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες).
Όχι, η παρέλαση δεν είναι χαιρετούρες προς τους επισήμους.
Κανείς ζωντανός δεν είναι επίσημος εκείνη τη μέρα.
Οι επίσημοι είναι ντεκόρ για τον πραγματικό τιμώμενο: Τους Νεκρούς του Πολέμου.
Η παρέλαση όλη, οι μαθητές, τα σωματεία, οι αντιπροσωπείες, η μπάντα κι οι στρατιώτες στρέφονται προς το Μνημείο των Πεσόντων, χαιρετούν και αποδίδουν τιμή στους νεκρούς της Ελλάδας, εκείνους που έδωσαν τη ζωή τους για το ύψιστο αγαθό, την Ελευθερία.
Δεν έχουμε γιορτή της πατάτας στην Ελλάδα, ούτε Χάλογουιν.
Κάθε επίσημη γιορτή μας όμως αυτό το νόημα έχει.
Τιμή και μνήμη σε κείνους που αντιστάθηκαν στην υποδούλωση.

Τι είναι Ελληνας και τι Ελλάδα;
Κατ αρχάς, ποια ήταν η Ελλάδα ανά τους αιώνες;
Οι 6 τόσες δα μικρούλες Πόλεις-Κράτη της αρχαιότητας ή η μισή υφήλιος του Μεγαλέξανδρου;
Η Ελλάδα δεν είναι τόπος. Είναι τρόπος. Η ελληνικότητα δεν είναι hardware, είναι software.
Γιαυτό και Ελληνας είναι ο καθένας που μετήλθε της ελληνικής παιδείας. Έμαθε, κατανόησε, αποδέχτηκε και φωτίστηκε από αυτήν κι έτσι άλλαξε για πάντα. Όπου κι αν έχει γεννηθεί.

Τι συμβολίζει η Γαλανόλευκη;
Η σημαία μας τώρα, η οποία άλλαξε μορφές (λάβαρο, φλάμπουρο, μπαϊράκι), μπήκαν κορώνες, βγήκαν στέμματα, ιερές επιγραφές, και της αποδόθηκαν χίλιοι συμβολισμοί (Η ταν ή επι τάς, Ελευθερία ή Θάνατος, το λευκό του κύματος και το γαλάζιο του ουρανού, το μπλε του ράσου του Παπαφλέσσα και το άσπρο της φουστανέλας του Κολοκοτρώνη, τα σήματα της Αεροπορίας, του Πεζικού και του Ναυτικού κλπ) δεν είναι ένα απλό έμβλημα.
Η σημαία αποτελεί το πιο σεβαστό κρατικό σύμβολο και προστατεύεται από το Σύνταγμα της κάθε χώρας. Είναι η εθνική πολεμική σημαία μπροστά από την οποία ορκίζονται πίστη στην πατρίδα οι στρατεύσιμοι κάθε χώρας.
Αυτός είναι και ο λόγος που η σημαία αποτελεί το σπουδαιότερο λάφυρο της μάχης και πρέπει να φυλάγεται με νύχια και με δόντια κυριολεκτικά.
Οι Ρωμαίοι διέλυαν αμέσως τις λεγεώνες που έχαναν τη σημαία τους, διαβάζουμε στην ιστορία.

Πολεμική;
Ναι. "Πόλεμος πάντων μεν πατήρ εστί" μας λέει ο Ηράκλειτος, εννοώντας ότι όλα στη ζωή κερδίζονται με μάχη. Τίποτα δεν σου χαρίζεται.
Επιτρέπεται να κρατάει τη σημαία μας κάποιος "μη Ελληνας;"
Το κάθε σχολείο, σύλλογος, ένωση, σύνδεσμος, σωματείο, ομάδα κλπ, θα έπρεπε να έχει το δικό του έμβλημα, το σήμα του δηλαδή και με αυτό να παρελαύνει.
Φυσικά το δικαίωμα να παρελάσει, θα πρέπει να έχει κάθε μαθητής του σχολείου, κάθε μέλος του συλλόγου, ή του σωματείου κ.λ.π. ανεξάρτητα από την εθνικότητα και τη θρησκεία του, εφόσον το επιθυμεί και του εξηγηθούν οι λόγοι για τους οποίους παρελαύνει:
Δηλαδή, φόρος τιμής στους πεσόντες για την Ελευθερία και την Ανεξαρτησία και υπόσχεση ότι και οι ίδιοι θα αγωνιστούν και θα πράξουν ανάλογα κάτω από τα ελληνικά ιδεώδη.
Ο Σημαιοφόρος ειδικά, με το που σηκώνει τη σημαία, αποδέχεται ακόμα και να πεθάνει για αυτήν και τα ιδανικά της, εφόσον χρειαστεί.
Η σημαία λοιπόν δεν είναι ούτε έπαθλο ούτε βραβείο ούτε αριστείο. Είναι τιμή κι ευθύνη για αυτόν που την φέρει.

Είναι ο Αντεντοκούμπο Ελληνας;
Είναι ο Πύρρος Δήμας;
Είναι τα παιδιά των Ελλήνων ομογενών που έχουν γεννηθεί σε ξένη χώρα;
Είναι τα παιδιά των ξένων που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα;
Είναι ο Αμίρ το προσφυγάκι από το Αφγανιστάν που θέλει διακαώς να παρελάσει;
Ελληνας μπορείς να είσαι επειδή γεννήθηκες στην Ελλάδα μα αυτό δεν φτάνει. Μπορείς να είσαι επειδή σπούδασες ελληνικά μα κι αυτό δεν φτάνει. Μπορεί να είσαι επειδή έχεις έναν ή δυο γονείς Ελληνες μα κι αυτό επίσης δεν φτάνει από μόνο του.
Από την άλλη, μπορείς επίσης να είσαι Ελληνας με δυο γονείς αφρικανούς. Γεννημένος στην Ελλάδα ή αλλού. Μπορείς να είσαι Ελληνας Μουσουλμάνος (όπως οι Πομάκοι).
Μπορείς ακόμα να είσαι Ελληνας χωρίς να έχεις το διαβατήριο και τη "βούλα".
Σαν τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Αδριανό:
"Αγάπησα αυτή τη γλώσσα (την ελληνική)... γιατί ό,τι έχει λεχθεί καλό από τον άνθρωπο έχει ως επί το πλείστον λεχθεί σ’ αυτή τη γλώσσα. Με τα λατινικά κυβέρνησα την αυτοκρατορία μου. Ο επιτάφιος μου θα χαραχτεί στα λατινικά στον τοίχο του μαυσωλείου μου στις όχθες του Τίβερη, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΖΗΣΕΙ."

Οπότε, δεν θα το πούμε εμείς ποιος είναι Ελληνας και ποιος όχι. Αυτό, θα το πουν οι ίδιοι.
Με τις πράξεις, τα έργα τους και τον τρόπο ζωής τους.
Τέλος, η παρέλαση καμία σχέση δεν έχει με στρατιωτική πειθαρχία και φασιστική ρομποτοποίηση των παιδιών, που διάβασα κάπου και με έπιασαν τα γέλια.
Η παρέλαση για τους Ελληνες και τους ελληνοπαιδευμένους, είναι εκείνη η μοναδική ώρα που ο ασύνταχτος, ελεύθερος κι απείθαρχος λαός μας (κι όσοι τον αποδέχονται και τον ακολουθούν), ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΤΑΙ και συγχρονίζει το βήμα του, τη σκέψη του και την καρδιά του με το νταούλι, ακολουθώντας τη σημαία, για να τιμήσει όλα αυτά που είπαμε παραπάνω. Χορός και μνημόσυνο ταυτόχρονα.
Το ίδιο νταούλι που χτυπάει άλλοτε σαν όργανο για γιορτή κι άλλοτε σαν τύμπανο του πολέμου. Του αιώνιου δηλαδή Αγώνα.
Έτσι, όταν στέλνουμε τα παιδιά μας στην παρέλαση, όταν γιορτάζουμε τις εθνικές επετείους (σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν είμαστε) δεν το κάνουμε για το φολκλόρ, ούτε το παίζουμε Ελληναράδες.
Το κάνουμε "τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι" και με την κρυφή ελπίδα τα παιδιά μας να γίνουν "πολλώ κάρρονες" από εμάς.
Επειδή κάθε γιορτή μας ανεξαιρέτως εμπεριέχει τη χαρμολύπη, έτσι και η 28η Οκτωβρίου εκτός από ημέρα αφιερωμένη στην άρνηση στην υποταγή και την υποδούλωση είναι και μέρα μνήμης.
Ένα πραγματικό μνημόσυνο σε αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους στον αγώνα αυτόν, αποδεικνύοντας πως για ό,τι αξίζει κανείς να ζει, αξίζει και να πεθαίνει.

με σεβασμό,
Αννυ Λιγνού

Στη φωτογραφία βλέπουμε να παρελαύνουν στην πλατεία Συντάγματος, την 28η Οκτωβρίου του 1946, μανάδες, χήρες και κόρες πεσόντων στους πολέμους του 1912-1922.



Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Στη γη τους!!!

Ανοίγουν τις πετσέτες με το φαΐ και στρώνουν καταγής το τραπέζι τους.
Ζυμωτό ψωμί, ελιές και τυρί.
Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και μια ευχή.
"Να είσαι γερός"....(βλέπεις δεν έχουν καιρό για αρρώστια).
Κάτω απ' τον ίσκιο της λεύκας ακούς χωρατά και γέλια.
Λένε για τα αγόρια τους που έγιναν άντρες....κόρες που γέννησαν εγγόνια.
Πόσο απλή η ζωή και η ευτυχία!
Ένα χαμόγελο, ένα γέλιο, μια προσευχή.
Ο κάμπος γιομίζει αγάπη.
Αλλού οι άνθρωποι φτιάχνουν όπλα, όπλα παντός καιρού, ντύνονται ετοιμοπόλεμοι με στολές παραλλαγής.
Ετοιμοπόλεμοι και μοχθηροί...Γιομίζει μίσος το δισάκι του κόσμου.
Ομως εκείνοι κάτω απ' τη λεύκα πίνουν την τελευταία γουλιά ο ένας απ' το ποτήρι του άλλου.
Πιάνουν το τσαπί και το λισγάρι και ονειρεύονται έναν μικρό παράδεισο στη γη.
Και δίνονται.
Δίνονται σε ότι αγαπάνε!
Στη γη τους!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Υπομονή ή ωχαδερφισμός;;

Υπομονή ή ωχαδερφισμός;;
Ότι από τα δυο και να συμβαίνει θα το πληρώσουμε.
Και θα το πληρώσουμε τόσο ακριβά που οι σημερινοί φόροι θα φαίνονται σταγόνα στον Ωκεανό. Δεν μπορεί να τα προσπερνάμε όλα.
Τις τελευταίες μέρες η διαφήμιση της Nova συνεχίζει ακόμη να πλασάρει το προϊόν της με ένα εξευτελιστικό τρόπο που γελοιοποιεί τη θρησκεία μας.
Οι Μαθητές του Χριστού έχουν γίνει "σεναριογράφοι" και αποκαλούνται πλέον Τζον, Μάθιου κτλ.
Οι γραφές τους συμμετέχουν στα όσκαρ το οποίο παραλαμβάνει "ο Θεός".
Κι εμείς κοιτάζουμε, ακούμε και χειροκροτούμε διότι είμαστε "πολύ μπροστάααα".
"Ελα μωρέ τώρα, με τους παπάδες θα ασχολούμαστε";;
"Οι θρησκείες φανατίζουν".
Όχι. Οι θρησκείες δεν φανατίζουν.
Οι υπερπροοδευτικοί που τα ισοπέδωσαν όλα φανατίζουν.
Να κατέβει ο Σταυρός από τη σημαία διότι προκαλεί, να φύγει η εικόνα του Χριστού απ τα σχολεία διότι προσβάλει τα παιδάκια των μεταναστών, να καταργηθεί η πρωινή προσευχή διότι τα παιδάκια των μεταναστών νιώθουν άβολα.
Μάλιστα.
Έ για να το επιβάλετε εσείς οι "ανώτεροι" κάτι θα ξέρετε, κάτι θα έχετε δεί.
Ή μήπως κάτι σχεδιάζετε;;
Σε λίγα χρόνια οι άλλες θρησκείες στην Ελλάδα θα είναι τόσο ισχυρές που στο τέλος θα καταργήσουμε τα Χριστούγεννα και το Πάσχα και θα γιορτάζουμε "Μέρα των ευχαριστιών", "Χάλογουιν" "ραμαζάνι", θα φτιάχνουμε μαστίγια για να μπορούμε να αυτοδερνόμαστε κτλ κτλ. Ρωτάω κι εγώ λοιπόν.
Δεν γνωρίζουν σε ποιά χώρα ήρθαν;;
Δεν γνωρίζουν ότι αυτή η χώρα έχει κάποιους κανόνες, ήθη, έθιμα, ΙΣΤΟΡΙΑ;;
Δεν λέω να ασπαστούν τη θρησκεία μας, αλίμονο, αλλά να τη σεβαστούν όπως εμείς σεβόμαστε τη δικιά τους και δεν απαιτούμε να αλλάξουν ή να κρύψουν τα σύμβολά τους.
Σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουμε ως λαός διότι άρχισαν οι ρίζες μας και μαραίνονται....

Αχιλλέας Μπαλαντίνας


Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Αφύπνιση συνειδήσεων...

Οτι τρώμε, ότι πίνουμε, με ότι ντυνόμαστε στους γεωργούς, στους κτηνοτρόφους και στους ψαράδες το χρωστάμε, αυτοί καλύπτουν τις βασικές ανάγκες της ζωής μας και λογικό θα ήταν να έχουν την αμέριστη συμπαράστασή μας. Είναι όμως έτσι; τους προσέχουμε; ή καλύτερα ανταποδίδουμε έστω και σχετικά κάτι περισσότερο;;;
Μα θα μου πείτε όλα τα αγοράζουμε, παρά δίνουμε, δεν κλέβουμε.
Δεν θα διαφωνήσω, αλλά σκεφθήκατε την αναστάτωση που θα δημιουργούνταν στην κοινωνία αν οι τάξεις αυτές μπορούσαν να συνδικαλισθούν και ζητούσαν δίκαιη αμοιβή της εργασίας τους και της προσφοράς τους όπως κάνουν όλες οι επαγγελματικές τάξεις;;;
Μήπως εκμεταλλευόμαστε την αδυναμία τους να συνεννοηθούν, να συνδικαλισθούν;;;
Και το χειρότερο τα συνδικαλιστικά τους όργανα με αποφάσεις του κράτους συστήθηκαν και από αυτό πατρονάρονται!
Κοινωνίες που δεν έχουν ανεπτυγμένη γεωργία – κτηνοτροφία συγκαταλέγονται στις υπανάπτυκτες ή, όπως επικράτησε τα τελευταία χρόνια να λέγεται για να χρυσώσουνε το χάπι, στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Μια ματιά στις βιομηχανικές χώρες μας πείθει για την ορθότητα της άποψης.
Όλες οι χώρες της δυτικής Ευρώπης, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ν. Κορέα, Ισραήλ, κλπ έχουν ζηλευτή γεωργία – κτηνοτροφία. Ακόμη κι εμείς εισάγουμε γεωργοκτηνοτροφικά προϊόντα από αυτές τις χώρες.
Είδα στην αγορά καρύδια από τις ΗΠΑ, ακτινίδια από τη Νέα Ζηλανδία, λεμόνια από τη Νότια Αμερική, φακές και ρεβίθια από την Τουρκία, ακόμη και λουλούδια εισάγουμε από την Ολλανδία κλπ! Κάτι που πιθανόν να ξενίζει, αλλά είναι πραγματικότητα, δυστυχώς.
Βέβαια αυτά τα φαινόμενα είναι σύμφυτα με τις ελεύθερες οικονομίες και δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά!
Όχι, μπορεί να γίνει και να εξοικονομήσουμε πολύτιμο συνάλλαγμα.
Όλα τα παραπάνω προϊόντα μπορούν να παραχθούν στη χώρα μας και μάλιστα με συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων λόγω του σπάνιου κλίματος μας, αρκεί να εξασφαλίσουμε τις ίδιες συνθήκες παραγωγής με τους καλλιεργητές και κτηνοτρόφους των ανταγωνιστριών χωρών.
Με απλά λόγια να τους απαλλάξουμε από τη δυσβάστακτη φορολογία.
Που ακούστηκε οι γεωργοί να πληρώνουν ΕΜΦΙΑ και μάλιστα να μελετάται η αναθεώρησή του προς το δυσμενέστερο!
Φορολογείται η αμοιβή της προσωπικής τους εργασίας, κάτι που εξαναγκάζει πολλούς να μισθώνουν εργασία από την αλλοδαπή διότι η δαπάνη αυτή εκπίπτει από τα έσοδα κλπ.
Και η απάντηση: Δαπανούμε τεράστια ποσά για να εισάγουμε αγαθά πρώτης ανάγκης, ενώ θα μπορούσαμε να τα παράγουμε εμείς αν μέρος της δαπάνης αυτής επενδύονταν στους κλάδους του πρωτογενή τομέα.
Θα παραθέσω μία ανάλυση κόστους παραγωγής, παστερίωσης και διακίνησης του νωπού γάλακτος σε ποσοστά, σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας:
ΓΑΛΑ - Αμοιβή παραγωγού περίπου 40 τις εκατό, αμοιβή λοιπών 60 τις εκατό
ΨΩΜΙ - Τιμή σιταριού περίπου 20 λεπτά, τιμή ψωμιού 350 γραμμάρια 100 λεπτά (με ένα κιλό σιταριού παρασκευάζεις 1100 γραμμάρια ψωμιού και έχει και κέρδος τα πίτουρα ο αλευροβιομήχανος).
Παραδείγματα πάμπολλα αρκεί κάποιος, (στην προκειμένη περίπτωση οι πολιτικοί μας), να θέλει να δει την αλήθεια, να σκύψει πάνω στο πρόβλημα με αγνή καρδιά και καθαρό μάτι και θα βρει λύση.
Το θέμα τεράστιο και δεν χωρεί σε μια ανάρτηση στο Φ/Β.
Τότε θα αναρωτηθεί κανείς γιατί το θίγετε;
Μα για μια πρώτη ενημέρωση, και ει δυνατόν, αφύπνιση συνειδήσεων...

Κωνσταντίνος Γαλλής




Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Εγώ, ο Λαϊκιστής...

Ελάτε σήμερα να λαϊκίσουμε!
Βεβαίως στην εποχή των ανθρώπων «λαϊκιστής» (ποπουλιστής) χαρακτηρίζεται ο πολιτικός δημαγωγός, ο δημεγέρτης, εκείνος που εκμεταλλεύεται την ευπιστία του λαού, εκείνος που τον παραπλανά και τον εκμαυλίζει. Όπως, λόγου χάριν, ο Αλκιβιάδης ή ο Ανδρόνικος Κομνηνός ή ο Περόν ή ο Ανδρέας Παπανδρέου.

Στην εποχή της γλίτσας ο όρος «λαϊκιστής» δεν αναφέρεται σε πολιτικούς, αλλά σε πολίτες (συχνά στον λαό τον ίδιο). Έτσι για την κυρία Ντόρα Μπακογιάννη φερ’ ειπείν (ήτις αριστεύει στο εν λόγω άθλημα) ή τον κ. Καρανίκα ή τον κ. Σταύρο Θεοδωράκη, λαϊκιστές είσθε εσείς κι εγώ.

Σήμερα λοιπόν ας λαϊκίσουμε ασυστόλως εσείς κι εγώ.
Ο κ. Πετρόπουλος για παράδειγμα, που υπό τας διαταγάς της Τρόικας βάζει στον γύψο μαζί με την κυρία Αχτσιόγλου το δικαίωμα στην απεργία, έχει λάβει δάνειο αξίας 900.000 ευρώ. Προφανώς θέλει να κτίσει τέσσερις πρώτες κατοικίες και να του κατασχέσουν τις τρεις, για να σώσει κι αυτός τις τράπεζες. Κοντά ένα εκατομμυριάκι στην τσέπη ο κ. Πετρόπουλος, αλλά αν το φτωχαδάκι πάει να απεργήσει για να μην του φάνε κι άλλα, βράχος ο Πετρόπουλος, κέρβερος ο Πετρόπουλος, αριστερός του κερατά ο Πετρόπουλος.

Δεν έχουν σεντόνια στο Σισμανόγλειο;
Μπα! Fake news!
Ποιος το λέει;
Τρακόσιες χιλιάδες δάνειο ο κ. Πολλάκης.
Λαϊκιστής ο ασθενής. Παθαίνει ενδονοσοκομειακή λοίμωξη επίτηδες ο ασθενής. Για να εκθέσει την κυβέρνηση ο ασθενής.

Η κυρία Σπυράκη, που μαζί με το κόμμα της ωρύεται γιατί χάσαμε ως κράτος 62.000.000 ματωμένα ευρώ από 100.000 (ή 300.000) θανατηφόρα βλήματα, έχει η ίδια λάβει δάνειο 800.000 ευρώ!
Από πού προκύπτουν αυτά;
Από τα «πόθεν έσχες» της.
Ένα μέρος αυτών των δανειακών επιδόσεων (και όχι επιδομάτων) δημοσιεύθηκε στο «ΠΡΙΝ» της περασμένης Κυριακής.

Σε καιρό κρίσης ο κ. Καμμένος επί παραδείγματι, έλαβε 500.000!
Να‘χει και για καμιά μπιλιά χωρίς να επιβαρύνει τον δημόσιο κορβανά.
Νοιώθετε μαλάκες;
Όχι, είσθε λαϊκιστές.

Όταν φερ’ ειπείν η κυβέρνηση Τσίπρα κόβει από τα ανάπηρα παιδάκια το επίδομα λογοθεραπείας, είναι λαϊκισμός να σκεφθεί κανείς ότι τα δικά του παιδιά φοιτούν απερίσπαστα σε ένα καλό ιδιωτικό σχολείο.
Ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης: 600.000 ευρώ.
Ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος: 400.000 ευρώ.
Ο κ. Στουρνάρας (πάντα μετρημένος) μόνο 200.000 ευρώ.

Της άλλης θα της πάρουν το σπίτι, 67 τετραγωνικά, για 60.000 ευρώ αυτόν τον Γενάρη, «ας πρόσεχε» που έλεγε και ο κ. Σημίτης για όσους ο ίδιος παγίδευσε στη μεγάλη κομπίνα του χρηματιστηρίου.
Να λαϊκίσω κι άλλο; «να σκίσω τα μνημόνια με έναν νόμο κι ένα άρθρο;» – εγώ πάντα σοβαρός άνθρωπος ήμουν, εσύ είσαι χαϊβάνι που με πίστεψες.
Εγώ είμαι κωλοτούμπας εσύ το ‘χεις ρίξει στην ευέλικτη εργασία και χορεύεις στο τηγάνι σαν αρκούδι για 450 ευρώ! Και να ευχαριστείς τον Θεό που έχεις δουλειά – δουλεία, διότι άλλοι δεν έχουν ούτε αυτό.
Και μη μιλάς!
Μάλιστα, κοίταξε γύρω σου, και φρόντισε να γίνεις σαν εκείνους τους φτωχοδιαβόλους που επαινούν τον χασάπη τους. Τους ανόητους που πάντα πιστεύουν ότι εκείνους ο Πολύφημος θα τους φάει τελευταίους.
Όμως, φίλοι μου θέλω να λαϊκίσω κι άλλο.
Θέλω να σκουπίσω τα δάκρυα του (αίφνης) απόκληρου με το μαντηλάκι του Κατρούγκαλου, θέλω να δώσω τη σινιέ τσάντα της κυρίας Υπουργού (3.000ευρώ) μέρισμα σε δέκα μανάδες που δεν έχουν να πληρώσουν τον ΕΝΦΙΑ
Αχθος αρούρηςγίνατε, αρουραίοι της εξουσίας γίνατε, τρωκτικά που κατατρώνε τις ζωές των ανθρώπων γίνατε.

Τσίπρας, Κούλης, Φώφη, Λεβέντης, Σταύρος, για μπαίγνιο τους έχετε τους ανθρώπους, για σκλάβους τους πολίτες, τους εμπαίζετε με μερίσματα, τους ξεσκίζετε τους μισθούς, ατιμάζετε τις συντάξεις των γερόντων, αρπάζετε τα σπίτια των οικογενειών, τους γδέρνετε με φόρους αβάσταχτους, αφήνετε παιδάκια να πεινούν, εξοστρακίζετε στην ξένη συμπατριώτες μας, και με πρώτη ευκαιρία μας λέτε «λαϊκιστές»!
Προσπαθείτε να κάνετε τους εργαζόμενους ενοχικούς – δεν δίνετε δίφραγκο για τους Έλληνες, παρά μόνον για να τους το παίρνετε κι αυτό. Ένας ξένος είναι για σας ο ελληνικός λαός, ένα γομάρι που κουβαλάει τις ψήφους που υπεξαιρείτε και εξαργυρώνετε. Ένας ξένος είναι για σας ο Έλληνας, ένας ηττημένος που πρέπει να παραδεχθεί μέσα του την ήττα του οριστικώς, κι άθυρμα πια στα χέρια σας να δουλεύει μεροδούλι – μεροφάϊ για να τρώτε εσείς, τα πρώην λιγούρια, «μάγουλο μοσχαριού με τρούφα».
Κι αν βρεθεί κάποιος ευήθης να μας πει ότι αυτά τα παχυλά (και άλλα τέτοια) δάνεια είναι «εξυπηρετούμενα», με τα δικά μας λεφτά εξυπηρετούνται. Όπως απ’ το υστέρημά μας φτιάχνεται το πλεόνασμά τους, έτσι και από τη λεηλασία της δικής μας ζωής ζουν ζωή χαρισάμενη τα παράσιτα, οι ουτιδανοί και οι κάθε είδους ανήθικοι εξυπνάκηδες που κονομάνε απ’τον αργό θάνατο της χώρας. Ναι, τον θάνατο…

Στάθης

πηγή


Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, από τους Θεσσαλικούς φορείς σχετικά με την παρουσίαση του Σχεδίου Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας

1. ΠΕΔ Θεσσαλίας
2. ΤΕΕ – ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
3. ΓΕΩΤΕΕ Κεντρικής Ελλάδος
4. Εταιρία Θεσσαλικών Μελετών (Ε.ΘΕ.Μ.)

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σχετικά με την παρουσίαση του Σχεδίου Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας (ΣΔΥ) στην ημερίδα της 26/9 στη Λάρισα
1.  Η παρουσίαση των προτάσεων από το επιτελείο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τα υδατικά θέματα (Ειδική Γραμματεία Υδάτων) δυστυχώς επιβεβαίωσε τις ανησυχίες μας και τις επισημάνσεις που είχαμε διατυπώσει δημόσια επί του προσχεδίου της πρώτης αναθεώρησης του εγκεκριμένου (από το 2014) ΣΔΥ.
Η αντιεπιστημονική και αντιδεοντολογική πολιτική παρέμβαση ΠΡΙΝ από την εκπόνηση των μελετών ομολογήθηκε με τον πιο σαφή τρόπο από τον παριστάμενο αν. Υπουργό κ. Σωκράτη Φάμελλο που ανέλαβε την πολιτική ευθύνη.   
2.  Στην ημερίδα επιβεβαιώθηκε η διαφορά αντιλήψεων στο «όραμα» για το παραγωγικό μοντέλο και ειδικότερα στην περαιτέρω ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα. Αυτή άλλωστε είναι η βασική και ουσιαστική μας διαφορά. Από τις επιλογές στον πρωτογενή τομέα καθορίζονται οι υδατικές ανάγκες και όχι από γενικότητες υπέρ/κατά Αχελώου, φαραωνικά έργα κλπ.
Δεν αποδεχόμαστε λοιπόν τη συντηρητική θέση του κυβερνώντος κόμματος ότι η γεωργία θα πρέπει να καταδικαστεί στα όρια που έως σήμερα, με κόπους, θυσίες και χωρίς ανάλογη βοήθεια από την πολιτεία, μπόρεσε να αναπτυχθεί. Κατά μείζονα λόγο, δεν συμφωνούμε, σε μείωση των αρδευόμενων εκτάσεων. Πιστεύουμε ακράδαντα στις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει η Θεσσαλία για μεγιστοποίηση κάλυψης των διατροφικών αναγκών, την στήριξη της κτηνοτροφίας, την ενίσχυση των εξαγωγών της χώρας, την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων μας  και την ανάπτυξη βιομηχανίας επεξεργασίας και μεταποίησης αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων.
3.  Επειδή πολύς λόγος έγινε από τον κ. Φάμελλο για την εξοικονόμηση νερού, θα υπενθυμίσουμε τα εξής:
Ο στόχος σημαντικής μείωσης των καταναλώσεων στις αρδεύσεις, στο επίπεδο των 450 κ.μ. νερού  (κατά μέσο όρο) ανά στρέμμα, τέθηκε, διαβουλεύτηκε, εγκρίθηκε και έγινε αποδεκτός από όλους τους Θεσσαλούς παράγοντες από το 2014 με την έγκριση του πρώτου ΣΔΥ.
Όμως ο στόχος αυτός, αν και στο υδατικό ισοζύγιο προεξοφλήθηκε η επίτευξή του, δεν έχει γίνει πράξη και αυτό μπορεί να συμβεί ΜΟΝΟ με επιλεγμένα έργα, δράσεις, κίνητρα, αξιοποίηση των τεχνολογικών επιτευγμάτων και φυσικά πολύ δουλειά. 

4.  Στην κυβέρνηση ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ότι το έλλειμμα θα διατηρηθεί, δεδομένου ότι το Σχέδιο τους δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην «οικολογική» ζήτηση που εκτιμάται ότι ανέρχεται στα 300 εκ. κ.μ. ετησίως. Αποφεύγουν όμως για ευνόητους λόγους να αναγνωρίσουν ότι η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ και η ΕΡΗΜΟΠΟΙΗΣΗ, εάν δεν δράσουμε άμεσα, θα είναι από δω και στο εξής σταθερά η νέα πραγματικότητα στη Θεσσαλία. Και μπροστά στον κίνδυνο αυτό, τι μας προτείνουν;
Κάθετη απαγόρευση περαιτέρω ενίσχυσης από τη γειτονική λεκάνη Αχελώου μέσω ταμιευτήρα Συκιάς. Αγνοούν  ότι ο ταμιευτήρας Συκιάς είναι το ιδανικό έργο που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στην υποχρέωση της οδηγίας για εξασφάλιση υδατικού αποθέματος για περίπτωση κρίσης;  Παραμερίζουν εντελώς την αδήριτη πραγματικότητα ότι πρόκειται για τον πιο οικονομικό τρόπο ενίσχυσης της λεκάνης Πηνειού, δεδομένου ότι απομένουν εργασίες περίπου 250 εκ. ευρώ έως την ολοκλήρωση των έργων (πλην του ΥΗ σταθμού) και ταυτόχρονα τον πιο σύντομο δρόμο χρονικά (5-8 χρόνια).
Αντ’ αυτού προτείνουν έργα ταμίευσης ύψους 1,3 δις ευρώ μέσα στη λεκάνη Πηνειού, δηλαδή ένα σχέδιο με ακαθόριστο χρονικό ορίζοντα, πανάκριβο, ουτοπικό και γεμάτο αβεβαιότητες.
Τελικά με ένα τέτοιο έωλο σχέδιο προσπαθούν να κλείσουν και το υδατικό ισοζύγιο, που απέχει δραματικά από την πραγματικότητα. Κατά την άποψή μας, ένα μόνο μέρος από τους οικονομικούς πόρους που υποστηρίζουν ότι θα διαθέσουν για έργα, θα ήταν αρκετό για να ολοκληρωθούν τα έργα Συκιάς – σήραγγας καθώς επίσης και οι χρήσιμοι ταμιευτήρες πέριξ του κάμπου (Πύλη, Παλαιοδερλί, Μουζάκι, Νεοχωρίτης κλπ).  Όλα τα άλλα για «μικρά έργα» και «πεδινούς ταμιευτήρες» είναι μάλλον ασκήσεις επί χάρτου.
5.  Μια άλλη σημαντική παράμετρος στο παραγωγικό μοντέλο της Θεσσαλίας είναι η παραγωγή καθαρής υδροηλεκτρικής ενέργειας (ΥΗΕ).  Είναι γνωστό ότι τα ΥΗ έργα λειτουργούν θετικά στην κατεύθυνση αξιοποίησης του ανεκμετάλλευτου υδροδυναμικού πλούτου της χώρας και παράλληλα, ως εγχώριος πόρος, μειώνουν ευθέως την ενεργειακή μας εξάρτηση, η οποία δυστυχώς έχει εκτοξευθεί σε υψηλά επίπεδα, σχεδόν 20 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών. Τοποθετήσεις για την σημασία των ΑΠΕ και ειδικά της ΥΗ Ενέργειας ακούσαμε προ διμήνου και από τον κ. Φάμελλο κατά την υπογραφή της αδειοδότησης της Μεσοχώρας. 
Όταν όμως μετά απ’ όλα τα παραπάνω θέτουμε καθαρά το ερώτημα γιατί δεν προχωρούν στην αδειοδότηση της Συκιάς, όπως έκανε και η ΔΕΗ με τη Μεσοχώρα βασισμένη στη τελευταία απόφαση του ΣτΕ (26/2014), δεν παίρνουμε καμιά απάντηση. Είναι προφανές ότι στην κυβέρνηση αλλά και στο κυβερνητικό κόμμα διατηρούνται οι συγχύσεις, οι ιδεοληψίες, ακόμη και οι ακραίες τάσεις που είχανε ανοιχτά εκφραστεί για κατεδάφιση ημιτελών έργων που έχουν παραλάβει από πολλές προηγούμενες κυβερνήσεις. Την ίδια μάλιστα περίοδο γινόμαστε θεατές νέων αδειών από την ΡΑΕ για έργα 400 MW με εισαγόμενο φυσικό αέριο (Βήμα, 17/9/2017), δηλαδή πολιτικές ενέργειες, που στη πράξη ακυρώνουν την κυβερνητική φιλολογία για ΑΠΕ και εξηγούν εν μέρει το πάθος κατά των ΥΗ έργων Άνω Αχελώου.
Καλούμε την κυβέρνηση, με σοβαρότητα και αίσθημα ευθύνης να αντιμετωπίσει ΑΜΕΣΑ το θέμα των ημιτελών έργων στον Άνω Αχελώο και να εκδηλώσει καθαρά τις προθέσεις της, εάν δηλαδή σκοπεύουν να ακυρώσουν τις δεσμεύσεις του αρμόδιου Υπουργού κου Σπίρτζη για τα έργα Συκιάς –σήραγγας η εάν προτίθενται να προχωρήσουν στην (νέα) αδειοδότησή τους, εκτός εάν τελικά σκέπτονται να παραμεί-νουν μετέωροι και κρυμμένοι πίσω από τις αοριστίες κατά της «εκτροπής Αχελώου».
Εκτιμούμε πως θα συνεχιστεί η προσπάθεια που κάνουν να περάσουν την αμφιβολία και την απογοήτευση στο λαό και τους αγρότες ότι δήθεν δεν υπάρχει άλλη λύση στο πρόβλημα της άρδευσης και της οικολογικής καταστροφής εκτός από «μικρά φράγματα» και «πεδινές» ταμιεύσεις. Ειδικά τώρα με τη έλευση του πρωθυπουργού στο Συνέδριο 10-11 Οκτωβρίου στη Λάρισα, η προσπάθειά τους αυτή θα ενταθεί.  Καλούμε όλους τους συμπολίτες να αποδοκιμάσουν τις πρακτικές  και το Σχέδιο που προωθείται και να μην αποδεχθούν την στασιμότητα της Γεωργίας,  τη μόνιμη υποβάθμιση στο περιβάλλον της Θεσσαλίας και τον εξοβελισμό της ΥΗ ενέργειας.

Λάρισα Οκτώβριος 2017

Γιώργος Κωτσός, Πρόεδρος ΠΕΔ Θεσσαλίας
Νίκος Παπαγεωργίου, Πρόεδρος ΤΕΕ Κεντ. & Δυτ. Θεσσαλίας
Κωνσταντίνος Καλόγηρος, Πρόεδρος ΓΕΩΤΕΕ Κεντρικής Ελλάδας
Γιάννης Καλλές, Πρόεδρος Εταιρίας Θεσσαλικών Μελετών (Ε.ΘΕ.Μ)



Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Ξύπνα !!!

Άρειος Πάγος:
"Η μη καταβολή δεδουλευμένων δεν συνιστά βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας"
Δηλαδή το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας μας αποφάνθηκε ότι:
"Η μη καταβολή του μισθού των εργαζομένων ακόμη και για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν αρκεί από μόνη της για να αποδειχθεί η επιβλαβής μεταβολή των όρων της σύμβασης εργασίας"

Αυτό αποφάνθηκε δικαστής του Ανωτάτου δικαστηρίου της Ελλάδας την περασμένη εβδομάδα.
Η επιβλαβής αλλαγή της σύμβασης εργασίας καθορίζεται, μόνο όταν η καθυστέρηση πληρωμής συνδέεται με την πρόθεση του εργοδότη να οδηγήσει τον ή την υπάλληλο στο να παραιτηθεί, έτσι ώστε ο εργοδότης να αποφύγει να καταβάλει αποζημίωση.
Η απόφαση αυτή είναι σαφώς εναντίων των εργαζομένων που παραμένουν σε καθεστώς "ομηρίας"
περιμένοντας να πληρωθούν για αρκετούς μήνες.
Η καθυστερημένη πληρωμή των μισθών από μόνη της, δεν βλάπτει τους όρους της σύμβασης εργασίας, μας λέει η δικαστική απόφαση, προσθέτοντας ότι πρέπει να αποδειχθεί ότι η καθυστέρηση πληρωμής του εργοδότη είναι "δόλια" με σκοπό να επιβάλλει στον εργαζόμενο να εγκαταλείψει την εργασία του. Οι εργοδότες δηλαδή, έχουν το δικαίωμα να μην πληρώνουν τους υπαλλήλους τους.
Άντε τώρα να το αποδείξεις...
Έτσι λοιπόν χιλιάδες εργοδότες άρχισαν να καθυστερούν την πληρωμή μισθών από τότε που άρχισε η κρίση. Η πρακτική αυτή συνεχίζεται και τώρα νόμιμα πλέον με την απόφαση του δικαστηρίου.

- Πόσο πίσω έχουμε πάει σ΄αυτή τη χώρα;;;
- Τι άλλο να περιμένουμε ακόμα μου λέτε;;;

Αυτή είναι η Ελλάδα!!!
Αυτή είναι η ίδια χώρα, όπου ένα άλλο Ανώτατο Δικαστήριο (Συμβούλιο της Επικρατείας), αποφάσισε ότι οι μισθοί και συντάξεις των δικαστών δεν μπορούν να μειωθούν και οι προηγούμενες μειώσεις θα πρέπει να επιστραφούν στους δικαστές, (οι οποίοι ήταν ήδη σε πολύ υψηλές αμοιβές και συντάξεις).

Βασικά η Ελληνική δικαιοσύνη (όπως και οι προδότες πολιτικοί) είναι ντροπή για την χώρα μας, και ιδιαίτερα σήμερα που η κρατική εξουσία βασανίζει και κλέβει τους πολίτες της.
Το δικό τους συμφέρον, συνδέεται με την έλλειψη ενδιαφέροντος για το συμφέρον του γενικού πληθυσμού κι αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι του χάσματος που ζούμε εδώ στην Ελλάδα.
Όπως οι υπεύθυνοι για την κατάντια μας πολιτικοί, έτσι και οι ανώτεροι δικαστές της Πατρίδας μας δεν υποφέρουν καθόλου από τα μνημόνια που μας επέβαλαν εδώ και επτά συνεχόμενα χρόνια.
Πέρα από τα παραπάνω, μπορούν να επωφελούνται από τις χαμηλότερες τιμές διαφόρων ειδών πολυτελείας που μόνο αυτοί και άλλοι εκλεκτοί μπορούν τώρα πλέον να αντέξουν οικονομικά.
Στην ουσία, αλλά και στην πράξη υπάρχουν άλλοι νόμοι για το κράτος και τα πολιτικά κόμματα και άλλοι για τον κοινό λαό νομίζοντας ότι βρίσκεται ακόμη υπό κατοχή.
Με τον τρόπο που οι μεν κυβερνούν και οι δε κλείνουν τα μάτια, κάνουν πολλούς Ελληνες να σκέφτονται ότι ίσως αυτές οι δύο εξουσίες βαδίζουν χέρι-χέρι και αλίμονο σε μας τους απλούς πολίτες.
Και να τελειώνουμε επιτέλους με την Ευρώπη...
Την ένωση κερδοσκόπων, γκάνγκστερ και βρικολάκων, η οποία από την μία θέλει να φέρεται ως μια προοδευτική ένωση κρατών και από τη άλλη να κλείνει τα μάτια σε ότι παράνομο γίνεται στην Ελλάδα που την έχουν καταντήσει χειρότερη και τριτοκοσμική, και δεν εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή οδηγία (9Ι/533EEC) η οποία έχει ως πιο βασικά σημεία το ποσό και την συχνότητα πληρωμής των εργαζομένων.



Ο Γορίλλας
Χρήστος Θηβαίος

Στην πλατεία μιας επαρχίας το πλήθος κοίταγε ενθουσιασμένο
ένα γορίλα που κάτι τσιγγάνοι τον είχαν φέρει φυλακισμένο
δίχως αισχύνη και σεβασμό οι γεροντοκόρες του χωριού
παίζαν αναίσθητα με το ζώο δε λέω πώς δε λέω πού

Προσοχή στο γορίλα
Ξαφνικά το μεγάλο κλουβί που έγκλειστη ζούσε η κακόμοιρη φύση
απότομα ανοίγει δεν ξέρω γιατί ίσως να το 'χαν άσχημα κλείσει
το τέρας βγαίνοντας έξω από εκεί σκέφτηκε σήμερα θα τ' αναλάβω
μιλούσε για την παρθενιά του που χρόνια τώρα τον είχε σκλάβο

Προσοχή στο γορίλα
Ο αφέντης ούρλιαξε προσοχή του γορίλα του 'χει σαλέψει
δεν έχει δει ποτέ του μαϊμού γι' αυτό μπορεί να τα μπερδέψει
απ' τους παρόντες τότε ο καθείς σπεύδει τα νότα του να προφυλάξει
οι γεροντοκόρες απέδειξαν πως άλλο οι ιδέες και άλλο η πράξη

Ο όχλος ομοθυμαδόν ξεχύνεται έντρομος στο δρόμο
μα ένας ψύχραιμος δικαστής και μια γιαγιά δεν είχαν λόγο
και αφού οι υπόλοιποι την είχανε κάνει το θηρίο πάτησε γκάζι
τη γριούλα και το δικαστή με τέσσερις πήδους τους αρπάζει

Προσοχή στο γορίλα
Αχ αναστέναξε η γιαγιά να πάρει εμένα είναι απίθανο μάλλον
θα 'ταν τελείως παράξενο και δε θα το ευχόμουν εκτός των άλλων
να με μπερδέψει με μια μαϊμού είπε ο δικαστής ενοχλημένος
είναι αδύνατο εντελώς στο τέλος βγήκε γελασμένος

Απαξιώνοντας λοιπόν τη γιαγιά το δικαστή σφίγγει με πάθος
και προς τους θάμνους τον τραβά ενώ αυτός του φώναζε κάνεις λάθος
τι ακριβώς συνέβη εκεί πίσω αδυνατώ να αναφέρω εκτενώς
μα με είχε το θέαμα συνεπάρει τι σφρίγος τι ένταση τι ρυθμός

Προσοχή στο γορίλα
Θα πω μονάχα πως το κορύφωμα που 'χε το αλλόκοτο τούτο δράμα
στρίγγλιζε κλαίγοντας ο δικαστής στα διαλείμματα φώναζε μάνα
φώναζε μάνα σαν το φουκαρά που χθες καταδίκασε για ληστεία
και για κοινό παραδειγματισμό τον αποκεφάλισε στην πλατεία



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Μαμάδες κάντε αυτό που γουστάρετε...έτσι και αλλιώς κάτι θα θα βρουν να πουν!

Σε μια μικρή κοινωνία σαν την δική μας (και όχι μόνο) τίποτα δεν πέφτει κάτω από τα κουτσομπολιά των δήθεν καλοθελητών.
Πόσο μάλλον για τις μανάδες που ζουν τον δικό τους Γολγοθά.
Έτσι λοιπόν ακούγονται τα παρακάτω διάφορα σχόλια και κριτική για την κάθε μάνα που μεγαλώνει το παιδί της.




Mία γυναίκα μένει έγκυος στα 20:
Ο κόσμος λέει: "Είναι πολύ μικρή για να κάνει παιδί"

Μια γυναίκα μένει έγκυος στα 35:
Ο κόσμος λέει: "Βάζει σε κίνδυνο την υγεία του παιδιού της"

Μια γυναίκα σκέφτεται να κάνει έκτρωση:
Ο κόσμος λέει: "Απίστευτο να θέλει να ξεφορτωθεί το παιδί της!"

Μια γυναίκα κρατάει το παιδί της και δεν κάνει έκτρωση:
Ο κόσμος λέει: "Πού θα βρει λεφτά να το μεγαλώσει;"

Μια γυναίκα βρίσκει δουλειά:
Ο κόσμος λέει: "Πώς αντέχει να μη βλέπει το παιδί της όλη μέρα;"

Μια γυναίκα μένει στο σπίτι για να μεγαλώσει το παιδί της:
Ο κόσμος λέει: "Όλη μέρα κάθεται"

Μια γυναίκα σταματάει να βγαίνει με φίλους/ες:
Ο κόσμος λέει: "Άλλαξε πολύ από τότε που έκανε παιδί"

Μια γυναίκα βγαίνει:
Ο κόσμος λέει: "Συνέχεια στα ξενύχτια τα παιδιά της δεν τα σκέφτεται"

Μια γυναίκα θέλει να παρατήσει έναν κακό σύντροφο:
Ο κόσμος λέει: "Δεν της πέρασε απ’το μυαλό να κάτσουν να βρουν λύση;"

Μια γυναίκα παραμένει με τον κακό σύντροφο:
Ο κόσμος λέει: "Είναι κορόιδο"

Μια γυναίκα είναι υπερπροστατευτική με το παιδί της:
Ο κόσμος λέει: "Χαλάρωσε λιγάκι, μαμά-ρομπότ!"

Μια γυναίκα αφήνει το παιδί της να παίξει μόνο του:
Ο κόσμος λέει: "Αυτό το παιδί μάνα δεν έχει;"

Μια γυναίκα φωνάζει στο παιδί της:
Ο κόσμος λέει: "Να πάρουμε την πρόνοια!"

Μια γυναίκα δε φωνάζει στο παιδί της:
Ο κόσμος λέει: "Θα γίνει κακομαθημένο"

Μια γυναίκα θηλάζει:
Ο κόσμος λέει: "Φτάνει πια δε βαρέθηκες θα του κάνεις κακό"

Μια γυναίκα δεν θηλάζει:
Ο κόσμος λέει: "Θα έπρεπε να ντρέπεται που ταΐζει δηλητήριο το παιδί της"

Φτάνει πια! ΕΛΕΟΣ!  Πήξαμε απο συμβουλές!
Ρε, ο,τι και να κάνετε θα σας σχολιάσουν!
Κάντε λοιπόν το καλύτερο για σας και για τα παιδιά σας, και άστε τους άλλους να κουρεύονται!
Δεν μπορείς να κρίνεις μια μάνα  φίλε, αν δεν ξέρεις όλη την ιστορία της.
(Που και να την ξέρεις,δεν είσαι ο θεός για να την κρίνεις!)
Δεν μπορείς να ξέρεις πόσο πολύ παλεύει καθημερινά, αν αντέχει και πώς τα βγάζει πέρα.
Τίποτα δεν μπορείς να ξέρεις για αυτή!
Ξέρεις αν αυτή τη στιγμή είναι στη ζωή από θαύμα αυτή ή το παιδί της;
Ξέρεις πως δεν συμμετέχει στο σχολείο όσο θα ήθελε,γιατί αναγκάζετε να δουλεύει όλη μέρα;
Ξέρεις ότι μπορεί να μην ήρθε στη σχολική συνέλευση γιατί έκανε στα κρυφά χημειοθερπείες και πονούσε;
Ξέρεις πως χώρισε με τον άντρα της και προτίμησε να καθαρίζει σκάλες από το να πάει για άλλη μια φόρα στο νοσοκομείο με ραγίσματα από το πολύ ξύλο;
Ξέρεις πως δεν θήλασε ούτε μια μέρα γιατί έκανε επί δύο χρόνια απεξάρτηση από τα ναρκωτικά για να μπορεί να είναι αξία μάνα;
Ξέρεις πως δεν γέννησε φυσιολογικά γιατί είχε πρόβλημα με τη καρδία της;
Ξέρεις πως δεν έρχεται στις συναντήσεις των μανάδων και στα σουαρέ όχι γιατί είναι αντικοινωνική όπως την λες αλλά γιατί δεν έχει χρήματα να αγοράσει ρούχα και ντρέπεται να έρθει με τα παλιά και τα φθαρμένα;
Ξέρεις πως αυτή που λες π@@@τανα που παράτησε τον άντρα της για το γκόμενο και χάλασε την οικογένειά της, στην πραγματικότητα είχε ένα σύζυγο μόνο στα χαρτιά που συνέχεια την μείωνε, και σαν μπαμπάς δεν είχε δώσει ποτέ σημασία στα παιδιά του;
Ορισμένες από τις καλύτερες μάνες που έχω γνωρίσει δεν είχαν καν γεννήσει - είτε με φυσιολογικό είτε με καισαρική - το δικό τους παιδί……Είχαν υιοθετήσει!
Κανένας δεν μπορεί να ξέρει τι κουβαλάει ο καθένας στη πλάτη του.
Το αν έχεις παλέψει για το καλύτερο για τα παιδιά  σου λοιπών είναι κάτι που το ξέρεις καλά μόνο εσύ και κανένας άλλος!
Κανένας άλλος δεν μπορεί να σου υποδείξει αν αγαπάς, αν προσπάθησες, αν τα έδωσες όλα 100% για την οικογένεια και τα παιδιά σου!

Γιατί μόνο εσύ ξέρεις ποια είσαι.
Και είσαι ένα ξεχωριστό πλάσμα!

πηγή
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Οι ξεσιλόϊαστοι...

Οι Έλληνες βουλευτές έχουν αφορολόγητο ως 77% σύμφωνα με δημοσίευμα του "Ελεύθερου Τύπο της Κυριακής"
Οι Έλληνες ελεύθεροι επαγγελαματίες, επιστήμονες, αγρότες, έμποροι, γενικώς οι αυτοαπασχολούμενοι, έχουν φορολογικές και ασφαλιστικές εισφορές, που φτάνουν το 77% του εισοδήματός τους.
Συμπερασματικά ένας απλός πολίτης για το ίδιο εισόδημα με αυτό του βουλευτή πληρώνει 5 φορές περισσότερο φόρο. Είναι και 5 φορές πιο υπεύθυνος πολίτης από ότι ο βουλευτής, ή είναι πέντε φορές πιο ανεύθυνος (ξεσιλόϊαστος το λένε στο χωριό μου) ο βουλευτής;

Οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες.
Το θέμα μετά την αποκάλυψη της (ν) τροπλογίας για την έκπτωση 2000 ευρώ από την εισφορά αλληλεγγύης των βουλευτών, αρχίζει και λαμβάνει διαστάσεις. Δεν γνωρίζουν οι 300 εθνοπατέρες, πόσο σημαντική είναι η δύναμη του παραδείγματος. Όταν καλείς τους πολίτες κάθε τρεις και λίγο σε νέες θυσίες, κι εσύ ψηφίζεις εξαιρέσεις για τον εαυτό σου, πως θα σε ακολουθήσουν;

Γ.Κ.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Ποίοι αγρότες πρέπει να κρατούν βιβλία

Με τα χρονικά περιθώρια να στενεύουν επικίνδυνα (καθώς αναμένεται να προσδιοριστεί ο χρόνος παράτασης) θα προσπαθήσουμε να συγκεντρώσουμε όσο το δυνατόν πιο περιεκτικά όλες εκείνες τις περιπτώσεις βάσει των οποίων θα πρέπει να προχωρήσει κάποιος στη μετάταξη ενός αγρότη ή στην ένταξη ενός παραγωγού στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, το οποίο συνεπάγεται την υποχρέωση τήρησης βιβλίων και έκδοσης φορολογικών στοιχείων (τιμολογίων, αποδείξεων λιανικών συναλλαγών κ.λπ.).

Η ΠΟΛ.1201/28.12.16 τροποποιεί πλήρως και προσδιορίζει συγκεκριμένα τα νέα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία εντάσσονται ή όχι στο καθεστώς βιβλίων οι αγρότες από την 01.01.17. Μία διάταξη που φέρνει μεγάλες ανατροπές και θα πρέπει όλοι οι εμπλεκόμενοι να λάβουν σοβαρά υπόψη, προκειμένου να μη βρεθούν στη δίνη των προστίμων.
Η εν λόγω διάταξη ορίζει ότι: «...στις 15.000 ευρώ περιλαμβάνεται η αξία όλων των παραδόσεων αγροτικών προϊόντων ιδίας παραγωγής και των παροχών αγροτικών υπηρεσιών προς κάθε πρόσωπο που πραγματοποιήθηκαν στο προηγούμενο φορολογικό έτος, και στις 5.000 ευρώ περιλαμβάνεται κάθε είδους επιδότηση που έλαβαν οι αγρότες».

Ας δούμε αναλυτικά τι σημαίνει η παραπάνω παράγραφος.
Συνυπολογίζονται και τα έσοδα από παροχή υπηρεσιών
Για να ενταχθεί κάποιος στο κανονικό καθεστώς, πρέπει να έχει πάνω από 15.000,00€ τζίρο το προηγούμενο έτος. Μιλάμε για τους αγρότες και τους παραγωγούς του ειδικού καθεστώτος οι οποίοι θα πρέπει να έχουν συγκεντρώσει όλα τα τιμολόγια αγοράς και τα παραστατικά με τα οποία πούλησαν την παραγωγή τους στα εκκοκκιστήρια, στους συνεταιρισμούς ή τους εμπόρους και να τα προσκομίσουν στον λογιστή τους, έτσι ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζουν αν θα πρέπει να ενταχθούν ή όχι, βάσει τζίρου, στο κανονικό καθεστώς.
Επίσης, όπως και πέρυσι, λαμβάνονται υπόψη οι λιανικές πωλήσεις που έκανε κάποιος προς άλλους αγρότες του ειδικού καθεστώτος, αλλά και προς ιδιώτες, εκδίδοντας αποδείξεις είσπραξης. Θα πρέπει να συγκεντρώσει τις αποδείξεις αυτές αφού αποτελούν στοιχείο προσδιορισμού εσόδων και για το Ε-3 που θα συνταχθεί τους επόμενους μήνες στις φορολογικές δηλώσεις.

Το νέο στοιχείο που εισάγει ως στοιχείο ένταξης η ΠΟΛ.1201 είναι το ότι στον τζίρο για προσδιορισμό του ορίου των 15.000 € υπολογίζονται και τα έσοδα από παροχή υπηρεσιών προς άλλους αγρότες. Δηλαδή, αν κάποιος αγρότης ο οποίος αποφάσισε να δουλέψει στο χωράφι τρίτου, πληρώθηκε με εργόσημο, τότε στον προσδιορισμό του τζίρου από τις πωλήσεις της παραγωγής του προστίθεται και το σύνολο των εργοσήμων που έλαβε από την εργασία του.
Το δεύτερο κριτήριο ένταξης είναι το όριο των 5.000 € από επιδοτήσεις. Η ΠΟΛ.1201 ορίζει: «στις 5.000 ευρώ περιλαμβάνεται κάθε είδους επιδότηση που έλαβαν οι αγρότες».
Μέχρι τώρα λαμβανόταν υπόψη το ποσό της ενιαίας ενίσχυσης (και μόνο) προκειμένου κάποιος να ενταχθεί ή όχι στο κανονικό καθεστώς. Το νέο που εισάγει η εν λόγω διάταξη είναι ότι πλέον λαμβάνονται υπόψη όλες οι επιδοτήσεις που εισπράχθηκαν εντός του προηγούμενου έτους, ανεξαρτήτως του ποια χρονιά αφορούν.
Πρέπει να εκδίδουν οι ίδιοι τα τιμολόγια πώλησης

Ας δούμε συγκεντρωτικά και όσο το δυνατόν πιο περιεκτικά κάποια θέματα σχετικά με την τήρηση ή των βιβλίων, την ένταξη ή στο κανονικό καθεστώς κλπ.
Ποιες διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στους τηρούντες και μη βιβλία;
Οι αγρότες που έχουν υποχρέωση τήρησης βιβλίων (κανονικό καθεστώς), όταν πουλάνε τα προϊόντα τους, είναι υποχρεωμένοι να εκδίδουν οι ίδιοι τιμολόγιο πώλησης προς τους εμπόρους, τα εκκοκκιστήρια και γενικότερα προς τον οποιονδήποτε αγοράζει το προϊόν τους. Αντίθετα για τους αγρότες οι οποίοι δεν έχουν βιβλία (ειδικό καθεστώς) για τα προϊόντα που πουλάνε, το τιμολόγιο θα το εκδώσει αυτός που αγοράζει το προϊόν τους.
Για τους έχοντες βιβλία, θα πρέπει να υποβάλλουμε συγκεντρωτική κατάσταση τιμολογίων κάθε 3μηνο, ενώ για τους μη έχοντες βιβλία, μία φορά για όλο τον χρόνο.
Να επισημάνουμε ότι για το 2016 οι συγκεντρωτικές καταστάσεις θα υποβληθούν για όλους τους αγρότες του κανονικού καθεστώτος μέχρι 28.02.17 (όπως και οι λοιπές κοινές επιχειρήσεις), ενώ οι αγρότες του ειδικού θα υποβάλουν τις δικές τους μέχρι την ημερομηνία υποβολής της φορολογικής τους δήλωσης.
Υποχρεωτικά για όλους τα παραστατικά

Τι γίνεται με τους αγρότες που δεν έχουν υποχρέωση τήρησης βιβλίων;
Καμία απολύτως διαφορά. Ισχύει το ίδιο και γι’ αυτούς. Για όλους όσοι έχουν γεωργική καλλιέργεια, ο τρόπος υπολογισμού των καθαρών κερδών είναι ο ίδιος. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να καταλάβουν και αυτοί οι οποίοι δεν έχουν βιβλία ότι έχουν τις ίδιες ακριβώς υποχρεώσεις. Αλλωστε, να μην ξεχνάμε πως από τις διατάξεις ορίζεται ότι «όσοι δεν έχουν άλλη δραστηριότητα, δεν έχουν υποχρέωση τήρησης βιβλίων.

Στην ΠΟΛ.1041/4.2.2015, μεταξύ άλλων ορίζεται ότι: «4. Επομένως, όσοι αποκτούν εισόδημα από ατομική αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα, ανεξάρτητα από το αν απαλλάσσονται ή όχι από την τήρηση βιβλίων του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (ΚΦΑΣ) και την ένταξή τους ή όχι στο ειδικό καθεστώς Φ.Π.Α., προσδιορίζουν τα ακαθάριστα έσοδα και τα κέρδη τους λογιστικά (με βάση τα τηρούμενα βιβλία και στοιχεία) και σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 21 έως και 28 του νέου ΚΦΕ (ν. 4172/2013).
Βλέπουμε ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά, είτε κάποιος είναι στο κανονικό καθεστώς είτε είναι στο ειδικό καθεστώς. Ολοι, τα έξοδα και τα έσοδά τους τα αποτυπώνουν σε μία καταγεγραμμένη κατάσταση την οποία μπορούν να την ονομάσουν όπως θέλουν. Το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο: όταν ζητηθεί για έλεγχο, αυτή η κατάσταση με το όποιο όνομα, θα πρέπει να εκτυπωθεί και να είναι σε θέση να επιδειχθεί στον έλεγχο. Και φυσικά έχουν όλη υποχρέωση διαφύλαξης όλων των παραστατικών.
Τονίζεται αυτό διότι πάρα πολλοί έχουν δώσει τα τιμολόγια από τον πιστοποιημένο σπόρο στα συνεργεία του ΟΣΔΕ κατά τη σύνταξη της δήλωσης. Επίσης, πάρα πολλοί, επειδή δεν είναι ενταγμένοι στο κανονικό καθεστώς, δεν κρατούν καθόλου τα παραστατικά των εξόδων που κάνουν (αποδείξεις από πετρέλαια, λάδια κ.λπ.), κάτι που αποτελεί μεγάλο λάθος, γιατί θα ψάχνουν στο τέλος του χρόνου να συγκεντρώσουν έξοδα αλλά δεν θα βρίσκουν.
Τις υποχρεώσεις επομένως τις έχουν στην πράξη όλοι όσοι έχουν κάνει δήλωση ΟΣΔΕ και όχι μόνο όσοι έχουν βιβλία, αφού, όπως αναφέραμε πιο πάνω, θα υπολογισθεί το εισόδημά τους με τον ίδιο τρόπο.
Τέσσερις συντελεστές αντικαθιστούν... το 13%
Στο ίδιο άρθρο και νόμο, όπως τροποποιήθηκε με την περ. α΄ της παρ. 6 του άρθρου 22 του ν. 4223/2013 (Φ.Ε.Κ. 287 Α'), ορίζεται ότι ειδικά για τον προσδιορισμό του εισοδήματος από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα, στα έσοδα από επιχειρηματικές συναλλαγές περιλαμβάνονται τα έσοδα από την παραγωγή γεωργικών, πτηνοτροφικών, κτηνοτροφικών, δασοκομικών, υλοτομικών και αλιευτικών προϊόντων.
Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 29 του ν. 4172/2013, τα κέρδη από ατομική αγροτική επιχείρηση φορολογούνται με συντελεστή δεκατρία τοις εκατό (13%). [Με την παρ. 6 του άρθ. 112 του ν. 4387/2016 αντικαταστάθηκε η παρ. 3 του άρθρου 29 του Ν. 4172/2013.
Συγκεκριμένα με τη νέα διάταξη και τα κέρδη από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογούνται πλέον με την κλίμακα της παραγράφου 1 του άρθρου 15 αυτοτελώς].
Τα κέρδη του 2016 και μετά, από ατομική αγροτική επιχείρηση φορολογούνται αυτοτελώς με την ακόλουθη κλίμακα:

Επισημαίνουμε για μία ακόμη φορά ότι στον υπολογισμό λαμβάνονται όλες οι επιδοτήσεις που εισπράχθηκαν εντός του 2016 (διάστημα 01.01.-31.12.16), ανεξαρτήτως του έτους που αφορούν, με εξαίρεση τις αποζημιώσεις του ΕΛΓΑ και τις επιδοτήσεις που έχουν δοθεί για επενδυτικές δαπάνες.
Τέλος θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρα κατανοητό ότι η άθροιση των επιδοτήσεων που εισπράχθηκαν εντός του 2016 γίνεται για τον έλεγχο και μόνο της υποχρέωσης ένταξης στο κανονικό καθεστώς. Δεν έχουν καμία σχέση με τα ποσά που θα ληφθούν υπόψη για τη φορολόγηση.

Γράφει ο Γιώργος Παπαδημητρίου Φοροτεχνικός, Πρόεδρος Σ.Ε.Ε.Λ.Φ.Ο. Καρδίτσας
Το άρθρο δημοσιεύεται στο ethnos.gr


Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

To χιόνι, ευλογία ή κατάρα;;;

To χιόνι, ευλογία ή κατάρα;;;
Σίγουρα το χιόνι είναι ευλογία για πολλούς και διάφορους λόγους, κατάρα ίσως σε ακραίες περιπτώσεις που έχει να κάνει πάλι με την απρονοησία μας να ετοιμαστούμε για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων προκαλεί στις καθημερινές μας ασχολίες.

Πρώτον, αποκαθιστά το υδατικό ισοζύγιο ή τουλάχιστον το βελτιώνει. Η ληστρική εκμετάλλευση τα τελευταία χρόνια των υπόγειων υδροφόρων στρωμάτων κατέβασε τη στάθμη του νερού σε μεγάλο βάθος, με συνέπεια να απαιτείται μεγαλύτερη δαπάνη για την άντλησή του.

Δεύτερον, στις παράκτιες περιοχές η υποχώρηση της στάθμης του γλυκού νερού είχε ως συνέπεια να εισχωρήσει το θαλάσσιο νερού σε βάθος εντός και τα υπερκείμενα εδάφη να καταστούν υφάλμυρα και ακατάλληλα για καλλιέργεια. Τα εδάφη αυτά για να επανέλθουν θα χρειαστεί να παρέλθουν κάποιες δεκάδες χρόνια και να έχουμε ισχυρές χιονοπτώσεις και βροχοπτώσεις.

Τρίτον, το νερό του χιονιού εισχωρεί ευκολότερα στο έδαφος και βελτιώνει την υφή του, σε αντίθεση με το βρόχινο που συνήθως απορρέει και καταλήγει στη θάλασσα..

Τέταρτον, η ποιότητα του κλίματος είναι άμεσα συνδεδεμένη με το ύψος των ατμοσφαιρικών κατακρημνισμάτων (χιόνι και βροχές). Στις ερήμους σπάνια βρέχει και πιο σπάνια χιονίζει.
Αυτές είναι ελάχιστες από τις ευεργετικές επιδράσεις του χιονιού.

Υπάρχουν και άλλες πολλές που μάλλον εύκολα μπορεί να τις αντιληφθεί κανείς αρκεί να σκεφθεί ότι η βάση της ζωής είναι το νερό, ακόμη και αυτό το σώμα μας αποτελείται κατά 70 0/0 από νερό.

Κωνσταντίνος Γαλλής
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Ο βάλτος μεταξύ Πετρίνου - Αγίου Δημητρίου

Ο βάλτος μεταξύ Πετρίνου - Αγίου Δημητρίου
Με το όνομα βάλτος είναι γνωστή μία έκταση περίπου 2000 στρεμμάτων που ανήκει σε μικροκαλλιεργητές των οικισμών Πετρίνου - Αγίου Δημητρίου

Παλιότερα η έκταση αυτή ήταν πραγματικός βάλτος, δηλαδή μία έκταση ελώδης που κρατούσε νερό χειμώνα - καλοκαίρι.
Το χειμώνα εκεί έβρισκαν καταφύγιο όλα τα υδρόβια - πάπιες, χήνες, κορμοράνοι, κύκνοι (έχω προσωπική άποψη από το 1953) κ.λπ. Το καλοκαίρι το νερό περιορίζονταν στο βαθύτερο σημείο και εκεί έβρισκαν καταφύγιο κάποια ενδημικά είδη. Στην υπόλοιπη έκταση κυριαρχούσαν τα καλαμοειδή, το φυτό βάλτος, ιτιές στις άκρες και λοιπά υδροχαρή, η όλη εμφάνιση έδινε την εικόνα μιας μικρής ζούγκλας.
Εκεί έβρισκαν καταφύγιο λύκοι, αλεπούδες κλπ.

Η περιοχή με την κατασκευή των μεγάλων αντιπλημμυρικών έργων και την εκτροπή του Ενιπέα ποταμού προς τις περιοχές Ηλιά - Συκεώνα - Πέτρινο - Αγ. Δημήτριος, αντί Φύλλου - Ιτέας, η περιοχή του βάλτου αφέθηκε ως ζώνη εκτόνωσης των πλημμυρικών υδάτων για να προστατεύονται οι μεγάλες εκτάσεις εκείθεν του αριστερού αναχώματος (κατά την ροήν του νερού ) και πολύ σωστά. Θυσιάζουμε το μικρό για να γλυτώσουμε το μεγάλο. Παλιότερα το νερό έφτανε μέχρι τις παρυφές των οικισμών Παλαμά, Ιτέας, όπως για τον οικισμό του Βλοχού που κατακλύζονταν συχνά πυκνά.

Θυμάμαι εκεί γύρω στο 1950 το νερό έφτασε μέχρι τα κεραμίδια.
Ωστόσο και η περιοχή του βάλτου με τα έργα αυτά εξυγιάνθηκε γιατί τα εδάφη στραγγίζονταν γρήγορα και οι παραγωγοί μπορούσαν και είχαν σχετικά πρώιμες σπορές και ικανοποιητικές αποδόσεις.
Και όλα πήγαιναν κατ'ευχήν.
΄Ελα, όμως, που οι λατόμοι, οι ιδιοκτήτες των εκεί λατομείων, είχαν διαφορετική άποψη για την σκοπιμότητα των εγγειοβελτιωτικών έργων και για να συντομεύσουν τη μεταφορά των προϊόντων τους κατά 4-6 χιλιόμετρα δεν δίστασαν οι αθεόφοβοι να φράξουν την κυρίως κοίτη του ποταμιού με σωληνωτούς οχετούς και άσε τους ξωμάχους να παλεύουν με τη Μάνα Γη.
Η δουλειά μας να γίνεται!
Η ενέργεια αυτή έγινε πριν από κάμποσα χρόνια και το αδιανόητο δεν συγκινείται κανείς αρμόδιος. Και να σκεφθεί κανείς ότι οι λατόμοι έχουν αστικές και βαριές ποινικές ευθύνες (Νόμος 3881/1958 και πάρα πολλοί μεταγενέστεροι), οι δε αρμόδιοι παράβαση καθήκοντος!

Το αποτέλεσμα κάθε φορά που βρέχει και το ποτάμι κατεβάζει, ο βάλτος κατακλύζεται και τα νερά μένουν εκεί αμανάτι για να θυμίζουν στους γεωργούς την ασημαντότητά τους και στους αρμόδιους την αδιαφορία τους.
Λυπηρό και όμως σωστό.
Τώρα ποιοι είναι οι αρμόδιοι;;;
Όλες οι αρχές του τόπου με προεξάρχουσες τις αρχές των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ) που κωφεύουν χρόνια τώρα και δεν πράττουν το αυτονόητο, να καταγγείλουν το γεγονός!
Και επειδή χρόνια τώρα δεν γίνεται τίποτα, κάνω έκκληση στους φίλους που θα διαβάσουν αυτές τις γραμμές να τις μεταφέρουν παραπέρα, ώστε να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη, μήπως και συγκινηθούν οι αρμόδιοι.

Κωνσταντίνος Γαλλής



Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Μερικές Αλήθειες...

Κάποτε (όχι πολύ πίσω στο χρόνο, μόλις 20 χρόνια περίπου) Έλληνες έκαναν τις αγροτικές εργασίες.
Το μεροκάματο καλό, 5, 10, 20 ακόμη και 30 χιλιάρικα (δραχμούλες γαρ) τη μέρα μπορούσε να καθαρίσει κάποιος στα χωράφια.
Αξιοπρεπή μεροκάματα.
Έβγαζαν και τ’ αφεντικά, έβγαζαν και οι εργάτες.
Μετά ξαφνικά άνοιξαν τα σύνορα.
Οι Έλληνες εξαφανίστηκαν απ’ τα χωράφια...Και ανέλαβαν οι αλλοδαποί...Με πολύ χαμηλότερα μεροκάματα...Σαν τα 24 ευρώ που μάθαμε ότι παίρνουν οι μετανάστες εργάτες φράουλας στη Μανωλάδα.

Απ’ την παραπάνω σύγκριση, ποιός άραγε βγήκε κερδισμένος;
Σίγουρα πάντως, όχι οι Έλληνες εργάτες.
Κερδισμένοι είναι οι Έλληνες Γαιοκτήμονες...Και οι «μεσάζοντες» βεβαίως...
Κερδισμένοι είναι φυσικά και οι ξένοι εργάτες.
Καθώς, γι’αυτούς τα 24 ευρώ έχουν «άλλη αξία».,,Με το που τα παίρνουν τα στέλνουν κατ’ ευθείαν στη χώρα τους.,,Κι εκεί, τα 24 ευρώ αξίζουν πολλά, πάρα πολλά.

Κάπως έτσι άλλωστε κατάφεραν οι πρώτες φουρνιές μεταναστών (κυρίως Αλβανοί) να χτίσουν περιουσίες στην Αλβανία, ακόμη και με κείνα τα χαμηλά μεροκάματα που έπαιρναν τότε.
Γιατί εκείνα τα ποσά είχαν «άλλη αξία» στην χώρα τους.
Μετά...αφού «εξαλείφθηκε» ο κίνδυνος του «Έλληνα εργάτη»...αύξησαν κι αυτοί τα μεροκάματά τους.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, εκείνοι οι πρώτοι λαθρομετανάστες μετατράπηκαν σε «ευκατάστατα αφεντικά».
Για να πάθουν κατόπιν κι αυτοί τα ίδια...(που έπαθαν αυτοί νωρίτερα απο τους Έλληνες)...από τις επόμενες καραβιές εξαθλιωμένων λαθρομεταναστών.
Τους «φρέσκους ξένους». Γιατί πάντα μ’ αυτούς «γίνεται νταλαβέρι». Κυρίως.
Σ’ αυτούς είναι που υπάρχει το «μεγάλο κέρδος» για το «μεγάλο αφεντικό».
Τον μεγαλοκτήμονα που λέγαμε πριν. Αυτοί είναι που τον νοιάζουν. Οι «φρέσκοι ξένοι».
Θα «ζητήσει φρέσκους» λοιπόν...«Ψαρωμένους». Φοβισμένους. Πεινασμένους. Παράνομους.
Με νωπές μνήμες ακόμη απ’ την εξαθλίωση της χώρας τους.
Έτοιμους να δεχτούν και ν’ αποδεχτούν τα πάντα. Ακόμη και την πιο ελάχιστη αμοιβή...Αγόγγυστα.
Τους κρατάει απλήρωτους κάμποσους μήνες. Που και που τους πετάει κι από κανένα κόκκαλο.
Αυτοί αδιαφορούν για το ότι εκείνη την ώρα κλέβουν το ψωμί ενός Έλληνα. Νοιάζονται μόνον για την δική τους επιβίωση.
Και μ’ αυτόν τον τρόπο, μεταφέρουν την «δική τους εξαθλίωση», την «εξαθλίωση της χώρας τους» στην νέα χώρα που (λαθρο)μετανάστευσαν.
Με μέγα βοηθό τον εγχώριο Εργοδότη τους.
Σε λίγο η πείνα και η εξαθλίωση τους κάνει να αντιδράσουν.
Να «ξεψαρώσουν» και να εξεγερθούν.
Ζητούν τα δεδουλευμένα τους...και πολύ ορθά. Ζητούν και αυξήσεις.
Τότε ακριβώς είναι που μετατρτέπονται σε «άχρηστους» για το «Μεγάλο Αφεντικό».
Τους «αδειάζει» και «γεμίζει με άλλους» τα χωράφια του.
Φρέσκους. «Ψαρωμένους»...Έτοιμους να υποστούν τα πάντα. Για λίγο καιρό κι αυτοί.
Οι υπόλοιποι, οι «ξε-ψαρωμένοι...πλέον...προηγούμενοι» δεν έχουν άλλη αξία χρήσης για τον «εργοδότη».
Τους αδειάζει στην Ομόνοια λοιπόν...Στην πλάτη των υπόλοιπων Ελλήνων...Και της Πολιτείας.
Δουλειά υπάρχει μόνον για τους καινούριους και τους «ρουφιάνους» και τους «μαφιόζους» ανάμεσά τους.
Για λίγο....Μέχρι να ξεψαρώσουν κι αυτοί.
Μετά θ’ αναλάβει η «επόμενη καραβιά».
Το μήνυμα προς τον δουλέμπορο είναι άλλωστε «διαρκές».
- Πότε έχεις νέα παραλαβή φρέσκου κρέατος;
- Όποτε θέλει τ’ αφεντικό.
- Πές μου και στους έφερα πακέτο από Τουρκία το άλλο πρωί».
Τόσο απλά...

Και κάθε τόσο και λιγάκι, καινούριες «ψαρωμένες» παραλαβές καταφτάνουν (είκοσι χρόνια τώρα) για ν’αντικαταστήσουν τους «ξεψάρωτους» προηγούμενους που σήκωσαν κεφάλι.

Κι όλα πήγαιναν μια χαρά.... 
Που να φανταστούμε όλοι φυσικά (μετά από είκοσι χρόνια «κέρδους απ’ αυτήν την καλοστημένη μπίζνα») ότι θα βρίσκονταν κάποιοι κάποτε που θ’ αποφάσιζαν (αντί να υποστούν τη μοίρα τους και να παρκάρουν «αγόγγυστα» στην Αθήνα) να ξεσηκωθούν με τσεκούρια και μαχαίρια και θα ορμούσαν να σφάξουν τον «κακό αιματορουφήχτρα εργοδότη», τους ένοπλους επιστάτες του, μαζί με τους «φρεσκοαφιχθέντες ψαρωμένους φρέσκους εργάτες»;

Φυσικά, δεν είχε χάπι εντ η υπόθεση. 
Οι επιστάτες του τσιφλικά βάρεσαν στο ψαχνό τους λαθρο-κολήγους και ξαφνικά άρχισαν όλοι τα υποκριτικά τους.
Πολιτικοί, τοπικοί κρατικοί παράγοντες, ΜΜΕ, κόμματα, οι πάντες.
Λες και δεν ήξεραν είκοσι χρόνια τώρα «τι παίζει» σ’ αυτό το έργο....
Λες και δεν ξέρουν πχ ότι το «ίδιο έργο» παίζει και σ’ άλλους τομείς της οικονομίας.
Κι εκεί, ποιοί λέτε θα δουλέψουν;
Έλληνες;
Ή, οι φρεσκοαφιχθέντες «ψαρωμένοι λαθρο»;
Που κάνουν τουμπεκί σε ότι κι αν τους πληρώσει το «μεγάλο αφεντικό»....(άλλος φορολογείται δηλαδή κι άλλος θα βρει δουλειά σε λίγο....)
Και τώρα δεν υπάρχουν χωράφια, δεν υπάρχουν Ελληνες εργάτες…
Η καινούργια μόδα αναπτυξιακής πολιτικής στην Ελλάδα λέγεται ΕΟΖ- (ΕΙΔΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ). Τα σύγχρονα σκλαβοπάζαρα της οικονομικής ελίτ των Ευρωπαίων εταίρων μας με τις ευλογίες της Ελληνικής Δημοκρατίας…

Έτσι είναι τα πράγματα αγανακτισμένε Έλληνα του καναπέ.
Δεν ξέρω πόσα γνώριζες πρίν.
Τώρα έμαθες μερικά.
Άρα πλέον δεν έχεις πολλές δικαιολογίες.
Δεν μπορείς να λες "δεν γνώριζα".
Ξέρεις!!!

Η ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΕΙΣ ;


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Ας το πάρουμε χαμπάρι επί τέλους: Η Ελλάδα εάλω...

195 χρόνια μετά από εκείνη τη μεγάλη μέρα για το έθνος φαίνεται σαν να μην άλλαξε τίποτα αφού η ελευθερία αυτής της χώρας περνάει τα ίδια δεινά με τότε.
Όλα θυμίζουν εκείνη την εποχή που με δάκρυα στα μάτια και με ματωμένα ρούχα από το αίμα των προγόνων μας, να γυρεύει βοήθεια από τις ξένες δυνάμεις και να αναζητεί απεγνωσμένα μια φωνή να την φωνάξει και πάλι για να βρεθεί ανάμεσα στους Έλληνες.
Κάπως έτσι περιφέρεται και σήμερα με ματωμένα ρούχα, όχι όμως αυτή την φορά από τον εχθρό, αλλά από εμάς τους ίδιους τους Έλληνες που λαβώσαμε κάθε μορφή της...

Ας το πάρουμε χαμπάρι επί τέλους:
Η Ελλάδα εάλω οριστικά και αμετάκλητα πια!
Και δεν εάλω από κανένα άλλο, αλλά από τον πλέον αδυσώπητο και ακατανίκητο, δικό της εχθρό:
Τους πρόστυχους, ξεφτιλισμένους και ξετσίπωτους πολιτικούς.

Δεν ήτανε οι Τούρκοι, δεν ήταν οι Μπραήμηδες, μηδέ Τουρκαλβανοί αυτοί που μας κουρσέψανε τη χώρα στη νέα εποχή. Ήτανε Έλληνες, δωσίλογοι κοινοί. Ρουφιάνοι ξεκουκούλωτοι με κοστουμιές Αρμάνι, και πρόστυχες κυράτσες με φρου-φρού κι αρώματα από τα σκέλια έως την κεφαλή. Βλαστάρια ανεπάγγελτα «Εφιαλτών», που βρήκαν έτοιμο για επάγγελμα την «πολιτική».
Και η Ελλάδα από σύμβολο αυτοθυσίας για την ελευθερία και την αξιοπρέπεια, έγινε έννοια κενή περιεχομένου για μία κάστα επαγγελματιών της πολιτικής, που έχει ως μόνη έγνοια της τη διατήρηση της εξουσίας και μέσω αυτής την επαύξηση της ευημερίας της.
Και είναι σε όλους φανερό ότι οι σημερινοί κοινοβουλευτικοί κοτζαμπάσηδες έλκουν την πολιτική τους καταγωγή και κουλτούρα από την πολιτική σαβούρα της Επανάστασης και όχι από τον Καποδίστρια ή τον «αγράμματο» (κατά Σκάϊ και Βερέμη) Κολοκοτρώνη.
Η «Ρωμιοσύνη» τους συγκινεί μόνο γιατί τους θυμίζει (ως μουσικό άκουσμα) τα νιάτα τους και το «Πολυτεχνειακό» τους παρελθόν, και όχι για το πολιτισμικό φορτίο που στους αιώνες κουβαλάει. Παίρνοντας την εξουσία στα χέρια τους, το τότε «ψωμί – παιδεία – ελευθερία», το έκαναν χαβιάρι (για πάρτη τους) – παραπαιδεία (για τα παιδιά μας) και υποτέλεια (για την πατρίδα μας)». Παγκοσμιοποιημένοι αμερικανοτραφείς τσογλανοκολεγιόπαιδες, Αλφαμήτες λεσχών και στοών κάθε είδους, βγάζουν σπυριά στο άκουσμα και μόνο της λέξης «πατρίδα», σε βαθμό που η αναφορά της και μόνο να θεωρείται ταυτόσημο του «εθνικισμού».
Τα πάντα έχουν γίνει αντικείμενο «δούναι και λαβείν», κυρίως δε γι’αυτούς λαβείν!

Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα είναι αυτονόητο πως τα εθνικά σύμβολα, και οι Εθνικές γιορτές όπως η σημερινή δεν έχουν θέση στη σημερινή Ελλάδα.
Είχαν ήδη πάψει να μην έχουν προ πολλού, απλώς εμείς αεροβατούντες αργήσαμε να το ψυλλιαστούμε.

http://kastrinos.pblogs.gr/


Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Στην Ιτέα δεν μπορείς να κάνεις βόλτα στην Ιστορία....

Πραγματικότητα Α
Το μουσείο είναι ένας χώρος μάθησης.
Όλοι έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες και να μάθουν πράγματα για τον πολιτισμό, την τέχνη και τόσα άλλα πράγματα με τρόπο ευχάριστο και εποικοδομητικό.
Ο ρόλος του μουσείου είναι σημαντικός στην ανάπτυξη του ατόμου και από τη σχολική ηλικία.
Πριν από περίπου 20 χρόνια ο ρόλος του μουσείου είχε περισσότερο «ακαδημαϊκό» χαρακτήρα και καθόλου ψυχαγωγικό. Έτσι δεν μπορούσε κανείς να φανταστεί το τι δουλειά έχει ακόμη και ένα παιδί εκεί.
Πλέον όλοι έχουν την ευκαιρία να μάθουν πράγματα, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους μέσα από διαδραστική διδασκαλία και παρουσίαση.
Υπάρχει συμμετοχή σε δράσεις και αποκόμιση ευχάριστων ερεθισμάτων.
Μέσα από διάφορες δραστηριότητες πετυχαίνεται η άμεση επαφή με τους προγόνους, πως ζούσαν παλαιότερα και πως εξελίχθηκαν στο πέρασμα των χρόνων.
Με μια επίσκεψη στο μουσείο, μικροί και μεγάλοι, αντλούμε πληροφορίες για την ιστορική εποχή, για κοινωνικές και πολιτιστικές συνθήκες και την καθημερινή ζωή των ανθρώπων.
Με μια επίσκεψη στο μουσείο μπορούμε να αναζητήσουμε και να ζωντανέψουμε μύθους και ιστορίες, που αφορούν το περιεχόμενο της έκθεσης. Συνδέοντας τα εκθέματα μεταξύ τους μέσα στην ιστορία κρατάμε το ενδιαφέρον, για τον τόπο μας ζωντανό.

Πραγματικότητα Β
Στην Ιτέα, σε περίοδο κοινωνικής και οικονομικής κρίσης, η ουσιαστική επικοινωνία του πολιτισμού συμμετέχει τόσο στην εσωτερική συνοχή, όσο και στην εξωτερική προσέλκυση πλούτου.
Είναι πρώτη ανάγκη.
Το Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο Ιτέας μπορεί να λειτουργήσει ως πόλος έλξης για μικρό ή μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών.
Το Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο Ιτέας μπορεί να λειτουργήσει ως οικονομικός παράγοντας, πόλος τουριστικής ανάπτυξης σε τοπικό επίπεδο. Οικονομία και επικοινωνία είναι αλληλένδετες σήμερα στη λειτουργία του μουσείου.
Το Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο Ιτέας πρέπει να γίνει ένας χώρος όπου ο επισκέπτης θα περάσει καλά, οπότε και θα ξαναεπισκεφτεί τον χώρο ή και θα συστήσει και σε άλλους να βιώσουν την ίδια ευχάριστη εμπειρία, με την ίδια λογική που συστήνουμε σε φίλους να δουν μια ταινία ή όχι.
Το Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο Ιτέας, παραμένει (συνειδητά) ερμητικά κλειστό και απαξιωμένο.
Στην Ιτέα δεν μπορείς να κάνεις βόλτα στην Ιστορία....

Σπύρος Κ. Σπυρόπουλος


Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Οι Έλληνες περνούν καλά...

Οι Έλληνες περνούν καλά...

Πόσο γελοίο ακούγεται...
Υπάρχουν ακόμα ηλίθιοι που μετράνε τη ζωή με το αν είναι γεμάτη μια καφετέρια.
Υπάρχουν ακόμα ανόητοι που θεωρούν "καλά" το ότι είναι εντάξει με τις τράπεζες και την εφορία.
Πως καλά είμαστε ακόμα γιατί ένα μέρος του πληθυσμού μπορεί ακόμα και τη βγάζει καθαρή μέσα στο μεγάλο σφαγείο.
Επειδή δεν έχει έρθει η σειρά τους.
Επειδή ο χασάπης τους έχει ακόμα στη κατάψυξη να σιτέψουν καλά...

Όχι δεν περνάμε καλά.
Γιατί πίσω από το γέλιο στη καφετέρια και το χαβαλέ διακρίνεις τα άφτιαχτα δόντια που αρχίζουν και σαπίζουν ένα ένα κι έχει μπει ο οδοντίατρος στη λίστα των αχρείαστων ειδών.
Όχι δεν περνάμε καλά, γιατί βλέπεις τις πόλεις να έχουν γεμίσει από κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα "χιλιάρια" ή το πολύ "χιλιοτετρακοσάρια", που σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο τα δίνουν για να μαθαίνουν τα παιδιά τους να οδηγούν, πριν τους αγοράσουν το καινούργιο σεντάν των 2.500 κυβικών...
Γιατί βάφεσαι και φτιάχνεσαι για το ραντεβουδάκι αλλά στο σπίτι οι υπόλοιποι θα τη περάσουν με κουβέρτα δίπλα σε ένα αερόθερμο του κώλου.
Γιατί και το πετρέλαιο είναι στην ίδια λίστα με τον οδοντίατρο, εκείνες τις εξετάσεις που αναβάλεις, το φαί ποιότητας, το φρεσκάρισμα στο σπίτι που αρχίζει και βγάζει μούχλα, και σιγά σιγά τα υπόλοιπα είδη ενός "πολιτισμένου κόσμου" που θα μπουν στην ίδια λίστα σαν περιττές δαπάνες.
Όχι δεν περνάμε καλά, γιατί αυτό το νεαρό παιδί χώθηκε κάπου με τρία κατοστάρικα, αλλά δεν έχει όνειρα. Πάει να πιεί το ποτάκι του μόλις καβατζώσει ένα μεροκάματο γιατί νιάτο είναι, αλλά μέχρι εκεί φτάνουν τα όνειρα του. Μερικά 24ωρα μπροστά και πολύ λέω.
Όχι δεν περνάμε καλά, γιατί στο παππού δώσανε κάτι κωλογενόσημα αγνώστου προελεύσεως που δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους και θέλει να τα ξεφορτωθεί η κινέζικη φαρμακοβιομηχανία της πλάκας..
Όχι δεν περνάμε καλά, γιατί για τρίτο συνεχή χρόνο δεν ανάβουμε καλοριφέρ και τον παππού τον τυλίξαμε με μια κουβέρτα να μη ξεπαγιάζει και τελικά.. μας έμεινε...
Όχι δεν είμαστε καλά, γιατί όλη αυτή η κίνηση, είναι το τρεξιμο ανθρώπων που δεν ελπίζουν σε τίποτα πια, δεν έχουν τίποτα, αλλά δεν είναι κι ελεύθεροι.
Ξυπνάνε και κοιμούνται με τη σκέψη τι θα είναι η έλλειψη της επόμενης μέρας. Αν θα κάνουν αυτό αντί για εκείνο. Γιατί πλέον δεν έχουμε τη πολυτέλεια να τα κάνουμε και τα δυο ακόμα κι αν αυτά είναι βασικές ανάγκες.
Ναι έτσι γουστάρουν και γυρνάνε με το αυτοκίνητο τσάρκα.
Μήπως θα μάθετε ποτέ πόσοι τσακωμοί προηγήθηκαν στο σπίτι;
Πόσα γαμοσταυρίδια πέσανε πριν ξεμυτίσει η χαρούμενη οικογένεια για τη βόλτα της;
Μήπως θα μάθετε πόσοι κοιμούνται χαπακωμένοι και πόσοι δεν κοιμούνται καθόλου πια;
Μπορεί κανείς να συλλάβει ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑPΡΩΣΤΕΙΑΣ;
Όχι δεν μπορούμε να το συλλάβουμε, γιατί δεν στο λέω και δεν μου το λες.
Γιατί ξυπνάμε και κοιμόμαστε σ΄ενα χώρο που έχει ξεχάσει πλέον τι είναι ζωή, δικαίωμα, πραγματική ανάγκη.

Ανάγκη έχει γίνει να πληρώσεις.
Ανάγκη έχει γίνει να είσαι εντάξει απέναντι στους τοκογλύφους, να μην κινδυνέψεις για τα "μεγάλα" να σε ξεσπιτώσουν, να μην έχεις φαί, να μην έχεις που να κοιμηθείς.
Οτιδήποτε πάνω από αυτό ονομάζεται "εντάξει είμαστε"
Τόσο άθλιο, τόσο μίζερο το τοπίο της νεοφώτιστης μπανανίας της Ευρώπης.
Είναι σαν να βλέπεις μια δύστυχη να κάνει πιάτσα για ένα δεκάρικο, κι επειδή θα γυρίσει σπίτι έχοντας αγοράσει δυο πιτόγυρα μετά το πήδημα, θα θεωρείται πως "εντάξει είναι μωρέ" δε τρέχει και τίποτα.
Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι αυτή τη στιγμή τρέμουν στην ιδέα πως θα κάνει βαρύ χειμώνα γιατί της θέρμανσης προηγούνται τα χαράτσια, δεν γίνεται να τα καλύψεις και τα δύο.
Στρατιές από ανθρώπους που η υγεία τους πάει κατά διαόλου για χίλιους δυο λόγους, όπως συμβαίνει στον άνθρωπο, την αφήνουν στην άκρη γιατί προηγούνται οι φόροι, οι τράπεζες, οι ΔΕΚΟ, να ζήσουμε να τους θυμόμαστε...

Οι Έλληνες περνάνε καλά.
Φυσικά όταν το καλά το υποβιβάσεις στο επιβιώνω, κι επίσης αν σ΄αυτό συνυπολογίσεις μια χούφτα καραγκιόζηδες που ούτε τους νοιάζει ποιος ζει και ποιος πεθαίνει, αρκεί ο κώλος τους να είναι καλά, το σώνεις το πράγμα.
Όμως πόσο θα το σώσεις ακόμα λέγοντας αηδίες και ψευτιές.
Πόσο θα κρατήσει η βιτρίνα πριν να φανεί η βρώμα που κρύβεται από πίσω;
Και δεν εννοώ πως θα γίνει κάποιος ξεσηκωμός.
Δεν είναι πανάκεια, πλέον, πως τη φτώχεια και τη δυστυχία θα την ακολουθήσει η Νέμεση.
Μπορεί απλά να δεις γύρω σου τη χώρα των ζόμπι.
Των ζωντανών νεκρών. The walking dead της Μεσογείου...
Ανθρωποι ήδη σέρνονται άσκοπα χωρίς να ξέρουν ούτε τι κάνουν σ΄αυτή τη ζωή , ούτε που πάνε. Ξυπνάνε κοιμούνται σαν ρομποτάκια, χωρίς καν να έχουν ιδέα πως είναι κάτι τέτοιο..
Αυτό είναι το χειρότερο αλλά το αναπόφευκτο στα ζόμπι.
Κάποιο θόρυβο ακούν κι ακολουθούν, αν τους σφυρίξεις από την άλλη θα πάνε από εκεί. Μόλις μυρίσουν φαί θα ρθουν..

Ναι οι Έλληνες περνάνε καλά στο κολαστήριο.
Εχει καπαρώσει ο καθένας τη τιμωρία του και αυτομαστιγώνεται.
Εκατό φορές τη μέρα "θα είμαι καλό παιδί" Δεν θα ξανακάνω ζαβολιές.
Μαζί τα φάγαμε και τώρα αναδρομικά θα ξεράσουμε και το γάλα της μάνας μας.
Έτσι γιατί οι κύριοι καθηγητές επιβάλλουν συμμόρφωση και τάξη.
Κι όπως λέει κι ο ποιητής όταν ακούς τάξη.. ανθρώπινο κρέας μυρίζει.

Βλέπετε καφετέριες γεμάτες;...Τα μπαράκια;...Τις ταβέρνες;
Υπάρχει ένα παλιό ανέκδοτο με το Χότζα και τον αφέντη του.
Του λέει ο αφέντης του τρέχα βάλε φόρους κι έλα να μου πεις.
Πράγματι βάζει και την άλλη μέρα του δίνει αναφορά.
- Εχουν αναστατωθεί όλοι αγά μου τι θα κάνουμε;
- Βάλε κι άλλους φόρους του λέει κι έλα πάλι.
- Αγά μου γίνεται χαμός, φωνάζουν, βρίζουν τι κάνουμε;
- Ρίξε κι άλλους φόρους κι έλα να μου πεις.
- Αγά μου τώρα έχουν βγάλει κάτι μαχαίρια και τ΄ακονίζουν θα μας σφάξουν.
- Τώρα του λέει ρίξε και τα χειρότερα χαράτσια αυτά που ξεπερνάνε κάθε όριο κι έλα να μου πεις.
Γυρνάει ο Χότζας πίσω και του λέει...
- Aγά μου συμβαίνει κάτι πρωτοφανές. Εχουν ησυχάσει όλοι, έχουν γεμίσει τις ταβέρνες, τα μαγαζιά, γελάνε, πίνουν, τραγουδάνε...
- Αυτό είναι το χειρότερο λέει ο αγάς. Κατάλαβαν που το πάμε και θα τα φάνε όλα, θα τα κάψουν αλλά εμείς δεν θα πάρουμε άλλο φράγκο. Τώρα αρχίζει ο κίνδυνος.

Ο Έλληνας τη πάτησε με το χρηματιστήριο, οι πρώτες κασέλες αδειάσανε, τώρα αδειάζουν και τα ρέστα..
Οσοι κρατιούνται καλά φεύγουν, όσοι μείνουν, σε λίγο καιρό, θα νοιώθουν αυτό ακριβώς που τους θεωρεί το σύστημα. Τίποτα. Ο κανένας.
Ολη αυτή η κίνηση, όλη αυτή η υποταγή ακόμα είναι γιατί ο άλλος θυμάται ακόμα το ονομά του.
Μια σπίθα ν΄ανάψει στο μυαλό της ζόμπιλαντ και θα γίνει ένα γενικευμένο χασάπικο...
Κι όποιος επιβιώσει.
Το να γυρίζεις ένα λαό στο μεσαίωνα και να νομίζεις πως όλα θα πάνε καλά είναι γελοίο.
Ο άνθρωπος ήταν και θα είναι πάντα το πιο άγριο θηρίο.
Η ταμπέλα του πολιτισμένου κρέμεται επάνω του όσο του δίνεις την ευκαιρία να ονειρεύεται πως είναι κάτι άλλο.
Οσο του δίνεις τα εφόδια να γίνει κάτι άλλο.
Με τη μόρφωση, με την υγεία, με τη τέχνη, με την αίσθηση πως είναι ΑΣΦΑΛΗΣ στη φωλίτσα του.
Αν του τα πάρεις όλα αυτά και τον βάλεις να παίξει σε επίπεδο επιβίωσης ίσως ανακαλύψεις πως ο πολιτισμός δεν πέρασε από πάνω του ούτε μια μέρα...

Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν καίγεται το πορτοφόλι απλά, δεν καίγονται τα παλιόχαρτα. Καίγονται νευρώνες αλύπητα, καίγονται συναισθήματα, όνειρα, ελπίδες, καίγονται όλες οι ασφάλειες...
Κι αργά ή γρήγορα θα έρθει το βραχυκύκλωμα που θα κατεβάσει το γενικό.
Και τότε, πραγματικά θα περάσουμε καλά.
Ονειρεμένα...

Κωνσταντίνος Τρέμπελης


Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Τα 8 ψέμματα των μανάδων μας

Σίγουρα η αγάπη που νιώθει μία μάνα για το παιδί της, δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο είδος αγάπης...
Παρά τις όποιες δυσκολίες και τα εμπόδια, οι μανάδες πάντα καταφέρνουν να βάλουν πρώτα τα παιδιά τους, ακόμη και αν οι ίδιες καταλήξουν τελευταίες.

Στην ιστορία που ακολουθεί μια μητέρα έπρεπε να πει αρκετά ψέματα στο γιο της για να τον μεγαλώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και τώρα που αποκαλύφθηκε η αλήθεια, η ιστορία της έγινε παγκοσμίως γνωστή.
Έχετε κάνει ποτέ κάτι παρόμοιο για τα παιδιά σας ή θα το κάνατε αν χρειαζόταν;
Αν πιστεύετε ότι οι μητέρες αξίζουν μόνο σεβασμό και θαυμασμό, διαβάστε την παρακάτω ιστορία και θα αλλάξετε γνώμη...

Η ιστορία ξεκίνησε όταν ήμουν παιδί.
Η οικογένειά μου ήταν πολύ φτωχή και ποτέ δεν είχαμε αρκετό φαγητό. Η μητέρα μου πάντα μου έδινε το δικό της πιάτο κι έλεγε «Φάε αυτό το ρύζι γιε μου εγώ δεν πεινάω».
Αυτό ήταν το πρώτο ψέμα της μητέρας μου...

Καθώς μεγάλωνα, η μητέρα μου περνούσε τον ελεύθερο χρόνο της, ψαρεύοντας σε ένα ποτάμι.
Έτσι από τα ψάρια που έπιανε, θα μπορούσε να μου προσφέρει ένα καλύτερο φαγητό για την ανάπτυξή μου. Καθώς έτρωγα, κάθονταν δίπλα μου και έτρωγε και αυτή ότι κρέας έμενε στα κόκαλα. Όταν της πρόσφερα από το φαγητό μου, έλεγε «Φάε το φαγητό σου γιε μου, δεν μου αρέσουν εμένα τα ψάρια».
Αυτό ήταν το δεύτερο ψέμα…

Αργότερα για να μπορέσω να σπουδάσω, έψαξε και βρήκε μία δεύτερη δουλειά. Ανακύκλωνε παλιά κουτιά από χαρτόνι και αυτό της έδινε κάποια επιπλέον χρήματα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας. Ένα χειμωνιάτικο βράδυ ξύπνησα και την βρήκα με ένα μικρό κερί να δουλεύει ακόμη. Της είπα να έρθει για ύπνο, αλλά μου απάντησε πως δεν είναι κουρασμένη.
Αυτό ήταν το τρίτο της ψέμα…

Όταν έφτασαν οι τελικές εξετάσεις ζήτησε άδεια από τη δουλειά της για να με συνοδεύσει. με περίμενε μέσα στη ζέστη για ώρες και όταν τελείωσα ήρθε κοντά μου και μου έφερε ένα μπουκάλι με κρύο νερό. Την είδα κουρασμένη και εξαντλημένη και της είπα να το πιει εκείνη. Η απάντησή της ήταν «Δεν διψάω γιε μου, πιες το εσύ να δροσιστείς».
Αυτό ήταν το τέταρτο ψέμα της μάνας μου…

Μετά το θάνατο του πατέρα μου, η μητέρα μου έπρεπε να βρει τρόπο να καλύψει τις ανάγκες μας. Η κατάσταση της οικογένειάς μας χειροτέρευε και δυστυχώς όλα τα βάρη περνούσαν από πάνω της. Κάποιοι γείτονες της έλεγαν ότι πρέπει να παντρευτεί ξανά και να φτιάξει τη ζωή της από την αρχή. Αυτή όμως έλεγε «Δεν είμαι εγώ για τέτοια, είμαι μεγάλη γυναίκα με παιδί και δεν χρειάζομαι την αγάπη κανενός».
Αυτό ήταν το πέμπτο ψέμα της…

Αφού τελείωσα τις σπουδές μου και έπιασα δουλειά, ήταν ώρα για τη μητέρα μου να ξεκουραστεί, αλλά δεν ήθελε. Πήγαινε κάθε μέρα στη λαϊκή αγορά και πουλούσε κάποια λαχανικά για να καλύπτει τις δικές της ανάγκες. Εγώ δούλευα μακρυά και κάθε μήνα με το που έπαιρνα το μισθό μου, της ετοίμαζα ένα δέμα με τρόφιμα και διάφορα καλούδια, της έβαζα και ένα φάκελο με λεφτά και της τα έστελνα. Αυτή όμως τις περισσότερες φορές, κρατούσε τα πάντα εκτός από τα λεφτά. Με την πρώτη ευκαιρία μου τα έστελνε πίσω και μου έγραφε «Αγόρι μου δεν χρειάζομαι χρήματα, δόξα τον Θεό έχω αρκετά για να ζήσω. Κράτησε τα εσύ που είσαι νέος και έχεις ανάγκες».
Αυτό ήταν το έκτο της ψέμα…

Μετά από 3 χρόνια δουλειάς και μεταπτυχιακών σπουδών, μία μεγάλη εταιρεία εμφανίστηκε στο δρόμο μου, η οποία με προσέλαβε με πολύ καλό μισθό και μου χρηματοδότησε το διδακτορικό που πάντα ονειρευόμουν. Τότε γύρισα και είπα στη μητέρα μου ότι η τύχη μας χαμογέλασε. Της ζήτησα να έρθει μαζί μου, να σταματήσει να δουλεύει και επιτέλους να απολαύσει και αυτή κάποιες στιγμές από τη ζωή της. Εκείνη όμως μου είπε, «Άσε με γιε μου στον τόπο μου, εγώ ¨είμαι μια χαρά, κοίτα να κάνεις εσύ τη ζωή σου καλύτερη και μην κοιτάς εμένα.»
Αυτό ήταν το έβδομο ψέμα που μου είπε…

Στα γεράματά της απέκτησε καρκίνο στο στομάχι.
Σε εμένα όμως δεν είπε τίποτα. Μία μέρα όμως αποφάσισα να πάω την δω χωρίς να την προειδοποιήσω. Όταν μπήκα στο σπίτι αμέσως κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά. Γερασμένη και εξασθενημένη καθόταν στο κρεβάτι, προσπαθούσε να γελάσει αλλά φαινόταν ότι έκανε υπερπροσπάθεια. Καθώς με κοιτούσε, με έπιασαν τα κλάματα, δεν άντεξα...

Τότε γύρισε και μου είπε «Γιε μου μην κλαις και μην στεναχωριέσαι, εγώ είμαι μια χαρά» και μου κράτησε το χέρι.
Αυτό ήταν το όγδοο ψέμα της κι εκείνη τη στιγμή έκλεισε τα μάτια της για πάντα.
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Ε! ρε πως αλλάζουν οι εποχές...

Ε! ρε πως αλλάζουν οι εποχές και πως μαζί τους αλλάζουν και οι άνθρωποι.
Όσο οι «κάνουλες» άφηναν το ρευστό να ρέει, βαριά κομματικοποιημένοι κρεμόμασταν απ’τα στόματα για τις βαρυσήμαντες δηλώσεις των πολιτικών και συμφωνούσαμε σε όλα.

Και όπως έλεγαν οι διάφοροι αναλυτές, τούτος ο λαός είχε μια στέρεα πολιτική άποψη, έστω και πλανεμένη.
Τώρα η αίγλη αυτή του παρελθόντος, και οι μεγάλες ιστορικές αποφάσεις στα λόγια, μοιάζουν ξεθωριασμένα κονσερβοκούτια, πνιγμένα στο χρώμα της σκουριάς τους.
Κι εκείνη η πρωθυπουργική καρέκλα σήμερα μοιάζει με ξεδοντιάρα γεροντοκόρη και κακομούτσουνη νύφη, που κανένας γαμπρός δεν θέλει να ζυγώσει.

Μάλλον κανείς δεν θέλει να κάτσει στη φωτιά της.

Ιδεολογίες, μανιφέστα και τσιτάτα μοιάζει να μην αγγίζουν κανέναν, κι εκείνη η συλλογική αγωνιστική διάθεση, πάγωσε καταμεσής του Αυγούστου.
Και οι ευθύνη για όλα τούτα, βαραίνει πρώτα και κύρια τον ιδεολόγο ηγέτη μας, που κορόϊδεψε και παραπλάνησε, και που ποτέ δεν έπεισε ούτε τον εαυτό του προφανώς, πως όλα πάν ρολόϊ, και που στη κάθε στραβή, προσπαθούσε να μας πείσει, ότι σίγουρα φταίνε κάποιοι αιώνιοι αντίπαλοι.

Όμως δεν φταίνε μόνο οι ιδέες και οι ιδεοληψίες κάποιων πολιτικών «σκυβάλων», φταίμε κι εμείς οι πολίτες, που τώρα πια μας λένε απολιτίκ, που δεν αποκτήσαμε ποτέ την αναγκαία συνυπευθυνότητα.

Κι έτσι για όλα ετούτα δω, θα φέρουν λέει καινούργια πρωθυπουργική καρέκλα, εισαγόμενη, που θα έχει και τον πρωθυπουργό επάνω της δεμένο.

Κύριοι, η χώρα μας διαλύθηκε, ξυπνήστε!
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Ούτε κωλοτούμπα, ούτε χρεοκοπία!

"Φοβού τους Δαναούς...στα άκρα ωθούμενους"!
Θα ήταν μία συμβουλή στους δανειστές/δυνάστες μας που φαίνεται πως κανένα δίδαγμα δεν έχουν αποκομίσει από την Ιστορία, αρχαία και πρόσφατη, σχετικά με τη στάση της Ελλάδας, όταν βρίσκεται σε μεγάλα σταυροδρόμια της Ιστορίας, στα οποία χαράσσονται οι επιλογές, όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά της παγκόσμιας ανθρώπινης κοινότητας.

Παρακολουθούμε αυτές τις μέρες το πώς οι δυνάμεις των "δανειστών" μας, έχουν βάλλει τη Χώρα μας μέσα σε ένα "κάδρο", στο οποίο υπάρχουν δύο λύσεις, εκ των οποίων η Χώρα πρέπει, πιεζόμενη ασφυκτικά, να διαλέξει τη μία:

Συμβιβασμό ή Χρεωκοπία.

Η προπαγάνδα των δυνάμεων αυτών, με οργάνωση χιλιάδων συζητήσεων στα πορτοπαράθυρα της τηλεόρασης, έχει "κλείσει" το μυαλό των Ελλήνων πολιτών να κινείται μεταξύ αυτών των δύο, εξ ίσου καταστροφικών, εκδοχών.

Θα συμβιβαστούμε; Xαθήκαμε.
Θα χρεωκοπήσουμε; Xαθήκαμε.

Όμως, μόλις προχθές, χάριν των πρωτοβουλιών τής "εξ Αποκαλύψεως" Προέδρου της Βουλής, Ζωής Κωσταντοπούλου αποκαλύφθηκε μία μεγάλη Αλήθεια που κρατιόταν φιμωμένη σε επτασφράγιστη φυλακή, με αυστηρά απαγόρευση των κατοχικών δυνάμεων για κάθε επαφή μαζί της.
Ο λόγος που κρατιόταν έτσι φιμωμένη και φυλακισμένη αυτή η Αλήθεια, ήταν διότι, αν δραπέτευε και έβγαινε στο φώς, ανέτρεπε αυτό το κάδρο με τις δύο παραπάνω εκδοχές (όπως και το έχει ήδη ανατρέψει) μετά τα συμπεράσματα της "Επιτροπής Αλήθειας για το Δημόσιο Χρέος της Ελλάδας", που δημοσιοποιήθηκαν προχθές!

Συμπεράσματα που τεκμηριώνουν με ακλώνητα στοιχεία ότι το χρέος αυτό, είναι προϊόν απάτης!!!
Χρέος/Απάτη, εξ αιτίας του οποίου η Ελληνική κοινωνία :
-Εχασε τις δουλειές της,
-Αιμορραγεί ακατάπαυστα από την φυγή της νεολαίας της και των επιστημόνων της που τους σπουδάζει με το αίμα της
-Αρρωσταίνει από την ψυχική και σωματική πίεση που φέρνει η ανέχεια
-Πεθαίνει στα Νοσοκομεία από έλλειψη ιατροφαρμκευτικού υλικού,
-Αυτοκτονεί από πληγωμένη υπερηφάνεια που δεν μπορεί να ταϊσει, να ζεστάνει ή να σπουδάσει τα παιδιά της
-Μαραζώνει από το θάνατο της αισιοδοξίας της
-Εχει υποθηκεύσει , άνευ όρων και ανεκκλήτως, όλη την παρούσα και μελλοντική (!!!) περιουσία της
-Είναι καταδικασμένη σε ισόβια απώλεια της Αυτοδιάθεσής της, αφού το Χρέος αυτό είναι "μή βιώσιμο" (που σημαίνει πως δεν μπορεί ΠΟΤΕ να εξοφληθεί) ενώ, μέχρι την εξόφλησή του, έχει παραιτηθεί από κάθε ασυλία της Εθνικής της Κυριαρχίας (!!!)

Μίας διεθνούς απάτης, την οποία "έστησαν" από κοινού, μεγάλες τράπεζες της Γαλλίας, Γερμανίας και Ολλανδίας μαζί με το ΔΝΤ, εν γνώσει του Γαλλο-Γερμανικού άξονα της Ευρωζώνης, προκειμένου οι τράπεζες αυτές να μη χάσουν τα λεφτά τους που είχαν επενδύσει σε (προσοδοφόρα ως τότε) Ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως, για να μπορέσουν να στήσουν αυτή την απάτη, το ΔΝΤ αναγκάστηκε να αλλάξει το καταστατικό ίδρυσής του και να παρακάμψει (για πρώτη φορά στην ιστορία του!) το "κούρεμα" του Δημόσιου Χρέους, χώρας που εντάσσονταν σε "πρόγραμμά" του, ώστε αυτό να είναι βιώσιμο!

Η απάτη προέβλεπε (και αυτό έγινε) την αγορά των Ομολόγων αυτών από την Ευρ. Κεντρ. Τράπεζα – ΕΚΤ , ώστε να πληρωθούν οι ιδιώτες που κρατούσαν τα ομόλογα, τα ομόλογα να μετατραπούν σε χρέος προς κράτη, και το χρέος να πληρωθεί από τον Ελληνικό Λαό, με εγγυητή τους Λαούς των υπολοίπων κρατών/μελών της Ευρωζώνης.
Έτσι το χρέος της Ελλάδας προς τους ιδιώτες/κατόχους των ομολόγων της, μετατράπηκε σε δάνειο των κρατών μελών της Ευρωζώνης, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ, προς την Ελλάδα (Η σύνοψη της Επιτροπής Αλήθειας για το ΔΧ).

Μετά την (απολύτως τεκμηριωμένη) αποκάλυψη αυτής της τρομερής απάτης της διεθνούς Τραπεζοκρατίας (εκτελεστικού βραχίωνα της "Διεθνούς του Χρήματος") σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, ένα κυρίαρχο κράτος μπορεί να ασκήσει το δικαίωμά του να προχωρήσει μονομερώς, στην αποκήρυξη του χρέους ή στην αναστολή της αποπληρωμής του, χωρίς αυτή η ενέργεια να θεωρείται "αδυναμία πληρωμής", που οδηγεί σε πτώχευση!!!

Έτσι, η Ελλάδα απαλλάσσεται από αυτό το "Μαύρο Χρέος", χωρίς να πτωχεύσει.
Οπότε: Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, Αλέξης Τσίπρας, κάνει τις εξής κινήσεις:

Απαντά στο τελεσίγραφο των "δανειστών", περίπου ως εξής:
- Κύριοι, εδώ και τέσσερις μήνες, η Ελληνική κυβέρνηση, προσπαθεί, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τα απαράγραπτα δίκια της, να διατηρήσει τις υπάρχουσες διακρατικές ισορροπίες με τους εταίρους της στην Ευρωζώνη, θεωρώντας υποχρέωσή της να μη τις διαταράξει. Όμως, έχει γίνει προφανές από την επίμονη στάση σας, ορατή στην παγκόσμια κοινωνία, ότι η στάση αυτή της Ελλάδας, έχει παρεξηγηθεί, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται στη διεθνή κοινότητα ως επαίτης, ως αναξιόπιστος εταίρος, ως οκνηρός ζήτουλας.
Ζητάτε απαιτητικά και εκβιαστικά, ως δανειστές της Χώρας μου (που ποτέ δεν είσασταν, αλλά γίνατε δολίως εν μία νυκτί) την προτεκτορατοποίηση της Χώρας μου και μάλιστα παρουσιάζοντας αυτή σας τη στάση ως Αλληλεγγύη!!
Με αναγκάζετε, λοιπόν, να καταγγείλλω τα δάνεια αυτά, ως προϊόντα εξαπάτησης τόσο του Ελληνικού Λαού, όσο και των Λαών των κρατών που φέρονται ως "δανειστές της Ελλάδας", ενώ κατ' ουσίαν δεν είναι.
Η Ελλάδα, λοιπόν, αποκηρύσσει το χρέος αυτό, ως ΠΑΡΑΝΟΜΟ, ΑΘΕΜΙΤΟ ΚΑΙ ΕΠΑΧΘΕΣ, διακόπτει τις πληρωμές προς εξόφλησή του και επιφυλλάσσεται να απαιτήσει ότι ο Νόμος προβλέπει.
Ήδη η Χώρα μου κατέθεσε την υπόθεση στα αρμόδια Διεθνή Δικαστήρια.
Προβαίνει,από του βήματος της Βουλής, σε διάγγελμα προς τον Ελληνικό Λαό, ενημερώνοντάς τον για την απάντηση που έδωσε η Χώρα στους δανειστές/δυνάστες της, του εξηγεί το τί ακριβώς έχει γίνει (και με ευθύνη ποιών Ελληνικών οργάνων και προσώπων) και τον καλεί σε συστράτευση και επαγρύπνηση.
Διατάσσει εισαγγελική έρευνα προς κάθε κατεύθυνση.
Η απάντηση αυτή (της Ελλάδας) γεμίζει τα πρωτοσέλιδα των μεγάλων εφημερίδων όλου του κόσμου και τις οθόνες των δικτύων παγκόσμιας προβολής, ξυπνώντας, έτσι, τα δημοκρατικά αντανακλαστικά της παγκόσμιας κοινωνίας, γεγονός που αποτελεί την πρώτη (και καίρια) μαχαιριά στον εχθρό της Δημοκρατίας που έχει εφορμήσει για να την πνίξει, ύπουλα, τη "Διεθνή του Χρήματος".

Η Ελλάδα, παραμένει στο Ευρώ και στην ΕΕ με όλα τα δικαιώματα που έχει, απαιτεί (και κανένας δεν μπορεί να της το στερήσει) το μερίδιό της από την "πίττα" των δισεκατομμυρίων που έχουν εγκριθεί για την ανάπτυξη της Ευρωζώνης και το μόνο που μένει είναι να εφαρμόσει αμέσως ένα πραγματικά αναπτυξιακό σχέδιο, που δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με οτιδήποτε του παρελθόντος.
Ένα αναπτυξιακό σχέδιο που θα φέρει πίσω όλα τα ξενητεμένα μυαλά και θα προσφέρει έδαφος στην έμφυτη δημιουργικότητα του Έλληνα που την ευνούχισε η κομματοκρατία.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ, χαμογελά !!!

Όθων Ιακωβίδης
Διαβάστε Περισσότερα »