Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Η Δημοκρατία τρομάζει...

To οτι υπάρχει τεράστιο και ανησυχητικό έλλειμμα Δημοκρατίας στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδιαίτερα μετά τον Σημιτικό Μεσαίωνα υπήρχε πάντα ως αίσθηση στο αέρα.
Η άρχουσα και η πολιτική τάξη έχουν αυτονομηθεί τόσο πολύ από την Ελληνική Κοινωνία που συμπεριφέρονται ωσαν να ζούν σε μια τελείως διαφορετική χώρα.

Πάντα στην Ιστορία υπήρχε μια νοητή διαχωριστική γραμμή μεταξύ των τάξεων, που όμως στους αιώνες της νεωτερικότητας οι ελίτ κρατούσαν τα προσχήματα δημοκρατικότητας και αντίληψης του κοινωνικού γίγνεσθαι, ώστε να προλαμβάνονται οι αντιδράσεις και οι επαναστάσεις.

Παρακολουθώντας την συζήτηση κατά την διάρκεια ψήφισης του προυπολογισμού ακόμη κι ο πιο ανίδεος είδε ότι απλά δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα, όχι λόγω ανεπάρκειας, αλλα απλά δεν τους ενδιαφέρει!

Η πολιτική τρομοκρατία που είναι πια εξόφθαλμη από την Ευρωπαϊκή Ενωση και τα παπαγαλάκια τους. Είναι η μόνη και η πραγματική τρομοκρατία και μπροστά στο επερχόμενο τέλος των εκλεκτών που τόσα χρόνια εξέθρεψαν έχουν χάσει κάθε μέτρο απειλών και εκβιασμών που θα ζήλευε κι ο Κορλεόνε στον κινηματογραφικό Νονό.

Σε παλαιότερες εποχές έλεγαν ότι το Κράτος έχει το προνόμιο της βίας, αλλά αυτό πριν αναπτυχθούν τα Μέσα Μαζικής Προπαγάνδας. Πλέον το Κράτος εχει το Προνόμιο της Τρομοκρατίας.
Δεν χρειάζεται πια τα στρατόπεδα συγκέντρωσης για εξοντώσει ένα κομμάτι του λαού, το μόνο που χρειάζεται είναι να το στοχοποιήσει και μετά αναλαμβάνουν οι πολιτικοί και τα ΜΜΕ να γίνουν οι απολογητές του εγκλήματος. Εγκλημα με δικαιολογία παύει να είναι έγκλημα, είναι απλά αναγκαία μεταρρύθμιση.

Κάθε μορφή περιφρόνησης, ιδιαίτερα πολιτικής είναι Φασισμός.
Το κράτος κόμα κι όταν έχει άδικο, ακόμη κι αν αδιαφορεί για τους νόμους που το ίδιο ψήφισε (Καθαρίστριες, Ρωμανός, ΕΡΤ) μπορεί να το κάνει, και το κάνει γιατί έχει την εξουσία να παραβιάζει εαυτόν κατά το δοκούν. Είναι ο ορισμός της απολυταρχίας.

Η πολιτική σήμερα δεν παράγει ούτε θέλει να παράξει…πολιτική.
Ειναι απολογητές της Τρόικας και των Αγορών, τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.
Οταν το πρωι υπόσχονται ανάπτυξη στα πλεονεκτήματα της χώρας και το βράδυ φορολογούν παράλογα ή ψηφίζουν κόντρα σε αυτά τα πλεονεκτήματα (Τουρισμό, κρασί, γάλα κτλ) απλά δεν τους ενδιαφέρει, έτσι απλά, ετσι και κυνικά! Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο, μόνο είσπραξη φόρων και διατήρηση της εξουσίας με κάθε τρόπο και κάθε τίμημα!

Ο λαός δεν είναι καν ώριμος να γνωρίζει τι γίνεται με τις συνομιλίες με την Τροϊκα!
Μόνο φήμες και αυτές φιλτραρισμένες!
Δεν μάθαμε για παράδειγμα ποιες ήταν οι απαιτήσεις τις Τροϊκας στις οποίες σκάλωσαν οι συνομιλίες και επισπεύσθηκε η εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας.
Μήπως ήταν η σημερινή απαίτηση του ΔΝΤ στα κράτη με υψηλή ανεργία νέων (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα) να γίνει μείωση των επιδομάτων ανεργίας και των κατώτερων μισθών;
Αγνωστο.

Σκοτώνουν την κοινωνία, εν πλήρη συνείδηση και εκ προμελέτης και υπέρτατος στόχος είναι να σωθούν οι Αγορές και στο όνομα της νεας αυτής Αρείας φυλής, και δολοφονούν εν ψυχρό κάθε άλλο υγιή κλάδο της οικονομίας. Ετσι η έννοια της αθωότητας χάνεται ακόμη και στον αθώο και μένει μόνο η αξία της δύναμης.
Στοχοποιούνται ολόκληρες κοινωνικές ομάδες γιατί πχ κάποιος Ιατρός πήρε φακελάκι έκλεισε η μοναδική παιδοκαρδιοχειρουργική στην Ελλάδα,κι επειτα στιγματίζονται από του απολογητές Πολιτικούς και εκτελούνται με συνοπτικές διαδικασίες.

Στην Ελλάδα τελικά οι μόνοι αθώοι είναι οι πέτρες και όσοι είναι στην λίστα Λαγκάρντ, που δεν έκαναν δα και κάτι παραπάνω από την γιαγιά που δεν ζήτησε απόδειξη από την λαϊκή αγορά, «μαζί τα φάγαμε» είναι η δικαιολογία.

Το μόνο δικαίωμα που έχει το πόπολο είναι το μέλλον!
Η υπόσχεση ότι το μέλλον μπορεί να είναι καλύτερο αν μείνει για τα επόμενα 10 χρόνια πειθήνιος στο ξεπούλημα των δικαιωμάτων του, εργασιακών και δημοκρατικών είναι δωρεάν και χωρίς κόστος.
Ο μόνος εχθρός στην Ελληνική Δημοκρατία, είναι η «λαθος» λαϊκη ετυμηγορία, που πολύ πιθανόν στις επερχόμενες εκλογές θα πει – επιτέλους – το βροντερό ΟΧΙ.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος από αυτή την μικρή λέξη.
Στον συγχρονο κόσμο της επικοινωνίας, το ΟΧΙ ισοδυναμεί από μόνο του σε επανάσταση.
Σε έναν κόσμο που έχει χτιστεί πάνω στο ΝΑΙ, το ΟΧΙ είναι ο απόλυτος εχθρός!

Μετά από 4 χρόνια επαναλαμβανόμενων ΝΑΙ σε ΟΛΑ, τρομάζει και μόνον η ιδέα ότι μπορει να πούμε στα αυτονόητα ΟΧΙ.
Οπως τρομάζει κάποιον που δεν ξέρει κολύμπι, η ιδέα της κολύμβησης στην θάλασσα.
Αλλά αυτό μέχρι να μάθει να κολυμπά.



Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Η "Ιτέα Καρδίτσας" σας εύχεται...


Η "Ιτέα Καρδίτσας" σας εύχεται...

Υγεία, ειρήνη, αγάπη, ευτυχία. 
Ας γίνουν οι ευχές σας πραγματικότητα...!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Ωραία τα καταφέρνουμε!

Και...τι έγινε τώρα που τα παιδιά δε λένε τα κάλαντα στους δρόμους;
Έγινε η κοινωνία μας καλύτερη;
Γίναμε καλύτεροι άνθρωποι;
Έχουμε υγεία;...Έχουμε παιδεία;... Eλευθερία;

Μήπως οι πολιτικάντηδες δεν συνεχίζουν να κλέβουν όπως πριν;
Μήπως οι Ευρωπαίοι δεν τόξεραν; (ΠΑΝΤΑ το ήξεραν)!
Α, και που 'σαι, μην το πεις πουθενά, αλλά ΟΛΟΙ κλέβουν.
Από τον μικρότερο προεδρίσκο ενός πολύ μικρού συνδικαλιστικού φορέα μέχρι και τον Πρόεδρο ενός μεγάλου κόμματος!

Ωραία τα καταφέραμε!
Τα παιδιά πλέον δε λένε τα κάλαντα στους δρόμους, στα σπίτια, στα μαγαζιά, στα λεωφορεία...

Θυμάμαι τότε που ξυπνούσαμε πολύ πρωϊ μαζί με τούς κολλητούς μας  ή τα αδέλφια μας και παίρναμε "σβάρνα" τούς δρόμους και τα σπίτια του χωριού μεχρι αργά το απόγευμα με γεμάτα υγρασία απο την λάσπη παπούτσια μας, και με τα παγωμένα απο το κρύο δαχτυλάκια μας, μπας και μαζέψουμε περισσότερα χρήματα ή διάφορα φαγώσιμα για να περάσουμε με λιγότερη δυσκολία τα Χριστούγεννα στο σπίτι.

Σήμερα είναι παραμονή Χριστουγέννων.
Επιστρέφοντας στο σπίτι, στο δρόμο και σε κάθε γωνιά υπάρχουν γεμάτα καφέ!
Ίσως και οι γεμάτες καφετέριες σε κάθε γωνιά να είναι ένας τρόπος αντίστασης!
Σαν να τους φτύνεις κατάμουτρα και να τους λες:
- "Ρε δε θα μας διαλύσετε, δε θα μας εξαφανίσετε, αντέχουμε...είμαστε εδώ!"

Ωραία τα καταφέρνουμε!
Αλλά σήμερα είναι παραμονή Χριστουγέννων και...τα παιδιά δε λένε πιά τα κάλαντα στους δρόμους!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

Με κάλαντα από την Ανατολή άναψε το Χριστουγεννιάτικο Δένδρο στα Βούναινα

Με πρωτοβουλία του Μικρασιάτικου Συλλόγου Βουναίνων «Η καθ ημάς Ανατολή» και την παρουσία του πρώην Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κου Μάξιμου Χαρακοπουλου, άναψε και φέτος το Χριστουγεννιάτικο δένδρο στα Βουναινα .

Από νωρίς τα μελή του Συλλόγου ετοίμασαν την πλατεία του χωριού για υποδεχτεί τους Βουναινιώτες για την καθιερωμένη πλέον εορταστική βραδιά με σκοπό το άναμμα των φώτων του Χριστουγεννιάτικου δένδρου.
Οι εθελόντριες του Συλλόγου είχαν ετοιμάσει γλυκά και λικέρ τα οποία και προσέφεραν.

Την εκδήλωση άνοιξε ο πρόεδρος του Συλλόγου κος Ηλίας Αθαναηλίδης και αφού καλωσόρισε τους φίλους και τα μελή του Συλλόγου ευχαρίστησε όλους όσους στήριξαν την εκδήλωση.

Στη συνέχεια η Χορωδία του Συλλόγου υπό την καθοδήγηση του δάσκαλου της κου Αντώνη Μαρέτη έψαλε παραδοσιακά κάλαντα από την Μικρά Ασία και τον Πόντο δίνοντας ένα τόνο νοσταλγίας την εκδήλωση.

Την παράσταση όμως «έκλεψαν» για μια ακόμη χρονιά τα μικρά παιδιά, με τις πολύχρωμες στολές, με τα εορταστικά σκετς, και τα Χριστουγεννιάτικα ποιήματα μετέφεραν όλους είχαν την τύχη να βρεθούν εκεί, πίσω στο χρόνο στην εποχή που το 2/θεσιο Δημοτικό Σχολειό ήταν γεμάτο από παιδικές φωνές.

Ο κος Χαρακόπουλος αφού ευχήθηκε σε όλους Καλές Γιορτές, εξήρε την προσπάθεια που κάνει ο Σύλλογος με το πλούσιο αθλητικό και πολιτιστικό έργο που παρουσιάζει κάθε χρόνο και ευχήθηκε καλή δύναμη στο Διοικητικό Συμβούλιο. Αναφερόμενος στην μεγάλη εκδήλωση που έχει αναλάβει ο Σύλλογος, την Πανελλήνια Σύναξη Καππαδοκων - Γαβούστημα του 2015 η οποία θα γίνει τον Αύγουστο στα Βούναινα, κάλεσε όλους να ενώσουν τις δυνάμεις τους για την επιτυχή διεξαγωγή της.

Στην γιορτή βρέθηκαν και ευχηθήκαν χρόνια πολλά και καλές Γιορτές ο Αντιδήμαρχος Κραννώνα κος Σπύρος Καλέτσος η Δημοτική Σύμβουλος κα Όλγα Μερτζανίδου Αγγλοπούλου ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβούλιου Βουναίνων κος Ιωακείμ Μερτζανίδης και ο Τοπικός Σύμβουλος Ιωακείμ Χατζηλιάδης.














Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Αναβίωση του εθίμου της Γουρνοχαράς στήν Ιτέα

Σας προσκαλούμε στην αναβίωση του εθίμου της Γουρνοχαράς, για 4η χρονιά φέτος, που θα λάβει χώρα στην πλατεία της Ιτέας την Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 12:30 το μεσημέρι.

Μετά τις τρείς επιτυχημένες εκδηλώσεις, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας σε συνεργασία με τον Δήμο και τους τοπικούς φορείς, επιχειρούν και υπόσχονται και για φέτος μια εξίσου όμορφη γιορτή.

Σας περιμένουν λαχταριστές γεύσεις από μπριζόλες, τηγανιές, τραγανές τσιγαρίδες, και λουκάνικα μαγειρεμένα σε παραδοσιακά καζάνια με καυσόξυλα.
Όλα αυτά με συνοδεία δωρεάν εκλεκτού κρασιού και παραδοσιακής μουσικής.

Σας περιμένουμε!!!

Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας
Διαβάστε Περισσότερα »

Χριστουγεννιάτικο γλέντι απο τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας

Χριστουγεννιάτικο γλέντι απο τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014 στην ταβέρνα τοτ Βαγγέλη Μακρή.

Ωρα προσέλευσης 7:00 μμ 
Φαγητό, χορός, γλέντι και λαχειοφόρος με πολλά και πλούσια δώρα.

Οσοι επιθυμούν να περάσουν ένα αξέχαστο βράδυ να έρθουν.

Καλές Γιορτές!!!

        Με τιμή
Το Δ.Σ του Συλλόγου
Διαβάστε Περισσότερα »

Άχρηστος εγώ;

Διαβάζοντας το παρακάτω γράμμα είναι σοκαριστικό το γεγονός, πώς ένα παιδί, καταφέρνει με απλά λόγια και σκέψεις να μας ταρακουνήσει.

«Ξημέρωσε...Νυστάζω...Δεν χόρτασα ύπνο.
Ακούω τη φωνή της μαμάς...Τι θα κάνω τώρα;
Θέλει να με βάλει να ξαναγράψω αυτή τη ρημάδα την ορθογραφία. Αφού όσες φορές και να τη γράψω, πάλι λάθη θα κάνω. Είμαι ένας μπουμπούνας. Το ‘πε κι ο μπαμπάς. Τίποτα δεν θα καταφέρω.

Πάλι μαλώσανε χθες.
Η μαμά τού είπε να είναι πιο προσεκτικός κι εκείνος είπε πως αυτή φταίει για όλα.
Όλο μαλώνουν τελευταία...Δεν θέλω να μαλώνουν και για μένα.

Αμάν κι αυτή η μαμά!
Πού τη βρίσκει τέτοια όρεξη πρωί πρωί;
Κάθε μέρα με βασανίζει. Χθες της είπα ότι δεν την αγαπάω. Δεν είναι αλήθεια. Την αγαπάω, αλλά ήθελα να την πονέσω. Ξέρω ότι αυτό τη θυμώνει. Και όταν το ακούει βάζει τα κλάματα και αρχίζει να λέει πως για το καλό μου τα κάνει, όλο τρέχει για μένα και τίποτα δεν κάνει για τον εαυτό της και πάλι μαλώνουν με τον μπαμπά γιατί της λέει ότι κάνει τόση πολλή προσπάθεια και μια τρύπα στο νερό κάνει.

Προχθές με πήγαν σε ένα μέρος που έγραφε: παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Καλά ήταν...Μου έδωσαν και καραμέλες και με έβαλαν να γράψω κάτι πράγματα. Μετά η μαμά και ο μπαμπάς μίλησαν με μια κυρία.

Όταν φύγαμε, ο μπαμπάς ξεφύσαγε και δεν μιλούσε...Πρέπει να έχω κάτι πολύ σοβαρό.
Όμως εγώ νιώθω καλά. Ούτε πυρετό έχω, ούτε η κοιλιά μου πονάει. Μόνο που κάνω πολλά λάθη στην ορθογραφία. Και τα γράμματά μου είναι...στραβούτσικα.

Βαρέθηκα να μου γράφει η κυρία «καλύτερα γράμματα».,,Και δεν μου αρέσει καθόλου να με λένε μπουμπούνα και άχρηστο.

Μήπως έχουν δίκιο;
Αλλά πάλι, μπορεί ένας άχρηστος να ζωγραφίζει ωραία όπως εγώ;
Μου φαίνεται, οι μεγάλοι είναι πιο άχρηστοι.»

Β.Κ. – Μαθητής ΣΤ’ Δημοτικού
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Σε Χριστουγεννιάτικο Κλίμα η Εκδήλωση του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας

Χθές την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημοτικού καταστήματος Ιτέας (Δημαρχείο) ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας πραγματοποίησε την καθιερωμένη του εορταστική Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση.

Το πρόγραμμα είχε ως εξής:
Ώρα 16:00 μμ έγινε η προβολή της Χριστουγεννιάτηκης ταινίας κωμωδία "ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ 2" για τους μικρούς μας φίλους.


Στίς 18:30 περίπου έγινε η έναρξη εκδήλωσης - αφιέρωμα απόδοση τιμής και αναμνηστικού στην δασκάλα Σοφία Παπαδήμου-Μακρή για την μεγάλη προσφορά της στο Δημοτικό Σχολείο Ιτέας.
Το αφιέρωμα προλόγισε ο πρόεδρος του Συλλόγου Αχιλλέας Μπαλαντίνας φανερά συγκινημένος διαβάζοντας το βιογραφικό και μερικές δικές της ιστορίες απο τα χρόνια της διδασκαλίας της, σε μια αίθουσα που δεν έπεφτε καρφίτσα.



Η ατμόσφαιρα φορτισμένη συναισθηματικά και η συγκίνηση του κόσμου μεγάλη στο άκουσμα του λόγου της.



Στην συνέχεια ακολούθησαν Χριστουγεννιάτικα και Πρωτοχρονιάτικα κάλαντα απ' όλη την Ελλάδα από την Χορωδία του Πολιτιστικού Συλλόγου υπό τη διεύθυνση του κ. Μπίμπιλα Αχιλλέα και τη συνοδεία της μουσικού κ. Μαντοπούλου Χριστίνας.



Ακολούθησε η βράβευση μαθητών που πέρασαν σε ΑΕΙ

Με το πέρας της εκδήλωσης οι μικροί μας φίλοι άφησαν στον ουρανό της Ιτέας τα φαναράκια των ευχών.

Σε όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γευτούν μελομακάρονα και άλλες Χριστουγεννιάτικες λιχουδιές.
Αμέσως μετά οι παρευρισκόμενοι επισκέφθηκαν την 4η Έκθεση Ζωγραφικής και Χειροτεχνίας στο Παλαιό Δημοτικό Σχολείο Ιτέας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Ιερέας του χωριού Πατήρ Βασίλειος Γερούκης, ο Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Φύλλου κ. Λωρίδας Αντώνιος, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κοντοβάιος Θωμάς και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ιτέας κ. Λύτρας Ευάγγελος.

Ευχαριστούμε όλα τα μέλη και τούς εθελοντές της διοργάνωσης και ευχόμαστε σε όλους Καλές Γιορτές...!!!

Με εκτίμηση Ε.Μ.Σ. Ιτέας




























Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Η Ιτέα έβαλε τα γιορτινά της και υποδέχεται τα Χριστούγεννα με ΦΩΣ!!!

Επιτέλους..."είδωμεν το φως το αληθινόν"
Τα νέα κεντρικά φώτα του χωριού...άναψαν, το κέντρο του χωριού άλλαξε όψη.
Η Ιτέα υποδέχεται τα φετινά Χριστούγεννα μέσα σε ένα ευχάριστο φωτεινό και γιορτινό κλίμα.

Η ανταπόκριση της Δημοτικής και Τοπικής Αρχής ήταν άμεση.
Η υπόσχεση οτι τα φώτα θα ανάψουν μέχρι τις γιορτές, έγινε πράξη αυτή τη φορά χωρίς τυμπανοκρουσίες και ψέμματα.
Ελπίζω και εύχομαι ο κ. Δήμαρχος να δείξει την ίδια ευαισθησία και σε άλλα θέματα και προβλήματα που ταλαιπωρούν το χωριό μας, και την περιοχή μας γενικότερα, εδώ και χρόνια.

Σε προηγούμενη αναρτησή μου είχα πεί χαριτολογώντας και σατυρίζοντας:
"Όποιος λοιπόν «καταφέρει» να λύσει, το θέμα οριστικά...το μπλογκ προτείνει να τον τιμήσουμε με ειδική πλακέτα για τη προσφορά του αυτή."

Ελπίζω κύριε Δήμαρχε να μην μου ζητήσετε την πλακέτα την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε...

Παύλος Σαμαράς






Διαβάστε Περισσότερα »