Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

- Γράμμα απο έναν συγχωριανό μας (μέρος 2)...

Φίλοι συγχωριανοί όλοι μας την περίοδο του Καλοκαιριού και ανάλογα με την οικονομική κατάσταση φυσικά του καθενός πάμε διακοπές έστω και για λίγες μέρες, και φυσικά γεμίζουμε τις "Μπαταρίες" μας για τον επόμενο Χειμώνα.
Προσωπικά είχα την ευκαιρία και γώ να κάνω μια βόλτα και στο Χωριό μας την Ιτέα ( Για μένα το ομορφότερο χωριό της Ελλάδας ) και να βρώ αγαπημένα πρόσωπα και φίλους απο την παιδική μου ηλικία να μιλήσω μαζί τους και να θυμηθούμε καλές στιγμές απο τα παλιά.
Το πρωϊ με το πρώτο καφεδάκι στόν Τζιφούλη ακούγοντας τούς συγχωριανούς μου και τις ανησυχίες τους για την σοδιά τους (Βαμβάκια) και τα προβληματά τους.
Το μεσημεράκι στόν φίλο μου τον Θέμη στό "Χαγιάτι" γιά τσιπουράκι μαζί με τα αγαπημένα μου φιλαράκια πίνοντας και άνοίγοντας την όρεξη για παλιές ιστορίες και διάφορες "Ζαβολιές" απο τα παιδικά μας χρόνια μέχρι αργά το απόγευμα.
"Και το βραδυ, το βραδάκι..." που λέει και το άσμα πού αλλού; σε ένα πανέμορφο και με δροσιά "Λόφο" πίνοντας ευγενή ποτά με συνοδία καλής μουσικής και ατέλειωτης απόλαυσης.
Αυτό που με χαροποίησε ιδιαίτερα κατά την παραμονή μου και με έκανε να αισθανθώ όμορφα ήταν οι εκλογές για την ανάδειξη του Δ.Σ του νέου Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας.
Η αθρόα προσέλευση των ανθρώπων κάθε ηλικίας και το μεγάλο ενδιαφέρον τους για να ψηφήσουν μ΄εκανε να σκεφτώ οτι αυτός ο τόπος, ο τόπος μας έχει μέλλον.
Το νέο Δ.Σ που εκλέχτηκε αποτελείτε από νέους ανθρώπους με όρεξη για τα κοινά και ελπίζω, μάλλον είμαι σίγουρος οτι θα δουλέψουν συλλογικά για το καλό του Χωριού μας.
Τα πιό θερμα μου συγχαρητήρια μέσα απ΄την καρδιά μου για την εκλογή τους και καλές δουλειές.
Στήν παραμονή μου ήρθε στην επικαιρότητα ακόμη ένα μεγάλο γεγονός του τόπου μας, ο Αθλος του Συγχωριανού μας Σπύρου Σπυρόπουλου κάνοντας τήν Φειδιπίδειο διαδρομή Αθήνα - Σπάρτη - Αθήνα σε 48 ώρες τρέχοντας ως σύγχρονος Φειδιπίδης αψηφώντας κούραση και υγεία.
Αισθάνθηκα περήφανος και είπα "Δε γίνεται" αυτό το χωριό πού έβγαλε, και βγάζει τόσο σημαντικούς ανθρώπους να μήν πρωτοστατεί; να είναι τόσο νωχελικό;
Φευγοντας ο φίλος μου ο Ζαμπέτας μου έδωσε πεπόνια τα γνωστά καραμπάσια και ντομάτες χωριάτικες, και όταν πήγα στήν βάση μου (Θήβα) έλεγα στούς γείτονες γεμάτος υπερηφάνεια "Ελάτε να φάτε μωρέ είναι απο τον τόπο μου"
Εμεινα περίπου πέντε όμορφες και αξέχαστες μέρες γεμίζοντας τις "Μπαταρίες" μου μέχρι να έρθει η επόμενη φορά που θα ξανάρθω...

Υ.Γ  Εμαθα μετά απο λίγες μέρες οτι ο Σύλλογος διοργανώνει "Λαϊκή Βραδιά" στήν πλατεία του Χωριού το Σάββατο στις 10 του Σεπτεμβρη...

Φυσικά θα είμαι εκεί....ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ.!!!

Μίλτος Αναστασίου

2 σχόλια:

Παύλος Σαμαράς είπε...

Μιλτάκο πάλι καταφερες να μας συγκινήσεις...!!!

Σπύρος Σπυρόπουλος είπε...

Μίλτο μου φαίνεται είσαι πολύ καλός χρονογράφος! Απλός και ουσιαστικός.
Καλημέρα σε όλους τους φίλους.

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής