Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Μελέτες για αθλητικά έργα κατέθεσε ο Δήμος Παλαμά

Την Δευτέρα 13 Μαρτίου ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου πραγματοποίησε συνάντηση με τον Υφυπουργό αθλητισμού κο Βασιλειάδη, παρουσία των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ κας Κατσαβριά και Βράντζα και της εκπροσώπου του κου Λάππα, κας Μητρίτσα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα αθλητισμού του Δήμου και υπογράφηκε η προγραμματική σύμβαση, για την κατασκευή του έργου «Βελτίωση Δημοτικού γηπέδου ποδοσφαίρου Παλαμά» προϋπολογισμού 50.000€ που χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο αθλητισμού. Παράλληλα κατατέθηκαν και τέσσερις μελέτες για έργα προϋπολογισμού 271.094€.

Οι μελέτες αυτές είναι:

1.    «Κατασκευή αποδυτηρίων γηπέδου ποδοσφαίρου Τ.Κ. Ιτέας»  προϋπολογισμού 158.000€

2.    «Προμήθεια και τοποθέτηση κερκίδων στο γήπεδο της Δ.Κ. Παλαμά» προϋπολογισμού 23.144€

3.    «Επίστρωση γηπέδων με χυτό ελαστικό συνθετικό τάπητα στο Δημοτικό Σχολείο Προαστίου» προϋπολογισμού 38.950€

4.    «Κατασκευή WC γηπέδου ποδοσφαίρου Δ.Κ. Παλαμά» προϋπολογισμού 51.000€

Ο κος Βασιλειάδης ανέφερε ότι στόχος του Υπουργείου είναι να διατεθούν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα σε έργα υποδομής και γι΄ αυτό θα επιβραβεύσει Δήμους που καταθέτουν έτοιμες και ολοκληρωμένες μελέτες δίνοντας έτσι μια υπόσχεση πως και οι μελέτες που κατατέθηκαν από τον Δήμο Παλαμά θα τύχουν ιδιαίτερης προσοχής μιας και είναι καθ΄ όλα άρτιες.


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Μεγάλη αθλητική διοργάνωση θα φιλοξενήσει ο Παλαμάς

Την Κυριακή 10 Απριλίου σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Άοπλης Μάχης Πλήρους Επαφής θα διεξαχθεί στο Κλειστό Γυμναστήριο Παλαμά το 2ο Κύπελλο Ελλάδος Άοπλης Μάχης Πλήρους Επαφής.

Οι αγώνες θα ξεκινήσουν στις 9:30 το πρωί και θα διαρκέσουν περίπου 10 ώρες.

Σ’ αυτούς θα λάβουν μέρος πάνω από 350 αθλητές συλλόγων από όλα τα μέρη της Ελλάδας.

Έτσι για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι η πόλη του Παλαμά διαθέτει την υποδομή και το έμψυχο δυναμικό για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας τόσο σημαντικής διοργάνωσης, Πανελλήνιας εμβέλειας.



Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

- Πως θα γίνω αγρότης...

Τον τελευταίο καιρό, σερφάρουν στο Internet νέοι άνθρωποι, με σκοπό να ενημερωθούν για το πώς μπορεί να γίνει κάποιος αγρότης και ποιες είναι αυτές οι καλλιέργειες που μπορούν να καλλιεργηθούν σε λίγα στρέμματα και να συντηρήσουν μια οικογένεια.
Καταρχήν:
Η διαδικασία για να γίνει κάποιος (κατά κύριο επάγγελμα) αγρότης είναι σχετικά απλή. Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να κάνει κάποιος που θέλει να εμφανιστεί στο αγροτικό δυναμικό για το 2012:

1. Καταρχήν πρέπει να έχει στην κατοχή του κάποια αγροτεμάχια είτε ιδιόκτητα, είτε ενοικιαζόμενα τα οποία και θα καλλιεργηθούν στην τρέχουσα καλλιεργητική περίοδο (2011 – 2012)
2. Πρέπει τον καιρό που θα γίνονται οι δηλώσεις καλλιέργειας (ΟΣΔΕ), τα αγροτεμάχια αυτά να δηλωθούν στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Φέτος ακούγεται πως το σύστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ θα ανοίξει νωρίτερα από κάθε άλλη φορά, ίσως και μέσα στον Φεβρουάριο.
3. Αφού γίνει η δήλωση καλλιέργειας, πρέπει ο ενδιαφερόμενος να εγγραφεί στον ΟΓΑ.
4. Αφού ολοκληρωθούν τα παραπάνω βήματα απαραίτητη είναι η εγγραφή στο Μητρώο Αγροτών.
5. Τέλος στη φορολογική δήλωση που θα κάνει φέτος πρέπει να δηλώσει γεωργικό εισόδημα τουλάχιστον στο 35% του συνολικού εισοδήματος.

Πρέπει να σημειωθεί πως από τη στιγμή που κάποιος-α προχωρήσει και ενταχθεί στο αγροτικό δυναμικό, μπορεί να αιτηθεί ένταξης στα διάφορα κοινοτικά προγράμματα που αφορούν τον αγροτικό πληθυσμό. Χάνει όμως το δικαίωμα (κατά πάσα πιθανότητα) να ενταχθεί σε πρόγραμμα «Νέων Αγροτών», αν και όποτε αυτό βγει.
Τι να καλλιεργήσει κάποιος σε λίγα στρέμματα για να ζήσει την οικογένεια του;
Η απάντηση με πολύ λίγα λόγια είναι «μάλλον κηπευτικά». Υπάρχουν και πολλές άλλες καινοτόμες καλλιέργειες που διαρκώς ακούγονται, αλλά  η απάντηση είναι πως όταν ψάχνεις κάτι για να επιβιώσεις, καλό είναι να αποφεύγεις τα πειράματα…
Βέβαια η επιλογή των καλλιεργειών «σηκώνει» πολύ κουβέντα και καλό είναι να γίνει μια έρευνα αγοράς.
Σε όσους πάντως αποφασίσουν να ενταχθούν στο αγροτικό δυναμικό… Καλή αρχή!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

- Εληξε η συνεργασία του Βάιου Καραγιάννη με την ομάδα της Αναγέννησης...

Η λήξη της συνεργασίας του Βάιου Καραγιάννη με την ομάδα της Αναγέννησης Καρδίτσας έγινε γνωστή πριν από λίγο, κίνηση που δεν ήταν αναμενόμενη παρά την ήττα της ομάδας στο τοπικό ντέρμπι της Κυριακής.



Σύμφωνα με πληροφορίες το απόγευμα της Δευτέρας υπήρχε Δ.Σ. στην ομάδα της Αναγέννησης στο οποίο και τέθηκαν όλα τα ζητήματα και αποφασίστηκε ότι είναι προς το συμφέρον και των δύο να χωρίσουν οι "δρόμοι" προπονητή και ομάδας. Το πρωί της Τρίτης και πριν λίγη ώρα, ο πρόεδρος της ομάδας κος Πέτρος Σαμαλικούδης έθεσε τα νέα δεδομένα στον χωριανό μας προπονητή και αποφασίστηκε από κοινού η διακοπή της συνεργασίας.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι σε λίγη ώρα αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση από πλευράς της Αναγέννησης για την διακοπή της συνεργασίας.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

- Διαγράφονται από την ΕΠΟ 12 τοπικά σωματεία...


Πολύ άσχημο είναι το γεγονός της διαγραφής αθλητικών σωματείων γενικώς από τα βιβλία των ομοσπονδιών, διότι αυτό σημαίνει αδιαφορία για την άθληση, ροπή προς τον τριφηλό βίο αλλά και δυσπραγία γενική.   
Για τον ποδοσφαιρικό κόσμο 12 σωματεία του νομού Καρδίτσας διαγράφονται από τα μητρώα της ΕΠΟ ενώ όλοι οι ποδοσφαιριστές τους μένουν ελεύθεροι από 1 Ιανουαρίου του 2012.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το άρθρο 6 των Γενικών Κανονισμών με συνδυασμό με τα άρθρα α) 16 παρ 8 του κανονισμού εγγραφών - μεταγραφών ερασιτεχνών ποδοσφαιριστών και β) 26 παρ 2 του Κ.Α.Π  Ερασιτεχνών και μετά την τελεσιδικία της απόφασης αυτής  η Ε.Π.Ο διαγράφει από τα Μητρώα της τα παρακάτω σωματεία :
1. A.O ZAΪMIOY
2. A.O MEΛΙΣΣΑΣ
3. Α.Ε ΚΑΠΠΑ
4. Α.Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΣΗΜΟΧΩΡΙΟΥ
5. Α.Ο ΚΑΣΤΑΝΙΑΣ
6. Α.Ο ΓΙΓΑΣ ΑΓΙΟΥ ΒΗΣΣΑΡΙΟΥ
7. Α.Σ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
8. Α.Ο ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
9. Α.Σ ΑΝΑΝΕΩΣΗ 2000
10. Α.Ε ΛΟΥΤΡΟΥ - ΚΕΔΡΟΥ
11. Α.Ο ΝΙΚΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
12. Α.Σ ΔΡΑΚΟΣ
 
Κρίμα....... 
 
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

- Βάϊος Καραγιάννης για Κωστένογλου...

Την εμπιστοσύνη του προς το πρόσωπο του Νίκου Κωστένογλου εξέφρασε με δηλώσεις του στον ΝΟVAΣΠΟΡ FM o Bάιος Καραγιάννης. Ο παλαίμαχος παίκτης της ΑΕΚ τόνισε ότι χρειάζεται υπομονή προκειμένου να δείξει έργο: «Παρόλο που μέχρι στιγμής η ΑΕΚ είχε άσχημη αγωνιστική εικόνα, στο ματς με τον Ολυμπιακό έδειξε άλλο πρόσωπο απ' αυτό που περίμεναν οι περισσότεροι. Ήταν ψυχωμένοι, παθιασμένοι και γενικά ήταν μια διαφορετική ΑΕΚ. Η συνέχεια θα είναι καλύτερη πιστεύω για την Ένωση. Ο Νίκος Κωστένογλου θέλει να αποδείξει πολλά, αγαπά την ΑΕΚ και η συνέχεια θεωρώ θα είναι καλύτερη. Του έχω εμπιστοσύνη γιατί είναι καλός προπονητής.

Το μόνο που χρειάζεται η ΑΕΚ είναι λίγο υπομονή. Γνωρίζω πως έχουμε κάνει πολύ υπομονή εμείς που ασχολούμαστε με την ΑΕΚ αλλά πρέπει να κάνουμε λίγο καιρό ακόμα γιατί φαίνεται πως γίνεται μια καλή προσπάθεια.

Οι παίκτες που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην ΑΕΚ έχουν επιλεχθεί από τον προηγούμενο προπονητή. Η ομάδα χρειάζεται κάποιες μεταγραφές και το ξέρει σίγουρα ο Κωστένογλου. Θα γίνουν οι κατάλληλες προσθήκες σε λίγο καιρό και η ΑΕΚ θα παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο στο άμεσο μέλλον».

Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Ένας σύγχρονος Φειδιππίδης από την Ιτέα... στη Σπάρτη‏

Λίγο πριν τη μεγάλη μάχη του Μαραθώνα οι Αθηναίοι έστειλαν τον ημεροδρόμο Φειδιππίδη στη Σπάρτη να ζητήσει βοήθεια. Ο ημεροδρόμος θα έκανε περίπου 450 χλμ. τρέχοντας με τα πόδια σε γνωστά και άγνωστα μονοπάτια φέρνοντας το μήνυμα της νίκης, έτσι όπως του το μετέφερε ο Πάνας καθώς κοιμόταν στο όρος Παρθένιο, παρότι οι Σπαρτιάτες αρνήθηκαν λόγο των πιστεύω τους να συμβάλουν.


Τον άθλο αυτό θέλησε να ζήσει και ο Σπύρος Σπυρόπουλος, ένας 39χρονος Κουτσιαριώτης, ολοκληρώνοντας αργά χθες το βράδυ, ύστερα από 100 ώρες και 40 λεπτά, τη διαδρομή Αθήνα - Σπάρτη - Αθήνα, καλύπτοντας τα 480 χλμ. της απόστασης τρία κιλά ελαφρύτερος, κατάκοπος αλλά και ευτυχισμένος, όπως κάθε άνθρωπος που πετυχαίνει τους στόχους του.
Ξεκίνησε στις 24:00 ακριβώς του Σαββάτου από την Ακρόπολη για να φτάσει στη Σπάρτη μετά από 43 ώρες, και ύστερα από ελάχιστες ώρες ξεκούρασης πήρε τον δρόμο της επιστροφής.


Οσο και αν φαίνεται περίεργο εμένα το πιο δύσκολο κομμάτι της διαδρομής ήταν τα πρώτα χιλιόμετρα, ίσως γιατί δεν ένοιωθα κα- λά ψυχολογικά. Από εκεί κ πέρα, είχα έναν τραυματισμό λίγο πριν φτάσουμε στην Σπάρτη, ο οποίος με αποθάρρυνε από το να πάω με λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα σε αρκετά σημεία. Παρόλα αυτά όλα κύλησαν ομαλά.


Ο Σπύρος Σπυρόπουλος έγινε ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους που πετυχαίνει να διασχίσει πεζός τα 480 χιλιόμετρα της απόστασης. Μετά από χιλιάδες χρόνια, ο επόμενος δρομέας που ακολούθησε το Φειδιππίδη, ήταν ο παλιός μαραθωνοδρόμος Τάκης Σκουλής το 1992. Πέρσι ο κ. Σκουλής συνόδευσε τη Μαρία Πολύζου, την πρώτη γυναίκα που επιχείρησε το μεγάλο αυτό εγχείρημα. Φέτος έδωσε τα φώτα του στον Σπύρο.


Το αποφάσισε μόνος του και ήρθε και με βρήκε. Η άνεση με την οποία τερμάτισε με εντυπωσίασε πραγματικά ιδίως αν κάτσει να σκεφτεί κανείς πως ο Σπύρος δεν υπήρξε αθλητής του στίβου στα νιάτα του, τότε το κατόρθωμα του είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό.


Το αυτοκίνητο που τον συνόδευε -σε διακριτική απόσταση- μετέφερε τρόφιμα, παπούτσια [δύο νούμερα μεγαλύτερα από ό,τι φοράει συνήθως], ισοτονικά ποτά, και φυσικά, εκατοντάδες μπουκάλια νερό. Επίσης ένα στρώμα πάνω στο οποίο ξεκουραζόταν στο ύπαιθρο ή δίπλα στον αυτοκινητόδρομο, για μια - δυο ώρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από τις δυσκολίες που έχουν να κάνουν με την καταπόνηση των ποδιών και το πέρασμα από βουνά όπως το Αρτεμίσιο, ο Σπύρος είχε να αντιμετωπίσει και τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών. “Δεν θέλαμε όμως να μεταθέσουμε τη διαδρομή για άλλη ημερομηνία. Αλλωστε και ο Φειδιππίδης, όσο είναι δυνατόν να ξέρουμε, περίπου τέτοια εποχή έτρεξε”.

Η διαδρομή

ΑΘΗΝΑ - Ακρόπολη - Ιερά Οδός - Αιγάλεω - Χαϊδάρι - Δαφνί - Σκαραμαγκάς - Ασπρόπυργος - Ε- λευσίνα - Ναυπηγεία - Λουτρόπυργος - Νέα Πέραμος - Μέγαρα - Κινέττα - Αγ. Θεόδωροι - Motor Oil - Ισθμός Κορίνθου - Εργοστάσιο Hellas Can - Εξαμίλλια - διασταύρωση με δρόμο προς ʼρ- γος - Σολωμός - Χιλιομόδι - Αγ. Βασίλειος - Κλεωνές - Αρχ. Νεμέα - Μαλανδρένι - Στέρνα - Λύρκει- α - Καπαρέλι - ανάβαση Αρτεμισίου - Σάγκας - Νεστάνη - παράδρομος Κορίνθου Τριπόλε- ως - Τρίπολη - Τεγέα [Κερασίτσα Καμάρι] - δρόμος Τριπόλεως Σπάρτης - Μανθυρέα - Αλεποχώ- ρι - Βουτιάνοι - Κλαδάς - Ευρώτας - Σπάρτη - Λεωνίδας και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

Σπύρος Σπυρόπουλος

Ο Σπύρος Σπυρόπουλος γεννήθηκε την 11.10.1972, παιδί του Θεσσαλικού κάμπου καθότι κατάγεται από την Ιτέα της Καρδίτσας. Κατοικεί στη Νίκαια Αττικής και ασκεί το επάγγελμα του ελασματουργού. Είναι παντρεμένος με την Μαρία Μπεσίνη νοσηλεύτρια και έχουν δύο παιδιά την Μαριάνα και τον Επαμεινώνδα.

Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Σπύρος Σπυρόπουλος...ένας δικός μας αθλητής με απίστευτη αντοχή

Ο Θεσσαλός αθλητής και γέννημα Ιτέας ξεκίνησε στις 24:00 ακριβώς τα μεσάνυχτα από την Ακρόπολη για να φτάσει στην Σπάρτη μετά από 40 ώρες. Εκεί θα ξεκουραστεί για δύο ώρες και θα επιστρέψει πάλι στην Ακρόπολη από την ίδια ακριβώς διαδρομή. Στόχος του είναι ο άθλος να μην υπερβεί συνολικά τις 4 ημέρες.
Η διαδρομή είναι ελαφρώς τροποποιημένη μετά από υπόδειξη του Τάκη Σκουλή, του πρώτου δρομέα που επιχείρησε και κατόθρωσε την ολοκλήρωση του Φειδιππίδειου άθλου, ο οποίος μελετώντας τα αντίστοιχα συγγράμματα και αναφορές κατέληξε στην κλασική διαδρομή που πρέπει να έκανε ο Φειδιππίδης.

Συγκεκριμένα η διαδρομή των 480 χλμ. που θα κάνει ο Σπύρος έχει ως εξής:
ΑΘΗΝΑ – Ακρόπολη – Ιερά Οδός – Αιγάλεω – Χαϊδάρι – Δαφνί – Σκαραμαγκάς – Ασπρόπυργος – Ελευσίνα – Ναυπηγεία – Λουτρόπυργος – Νέα Πέραμος – Μέγαρα – Κινέττα – Αγ. Θεόδωροι – Motor Oil – Ισθμός Κορίνθου – Εργοστάσιο Hellas Can – Εξαμίλλια – διασταύρωση με δρόμο προς Αργος – Σολωμός – Χιλιομόδι – Αγ. Βασίλειος – Κλεωνές – Αρχ. Νεμέα – Μαλανδρένι – Στέρνα – Λύρκεια – Καπαρέλι – ανάβαση Αρτεμισίου – Σάγκας – Νεστάνη – παράδρομος Κορίνθου Τριπόλεως – Τρίπολη – Τεγέα (Κερασίτσα Καμάρι) – δρόμος Τριπόλεως Σπάρτης – Μανθυρέα – Αλεποχώρι – Βουτιάνοι – Κλαδάς – Ευρώτας – Σπάρτη – Λεωνίδας και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.
Τον Σπύρο θα υποστηρίξουν σε όλη την διάρκεια του άθλου του η σύζυγος του Μαρία, ο Τάκης Σκουλής και ο Σπαρταθλητής Θανάσης Κανελλόπουλος.

Ο Σπύρος Σπυρόπουλος αφιερώνει τη συγκεκριμένη υπερπροσπάθειά του στους Έλληνες δρομείς μεγάλων αποστάσεων και υπεραποστάσεων.

Η Ιτέα Καρδίτσας εύχεται στον αθλητή της επιτυχή και υγιή τερματισμό!
Καλή επιτυχία Σπύρο.

ΕΔΩ
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/08/blog-post_9187.html

 Ένας σύγχρονος Φειδιππίδης από την Ιτέα... στη Σπάρτη‏

Λίγο πριν τη μεγάλη μάχη του Μαραθώνα οι Αθηναίοι έστειλαν τον ημεροδρόμο Φειδιππίδη στη Σπάρτη να ζητήσει βοήθεια. Ο ημεροδρόμος θα έκανε περίπου 450 χλμ. τρέχοντας με τα πόδια σε γνωστά και άγνωστα μονοπάτια φέρνοντας το μήνυμα της νίκης, έτσι όπως του το μετέφερε ο Πάνας καθώς κοιμόταν στο όρος Παρθένιο, παρότι οι Σπαρτιάτες αρνήθηκαν λόγο των πιστεύω τους να συμβάλουν.


Τον άθλο αυτό θέλησε να ζήσει και ο Σπύρος Σπυρόπουλος, ένας 39χρονος Κουτσιαριώτης, ολοκληρώνοντας αργά χθες το βράδυ, ύστερα από 100 ώρες και 40 λεπτά, τη διαδρομή Αθήνα - Σπάρτη - Αθήνα, καλύπτοντας τα 480 χλμ. της απόστασης τρία κιλά ελαφρύτερος, κατάκοπος αλλά και ευτυχισμένος, όπως κάθε άνθρωπος που πετυχαίνει τους στόχους του.
Ξεκίνησε στις 24:00 ακριβώς του Σαββάτου από την Ακρόπολη για να φτάσει στη Σπάρτη μετά από 43 ώρες, και ύστερα από ελάχιστες ώρες ξεκούρασης πήρε τον δρόμο της επιστροφής.


Οσο και αν φαίνεται περίεργο εμένα το πιο δύσκολο κομμάτι της διαδρομής ήταν τα πρώτα χιλιόμετρα, ίσως γιατί δεν ένοιωθα κα- λά ψυχολογικά. Από εκεί κ πέρα, είχα έναν τραυματισμό λίγο πριν φτάσουμε στην Σπάρτη, ο οποίος με αποθάρρυνε από το να πάω με λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα σε αρκετά σημεία. Παρόλα αυτά όλα κύλησαν ομαλά.


Ο Σπύρος Σπυρόπουλος έγινε ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους που πετυχαίνει να διασχίσει πεζός τα 480 χιλιόμετρα της απόστασης. Μετά από χιλιάδες χρόνια, ο επόμενος δρομέας που ακολούθησε το Φειδιππίδη, ήταν ο παλιός μαραθωνοδρόμος Τάκης Σκουλής το 1992. Πέρσι ο κ. Σκουλής συνόδευσε τη Μαρία Πολύζου, την πρώτη γυναίκα που επιχείρησε το μεγάλο αυτό εγχείρημα. Φέτος έδωσε τα φώτα του στον Σπύρο.


Το αποφάσισε μόνος του και ήρθε και με βρήκε. Η άνεση με την οποία τερμάτισε με εντυπωσίασε πραγματικά ιδίως αν κάτσει να σκεφτεί κανείς πως ο Σπύρος δεν υπήρξε αθλητής του στίβου στα νιάτα του, τότε το κατόρθωμα του είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό.


Το αυτοκίνητο που τον συνόδευε -σε διακριτική απόσταση- μετέφερε τρόφιμα, παπούτσια [δύο νούμερα μεγαλύτερα από ό,τι φοράει συνήθως], ισοτονικά ποτά, και φυσικά, εκατοντάδες μπουκάλια νερό. Επίσης ένα στρώμα πάνω στο οποίο ξεκουραζόταν στο ύπαιθρο ή δίπλα στον αυτοκινητόδρομο, για μια - δυο ώρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από τις δυσκολίες που έχουν να κάνουν με την καταπόνηση των ποδιών και το πέρασμα από βουνά όπως το Αρτεμίσιο, ο Σπύρος είχε να αντιμετωπίσει και τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών. “Δεν θέλαμε όμως να μεταθέσουμε τη διαδρομή για άλλη ημερομηνία. Αλλωστε και ο Φειδιππίδης, όσο είναι δυνατόν να ξέρουμε, περίπου τέτοια εποχή έτρεξε”.

Η διαδρομή

ΑΘΗΝΑ - Ακρόπολη - Ιερά Οδός - Αιγάλεω - Χαϊδάρι - Δαφνί - Σκαραμαγκάς - Ασπρόπυργος - Ε- λευσίνα - Ναυπηγεία - Λουτρόπυργος - Νέα Πέραμος - Μέγαρα - Κινέττα - Αγ. Θεόδωροι - Motor Oil - Ισθμός Κορίνθου - Εργοστάσιο Hellas Can - Εξαμίλλια - διασταύρωση με δρόμο προς ʼρ- γος - Σολωμός - Χιλιομόδι - Αγ. Βασίλειος - Κλεωνές - Αρχ. Νεμέα - Μαλανδρένι - Στέρνα - Λύρκει- α - Καπαρέλι - ανάβαση Αρτεμισίου - Σάγκας - Νεστάνη - παράδρομος Κορίνθου Τριπόλε- ως - Τρίπολη - Τεγέα [Κερασίτσα Καμάρι] - δρόμος Τριπόλεως Σπάρτης - Μανθυρέα - Αλεποχώ- ρι - Βουτιάνοι - Κλαδάς - Ευρώτας - Σπάρτη - Λεωνίδας και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.



Σπύρος Σπυρόπουλος

Ο Σπύρος Σπυρόπουλος γεννήθηκε την 11.10.1972, παιδί του Θεσσαλικού κάμπου καθότι κατάγεται από την Ιτέα της Καρδίτσας. Κατοικεί στη Νίκαια Αττικής και ασκεί το επάγγελμα του ελασματουργού. Είναι παντρεμένος με την Μαρία Μπεσίνη νοσηλεύτρια και έχουν δύο παιδιά την Μαριάνα και τον Επαμεινώνδα.

Από την Εφημερίδα "Τα Νέα"

Ετρεξα Αθήνα - Σπάρτη - Αθήνα σε τέσσερις μέρες, τέσσερις ώρες και 40’

Κάλυψε την απόσταση Αθήνα - Σπάρτη - Αθήνα, στο σύνολό της 480 χιλιόμετρα, σε 4 ημέρες και σε μία προσπάθεια να επαναλάβει τον Φειδιππίδειο Αθλο. Μοναδικός στόχος του 39χρονου ελασματουργού ήταν να διαδώσει το αθλητικό πνεύμα και να προβάλει τη συγκεκριμένη διαδρομή στη διεθνή κοινότητα. Αλλωστε, όπως επισημαίνει, «πάντα υπάρχει μια πρόκληση που εμείς οι μαραθωνοδρόμοι καλούμαστε να απαντήσουμε».
1 Γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη διαδρομή;
Επέλεξα τη συγκεκριμένη διαδρομή γιατί έχει ιστορική σημασία και αξία. Τρέχοντάς την, τιμώ την ιστορία μας και τους αρχαίους προγόνους μας.
2 Σκοπός της προσπάθειάς σας;
Να διαδώσω το αθλητικό πνεύμα και να προβάλω τη συγκεκριμένη διαδρομή στη διεθνή κοινότητα.
3 Σε πόσες ώρες τρέξατε τα 480 χιλιόμετρα;
Ο αγώνας είχε διάρκεια 100 ώρες και 40 λεπτά και μεταφράζεται σε: 4 ημέρες, 4 ώρες και 40 λεπτά.
4 Ηταν ο επιθυμητός χρόνος;
Ηθελα η προσπάθειά μου να είχε μικρότερη χρονική διάρκεια και θα μπορούσε να επιτευχθεί ένας τέτοιος στόχος, αλλά σε μια τόσο μεγάλη διαδρομή μπορεί να προκύψουν απρόβλεπτες καταστάσεις όπως υψηλές θερμοκρασίες, τραυματισμοί κ.λπ.
5 Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση;
Ηταν η επανάληψη του άθλου που είχε κάνει ο αρχαίος δρομέας Φειδιππίδης.
6 Το πιο δύσκολο κομμάτι του αγώνα;
Κατά παράξενο τρόπο, οι περισσότερες δυσκολίες που συνάντησα ήταν στα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής - φεύγοντας από Αθήνα και πηγαίνοντας για Μέγαρα - λόγω του ότι έπρεπε να προσαρμοστώ στις συνθήκες του αγώνα.
7 Το πέρασμα από βουνά, όπως το Αρτεμίσιο, τι δυσκολίες έκρυβε;
Οι δυσκολίες οφείλονταν στο πυκνό σκοτάδι που υπήρχε όταν πήγαινα (160ό χλμ.) και όταν γύριζα (320ό χλμ.) από Σπάρτη. Δεν είχα ορατότητα για να διαβώ εύκολα το κακοτράχαλο μονοπάτι του Αρτεμισίου και έτσι χρησιμοποίησα κάποιον φακό.
8 Ποια σκέψη σάς ενθάρρυνε να συνεχίσετε;
Η επιθυμία μου να αγγίξω τα πόδια του Λεωνίδα στη Σπάρτη και να γυρίσω πίσω ακέραιος στην Ακρόπολη.
9 Τι υποστήριξη είχατε;
Είχα αυτοκίνητο που με συνόδευε κατά τη διάρκεια της διαδρομής και στο οποίο επέβαιναν ο δάσκαλός μου Παναγιώτης Σκουλής, με την ιδιότητα του κριτή και του επόπτη του αγώνα, ο φίλος μου και σπαρταθλητής Θανάσης Κανελλόπουλος και η σύζυγός μου Μαίρη Μπεσίνη. Επίσης, σε ορισμένα σημεία της διαδρομής, όπως ήταν το Αργος και η Τρίπολη, φίλοι και συναθλητές της Ομοσπονδίας Δρομέων Υπεραποστάσεων (ΕΟΣΜΑΥ) μας προσέφεραν νερό και τρόφιμα.
10 Πόσα ζευγάρια αθλητικά παπούτσια χρησιμοποιήσατε;
Ευτυχώς όλα κύλησαν ομαλά και κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς μου δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω περισσότερα από δύο ζευγάρια αθλητικά παπούτσια.
11 Πώς επηρεάζει η ψυχολογία το τρέξιμο;
Το τρέξιμο ανεβάζει κατακόρυφα την ψυχολογία του αθλητή στους αγώνες και στις προπονήσεις, όπως και στην καθημερινότητά του.
12 Από ποια ηλικία ασχολείστε με τον αθλητισμό;
Σε μικρή ηλικία είχα ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο. Αργότερα όμως και λόγω επαγγελματικών και κοινωνικών υποχρεώσεων σταμάτησα τον αθλητισμό και όταν έφτασα στην ηλικία των 33 ετών άρχισα το ερασιτεχνικό τρέξιμο.
13 Εχετε ξανατρέξει τόσο πολλά χιλιόμετρα;
Οχι. Εχω κάνει ωστόσο αρκετούς μαραθωνίους και αγώνες άνω των 100 χιλιομέτρων.
14 Προπονείστε σε καθημερινή βάση;
Κάνω καθημερινά προπονήσεις των 15-20 χιλιομέτρων. Μερικές φορές για ξεκούραση κάνω ποδήλατο ή κολύμπι.
15 Πώς έχει επηρεάσει τη ζωή σας ο αθλητισμός;
Μόνο προς το καλύτερο διότι με έχει μάθει να είμαι συνεπής, πειθαρχημένος, να τιθασεύω τον εαυτό μου στην επίπονη προσπάθεια και το κυριότερο όλων: να είμαι σωματικά και ψυχικά υγιής.
16 Υπάρχει αγώνας που να μην καταφέρατε να τερματίσετε;
Ενας και μοναδικός. Ηταν ο αγώνας Σπάρταθλον το 2009, στον οποίο συμμετείχα για πρώτη φορά και αφού είχα καλύψει τα 3/4 της απόστασης (δηλαδή 186 χλμ.), προέκυψε ένας σοβαρός τραυματισμός στο πόδι που μου στέρησε τον τερματισμό στη Σπάρτη. Να αναφέρω ότι ο αγώνας Σπάρταθλον ξεκινά από την Αθήνα και καταλήγει στη Σπάρτη (246 χλμ.).
17 Επόμενη διαδρομή που θα θέλατε να τρέξετε;
Λόγω της καταγωγής μου από την Ιτέα Καρδίτσας σκέφτηκα να τρέξω την απόσταση Αθήνα - Ιτέα (300 χλμ.) για κοινωφελή και φιλανθρωπικό σκοπό και ήδη έχει αρχίσει ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης προσπάθειας.
18 Πού οφείλεται το γεγονός ότι το τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων κερδίζει όλο και περισσότερους φίλους τα τελευταία χρόνια;
Στο γεγονός ότι υπάρχει πάντα μια πρόκληση που εμείς οι μαραθωνοδρόμοι καλούμαστε να απαντήσουμε.
19 Ονειρεύεστε ο Φειδιππίδειος Αθλος να καθιερωθεί ως κανονικός αγώνας τα επόμενα χρόνια;
Ναι, η αλήθεια είναι ότι το ονειρεύομαι και ελπίζω να αρχίσει να πραγματοποιείται ένας τέτοιος αγώνας κάθε 4 χρόνια.
20 Πού αφιερώνετε τον άθλο σας;
Στην οικογένειά μου και σε όλους τους έλληνες μαραθωνοδρόμους και υπερμαραθωνοδρόμους συναθλητές.


Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Ξανά Super League Λάρισα και Σέρρες...

Ο θάνατος σου, η ζωή μου... Επιβεβαιώθηκε ο άγραφος νόμος καθώς ο υποβιβασμός Βόλου και Καβάλας φέρνει ξανά στη Super League τη Λάρισα και πιθανότατα τις Σέρρες! Σε τι ελπίζει ο Ηρακλής.
Βραδιά δικαίωσης και πανηγυρισμών για την ΑΕΛ και τον Πανσερραϊκό καθώς η Πειθαρχική Επιτροπή έστειλε στη Football League τον Ολυμπιακό Βόλου και την Καβάλα, απόφαση που κρατάει στη Super League τους βυσσινί και τους Σερραίους.
Πώς;
Η Πειθαρχική Επιτροπή αναφέρει ξεκάθαρα ότι Βόλος και Καβάλα καταλαμβάνουν την τελευταία θέση του πρωταθλήματος. Σε συνδυασμό λοιπόν, με τον υποβιβασμό του Ηρακλή (για άλλες αιτίες που σχετίζονται με παράνομα έγγραφα), η Λάρισα καταλαμβάνει ουσιαστικά τη 12η θέση του πρωταθλήματος και ο Πανσερραϊκός τη 13η.
Ωστόσο, η υπόθεση θα πρέπει να επισημάνουμε ότι παραμένει ανοιχτή για έναν σοβαρό λόγο, που φαίνεται όμως πως θα ξεπεραστεί. Η Super League βιάστηκε στις 11 Ιουλίου να επικυρώσει την βαθμολογία, όμως προέβλεψε επίσημα πως μπορεί να τροποποιθεί σεβόμενη τις αποφάσεις των πειθαρχικών οργάνων. Κι από τη στιγμή που η αίρεση αυτή προστέθηκε στην επικύρωση, πολύ δύσκολα δεν θα δικαιωθεί η Λάρισα και ο Πανσερραϊκός.

Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Η μεγαλύτερη ξεφτίλα στα χρονικά για την Αναγέννηση...

Την ίδια στιγμή που το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών βιώνεται κατα τροπο αποκαλυπτικό απο το σύνολο των φιλάθλων, το θράσος εκείνων που θέλων να λέγονται λειτουργοί της δικαιοσύνης δεν έχει όρια! Την στιγμή που αθωώνονται κατα τροπο προκλητικό ομάδες που είχαν καραμπινάτες πλαστογραφίες όχι μόνο ενημεροτήτων, αλλά και εγγυητικών συμμετοχής, την στιγμή που οι διώξεις για τα καραμπινάτα στημένα παιχνίδια προχωράνε με ρυθμούς χελώνας και προκαλούν ακόμη μεγαλύτερη καχυποψία, η αθλητική δικαιοσυνη προσπαθεί να πεισει (ποιον αραγε;) οτι κάνει... κάθαρση!

Στην Καρδίτσα ο τίτλος έχει ήδη κατακλύσει τα τοπικά σαϊτ και τις συζητήσεις των φιλάθλων: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ! Κάνουν "κάθαρση" μέσω της ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ομάδας που δεν συμμετείχε στα στημένα!!! Κάνουν "κάθαρση" μέσω της ομάδας που για 200 ευρώ εγκαλείται για δόλο, κάνουν "κάθαρση" ρίχνοντας τις καθαρές ομάδες και επιβραβεύοντας όλους τους παράνομους κατα τροπο προκλητικό!!! Εχει άραγε απομείνει τίποτα όρθιο σ' αυτή τη χώρα που λέγεται Ελλάδα; Η Αναγέννηση μέσω του προέδρου της Σωτηρη Αντωνίου έστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό της χώρας! Τα αυτιά όμως των "υπευθυνων" δεν ιδρώνουν!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ - ΑΙΣΧΟΣ

Η αποφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της football league χαρακτηρίζεται ως απόφαση - ΑΙΣΧΟΣ απο τους ανθρώπους της Αναγέννησης και δικαιολογημένα! Ενώ η ομάδα τιμωρείται για το ίδιο παράπτωμα (να θυμίσουμε ότι η Αναγέννηση δεν είχε ασφαλιστική για 200 ευρώ και πληρωσε στο ΙΚΑ 270.000 το οποίο εχουν "ΚΑΤΑΦΕΣΩΣΕΙ" σχεδόν όλοι στην κατηγορία) έχει διαφορετική αποφαση σε σχέση με τον Ιωνικό και τον Εθνικό.

Για την Αναγέννηση γίνεται λόγος για απευθείας υποβιβασμό ενώ για τον Ιωνικό και τον Εθνικό γίνεται διευκρίνηση ότι καταλαμβάνουν την τελευταία και προτελευταία θέση της βαθμολογίας!!! Την ίδια στιγμή η Αναγέννηση έχει κερδίσει την ένσταση κατα του Εθνικού για τη μη καταβολή του προστίμου απο την ΕΠΟ και συμφωνα με την τελική βαθμολογία είναι πάνω απο Εθνικό και Ιωνικό! Μηπως είχαν κάτι στο μυαλό τους οι κυριοι της Πειθαρχικής μ' αυτή την "διαφορετικότητα" στα σκεπτικά; Μήπως περιμένουν διαφοροποιήσεις στη βαθμολογία και αποφάσισαν κατ' αυτόν τον τρόπο; Μηπως εχει δίκιο ο Πηρούνιας που είναι αισιόδοξος οτι ακόμη και με καταδικαστική αποφαση για την ομάδα του αυτή θα σωθεί;

Τι συμβαίνει εδω πέρα; Ποιος ελέγχει ποιον; Που θα λογοδοτήσουν όλοι αυτοί που έχουν προσβάλει το περι δικαίου αίσθημα ανεπανόρθωτα; Μια πόλη είναι στο πόδι! Μια πόλη οπου η ομάδα της ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με καμμια ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ και ΣΤΗΣΙΜΑΤΑ στο πιο βρώμικο όπως αποδεικνύεται πρωτάθλημα της Ευρώπης!!!! Ποιος θα λογοδοτήσει απεναντι σ' αυτή την πόλη;

ΘΑ ΦΘΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ


Η Αναγέννηση και με τη νέα αποφαση - έκτρωμα οπως χαρακτηρίζεται δεν προκειται να τα παρατήσει. Θα κυνηγήσει το δίκιο της μέχρι τέλους μέχρι εκεί που δεν παίρνει!!! Καταρχήν θα καταθέσει έφεση για ανατροπή της αποφασης της πειθαρχικής! Και αν κι εκεί δεν βρεθεί δίκιο θα πάει στο CAS. Την ίδια στιγμή το νομικό επιτελείο της ομάδας ετοιμάζεται να ασκήσει σωρεία αγωγών και μηνύσεων προς πάσα κατεύθυνση και ακόμη και στα μέλη της πειθαρχικής επιτροπής της football league αλλά και σ' αυτά της ΕΙΜ που τιμώρησαν την ομάδα ενώ αθώωσαν κατα τρόπο προκλητικό την Ηλιούπολη, την Παναχαϊκή και τη Βέροια! Το σίγουρο είναι ότι κάποιοι δεν θα ησυχάσουν απο την Αναγέννηση! Δεν θα φύγουν οι καθαροί για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο οι άλλοι! Το αντίθετο θα γίνει! Ο κόσμος πλέον έχει φθάσει στα όριά του!


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Θ.ΚΑΤΣΑΡΑΣ-ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ

Διαβάστε Περισσότερα »