Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΓΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΓΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Ανακοίνωση ΕΛΓΑ για τους αγρότες που έπαθαν ζημιά από την βροχόπτωση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οσοι αγρότες παραγωγοί έπαθαν ζημιά στις καλλιέργειές τους απο βροχόπτωση μπορούν ν υποβάλλουν δήλωση ζημιάς για τον ΕΛΓΑ μέχρι την 1η Νοεμβρίου 2021 στο Δημαρχείο Παλαμά. 

Για καλλιέργειες βαμβακιού σε περίπτωση που συγκομίσουν πρέπει υποχρεωτικά να αφήσουν ως "μάρτυρες" τέσσερις (4) σειρές στο μέσο της καλλιέργειας.

Με την υποβολή της δήλωσης να φέρουν μαζί τους υποχρεωτικά:

1  Δήλωση καλλιέργειας ΟΣΔΕ

Τα τέλη εκτίμησης είναι ένα (1) ευρώ ανά στρέμμα για βαμβάκι

Για πληροφορίες στην κα Τζέλλα Ιωάννα τηλέφωνο 2444350122


ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΜΑ 

       19-10-2021




Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

ΕΛΓΑ: Χωρίς καταβολή εκτιμητικών τελών οι διαδικασίες για αποζημιώσεις σε φυτικό και ζωικό κεφάλαιο

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΕΛΓΑ την Τετάρτη (23/9) μετά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στην Καρδίτσα και στο πλαίσιο των κυβερνητικών αποφάσεων για την στήριξη των αγροτών στις περιοχές, οι οποίες επλήγησαν από την θεομηνία «Ιανός», με σημερινή απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΓΑ δεν θα ζητείται η καταβολή εκτιμητικών τελών για τις διαδικασίες υποβολής δηλώσεων ζημιών στον ΕΛΓΑ, οι οποίες αφορούν τις καλλιέργειες φυτικού και ζωικού κεφαλαίου.

karditsalive.net


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Άμεση η αντίδραση του Δήμου Παλαμά για την χαλαζόπτωση

Άμεση ήταν η αντίδραση του Δήμου Παλαμά ύστερα από την χαλαζόπτωση που έπληξε κυρίως τη Τ.Κ. Καλογριανών και λιγότερο τη Τ.Κ. Αγίας Τριάδας.
Το πρωί της Πέμπτης έγινε αναγγελία στον ΕΛΓΑ για χαλαζόπτωση, βροχόπτωση και ανεμοθύελλα. Παράλληλα ο Δήμαρχος κος Γιώργος Σακελλαρίου είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον προϊστάμενο του ΕΛΓΑ Λάρισας κο Μιχάλη Λιόντο, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του Δημάρχου και το μεσημέρι της ίδιας μέρας επισκέφτηκε τις πληγείσες περιοχές συνοδευόμενος από τον προϊστάμενο του τμήματος εφαρμογών κο Τσιάμπα Κων/νο.

Οι εκτιμητές του ΕΛΓΑ συμβούλευσαν τους πληγέντες ιδιοκτήτες που καλλιεργούσαν πεπόνια και καρπούζια να απομακρύνουν την χτυπημένη παραγωγή από τα φυτά αλλά να μην την βγάλουν από τα χωράφια, για να δώσουν έτσι τη δυνατότητα τα φυτά να συνεχίσουν να παράγουν.
Το κλιμάκιο συνέχισε και έλεγξε σχεδόν το σύνολο της πληγείσας περιοχής και η δέσμευση του κου Λιόντου προς τον κο Σακελλαρίου ήταν πως μόλις τελειώσει η δήλωση των ζημιών θα ξεκινήσει άμεσα και η διαδικασία της καταγραφής από τους εκτιμητές του ΕΛΓΑ για να έρθει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα η αποζημίωση προς τους πληγέντες αγρότες.

Κλείνοντας ο κος Σακελλαρίου θα ήθελε να ευχαριστήσει ιδιαίτερα τον κο Λιόντο για την ευαισθητοποίηση του και την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα του Δήμου να επισκεφτεί τις πληγείσες περιοχές και να κάνει μια κατ’ αρχήν εκτίμηση.




Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Επίσκεψη κλιμακίου του ΕΛΓΑ στο Δήμο Παλαμά

Επίσκεψη από κλιμάκιο του ΕΛΓΑ στις πληγείσες από τις πλημμύρες περιοχές του Δήμου Παλαμά είχαμε χθές την Τρίτη.
Συγκεκριμένα τους αγρούς που είναι μέσα στη κοίτη του Πηνειού ποταμού στις τοπικές κοινότητες Προαστίου, Κόρδας, Μαραθέας και Πεδινού επισκέφτηκε ο προϊστάμενος της Λάρισας κος Λιόντος και ο επόπτης κος Φιλίππου μετά από πρόσκληση του Δήμου Παλαμά.
Στη συνάντηση αυτή εκτός από το κλιμάκιο του ΕΛΓΑ παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Παλαμά κος Σακελλαρίου, ο Αντιδήμαρχος κος Γούλας, ο δημοτικός σύμβουλος κος Τζέλλας, ο πρόεδρος του ΤΟΕΒ Τιτανίου κος Γιαννάκος και ο πρόεδρος του ΤΟΕΒ Σελλάνων κος Μπεκιάρης.

Ο κος Λιόντος διαπίστωσε την ολοσχερή καταστροφή όλων των καλλιεργειών που βρίσκονται μέσα στη κοίτη του ποταμού και είχε εκτεταμένη συζήτηση με καλλιεργητές της περιοχής απαντώντας σε όλες τους τις απορίες. Να σημειωθεί ότι η επίσκεψη αυτή δεν είχε σαν σκοπό τον εκτενή έλεγχο του κάθε αγρού αλλά γενικότερα την εξέταση μίας έκτασης που στη ουσία ξεπερνά τα 7.000 στρέμματα. Πέρα από τις καλλιέργειες, στην υπο εξέταση περιοχή είχαμε και μεγάλες καταστροφές σε μηχανολογικό εξοπλισμό αλλά και σε δίκτυα στάγδιν άρδευσης.
Για τα πιο πάνω ο κος Λιόντος εξήγησε στους παρευρισκόμενους αγρότες ότι δυστυχώς δεν προβλέπετε αποζημίωση. Με την απάντηση αυτή του προϊσταμένου του ΕΛΓΑ Λάρισας γίνεται επίκαιρο το αίτημα που κατέθεσε εδώ και καιρό ο Δήμος Παλαμά προς τη κεντρική διοίκηση για αλλαγή του νόμου ετσι ώστε να προβλέπεται και γι αυτά αποζημίωση μιας και ενώ χάνονται οι κόποι μιας χρονιάς, να μη χαθεί και ο πάγιος εξοπλισμός ο οποίος στις δύσκολες μέρες που περνούν οι αγρότες είναι ακατόρθωτο να αντικατασταθεί.
Τέλος ο κος Λιόντος υποσχέθηκε πως σύντομα εκτιμητές του ΕΛΓΑ θα επισκεπτούν την περιοχή για να γίνει πλήρης καταγραφή των ζημιών.


Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Ο Δήμος Παλαμά καλεί τούς αγρότες να υποβάλλουν δήλωση ζημιάς για τις καλλιέργιες απο τις βροχοπτώσεις

Οι έντονες και παρατεταμένες βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών προκάλεσαν σοβαρότατα προβλήματα στις καλλιέργειες των αγροτών στήν περιοχή μας.
Ο Δήμος μας ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα των αγροτών απέστειλε στον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ κ. Νικόλαο Στούπη, έγγραφη επιστολή με την οποία καλεί την υπηρεσία να προβεί άμεσα, δίκαια και εξατομικευμένα σε εκτιμήσεις και σε γρήγορες και γενναίες αποζημιώσεις.
Επίσης ενημερώνει τους αγρότες ότι για όλο το Δήμο Παλαμά, έγιναν αναγγελίες ζημίας στον ΕΛΓΑ από τις Βροχοπτώσεις και τους καλεί να υποβάλλουν δήλωση ζημιάς για τα ζημιωθέντα αγροτεμάχια. Παράλληλα τους υπενθυμίζει ότι σε περίπτωση που προβούν στη συγκομιδή της παραγωγής τους, πρέπει υποχρεωτικά, να αφήσουν μάρτυρες δηλ. τρεις (3) ολόκληρες σειρές ασυγκόμιστες στο κέντρο και στα άκρα κάθε αγροτεμαχίου.

Για περισσότερες πληροφορίες στο Γραφείο Αγροτικής  Ανάπτυξης του Δήμου τηλ. 2444350112 & 2444350110.

Αναλυτικά η επιστολή που στάλθηκε από τον Αντιδήμαρχο Κο Τζέλλα:

Κύριε Πρόεδρε,
Μέσα σε διάστημα ενός μηνός ο Δήμος μας έχει πληγεί επανειλημμένα από έντονες, άκαιρες και υπερβολικές βροχοπτώσεις, οι οποίες προκάλεσαν σοβαρότατες ζημιές κυρίως σε βαμβακοκαλλιέργειες, αλλά και σε καλλιέργειες αραβόσιτου και μηδικής.    
Σας ενημερώνουμε ότι το ποσοστό ζημιάς ανέρχεται από 50% έως και 100%, αφού σε αρκετές περιπτώσεις, είναι πλέον αδιαμφισβήτητο, ότι οι καλλιεργητές δεν θα μπορέσουν να συγκομίσουν την παραγωγή τους.
Όπως γνωρίζετε οι αγρότες βρίσκονται σε δυσμενή οικονομική κατάσταση, εξαιτίας των συνεχιζόμενων μειώσεων των εσόδων τους και η τελευταία κακοκαιρία θεωρούμε ότι αποτελεί χαριστικό πλήγμα για την τάξη αυτή. Οι καλλιεργητές για ακόμη μια φορά έχουν επιβαρυνθεί με όλα τα απαραίτητα έξοδα, φροντίζοντας τις καλλιέργειες τους και τώρα που έπρεπε να αμειφτούν, δυστυχώς είναι ανήμποροι να προστατεύσουν τις περιουσίες τους από την παρατεταμένη κακοκαιρία.  

Για τους παραπάνω λόγους παρακαλούμε να  ανταποκριθείτε  άμεσα στο πρόβλημα μας και να προβείτε
- Σε άμεσες, δίκαιες και εξατομικευμένες εκτιμήσεις σε όλες τις καλλιέργειες
- Σε γρήγορες και γενναίες αποζημιώσεις ώστε να απαλύνετε όσο μπορείτε περισσότερο την ζημιά που υπέστησαν οι παραγωγοί μας.


Διαβάστε Περισσότερα »