Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κώστας Αγοραστός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κώστας Αγοραστός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

Αυτοψία Αγοραστού - Νούσιου στις πλημμυρισμένες εκτάσεις των Ορφανών

Την περιοχή των Ορφανών στη Δημοτική Ενότητα Φύλλου, επισκέφθηκε χθες το μεσημέρι ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας.
Ο κ. Αγοραστός συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας κ. Νούσιο, βρέθηκε στα σπασμένα αναχώματα, αλλά και στο φράγμα εμπλουτισμού στην Τ.Κ. Ορφανών και συνομίλησε με κατοίκους.
Οι κάτοικοι του χωριού ζήτησαν από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, να ανοίξει επιτέλους ο ποταμός Ενιπέας και να φτιαχτούν τα αναχώματα που έχουν καταστραφεί.
Όπως χαρακτηριστικά σημείωσαν, με την πρώτη δυνατή βροχή, οι καλλιέργειές τους πλημμυρίζουν, με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια να παραμένουν στο ίδιο έργο θεατές.
Ο κ. Αγοραστός δεσμεύτηκε πως θα δει με προσοχή το θέμα του ποταμού Ενιπέα, αλλά και τα αναχώματα που έχουν υποστεί ζημιές και οι εργασίες αποκατάστασης βρίσκονται σε εξέλιξη.
Να υπενθυμίσουμε πως την περασμένη Τρίτη, τέσσερις μήνες μετά το καταστροφικό πέρασμα τουΙανού, τα νερά του ποταμού Ενιπέα από την περιοχή των Φαρσάλων, προκάλεσαν πλημμυρικά φαινόμενα σε καλλιέργειες στην περιοχή των Ορφανών και της Λεύκης.



Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Παλαμά Αχιλλέας Καραλής συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό

Ο υποψήφιος δήμαρχος Παλαμά Αχιλλέας Καραλής και αντιπροσωπευτική ομάδα στελεχών της δημοτικής παράταξης "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ" πραγματοποίησαν εποικοδομητική συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό ανταποκρινόμενοι σε σχετική πρόσκλησή του.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο των καθιερωμένων δημιουργικών συναντήσεων με όλους τους φορείς, ο υποψήφιος δήμαρχος Αχιλλέας Καραλής μαζί με αντιπροσωπεία υποψ. δημοτικών συμβούλων της παράταξης, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τον Περιφερειάρχη για καίρια ζητήματα που απασχολούν την περιοχή του δήμου Παλαμά.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν όλα τα θέματα και εκείνα που σχετίζονται και με τις προσεχείς εκλογές. Επιπρόσθετα, κρίθηκε ως απαραίτητη η θεσμική συνεργασία για την τόνωση της εξωστρέφειας μέσα από την συνδυαστική ανάδειξη του μεγάλου θρησκευτικού, πολιτιστικού, λαογραφικού και ιστορικού πλούτου της περιοχής.
Βεβαίως αναγνωρίστηκε το σημαντικό έργο που έχει έως σήμερα επιτελέσει η Περιφέρεια στην περιοχή του δήμου μας σε πολλά επίπεδα καθώς ο κ. Αγοραστός και οι συνεργάτες του παραμένουν σταθεροί αρωγοί και σύμμαχοι της περιοχής.
Εν συνεχεία, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας προχώρησε σε ενημέρωση για τις δυνατότητες που υπάρχουν και για τα έργα που έχουν σχεδιαστεί ή είναι σε φάση υλοποίησης.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την αμφίδρομη δέσμευση για τη θεμελίωση μίας παραγωγικής συνεργασίας κατά την ερχόμενη αυτοδιοικητική περίοδο.





Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Αγοραστός και Σακελλαρίου για το νέο ΕΣΠΑ και τις προοπτικές στο Δήμo Παλαμά

Εφ’όλης της ύλης συζήτηση για τα έργα του Δήμου Παλαμά πραγματοποιήθηκε μεταξύ του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού και του δημάρχου Παλαμά κ. Γιώργου Σακελλαρίου.

Κατά τη συνάντηση τους επιβεβαιώθηκε η βούλησή τους για στενή συνεργασία ώστε να αντιμετωπιστούν ζητήματα που αφορούν τους πολίτες της περιοχής.
Παράλληλα συζητήθηκαν μια σειρά θεμάτων που αφορούν την ευρύτερη περιοχή του Δήμου Παλαμά.
Όπως έγινε γνωστό μέσω του ΕΣΠΑ ολοκληρώθηκαν και αποδίδονται δυο σημαντικά έργα στην περιοχή και χρήσιμα για τον άνθρωπο.
Το δημοτικό σχολείο Παλαμά και η ανάπλαση στο χώρο του πέριξ του κλειστού γυμναστηρίου Παλαμά.
«Τα έργα αυτά μέσα στην κρίσιμη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα σημαίνουν θέσεις εργασίας και διάχυση κοινοτικών κονδυλίων στην τοπική οικονομία και κοινωνία. 
Η αιρετή Περιφέρεια βρίσκεται με όλες της τις δυνάμεις αφοσιωμένη στην κοινή Θεσσαλική Προσπάθεια. Συνεργαζόμαστε με όλους τους φορείς, σχεδιάζουμε για το μέλλον, δίνουμε λύσεις και παρεμβαίνουμε όπου απαιτείται, με μοναδικό γνώμονα άμεσα οφέλη για τους πολίτες», σημείωσε ο Κ. Αγοραστός.

Στη συνάντηση έγινε ιδιαίτερη μνεία στο νέο ΕΣΠΑ και τα έργα που μπορούν να ενταχθούν σ’ αυτό για το Δήμο Παλαμά έτσι ώστε να υπάρχει ετοιμότητα από πλευράς Δήμου σε επίπεδο μελετών. Συζητήθηκε ακόμη η προοπτική ένταξης έργων στο νέο Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Ανάπτυξης Αγροτικού Χώρου, το οποίο θα περιλαμβάνει δίκτυα άρδευσης, υπογειοποιήσεις δικτύων και εμπλουτισμό των υπαρχόντων ταμιευτήρων με κλειστά δίκτυα από τον ποταμό Καλέντζη.

Παράλληλα εξετάστηκε και το φιλόδοξο αλλά ρεαλιστικό σχέδιο του Δήμου Παλαμά για τη δημιουργία πρότυπου αγροκτήματος φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών, που αναμένεται να φέρει την προστιθέμενη αξία αλλά και ιδιαίτερα οφέλη για την ευρύτερη περιοχή.


Διαβάστε Περισσότερα »