Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα eTwinning. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα eTwinning. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

Ένα ακόμη έργο ERASMUS+ ENJOY στην Ελλάδα που ξεκίνησε από την Ιτέα

Μια ακόμη σχολική χρονιά γεμάτη ευρωπαϊκές δράσεις Erasmus+!
Συνεχίζοντας τις κινητικότητες στα πλαίσια των προγραμμάτων eTwinning, το σχολείο Institution Sacré Cœur της Rouen, Γαλλία, το Γυμνάσιο Τάξεις Λυκείου Ιτέας Καρδίτσας, και το Colegio Miguel Bravo - A.A. La Salle , του Santander της Ισπανίας, σχεδίασαν το έργο ERASMUS+ , “ENJOY” (European Neighbours Joint Olympics for Youth).
Στα πλαίσια του προγράμματος ENJOY, μαθητές και εκπαιδευτικοί των παιδαγωγικών ομάδων των τριών σχολείων πραγματοποίησαν την τρίτη τους συνάντηση σε ελληνικό έδαφος αυτή την φορά.

Στην Ιτέα
Το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019 διοργανώθηκε η επίσημη υποδοχή των ξένων εταίρων στο Δημαρχείο της Ιτέας. Στην τελετή παρουσιάστηκαν οι στόχοι του προγράμματος που βασιζόμενοι στις ολυμπιακές αξίες πραγματώνονται μέσα από την συνεργασία των τριών σχολείων.
Τις ξένες αποστολές υποδέχτηκε, ο Διευθυντής του Γυμνασίου Λ.Τ. Ιτέας Καρδίτσας κ. Παναγιώτης Ταγκούλης, ο οποίος υπογράμμισε τα επιτεύγματα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, του μικρού επαρχιακού σχολείου του οποίου ηγείται, καθώς και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.
Εξαιρετική τιμή για την ημέρα, η οποία εντάσσεται στις Ευρωπαϊκές Ημέρες Erasmus+,  αποτέλεσε η παρουσία στην εκδήλωση του νέου αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας Κωστή Νούσιου.
Ένας αντιπεριφερειάρχης με δείγματα γραφής πολιτικού πολιτισμού, που από το ξεκίνημα της θητείας του νιώθεις ότι η παρουσία του βρίσκεται παντού.
Καλωσόρισε τα παιδιά, μίλησε μαζί τους για το πνεύμα της εκδήλωσης και απευθυνόμενος στα παιδιά από την Γαλλία μίλησε σε άπταιστα Γαλλικά και μας εξέπληξε όλους ευχάριστα.
Ο κ. Νούσιος, παρακίνησε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σε δράσεις εξωστρέφειας και υποσχέθηκε την υποστήριξη αυτών. Στη συνέχεια στάθηκε ανάμεσά τους για αναμνηστικές φωτογραφίες και τίμησε την γιορτή τους μέχρι το τέλος.




Εξαιρετική τιμή επίσης για την ημέρα αποτέλεσε η παρουσία του Δημάρχου Δήμου Παλαμά κ. Σακελλαρίου Γεωργίου. Ο κ. Σακελλαρίου Γεώργιος, Δήμαρχος Παλαμά, εξέφρασε την χαρά του που για μια ακόμη φορά το σχολείο της Ιτέας, διακρίνεται σε ευρωπαϊκά έργα.



Επίτιμος καλεσμένος της ημέρας, ήταν ο Ολυμπιονίκης του αγωνίσματος της ελληνορωμαϊκής πάλης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2000 στο Σίδνευ κ. Κώστας Θάνος.
Ο κ. Θάνος απάντησε σε ερωτήσεις μαθητών και τους συμβούλεψε να μην σταματούν τον αγώνα  που  θα τους οδηγήσει στην πραγματοποίηση των ονείρων τους καθώς πολλά μικρά βήματα καθημερινά πάντα οδηγούν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.



Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από παιδαγωγικό δρώμενο με θέμα «η παιδαγωγική στην Αρχαία Ελλάδα και η Πάλη στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας» στο οποίο συμμετείχαν οι αθλητές του Συλλόγου Πάλης «Πλαστήρας» Καρδίτσας και της Ακαδημίας Πάλης «Ογχηστός» Λάρισας.



Στα Μετέωρα
Στην συνέχεια οι μαθητές των τριών σχολείων επισκέφθηκαν τα θεαματικά Μετέωρα και ξεναγήθηκαν στην ιερή μονή Βαρλαάμ και το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας στην Καλαμπάκα.
Η ξενάγηση των μαθητών των τριών αποστολών συνεχίστηκε την επόμενη ημέρα 13 Οκτωβρίου, στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας, το αρχαίο θέατρο και σε άλλα αξιοθέατα της πόλης.
Την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου οι μαθητές των ξένων αποστολών παρακολούθησαν το ωρολόγιο πρόγραμμα μιας σχολικής ημέρας επιμόρφωση στην εκπαιδευτική ρομποτική από τον εκπαιδευτικό Γιάννη Μπαρά.

Στο Λαογραφικό Αγροτικό Μουσείο Ιτέας
Μετά το πέρας των μαθημάτων επισκέφθηκαν το Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο της Ιτέας όπου τους περίμεναν μέλη του Συλλόγου Φίλων Μουσείου Ιτέας στο οποίο ξεναγήθηκαν από την υπεύθυνη κ. Θεοδώρα Μπλουγουρά.





Στην Αρχαία Ολυμπία

Ακολούθησε το ταξίδι για την υλοποίηση των δράσεων που σχεδιάστηκαν να πραγματοποιηθούν στην Ολυμπία και την Αθήνα, για το διάστημα από 15 έως 18 Οκτωβρίου 2019 κι αυτές ήταν:
Επισκέψεις ξεναγούμενες στον Αρχαιολογικό Χώρο της Ολυμπίας, το Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας και το Μουσείο της Ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων της Αρχαιότητας. Οι τρεις παιδαγωγικές ομάδες φιλοξενήθηκαν στις εξαιρετικές εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας όπου πραγματοποίησαν αθλητικές δραστηριότητες όπως: ποδόσφαιρο, βόλεϊ.
Η διεύθυνση της Δ.Ο.Α. ξενάγησε τους μαθητές στο Μουσείο «Αθήνα 2004»
Στην τελετή λήξης η συγκίνηση και η χαρά έπαιρναν η μια τη θέση της άλλης, 55 μαθητές αγωνίστηκαν, διασκέδασαν και γίναν φίλοι μέσα σε λίγες μέρες φόρεσαν τις φανέλες, του Enjoy και αντάλλαξαν δώρα.





Η ελληνική παιδαγωγική ομάδα παρέδωσε την ολυμπιακή σημαία στην γαλλική αντιπροσωπία το σχολείο της οποίας θα διοργανώσει την 4η Ολυμπιάδα τον Απρίλιο του 2020.
Στις 16 και 17 Οκτωβρίου το Enjoy ταξίδεψε στην Αθήνα.
Ακολούθησαν επισκέψεις ξεναγούμενες στο Παναθηναϊκό Στάδιο (Αθλητικές δραστηριότητες: δρόμος), το μνημείο των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, την Ακρόπολη, και το Μουσείο Ακρόπολης.

Οι 55 μαθητές, 19 Έλληνες από το Γυμνάσιο Ιτέας Καρδίτσας, 14 Γάλλοι από το σχολείο Institution Sacré Cœur της Rouen, και 21 Ισπανοί από το Colegio Miguel Bravo του Santander είχαν την ευκαιρία της βιωματικής προσέγγισης των γνώσεων που ήδη ερεύνησαν σε προηγούμενη φάση του εκπ/κού προγράμματος ΕRASMUS+ «ENJOY».
Tέλος, εκπαιδευτικοί και μαθητές, εμπέδωσαν πως οι αξίες του Ολυμπισμού όπως η φιλία, ο σεβασμός και η αριστεία μεταφέρονται από τον αθλητισμό στον πραγματικό κόσμο ενώ η συνεργασία και η εμπνευσμένη από τις αξίες του Ολυμπισμού ζωή, μας επιτρέπουν να οικοδομούμε την προσωπικότητά μας, ως άτομο και πολίτη.
Ισπανική ομάδα: με συνοδούς την υπεύθυνη του έργου Gema Quijano Inyesto και τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Brea Borja
Γαλλική ομάδα: με συνοδούς την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Sonia Herscovici και τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Εdouard Leduc.
Ελληνική ομάδα: με συνοδούς την υπεύθυνη του έργου, Άννα Καραμούρτου, τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Σπύρο Τσούτσα και τις εκπαιδευτικούς Αρετή Λαχανά και Ευαγγελία Μιχαήλ.




























Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Tο Γυμνάσιο Λύκειο Ιτέας και το "Enjoy" Erasmus! Eνα έργο eTwinning εκτελείται με επιτυχία για τρίτη χρονιά.

Υποστηρίζοντας την διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων Paris24, και συνεχίζοντας τις
κινητικότητες στα πλαίσια των προγραμμάτων eTwinning, το σχολείο Institution Sacré Cœur
της Rouen, Γαλλία, το Γυμνάσιο Τάξεις Λυκείου Ιτέας Καρδίτσας, και το Colegio Miguel Bravo - A.A. La Salle, του Σανταντέρ Ισπανίας, σχεδίασαν το έργο ERASMUS+ , “ENJOY”
(European Neighbours Joint Olympics for Youth).

Στα πλαίσια του προγράμματος ENJOY, μαθητές και εκπαιδευτικοί των παιδαγωγικών
ομάδων των τριών σχολείων πραγματοποίησαν την πρώτη τους συνάντηση.
Το γεγονός έλαβε χώρα τον Φεβρουάριο, για διάστημα μιας εβδομάδας, κατά την οποία το
γαλλικό σχολείο υποδέχτηκε τους εταίρους του.
Η εκπαιδευτική μας ομάδα, αποτελούμενη από δέκα μαθητές, Ελένη Βελιάι, Άκης
Τσιανάβας Μαρία Παπαευθυμίου, Πάολα Μπεσίρι, Μαρία Καραγιάννη, Θώμη Πάσχου,
Όλγα Μπούτα, Βαγγέλης Μακρής, Αλεξάνδρα Κέτσι και Ξένια Μπίου, και συνοδευόμενη
από τον διευθυντή του σχολείου κ. Παναγιώτη Ταγκούλη, την συντονίστρια του έργου κ.
Άννα Καραμούρτου, συντονίστρια του έργου, τον κ. Γιάννη Μπαρά, πληροφορικό και
υπεύθυνο της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και την κ. Ιωάννα Ριζογιάννη, φιλόλογο,
συμμετείχαν σε πλήθος δράσεων και επισκέψεων.

Την πρώτη ημέρα ξεναγήθηκαν στο σχολείο από τον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς
της γαλλικής παιδαγωγικής ομάδας και στην συνέχεια οι μαθητές συμμετείχαν σε ομάδες
εργασίας, με αντικείμενο τον Ολυμπισμό στην βιβλιοθήκη και αίθουσα πολυμέσων του
σχολείου, την εκπαιδευτική ρομποτική και το eTwinning στα εργαστήρια Πληροφορικής.
Το απόγευμα πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στα αξιοθέατα της πόλης (Notre dame, Μusee des
Beaux Arts κ.α.).

Τη δεύτερη και τρίτη ημέρα πραγματοποιήθηκαν εκδρομές στο Mont-Saint Michel και στο
Étretat, τόπο γέννησης του ιμπρεσσιονισμού.

Την τέταρτη ημέρα οι μαθητές συμμετείχαν εκ νέου σε ομάδες εργασίας με τα ίδια
αντικείμενα στις αίθουσες του σχολείου. Το απόγευμα οι μαθητές συμμετείχαν στον
εορτασμό της Παραολυμπιακής εβδομάδας και πραγματοποίησαν αγώνες χάντμπολ στο
Γυμναστήριο Nelson Mandela, με αναπηρικά αμαξίδια.

Την επόμενη ημέρα όλες οι ομάδες ταξίδεψαν στο Παρίσι όπου έγιναν δεκτοί από τον
πρόεδρο της Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2004. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο
μέγαρο της ΕΟΑ όπου σχεδιάζονται οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024. Στη συνέχεια, στην
αίθουσα εκδηλώσεων συνομίλησαν με τους υπεύθυνους της διοργάνωσης και τους
εξέθεσαν τους τρόπους με τους οποίους οι εργασίες τους συνέβαλαν στην προσπάθεια
ανάθεσης των αγώνων στην πόλη τους. Τους απονεμήθηκαν αναμνηστικά δώρα.

Στη συνέχεια οι τρεις αποστολές επισκέφθηκαν διάσημα μνημεία της γαλλικής
πρωτεύουσας και αποχαιρετήθηκαν σχεδιάζοντας την επόμενη συνάντησή τους στην
Ισπανία, ενώ οι Γάλλοι μαθητές ήδη σχεδίαζαν τον ερχομό τους στην Ιτέα!!!

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 2
Στα πλαίσια του προγράμματος ENJOY, τον Μάρτιο, μαθητές και εκπαιδευτικοί των
παιδαγωγικών ομάδων των τριών σχολείων πραγματοποίησαν την δεύτερη συνάντηση.
Το απόγευμα της 19 ης Μαρτίου, η χαρά και ο ενθουσιασμός των μαθητών του σχολείου μας
ήταν δικαιολογημένα συναισθήματα. Υποδεχόταν του 16 μαθητές του γαλλικού σχολείου,
που τους φιλοξένησαν τον περασμένο Φεβρουάριο.
Οι γάλλοι μαθητές συνοδευόμενοι από δύο εκπαιδευτικούς, έγιναν δεκτοί στο σχολείο και
παρακολούθησαν το πρόγραμμα μαθημάτων μιας τάξης. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου
διαμόρφωσαν ειδικά το ωρολόγιο πρόγραμμα την ημέρα αυτή: η εκπαιδευτικός Άννα
Καραμούρτου εργάστηκε μαζί τους στο twinspace του έργου etwinning, η εκπαιδευτικός
Ιωάννα Ριζογιάννη παρουσίασε στους γάλλους και έλληνες μαθητές το κείμενο του
Ολυμπιακού ύμνου, η εκπαιδευτικός Ιωάννα Γκουτζιαμάνη πρόβαλε όσα ιστορικά,
πολιτιστικά και κοινωνικά στοιχεία ενώνουν τις δύο χώρες μέσα από μια διαδραστική
παρουσίαση. Στη συνέχεια η μαθητές επιδόθηκαν σε αθλητικές δραστηριότητες με την
επίβλεψη της εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής Αθανασίας Καλφόγλου.

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου, παγκόσμια ημέρα ποίησης, η ελληνογαλλική ομάδα, επισκέφθηκε
την Λάρισα και το Γαλλικό Ινστιτούτο όπου συμμετείχαν στους μαραθώνιους ανάγνωσης με
τον Ολυμπιακό ύμνο, έγιναν δεκτοί από την διευθύντρια κ. Χρύσα Βουλγαράκη και
ξεναγήθηκαν στο αρχαίο θέατρο της πόλης.

Την επόμενη ημέρα οι Γάλλοι και Έλληνες μαθητές της παιδαγωγικής ομάδας αλλά και
ολόκληρου του σχολείου παρακολούθησαν τις εορταστικές εκδηλώσεις της εθνικής γιορτής
προς τιμή της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Στην συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία 3
χλμ., από το σχολείο της Ιτέας έως το εγκαταλειμμένο σχολείο του γειτονικού χωριού,
Ηλιά. Στο χωριό έγιναν δεκτοί από τους κατοίκους του, ξεναγήθηκαν στον βυζαντινό ναό
του Προφήτη Ηλία και επισκέφθηκαν την οικογενειακή επιχείρηση παρασκευής και
συσκευασία προϊόντων μελιού και τομάτας του Αλέξανδρου Γκουσιάρη.

Το Σάββατο και την Κυριακή, πραγματοποιήθηκαν δύο εκπαιδευτικές εκδρομές: στα
Μετέωρα και στην λίμνη Πλαστήρα. Στα Μετέωρα οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις μονές του
Αγίου Στεφάνου και Βαρλαάμ και επισκέφθηκαν το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας στην
Καλαμπάκα. Στην λίμνη Πλαστήρα, πραγματοποίησαν αθλητικές δράσεις, όπως ποδηλασία
και τοξοβολία ενώ απόλαυσαν το δaσικό περιβάλλον μαθαίνοντας την ιστορία της τεχνητής
λίμνης.

Την Δευτέρα 25 η Μαρτίου η γαλλική αποστολή συμμετείχε στην παρέλαση και τον
εορτασμό της εθνικής γιορτής και σε μια όμορφη τελετή αποχαιρετισμού ο Δήμαρχος
Παλαμά κ. Γεώργιος Σακελλαρίου πρόσφερε αναμνηστικά και εορταστικό γεύμα.
Νωρίς το πρωί η γαλλική παιδαγωγική ομάδα αναχώρησε για την μακρινή Ρουέν
αποχαιρετώντας με συγκίνηση την ελληνική με την οποία οι δεσμοί φιλίας που δημιουργήθηκαν, έγιναν φορείς αμοιβαίων υποσχέσεων μελλοντικών εκπαιδευτικών συνεργασιών.

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 3
Λίγο αργότερα και στο διάστημα από 1 η έως 6 η Απριλίου, η παιδαγωγική ομάδα του
Γυμνασίου Τάξεων Λυκείου Ιτέας Καρδίτσας, πραγματοποίησε την δεύτερη εκπαιδευτική
ανταλλαγή επισκεπτόμενη την Ισπανία και το Colegio Miguel Bravo - A.A. La Salle, στο
Σανταντέρ της Ισπανίας, στο πλαίσιο της τρίτης διακρατικής συνάντησης του έργου Erasmus
ENJOY.
Οι μαθητές, Δημήτρης Τσέλιος, Γεωργία Μπαλαντίνα, Ιωάννα Νούλα, Σοφία Λιάχανου,
Σταυρούλα Σδόγγου, Χρήστος Μακρής, Έλενα Παππά, Αφροδίτη Ρεβενήσιου, Χρήστος
Μπαρούτας, Γιάννης Χρυσακόπουλος, Άννα Μακρή, Κωνσταντίνα Βελεσιώτη, Ευάγγελος
Καραμήτρος, Δημήτρης Κουτσιούμπας, Δήμητρα Γιαννάκου και Μαρία Καραγιάννη,
συνοδεύονταν από τον Διευθυντή του σχολείου κ. Παναγιώτη Ταγκούλη, την συντονίστρια
του έργου κ. Άννα Καραμούρτου, εκπαιδευτικό γαλλικής γλώσσας, τον κ. Σπύρο Τσούτσα,
εκπαιδευτικό Φυσικής αγωγής, την κ. Αρετή Λαχανά, φιλόλογο και την κ. Ευαγγελία
Μιχαήλ, εκπαιδευτικό αγγλικής γλώσσας.
Στα πλαίσια της δεύτερης κινητικότητας του ΕΝJOY (European Neighbours Joint Olympics for
Youth) η ελληνική αποστολή συναντήθηκε με την αποστολή του σχολείου Institution Sacré
Cœur της Rouen, από την Γαλλία στο Μπιλμπάο όπου οι μαθητές επισκέφθηκαν το
Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης Γκούγκενχαϊμ στην πρωτεύουσα της χώρας των Βάσκων, το
αρχιτεκτονικό θαύμα από αμμόλιθο, γυαλί και τιτάνιο που στα 20 χρόνια ύπαρξής του έχει
δώσει νέα πνοή στο Μπιλμπάο προσελκύοντας σημαντικούς καλλιτέχνες και λάτρεις της
τέχνης.

Στη συνέχεια οι δύο αποστολές έφτασαν στο Santander όπου τους υποδέχτηκαν οι Ισπανοί
εταίροι. Μια εβδομάδα γεμάτη αθλητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες ξεκινούσε με
ενθουσιασμό. Η διοργάνωσή της από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του Colegio
Miguel Bravo υπήρξε άριστη.

Η έναρξη της 3 η Ολυμπιάδας πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της πόλης, όπου
παρουσιάστηκε το πρόγραμμα και οι στόχοι του από την συντονίστρια του ισπανικού
σχολείο Gema Quijano Inyesto. H εκπαιδευτικός κ. Αρετή Λαχανά παρουσίασε το σχολείο
Γυμνάσιο τάξεις Λυκείου Ιτέας αλλά και την Ελλάδα ως χώρα γενέτειρα των Ολυμπιακών
Αγώνων. Τιμητική συμβολική πλακέτα παραδόθηκε στον διευθυντή του ισπανικού
σχολείου.

Οι αθλητικές δράσεις, η τελετή έναρξης των ολυμπιακών αγώνων, και τα αγωνίσματα
στίβου πραγματοποιήθηκαν στις αθλητικές εγκαταστάσεις του COMPLEJO MUNICIPAL DE
DEPORTES «RUTH BEITIA». Οι μαθητές αγωνίζονταν σε μεικτές ομάδες σε αγωνίσματα
ομαδικά, κάνοντας πράξη την ρήση του Πιέρ ντε Κουμπερτέν, «Αξία έχει η συμμετοχή και
όχι η νίκη».

Επίσης πραγματοποιήθηκαν αγώνες γνώσεων με περιεχόμενο σχετικά με τους ολυμπιακούς
αγώνες, αρχαίους και σύγχρονους και τις αξίες του ολυμπισμού. Τέλος οι μαθητές
εκπαιδεύτηκαν και αγωνίστηκαν στην εκπαιδευτική ρομποτική προσομοιώνοντας με
προγραμματισμό ρομπότ ολυμπιακό αγώνισμα.
Τα απογεύματα όλες οι αποστολές πραγματοποιούσαν ξεναγούμενες επισκέψεις στα
αξιοθέατα της πόλης του Santander αλλά και γενικότερα της Κανταβρίας, όπως το Παλάτι
Magdalena, το σπήλαιο – Μουσείο Αltamira, το μεσαιωνικό χωριό Santillana del Mar, τις
παραλίες της χερσονήσου όπου είναι χτισμένη η πόλη. Οι μαθητές πραγματοποιώντας πεζή
μια τρίωρη εκπαιδευτική δράση, κουίζ, περιηγήθηκαν και ανακάλυψαν το πανέμορφο
Santander. Την τελευταία ημέρα όλες οι ομάδες πραγματοποίησαν μια εξαιρετική εκδρομή
στις οροσειρές Picos de Europa. Ειδικοί οδηγοί ξεναγοί συνόδευσαν τους μαθητές αρχικά σε
μια πορεία στις δασώδεις πλαγιές του Fuente De Tama και Potes ενώ στην συνέχεια
πραγματοποιήθηκε η ανάβαση στις κορυφές ύψους 2700 μέτρων με τελεφερίκ.

Οι εκπαιδευτικές αποστολές έγιναν δεκτές από την δήμαρχο της πόλης Gema Igual Ortiz στο
Μέγαρο Ayuntamiento de Santander και τον πρόεδρο της Ισπανικής Ολυμπιακής Επιτροπής
Galán.

Στην τελετή λήξης η συγκίνηση και η χαρά έπαιρναν η μια τη θέση της άλλης, 150 μαθητές
που αγωνίστηκαν, διασκέδασαν και γίναν φίλοι μέσα σε λίγες μέρες φόρεσαν τις φανέλες,
τα μετάλλια και τις κονκάρδες του Enjoy, και έδωσαν μια υπόσχεση: το 2020 στην Ελλάδα!

Η ελληνική αποστολή με επικεφαλής τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, κ.
Σπύρο Τσούτσα παρουσίασε πέντε δημοτικούς χορούς από διαφορετικές περιοχές της
πατρίδας μας και προσκάλεσε σε έναν τελευταίο, το διάσημο συρτάκι, όλους τους μαθητές.
Δε χρειάστηκε τίποτε άλλο για να μείνει αξέχαστη σε όλους αυτή η ισπανική εβδομάδα.

























Διαβάστε Περισσότερα »