Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Erasmus. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Erasmus. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

Ένα ακόμη έργο ERASMUS+ ENJOY στην Ελλάδα που ξεκίνησε από την Ιτέα

Μια ακόμη σχολική χρονιά γεμάτη ευρωπαϊκές δράσεις Erasmus+!
Συνεχίζοντας τις κινητικότητες στα πλαίσια των προγραμμάτων eTwinning, το σχολείο Institution Sacré Cœur της Rouen, Γαλλία, το Γυμνάσιο Τάξεις Λυκείου Ιτέας Καρδίτσας, και το Colegio Miguel Bravo - A.A. La Salle , του Santander της Ισπανίας, σχεδίασαν το έργο ERASMUS+ , “ENJOY” (European Neighbours Joint Olympics for Youth).
Στα πλαίσια του προγράμματος ENJOY, μαθητές και εκπαιδευτικοί των παιδαγωγικών ομάδων των τριών σχολείων πραγματοποίησαν την τρίτη τους συνάντηση σε ελληνικό έδαφος αυτή την φορά.

Στην Ιτέα
Το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019 διοργανώθηκε η επίσημη υποδοχή των ξένων εταίρων στο Δημαρχείο της Ιτέας. Στην τελετή παρουσιάστηκαν οι στόχοι του προγράμματος που βασιζόμενοι στις ολυμπιακές αξίες πραγματώνονται μέσα από την συνεργασία των τριών σχολείων.
Τις ξένες αποστολές υποδέχτηκε, ο Διευθυντής του Γυμνασίου Λ.Τ. Ιτέας Καρδίτσας κ. Παναγιώτης Ταγκούλης, ο οποίος υπογράμμισε τα επιτεύγματα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, του μικρού επαρχιακού σχολείου του οποίου ηγείται, καθώς και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.
Εξαιρετική τιμή για την ημέρα, η οποία εντάσσεται στις Ευρωπαϊκές Ημέρες Erasmus+,  αποτέλεσε η παρουσία στην εκδήλωση του νέου αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας Κωστή Νούσιου.
Ένας αντιπεριφερειάρχης με δείγματα γραφής πολιτικού πολιτισμού, που από το ξεκίνημα της θητείας του νιώθεις ότι η παρουσία του βρίσκεται παντού.
Καλωσόρισε τα παιδιά, μίλησε μαζί τους για το πνεύμα της εκδήλωσης και απευθυνόμενος στα παιδιά από την Γαλλία μίλησε σε άπταιστα Γαλλικά και μας εξέπληξε όλους ευχάριστα.
Ο κ. Νούσιος, παρακίνησε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σε δράσεις εξωστρέφειας και υποσχέθηκε την υποστήριξη αυτών. Στη συνέχεια στάθηκε ανάμεσά τους για αναμνηστικές φωτογραφίες και τίμησε την γιορτή τους μέχρι το τέλος.




Εξαιρετική τιμή επίσης για την ημέρα αποτέλεσε η παρουσία του Δημάρχου Δήμου Παλαμά κ. Σακελλαρίου Γεωργίου. Ο κ. Σακελλαρίου Γεώργιος, Δήμαρχος Παλαμά, εξέφρασε την χαρά του που για μια ακόμη φορά το σχολείο της Ιτέας, διακρίνεται σε ευρωπαϊκά έργα.



Επίτιμος καλεσμένος της ημέρας, ήταν ο Ολυμπιονίκης του αγωνίσματος της ελληνορωμαϊκής πάλης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2000 στο Σίδνευ κ. Κώστας Θάνος.
Ο κ. Θάνος απάντησε σε ερωτήσεις μαθητών και τους συμβούλεψε να μην σταματούν τον αγώνα  που  θα τους οδηγήσει στην πραγματοποίηση των ονείρων τους καθώς πολλά μικρά βήματα καθημερινά πάντα οδηγούν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.



Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από παιδαγωγικό δρώμενο με θέμα «η παιδαγωγική στην Αρχαία Ελλάδα και η Πάλη στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας» στο οποίο συμμετείχαν οι αθλητές του Συλλόγου Πάλης «Πλαστήρας» Καρδίτσας και της Ακαδημίας Πάλης «Ογχηστός» Λάρισας.



Στα Μετέωρα
Στην συνέχεια οι μαθητές των τριών σχολείων επισκέφθηκαν τα θεαματικά Μετέωρα και ξεναγήθηκαν στην ιερή μονή Βαρλαάμ και το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας στην Καλαμπάκα.
Η ξενάγηση των μαθητών των τριών αποστολών συνεχίστηκε την επόμενη ημέρα 13 Οκτωβρίου, στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας, το αρχαίο θέατρο και σε άλλα αξιοθέατα της πόλης.
Την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου οι μαθητές των ξένων αποστολών παρακολούθησαν το ωρολόγιο πρόγραμμα μιας σχολικής ημέρας επιμόρφωση στην εκπαιδευτική ρομποτική από τον εκπαιδευτικό Γιάννη Μπαρά.

Στο Λαογραφικό Αγροτικό Μουσείο Ιτέας
Μετά το πέρας των μαθημάτων επισκέφθηκαν το Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο της Ιτέας όπου τους περίμεναν μέλη του Συλλόγου Φίλων Μουσείου Ιτέας στο οποίο ξεναγήθηκαν από την υπεύθυνη κ. Θεοδώρα Μπλουγουρά.





Στην Αρχαία Ολυμπία

Ακολούθησε το ταξίδι για την υλοποίηση των δράσεων που σχεδιάστηκαν να πραγματοποιηθούν στην Ολυμπία και την Αθήνα, για το διάστημα από 15 έως 18 Οκτωβρίου 2019 κι αυτές ήταν:
Επισκέψεις ξεναγούμενες στον Αρχαιολογικό Χώρο της Ολυμπίας, το Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας και το Μουσείο της Ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων της Αρχαιότητας. Οι τρεις παιδαγωγικές ομάδες φιλοξενήθηκαν στις εξαιρετικές εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας όπου πραγματοποίησαν αθλητικές δραστηριότητες όπως: ποδόσφαιρο, βόλεϊ.
Η διεύθυνση της Δ.Ο.Α. ξενάγησε τους μαθητές στο Μουσείο «Αθήνα 2004»
Στην τελετή λήξης η συγκίνηση και η χαρά έπαιρναν η μια τη θέση της άλλης, 55 μαθητές αγωνίστηκαν, διασκέδασαν και γίναν φίλοι μέσα σε λίγες μέρες φόρεσαν τις φανέλες, του Enjoy και αντάλλαξαν δώρα.





Η ελληνική παιδαγωγική ομάδα παρέδωσε την ολυμπιακή σημαία στην γαλλική αντιπροσωπία το σχολείο της οποίας θα διοργανώσει την 4η Ολυμπιάδα τον Απρίλιο του 2020.
Στις 16 και 17 Οκτωβρίου το Enjoy ταξίδεψε στην Αθήνα.
Ακολούθησαν επισκέψεις ξεναγούμενες στο Παναθηναϊκό Στάδιο (Αθλητικές δραστηριότητες: δρόμος), το μνημείο των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, την Ακρόπολη, και το Μουσείο Ακρόπολης.

Οι 55 μαθητές, 19 Έλληνες από το Γυμνάσιο Ιτέας Καρδίτσας, 14 Γάλλοι από το σχολείο Institution Sacré Cœur της Rouen, και 21 Ισπανοί από το Colegio Miguel Bravo του Santander είχαν την ευκαιρία της βιωματικής προσέγγισης των γνώσεων που ήδη ερεύνησαν σε προηγούμενη φάση του εκπ/κού προγράμματος ΕRASMUS+ «ENJOY».
Tέλος, εκπαιδευτικοί και μαθητές, εμπέδωσαν πως οι αξίες του Ολυμπισμού όπως η φιλία, ο σεβασμός και η αριστεία μεταφέρονται από τον αθλητισμό στον πραγματικό κόσμο ενώ η συνεργασία και η εμπνευσμένη από τις αξίες του Ολυμπισμού ζωή, μας επιτρέπουν να οικοδομούμε την προσωπικότητά μας, ως άτομο και πολίτη.
Ισπανική ομάδα: με συνοδούς την υπεύθυνη του έργου Gema Quijano Inyesto και τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Brea Borja
Γαλλική ομάδα: με συνοδούς την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Sonia Herscovici και τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Εdouard Leduc.
Ελληνική ομάδα: με συνοδούς την υπεύθυνη του έργου, Άννα Καραμούρτου, τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Σπύρο Τσούτσα και τις εκπαιδευτικούς Αρετή Λαχανά και Ευαγγελία Μιχαήλ.




























Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Το Γυμνάσιο και οι Λυκειακές Τάξεις Ιτέας διοργανώνουν εκδήλωση Erasmus "ENJOY" European Neighbor΄s Joint Olympics For Youth

Το Γυμνάσιο και οι Λυκειακές Τάξεις Ιτέας διοργανώνουν εκδήλωση διάχυσης της πρώτης φάσης υλοποίησης του έργου
Erasmus "ENJOY" European Neighbor΄s Joint Olympics For Youth 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27 Ιουνίου και ώρα 8 μ.μ. στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχείου της Ιτέας.

     

           Ο διευθυντής
Παναγιώτης Γ. Ταγκούλης




Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

Ο Δημήτρης Τσέλιος και το λογότυπο του προγράμματος Erasmus

To λογότυπο του προγράμματος Erasmus+ ENJOY (European Neighbours Joint Olympiques for Youth) είναι δημιουργία του μαθητή της Ιτέας Δημήτρη Τσέλιου.

Ο μαθητής κατανόησε την ουσία του προγράμματος και το έργο του έλαβε 45 από τις 65 συνολικές ψήφους των 6 υποψήφιων έργων από την ευρωπαϊκή επιτροπή erasmus+!

Συγχαρητήρια Δημήτρη μας!!!

Το έργο του Δημήτρη όπως παρουσιάστηκε στο πρόγραμμα





Διαβάστε Περισσότερα »