Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

- Εκδρομή στο μουσείο Ακρόπολης με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου διοργανώνει ημερήσια εκδρομή στο μουσείο Ακρόπολης στην Αθήνα.

Πρόγραμμα εκδρομής

- Ωρα αναχώρησης 6 το πρωϊ απο το παλιό Δημοτικό Σχολείο
- Στάση για καφέ
- Ωρα 11.30 πμ επίσκεψη στο Μουσείο Ακρόπολης
- Φαγητό
- Ελευθερη ώρα
- Ωρα 11.00 μμ περίπου επιστροφή στην Ιτέα

Τιμή εισιτηρίου 15 ευρώ
Τιμή εισόδου μουσείου 5 ευρώ
Εγγραφές στο τηλέφωνο 6932878948 μέχρι 29 Νοεμβρίου


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

- Κάτι κακό έρχεται

Ενα νέο Wilde West αναβιώνουμε στις μέρες μας, και είναι παγκόσμιο φαινόμενο.
Όπου φτώχεια και μιζέρια, τόσο πιο έντονο το φαινόμενο.
Και δεν μιλάμε μόνο για την Ελλάδα όπου η ανέχεια χτύπησε κόκκινο.
Κοιτάξτε και σε Αμερική, Καναδά, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία και αναλογιστείτε το "γιατί".
Μήπως η κρίση είναι γενική, και δεν είμαστε ικανοί, η δεν θέλουμε να τη δούμε;
Η μήπως μας την κρύβουν τεχνηέντως;

Οι "Γύπες"..
Τα όρνια, που παραμονεύουν ύπουλα και υπομονετικά, μέχρι να πέσει κάτω το θύμα τους, αβοήθητο και ανίκανο να αμυνθεί.
Ξέρουν πως η ανάγκη, η αδυναμία, η ανέχεια, η ακόμη και η πείνα, θα οδηγήσουν κάποια στιγμή τους περισσότερους στα νύχια τους, που σημαίνει.. στην πόρτα τους.

Όταν βλέπετε να αυξάνονται τα όρνια, να ξέρετε πως υπάρχει μυρωδιά πτωμάτων τριγύρω.
Κι αν δεν βλέπετε τα πτώματα, αρχίστε να ανησυχείτε ακόμη πιο σοβαρά.
Δεν θεωρούνται άδικα προάγγελοι δεινών και θανάτου.
Επαγρυπνείτε, έρχονται μέρες δύσκολες !!

TGB
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

- Απογευματινό καφέ στο ΚΑΠΗ Ιτέας απο τον Σύλλογο Γυναικών

Την ερχόμενη Κυριακή 24 Νοεμβρίου και ώρα 4 μμ ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας θα παρευρεθεί για καφεδάκι στο ΚΑΠΗ Ιτέας.
Καλούνται όλα τα μέλη για ένα ηρεμο και χαλαρό απόγευμα με πολύ κουβεντούλα.

Το Δ.Σ του Συλλόγου
Διαβάστε Περισσότερα »

- Το καφενείο του χωριού

Διαθέτει αρώματα καφέ, γλυκών του κουταλιού, ούζου, τηγανιού και τσιγάρου.
Στους χαρακτηριστικούς θορύβους του το κελάρυσμα των ζαριών, τα πούλια που χτυπούν πάνω στο ξύλο με θεατρικότητα, ο ελαστικός ήχος του χαρτιού τής τράπουλας όταν πέφτει με βία στο τραπέζι, το ντιντίνισμα των ποτηριών όταν τσουγκρίζουν.
Και βέβαια είναι οι φωνές εκείνων που κερνιούνται ή αντιπαρατίθενται πολιτικά ή πειράζουν τον φίλο, φωνές που εκφράζουν άλλοτε χαρά, άλλοτε παράπονο.
Φωνές που εκφράζουν χίλια μύρια σ' ένα καφενείο του χωριού....

                              πατήστε πάνω για μεγένθυση...







Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

- Μαζεύουμε καπάκια και ανταλλάσουμε με αναπηρικά αμαξίδια

Ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου & 3ου Δημοτικού & 3ου Νηπιαγωγείου Παλαμά, σε συνεργασία με τα αθλητικά σωματεία Α.Σ. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΠΑΛΑΜΑ, Γ.Σ. ΤΙΤΑΝΕΣ ΠΑΛΑΜΑ και σε συνεργασία με τον σύλλογο παραπληγικών νομού ΠΕΛΛΑΣ στέκονται δίπλα στα παιδιά με κινητικά προβλήματα συγκεντρώνοντας πλαστικά καπάκια όλων των ειδών, δίνοντας τους την δυνατότητα να αποκτήσουν αναπηρικά αμαξίδια και ορθοπεδικά είδη, τα οποία θα διευκολύνουν και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους.

Συγκεκριμένα, μαζεύουμε πλαστικά καπάκια από εμφιαλωμένο νερό, αναψυκτικά, γάλα, χυμούς, κρασί, λάδι, απορρυπαντικά και από οποιοδήποτε άλλο προϊόν.
Να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσοι ευαισθητοποιήθηκαν στην προσπάθεια της κίνησης αυτής.
Με την πράξη τους αυτή θα βοηθήσουν τα παιδιά μας να μάθουν να προσφέρουν σε συνάνθρωπό τους που το έχει πραγματικά ανάγκη, κάνοντας κάτι τόσο απλό χωρίς αντάλλαγμα.

Σημαντική για εμάς είναι και η συμμετοχή των 2 αθλητικών συλλόγων του Παλαμά των ΤΙΤΑΝΩΝ και του ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ. Ειδικοί κάδοι έχουν τοποθετηθεί στο κλειστό γυμναστήριο των Τιτάνων, καθώς επίσης και στο γήπεδο του Ατρομήτου Παλαμά.
Όλοι εμείς που ξεκινήσαμε αυτή την προσπάθεια καλούμε όποιον επιθυμεί να μας στηρίξει, συλλέγοντας όλα τα πλαστικά καπάκια, τα οποία μέχρι σήμερα, πετούσατε στον κάδο απορριμμάτων.

Πρόκειται για μία κίνηση με διπλό όφελος, καθώς αφενός, γινόμαστε αρωγοί στην απόκτηση αναπηρικών αμαξιδίων για τους συνανθρώπους μας που τα χρειάζονται και αφετέρου, κάνουμε ανακύκλωση και προστατεύουμε το περιβάλλον μας.

Ο Σύλλογος διδασκόντων του
1ου & 3ουΔημοτικού και 3ου Νηπιαγωγείου Παλαμά




Σημεία συγκέντρωσης καπακιών:

Για την πόλη της Καρδίτσας στο οδοντιατρείο του Νικολάου Πετράνη Χαρίτου & Σκουφά 2 πάνω απο το ΡΟΟΜ, και στο κατάστημα του Βαγγέλη Παπαβασιλείου COMPUTER CENTER Πλαστήρα 7.
Για την πόλη του Παλαμά υπάρχουν κάδοι στο κλειστό των ΤΙΤΑΝΩΝ και στο γήπεδο του ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ.
Επίσης και στον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας στο παλιό Δημοτικό σχολείο κάθε Σάββατο απο 10 πμ. έως 7μμ. στην Ιτέα.

Ολοι όσοι μενετε Αθήνα και θέλετε να βοηθησετε στην προσπάθεια μας αυτή μπορείτε να παραδιδετε τα καπάκια που έχετε συλλέξει στην Μεταφορική Λιόλιος-Χάμος, τηλ.2103464011 στο όνομα του κ. Γιαννακού Δημήτρη (Μεταφορική Καρδίτσας) χωρίς χρεώση.
Εδώ να ευχαριστήσουμε θερμά τον κ. Γιαννακό Δημήτρη για την πολύτιμη βοήθεια που μας προσφέρει σε αυτή μας την προσπάθεια και βοηθάει στο πολύτιμο έργο μας.


Διαβάστε Περισσότερα »

- Ανδρέας Καρακότας. Ο ερμηνευτής των μεγάλων δημιουργών

Την Πέμπτη 21 - 11 - 2013 στην «Σουίτα art café», στα Τρίκαλα ο φίλος Ανδρέας Καρακότας με τον Σάκη Κοντονικόλα στο πιάνο και τον Πέτρο Παλαμούρα στο μπουζούκι, θα παρουσιάσουν το μουσικό πρόγραμμα, «άξονες».

Θα ακουστούν επίσης τραγούδια των Βασίλη Τσιτσάνη, Άκη Πάνου, Στέλιου Καζαντζίδη.
Ο Ανδρέας Καρακότας, είναι ο τραγουδιστής των έργων «Τραγούδια της Αμαρτίας» του Μάνου Χαντζιδάκι και «Μπαλάντες του Περιθορίου» του Απόστολου Καλδάρα.
Δισκογράφησε σε πρώτη εκτέλεση τραγούδια των Νίκου Μαμαγκάκη, Μανώλη Ρασούλη, Μιχάλη Μπουρμπούλη, Στάμου Σέμση, Γιώργου Καζαντζή, κ.α.

Συνεργάστηκε σε συναυλίες με κορυφαίους δημιουργούς όπως οι Μίκης Θεοδωράκης, Σταύρος Κουγιουμζής, Νίκος Ξυδάκης, Θανάσης Παπακωνσταντίνου, κ.α.


Θα είμαστε εκεί Αντρέα...
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

- Νέοι Αγρότες: Μας τελείωσε το ραβδί της Κίρκης

Του Γιώργου Διδάγγελου, γεωπόνου, γεωργοοικονομολόγου, αντιπρόεδρου Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας

Μνημόνια, τρόικα, ανεργία, ρεμούλες, κατοχή, Αρμαγεδδών!
Επί καθημερινής βάσεως βιώνουμε τον ζόφο που σκεπάζει τη χώρα μας.
Ψάχνουμε με το φανάρι του Διογένη έστω και κάποια ψήγματα ελπίδας...

Η αναζήτηση δεν είναι εύκολο να τελεσφορήσει, οι δυσκολίες ανυπέρβλητες...
Το πρωταρχικό ερώτημα που τίθεται έχει να κάνει με το κατά πόσον είναι εφικτό οι βασικοί υπαίτιοι της κατάντιας μας να οδηγήσουν τη χώρα σε ανάκαμψη.
Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν.
Η Κίρκη με το ραβδί της ... μας τελείωσε!
Το ίδιο κι ο Αλαντίν!
Οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι διαπληκτίζονται διαφωνούντες ή διαφωνούν διαπληκτιζόμενοι.

Τελικά υπάρχει καταφατική απάντηση στο διαχρονικό «Ζητείται Ελπίς» του Αντώνη Σαμαράκη;
Νομίζω, φρονώ, πιστεύω, οπωσδήποτε Ναι!
Υπάρχει ουσιαστική ελπίδα για ανάκαμψη! Απαραίτητη  προϋπόθεση ο Σεπτίμιος Σεβήρος με την περίφημη ρήση του: “Laboremus” (ας εργαζόμεθα), να γίνει ο δρομοδείκτης για όλους.

Μέχρι πρότινος το όνειρο κάθε νέου στην Ελλάδα ήταν μια θέση στο Δημόσιο, στη σιγουριά και ενδεχομένως στην ήσσονα προσπάθεια! Ο πρωτογενής τομέας της παραγωγικής διαδικασίας που υπήρξε μεταπολεμικά η λοκομοτίβα της όποιας ανάπτυξης απαξιώθηκε απολύτως. Καιρός να δούμε την πραγματικότητα κατάματα. Δεν είναι δυνατόν όλοι να προσφέρουμε υπηρεσίες.
Ποιος θα παράγει; Καίριο το ερώτημα!

Τα Ελληνόπουλα πρέπει να αλλάξουν πλεύση!
Να βγουν απο τις καφετέριες, ν’ αφήσουν για λίγο τον “επώνυμο φραπέ” και να σηκώσουν τα μανίκια για δουλειά!
Δεν υπάρχουν πλέον διαθέσιμες άλλες καρέκλες στα γραφεία του «Δημόσιου κράτους» αλλά ούτε και των «επιχειρήσεων», έτσι όπως τις κατάντησαν.
Ο μόνος τρόπος για να βγούμε από την κρίση αλλά και να «σηκώσουμε κεφάλι», είναι να μπουν στην παραγωγή οι νέοι. Και ο μόνος τομέας που έχει, με τις παρούσες συνθήκες, περιθώρια παραγωγής είναι ο γεωργοκτηνοτροφικός.

Η χώρα μας στηριζόταν στη γεωργία και την κτηνοτροφία ανέκαθεν.
Ενδεχομένως να μην είμαστε σε θέση να πουλάμε ποσότητα αλλά σίγουρα είμαστε σε θέση να πουλήσουμε ποιότητα. Ποιότητα στηριγμένη σε άριστες και μοναδικές παραδοσιακές - τοπικές συνταγές παραγωγής φέτας, βουτύρου, λουκάνικου και πλείστων άλλων γεωργοκτηνοτροφικών προϊόντων.
Με αυτήν την μοναδική «προίκα» και με διάθεση συνεργασίας και αλληλεγγύης, οι νέοι μας, στο μέλλον μπορούν να καταφέρουν να πουλήσουν και ποσότητα με ποιότητα!
Γεγονός στο οποίο η δική μας γενιά, οι σύγχρονοι «παραγωγοί των επιδομάτων και αποζημιώσεων» απέτυχε!
Ανακοινώθηκαν προγράμματα στήριξης Νέων Αγροτών και η Πολιτεία «υπόσχεται» ότι θα τους στηρίξει.
Οι νέοι μας ας ρίξουν μια ματιά στο παρελθόν αν θέλουν να χτίσουν μέλλον!
Δεν είμαι σίγουρος, αν η πολιτεία μπορεί να τους στηρίξει!
Είμαι σίγουρος όμως ότι οι νέοι μας μπορούν να στηρίξουν τον εαυτό τους και να αλληλοστηριχτούν! Μία είναι η συνταγή:
Δουλειά - κοινωνική συνείδηση – Αριστεία!
Διαβάστε Περισσότερα »

- Ασυνέπεια...ηθική κατάντια

Αυτό που συναντάω συχνά στη ζωή μου, και με ενοχλεί αφάνταστα, είναι η ασυνέπεια.
Οι άνθρωποι γίνονται όλο και πιο ασυνεπείς με τους γύρω τους.
Αδιαφορία και περιφρόνηση το θεωρώ.
Δεν βρίσκω κάποιο άλλο όρο, όσο κι αν σπάω το κεφάλι μου.

Σου λέει, "θα σου τηλεφωνήσω στις έξι", χωρίς όμως να διευκρινίζει..
Αυτό το μήνα; Τον άλλο χρόνο; Πότε, η ποιανής ημέρας "έξι" θα πάρει;
Μα ακόμη κι αν σου πει "την Τετάρτη", περίμενε εσύ, και θα δείς πολλές Τετάρτες να έρχονται και να φεύγουν.
Δεν θα σου πάρει.. σε έχει συνδέσει με Καζαμπλάνκα.

Τηλεφωνάς να δεις αν τελικά έρθει, να του το θυμίσεις αν τυχόν το ξέχασε, και δεν σηκώνει το τηλέφωνό του. Ξαναπαίρνεις, αφήνεις μηνύματα, αρχίζοντας να νιώθεις πιεστικός και ενοχές ακόμη, χωρίς ποτέ να πάρεις απάντηση άμεση.

Και όταν επιτέλους δεήσει η χάρη του/της να απαντήσει, θα ακούσεις τις μύριες ηλίθιες και ανόητες δικαιολογίες.. "Αρρώστησα..", "Τρέχω και δε φτάνω..", έλα είχα χαμηλωμένο το τηλέφωνο..", και ότι κουφό ακόμη βάλει ο νους του ανθρώπου.
Δηλαδή, σε περνάει και για ηλίθιο από πάνω.

Και ρωτάω για να καταλάβω ο πτωχός κι ανόητος.
Γιατί αυτή η ασυνέπεια συνάνθρωποι;
Οι παππούδες και οι πατεράδες μας έλεγαν, "ο λόγος μου, είναι η υπογραφή μου".
Εμείς το ξεφτιλίσαμε και το μετατρέψαμε σε, "ο λόγος μου είναι σαν την πορδή μου" ;

Τόση αδιαφορία και περιφρόνηση για τον συνάνθρωπο;
Μην τάζεις αν δεν μπορείς....
Ο άλλος σε περιμένει....
Κάποιες φορές αναβάλει σχέδια, η τα αλλάζει για χάρη σου.
Άλλες πάλι στήνεται σαν ηλίθιος να περιμένει εσένα η το τηλεφώνημά σου.
Άδικα!

Και στο τέλος φεύγει, απογοητευμένος, θυμωμένος, μα πάνω απ' όλα, απογοητευμένος και θυμωμένος με τον ίδιο του τον εαυτό, που έδωσε βάση και πίστεψε στο λόγο σου.

Ντροπή...
Κατάντησε μάστιγα.
Εδώ πλέον μιλάμε για ..ηθική κατάντια...!!!

 Παύλος
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

- Μπόνους έως 20.000 ευρώ σε νέους αγρότες για επιστροφή στην ύπαιθρο

Πριμ έως 20.000 ευρώ για 6.000 νέους έως 40 ετών που θέλουν να ασχοληθούν με τον πρωτογενή τομέα σε όλη την Ελλάδα φέρνει νέο πρόγραμμα ενίσχυσης που αναμένεται να «τρέξει» εντός του Δεκεμβρίου. Το συνολικό διαθέσιμο ποσό ανέρχεται σε 100 εκατ. ευρώ.

Η Κομισιόν άναψε τελικά το «πράσινο φως» ύστερα από πιέσεις της ηγεσίας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για να ένα πρόγραμμα «ανάσα» για 6.000 νέους αγρότες, το λεγόμενο πριμ πρώτης εγκατάστασης στην ύπαιθρο, το οποίο περιλαμβάνει κλιμακωτή ενίσχυση για τους δικαιούχους που κυμαίνεται μεταξύ 10.000 και 20.000 ανάλογα με την περιοχή κατοικίας και το είδος της αγροτικής εκμετάλλευσης.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που αφορά όσους είναι στην ύπαιθρο ή θέλουν να γυρίσουν και επιθυμούν να ξεκινήσουν την εκμετάλλευσή της.

Εως 20.000 ευρώ θα λάβουν όσοι είναι στις ορεινές περιοχές, 17.500 στις νησιώτικες και 15.000 στον κάμπο.
Βασική προϋπόθεση είναι να έχουν ηλικία έως 40 ετών και να παραμείνουν αγρότες για δέκα χρόνια.

Παράλληλα, λαμβάνονται υπόψη τα εξής κριτήρια:
1. Περιοχή μόνιμης κατοικίας: α) ορεινή-7.500 ευρώ, β) μειονεκτική – 5.000 ευρώ γ) λοιπές περιοχές – 2.500 ευρώ
2. Είδος εκμετάλλευσης στη μελλοντική μορφή: α) κτηνοτροφική -7.500 ευρώ, β) φυτική – 7.500 ευρώ και γ) μεικτή – μελισσοκομία – 5.000 ευρώ
3. Επίπεδο εισοδήματος της εκμετάλλευσης: α) πάνω από 120% του εισοδήματος αναφοράς – 5.000 ευρώ, β) 80-120% του εισοδήματος αναφοράς – 2.500 ευρώ.

Ποιοι έχουν δικαίωμα υποβολής
Δικαίωμα υποβολής αίτησης ενίσχυσης στο μέτρο έχουν φυσικά πρόσωπα, μόνιμοι κάτοικοι της ελληνικής επικράτειας που εγκαταστάθηκαν για πρώτη φορά ως αρχηγοί γεωργικής εκμετάλλευσης κατά το 14μηνο που προηγείται της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης ενίσχυσης, εφόσον στο πρόσωπό τους, κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ενίσχυσης, πληρούνται αθροιστικά και οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

Είναι ηλικίας από 18 έως 40 ετών.
1. Διαθέτουν επαρκή επαγγελματική ικανότητα ή αναλαμβάνουν τη δέσμευση να την αποκτήσουν εντός 36 μηνών από την ημερομηνία λήψης της ατομικής απόφασης έγκρισης.
2. Υποβάλουν επιχειρηματικό σχέδιο μέγιστης χρονικής διάρκειας πέντε ετών με δεσμευτικούς στόχους και ενδιάμεσες χρονικές προθεσμίες για την ανάπτυξη των γεωργικών δραστηριοτήτων τους.

Με δόσεις το πριμ
Η οικονομική ενίσχυση της πρώτης εγκατάστασης νέων γεωργών χορηγείται με τη μορφή κεφαλαίου και καταβάλλεται σε τρεις δόσεις.
Η πρώτη δόση ανέρχεται σε 70% της εγκεκριμένης δημόσιας δαπάνης ανά δικαιούχο. Η καταβολή του υπόλοιπου 30% σχετίζεται με την εκπλήρωση των δεσμευτικών στόχων του επιχειρηματικού σχεδίου κάθε δικαιούχου.
Η δεύτερη δόση (15%) μπορεί να χορηγηθεί από το επόμενο έτος της ένταξης του δικαιούχου, ενώ η τρίτη δόση (15%) μπορεί να χορηγηθεί με τη συμπλήρωση δύο ετών από την ημερομηνία πρώτης εγκατάστασης εφόσον ο δικαιούχος έχει επιτύχει το σύνολο των δεσμευτικών στόχων του επιχειρηματικού σχεδίου και έχει υποβάλει τουλάχιστον δύο ενιαίες δηλώσεις εκμετάλλευσης μετά την ένταξή του στο μέτρο.

Επίσης, η δεύτερη και η τρίτη δόση μπορούν να καταβληθούν ταυτόχρονα με τη συμπλήρωση δύο ετών από την ημερομηνία πρώτης εγκατάστασης.
Διαβάστε Περισσότερα »

- Ενα θαυμάσιο απόγευμα στο Αργυροπούλι με τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας

Ενα θαυμάσιο απόγευμα και βράδυ πέρασε ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας στο όμορφο Αργυροπούλι Τυρνάβου.
Τα μέλη αναχώρησαν απο το Δημαρχείο στις 1.30 μεσημέρι.
Αφού έφτασαν στην πόλη του Τυρνάβου ξεναγήθηκαν στο μουσείο "Αμπέλου" απο τον ανριδήμαρχο κ. Χαλούλη Δημήτρη.
Μετά επισκεφθηκαν την εκλησία του Προφήτη Ηλία που είναι στις πρόποδες του βουνού.
Κατόπιν έφτασαν στο Αργυροπούλι όπου εκεί είδαν τις δριστέλες.
Είναι ένα κτήριο όπου υπάρχει άφθονο τρεχούμενο νερό όπου πάνε και πλένουν τα μάλλινα (κουβέρτες, βελέντζες, χαλιά).
Αφού απόλαυσαν τον απογευματινό τους καφέ σε καφετέρια του χωριού πήγαν στην ταβέρνα του Γιάννη Κουτίνα όπου γευμάτισαν όλοι και διασκέδασαν μέχρι τα μεσάνυχτα.

Το Δ.Σ  ευχαριστεί όλες και όλους που συμμετείχαν στην απογευματινή εκδρομή

Με εκτίμηση
η πρόεδρος
Τζένη Μακρή






































































































Διαβάστε Περισσότερα »