Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Εναρξη εγγραφών στην Ακαδημία του Ατρομητου Παλαμά

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ συμμετεχει στο προγραμμα των 125 Ακαδημιων του ΟΠΑΠ σε ολη την Ελλαδα. Οι ακαδημίες που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα, του ΟΠΑΠ, θα επωφεληθούν από ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει:
• Επιστημονική υποστήριξη από ειδικευμένους παιδιάτρους, παιδοψυχολόγους και διατροφολόγους
• Προπονητικές κατευθύνσεις για τις συγκεκριμένες ηλικίες με βάση τα διεθνή πρότυπα της UEFA και της FIFA
• Ασφαλιστική κάλυψη καθ’ όλη τη διάρκεια των προπονήσεων και των αγώνων, αλλά και για μία ώρα πριν και μία ώρα μετά
• Συμμετοχή σε ποδοσφαιρικά τουρνουά με εκπαιδευτικό, αλλά και ψυχαγωγικό χαρακτήρα
• Υψηλής ποιότητας προπονητικό υλικό

Οι εγγραφες θα γινονται καθημερινα 5:00 - 8:00 το απογευμα στο γηπεδο του Ατρομητου.
Κοστος εγγραφης: 10 ευρω
Κοστος μηνιαιας συνδρομης: 5 ευρω

Γιώργος Μιλήγκας




Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

Διοργανώνεται για τέταρτη φορά στα χρονικά του χωριού μας το 4ο τριήμερο "Φεστιβάλ Ενιπέα" στις 21, 22, και 23 Αυγούστου 2015

Διοργανώνεται για τέταρτη φορά στα χρονικά του χωριού μας με πολύ κόπο, αγάπη και μεράκι απο τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας σε συνεργασία με τον ΔΟΠΑΠΑ Παλαμά και την Περιφεριακή Ενότητα Καρδίτσας το 4ο τριήμερο "Φεστιβάλ Ενιπέα" στις 21, 22, και 23 Αυγούστου 2015.

Ο αρχαίος χιλιοτραγουδισμένος Ενιπέας, που διατηρεί και στην εποχή μας τα "πρωτεία" από τους παραποτάμους του Πηνειού, που κυκλώνει με τις ιτιές και τις λεύκες του τον οικισμό της Ιτέας, "γλείφει" με τα νερά του την ψυχή των κατοίκων της γράφοντας πολιτισμό και ιστορία.
Ευελπιστούμε και πάλι να γίνει το επίκεντρο ενός φεστιβάλ όπου ολοι οι κάτοικοι και κυρίως η νεολαία, θα έχει τον πρώτο λόγο.

>


Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

Απο τον "θάνατο του εμποράκου" στο "θάνατου του Ελληνα αγρότη"

του Βασίλη Γιαννάκου
Αγρότη, Εκπροσώπου της Νέας Ένωσης 

Τον τελευταίο καιρό γινόμαστε μάρτυρες μιας πρωτοφανούς προσπάθειας αφανισμού του κλάδου μας, μέσα από την πρόταση της κυβέρνησης για επιβολή επαχθών φορολογικών και ασφαλιστικών μέτρων, τα οποία περιλαμβάνονται στο τρίτο μνημόνιο. Μέτρα που αποτελούν κομμάτι ενός γενικότερου φοροεισπρακτικού πολέμου και θα βάλουν ταφόπλακα στους εκπροσώπους του πρωτογενούς τομέα, συμπαρασύροντας στην καταστροφή και τους άλλους πυλώνες της πολύπαθης οικονομίας μας.

Πιο συγκεκριμένα, η υιοθέτηση της παραπάνω πρότασης οδηγεί σε:
1.  Αύξηση του συντελεστή φορολόγησης από 13 % σε 26%
2.  Αύξηση της προκαταβολής φόρου από το 27,5% στο 100%.
3.  Κατάργηση της ρύθμισης που πρόσφατα ψήφισε η Ελληνική Βουλή για απαλλαγή από φόρο των ενισχύσεων για ποσό έως 12.000 ευρώ και φορολόγηση όλων των ενισχύσεων, άμεσων και έμμεσων (π.χ. νιτρορύπανση, βιολογικά, νέοι αγρότες)
4.  Κατάργηση της επιδότησης του αγροτικού πετρελαίου
5.  Αύξηση της τιμής του αγροτικού ρεύματος
6.  Αύξηση των ημερών διάρκειας του γάλακτος
7.  Μεγάλες αυξήσεις εισφορών στον ΟΓΑ
8.  Αύξηση Φ.Π.Α αγροτικών εφοδίων από 13 % στο 23%
9.  Αύξηση του Φ.Π.Α συσκευασμένων αγροτικών προϊόντων στο 23%

Όπως μπορούμε εύκολα να συμπεράνουμε, πρόκειται για ένα ανάλγητο πακέτο μέτρων με δυσβάσταχτες οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες για εμάς τους αγρότες, οι οποίες οδηγούν στην πλήρη εξαθλίωση και στην εγκατάλειψη της αγροτικής δραστηριότητας.
Αν υλοποιηθούν τα παραπάνω, ο αγροτικός κόσμος θα οδηγηθεί στον αφανισμό, θα αυξηθούν δραματικά οι ήδη σημαντικές εισαγωγές και η διατροφική εξάρτηση της χώρας, θα αυξηθεί το κόστος παραγωγής σε ύψος μη βιώσιμο για αγρότες και κτηνοτρόφους, θα αυξηθεί το κόστος βασικών προϊόντων σε ύψη δυσπρόσιτα για τους καταναλωτές, προκαλώντας επισιτιστική κρίση.

Επομένως, δεν είναι οι αγροτικές επιδοτήσεις που κινδυνεύουν, όπως κραδαίνουν σήμερα εκείνοι που ευθύνονται για την απαξίωση ελληνικής γεωργίας, αλλά η ίδια η ύπαρξη των αγροτών στην χώρα και η ύπαρξη εγχώριας παραγωγής, εφόσον γίνουν δεκτές οι προτάσεις της κυβέρνησης προς τους δανειστές.

Ενόψει της κατάθεσης του νέου φορολογικού νομοσχεδίου ζητάμε από τους ιθύνοντες:
•  Θέσπιση αφορολόγητου ορίου ύψους 12.000 ευρώ για τους αγρότες, όπως έχει  εξαγγελθεί από την νέα κυβέρνηση για όλους τους φορολογούμενους
•  Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ για τα αγροτικά κτίσματα, τις κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις  τις αποθήκες και τα αγροτεμάχια (σύμφωνα με πρόσφατες εξαγγελίες της κυβέρνησης) δεδομένου ότι είναι ανεπίτρεπτο να φορολογούνται οι συντελεστές παραγωγή
•  Απαλλαγή από την υποχρέωση τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων των αγροτών με ετήσια ακαθάριστα έσοδα κατώτερα των 30.000 € (αντί των 15.000 € που τελικά ίσχυσε).
•  Υιοθέτηση δύο συντελεστών φορολόγησης του αγροτικού εισοδήματος δηλαδή 5% για την κτηνοτροφία και 10% για τη φυτική παραγωγή αντί του ισχύοντος μοναδικού ενιαίου συντελεστή φορολόγησης ύψους 13% .
•  Πλήρης και οριστική απαλλαγή των αγροτών από την υποχρέωση καταβολής τέλους επιτηδεύματος
•  Εξαίρεση όλων των συνταξιούχων του ΟΓΑ από την ένταξη στο κανονικό καθεστώς ώστε να  μην υπάρξει επίπτωση-μείωση στη σύνταξής τους

Αυτή η άνευ προηγουμένου επίθεση πρέπει να σταματήσει!
Εμείς οι αγρότες θέλουμε και πρέπει να συμβάλλουμε στη εθνική προσπάθεια, αλλά όχι με τον αφανισμό μας. Δεν είμαστε και δεν πρέπει να αποτελέσουμε το εξιλαστήριο θύμα!
Στο «διαίρει και βασίλευε» εμείς θα απαντήσουμε ενωμένοι με μια φωνή. Ο αγώνας είναι μονόδρομος και το μήνυμα προς την κυβέρνηση και όλο τον πολιτικό κόσμο είναι ότι θα μας βρουν αδιάσπαστους σαν μια γροθιά και δυνατούς, παρ’όλες τις προσπάθειες όλα αυτά τα χρόνια να συκοφαντήσουν και να διχάσουν τον αγροτικό και κτηνοτροφικό κόσμο.
Όραμά μας είναι η Ελλάδα της παραγωγικής ανασυγκρότησης και όχι η Ελλάδα της παραγωγικής ερήμωσης!

Διαβάστε Περισσότερα »

Επανέρχεται δριμύτερος ο Ενιπέας Ιτέας

Απο την προσωρινή Διοίκηση του Ενιπέα Ιτέας λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση:

"Μετά από τα αλλεπάλληλα διοικητικά αδιέξοδα και μπροστά στον κίνδυνο της διάλυσης μιας ιστορικής ομάδας, με μια απόφαση της στιγμής οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές νεαρής ηλικίας ανέλαβαν δράση παίρνοντας τα ηνία της διοίκησης του Ενιπέα Ιτέας.

Κάνοντας μια μεγάλη προσπάθεια, οι ποδοσφαιριστές του σωματείου κατάφεραν να συλλέξουν το απαιτούμενο χρηματικό ποσό για να συμμετάσχει η ομάδα στο επερχόμενο πρωτάθλημα.

Η προσωρινή διοίκηση θα ήθελε να ευχαριστήσει νυν και πρώην ποδοσφαιριστές και τους κατοίκους του χωρίου που συμπαραστάθηκαν στο νέο ξεκίνημα του συλλόγου."
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Δείτε πότε ανοίγουν τα σχολεία

Την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν τα σχολεία για την νεα σχολική χρονιά σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδειας.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας σχετικά με τη λειτουργία των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) καθορίζονται τα χρονοδιαγράμματα για τις εγγραφές, τις μετεγγραφές και τις επαναληπτικές εξετάσεις στα ΕΠΑΛ.

Ειδικότερα οι εγγραφές των μαθητών ολοκληρώθηκαν στις 30 Ιουνίου, αλλά κατ΄ εξαίρεση μπορούν να γίνουν εγγραφές τον μήνα Σεπτέμβριο και μέχρι την έναρξη των μαθημάτων για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. για λόγους υγείας ή σοβαρούς οικογενειακούς λόγους).

Σε ό,τι αφορά τους μαθητές που επιθυμούν να μετεγγραφούν από ΕΠΑΛ σε Γενικά Λύκεια και αντίστροφα, η καταληκτική ημερομηνία μετεγγραφής από τα Γενικά στα Επαγγελματικά Λύκεια και αντίστροφα είναι η 15η Οκτωβρίου.

Οι επαναληπτικές εξετάσεις για τους μαθητές που παραπέμφθηκαν θα διεξαχθούν από την 1η έως τη 10η Σεπτεμβρίου 2015. Παράλληλα, οι μαθητές της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ κατά την εγγραφή τους θα πρέπει να καταθέσουν υπεύθυνη δήλωση για την ομάδα προσανατολισμού που επιθυμούν να παρακολουθήσουν.

Η δήλωση μπορεί να τροποποιηθεί το αργότερο έως τις 30 Σεπτεμβρίου.
Στην ίδια προθεσμία οι μαθητές της Β΄ τάξης ΕΠΑΛ θα πρέπει να καταθέσουν δήλωση για την ειδικότητα που επιθυμούν να παρακολουθήσουν.

Τέλος, στην εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας τονίζεται ότι θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερη προσοχή οι μαθητές με σοβαρά προβλήματα υγείας στους οποίους παρέχεται η δυνατότητα να ενταχθούν στην κατηγορία των «κατ’ ιδίαν διδαχθέντων».


Διαβάστε Περισσότερα »

Ας αφήσουμε τα παιδιά να επιλέξουν ελεύθερα...

Η αγορά καθορίζει τις προτιμήσεις των υποψηφίων για Σχολές των ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Και ακούγεται αναμενόμενο όσο και ρεαλιστικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Παρόλα αυτά δεν παύει να είναι και απογοητευτικό για νέους ανθρώπους.

Γιατί, άντε να συμπίπτουν τα ενδιαφέροντα, του νέου παιδιού με όσα αυτή τη στιγμή η αγορά προστάζει.
Άντε να επιδιώκει το 80% των παιδιών να ασχοληθούν με τη Πληροφορική, τη Νομική τις Σχολές του Στρατού και της Αστυνομίας.
Αν όμως δεν θέλουν και τους επιβάλουν;

Σκεφτείτε πόσα μελαγχολικά πρόσωπα ενηλίκων, έχουμε δίπλα μας, γνωστών και αγνώστων.
Αναζητήστε ανάμεσα σε χιλιάδες ανθρώπους τις αιτίες της μόνιμης θλίψης, της σταθερής βαρεμάρας για όλα και για τίποτε.
Αναζητήστε και διακρίνετε τη βασική αιτία.
Το επάγγελμα, τη δουλειά που διάλεξε ο καθένας να κάνει, τη δουλειά που βρέθηκε να κάνει, τη δουλειά που δεν μπορεί να μην κάνει.

Δεκάδες άνθρωποι δηλώνουν κυριολεκτικά δυστυχισμένοι από τη βιοποριστική τους επιλογή.
Μια δυστυχία που δεν έχει διέξοδο από μια ηλικία κι έπειτα, από την οποία δεν έχεις προοπτική για αλλαγή.

Στη ζωή πετυχαίνει όποιος ασχολείται με οτιδήποτε με κέφι και μεράκι.

Όλα τα υπόλοιπα περί αγοράς και ζήτησης μοιάζουν περιττά.

Αφήστε τα παιδιά ελεύθερα να διαλέξουν...


Διαβάστε Περισσότερα »

Συνέντευξη τύπου της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της Ένωσης Προέδρων Τοπικών & Δημοτικών Κοινοτήτων Π.Ε. Καρδίτσας

"Να επανασυνδεθούν οι Τοπικές & Δημοτικές Κοινότητες με τις Διοικήσεις των Δήμων"

Συνέντευξη τύπου παραχώρησε το πρωί της Πέμπτης στην αίθουσα της ΠΕΔ Καρδίτσας (πρώην ΤΕΔΚ) ο πρέδρος της Τοπικής Κοινότητας Παλαιοκκλησίου και εκπρόσωπος της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της Ένωσης Προέδρων Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων Π.Ε. Καρδίτσας (ΕΠ. ΤΟΠ. ΔΗ.Κ.- Π.Ε.Κ.) αναφερόμενος στα προβλήματα που δεν βρίσκουν λύσεις από τις διοικήσεις των δήμων και την επαναδραστηριοποίηση της Ένωσης ώστε να υπάρξει καλύτερη συνεργασία και επανασύνδεση των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων (προέδρων και συμβουλίων) με τις διοικήσεις των δήμων. Ειδικότερα ο κ. Μπάγκος τόνισε τα εξής:
"Οι Πρόεδροι των Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας, ύστερα από απραξία του συλλογικού τους οργάνου τα τελευταία κυρίως χρόνια, επαναδραστηριοποιούνται με σκοπό:
1. Να αναδείξουν το ρόλο και τις υποχρεώσεις που έχουν με την παρουσία τους απέναντι στις τοπικές κοινωνίες και στις διοικήσεις των δήμων
2. Να αναδείξουν το ρόλο και τις υποχρεώσεις της πολιτείας και των διοικήσεων των δήμων προς τους προέδρους και
3. Να συμβάλλουν όπως τα παλαιότερα χρόνια στη σωστή οργάνωση του όλου συστήματος της τοπικής αυτοδιοίκησης του νομού μας και κυρίως στην πραγματική επανασύνδεση των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων (προέδρων και συμβουλίων) με τις διοικήσεις των δήμων.

Η προσωρινή διοίκηση της Ένωσης Προέδρων κάνει γνωστό σε όλα τα μέλη του νομού πως με τη διάταξη 45/2015 του Ειρηνοδικείου Καρδίτσας εγκρίθηκε και αναγνωρίστηκε νέο συλλογικό όργανο των προέδρων τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων του νομού Καρδίτσας με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΏΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ » με 5το διακριτικό τίτλο ¨Ε.Π.ΤΟ.ΔΗ.Κ.- Π.Ε.Κ.»

Πιστεύουμε πως στα μέσα του φθινωπόρου θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση των μελών με σκοπό την εκλογή νέας διοίκησης. Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με το νέο καταστατικό, το συλλογικό όργανο θα εκπροσωπείται από όλους τους δήμους της περιφερειακής ενότητας. Υπάρχουν καταγγελίες συναδέλφων για προβλήματα που δεν βρίσκουν λύσεις από τις διοικήσεις των δήμων.

Για το λόγο αυτό αποφασίστηκε η διοίκηση να επισκεφθεί όλους τους συναδέλφους ανά δήμο σε χρονικά διαστήματα που νωρίτερα θα γνωρίζουν οι συνάδελφοι την ημερομηνία επίσκεψης, με σκοπό να καταγράψει όλα τα λειτουργικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σε δεύτερη φάση να τα μεταφέρουν στις διοικήσεις των δήμων για επίλυση.
Είναι αλήθεια πως ο σημερινός πρόεδρος μιας κοινότητας έχει σχεδόν χάσει το θεσμικό του ρόλο.
Οι διοικήσεις των δήμων θα πρέπει να καταλάβουν πως ο πρόεδρος είναι ο συνδετικός κρίκος μεταβίβασης όλων των προβλημάτων από την κοινότητα στη διοίκηση του δήμου. Ο πρόεδρος είναι εκείνος που καθημερινά αντιμετωπίζει όλες τις λειτουργικές δυσκολίες στην κοινότητά του, ο πρόεδρος είναι εκείνος που συμβάλλει στις ομαλές ισορροπίες των δυνάμεων μεταξύ διοίκησης του δήμου και της κοινότητας , αυτός είναι ο συντονιστής ηρεμίας και σταθερότητας στο χωριό του, ο πρόεδρος είναι που με την καθημερινή του παρουσία στο γραφείο στο δήμο και σε άλλες υπηρεσίες της περιφέρειας κ.λ.π κάνει ότι είναι δυνατό να εξυπηρετήσει τους δημότες του.

Αυτός λοιπόν είναι ο πρόεδρος που εκτός των αναφερομένων έχει φτάσει σήμερα να γίνεται υδραυλικός, ηλεκτρολόγος, τοπογράφος, εργάτης πρασίνου, κλητήρας, χειριστής κοπτικών μηχανημάτων και γενικά εργάτης γενικών καθηκόντων . Είναι αυτός που με δικά του έξοδα αγοράζει διάφορα υλικά για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών. Και να φανταστεί κανείς θα μπορούσε να πληρώνει με την πάγια προκαταβολή που προβλέπει ο νόμος 3852/2010 άρθρο 82 παρ.1. αλλά μερικοί δήμοι δεν το εφαρμόζουν αψηφώντας το νόμο και της διατάξεις του.

Η ένωση δηλώνει πως οι πρόεδροι των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων αποτελούν ένα από τα σοβαρότερα τμήματα της τοπικής αυτοδιοίκησης . Νιώθουν συνεργάτες με όλους τους αιρετούς των διοικήσεων των δήμων και θα αγωνιστούν για ότι καλύτερο στις κοινότητές τους. Δεν θα δεχτούν όμως να υποβαθμίζεται ο ρόλος τους και να μην εφαρμόζονται οι νόμοι του κράτους . Δε θα δεχτούν επίσης ανισότητες μεταξύ κοινοτήτων έδρων των δήμων καθώς και νέα μνημόνια της τοπικής αυτοδιοίκησης σε βάρος των δημοτών.Θα σταθούν δίπλα στις διοικήσεις και όλοι μαζί θα εργαστούν για μια σωστή και αναβαθμισμένη τοπική αυτοδιοίκηση για το συμφέρον των δημοτών μας και γενικότερα του νομού μας .

Η Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή Ε.Π.Τ.Ο.Δ.Η.Κ-ΠΕΚ.
1. Χρήστος Μπάγκος Τ.Κ Παλαιοκλησίου
2. Αλέξανδρος Αντωνόπουλος Τ.Κ Καρδιτσομαγούλας
3. Αντώνιος Σαλαγιάννης Τ.Κ. Λεονταρίου
4. Ευάγγελος Λύτρας Τ.Κ Ιτέας
5. Σεραφείμ Νάνος Τ.Κ. Μορφοβουνίου
6. Γεώργιος Μούντζιας Τ.Κ. Λοξάδας
7. Χρυσούλα Τζιαχρήστου Τ.Κ. Πετρίλου
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Με μπροστάρη τον κόσμο και τους ποδοσφαιριστές του κατεβαίνει ο Ενιπέας Ιτέας!

Μετά από τα αλλεπάλληλα διοικητικά αδιέξοδα και μπροστά στον κίνδυνο της διάλυσης μιας ιστορικής ομάδας, με μια απόφαση της στιγμής οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές νεαρής ηλικίας ανέλαβαν δράση παίρνοντας τα ηνία της διοίκησης του Ενιπέα Ιτέας.

Κάνοντας μια μεγάλη προσπάθεια, οι ποδοσφαιριστές του σωματείου κατάφεραν να συλλέξουν το απαιτούμενο χρηματικό ποσό για να συμμετάσχει η ομάδα στο επερχόμενο πρωτάθλημα.

Η προσωρινή διοίκηση θα ήθελε να ευχαριστήσει νυν και πρώην ποδοσφαιριστές και τους κατοίκους του χωρίου που συμπαραστάθηκαν στο νέο ξεκίνημα του συλλόγου.
Διαβάστε Περισσότερα »

Σε ετοιμότητα οι Αγρότες...

Σε ετοιμότητα ακόμη και για κινητοποιήσεις παραμένει ο αγροτοκτηνοτροφικός κόσμος, με σχετική σύσκεψη να πραγματοποιείται αύριο στην Αθήνα, στην οποία αναμένεται να συμμετέχουν συνεταιριστές και εκπρόσωποι αγροτών από όλη την Ελλάδα. Ήδη οι επαφές με άρωμα κινητοποιήσεων έχουν ξεκινήσει, με τον πρωτογενή τομέα να ωρύεται κατά των διαθέσεων κυβέρνησης και τρόικας, ενώ το πρώτο χρονικά αγκάθι έρχεται από την πλευρά της αύξησης του κόστους του αγροτικού πετρελαίου.

«Ο τόνος πετρελαίου αναμένεται να εκτιναχθεί από τα 60 στα 330 ευρώ για τους αγρότες. Αυτομάτως αυτό θα καταστήσει όλες τις καλλιέργειες ασύμφορες κι εμείς δεν μπορούμε να μείνουμε απαθείς» τόνισε για μία ακόμη φορά σήμερα ο πρόεδρο του Συνεταιρισμού Λαρισαίων Αγροτών, Χρήστος Σιδερόπουλος, ενώ ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Βόλου, ήδη από τις προηγούμενες ημέρες στην ανακοίνωση-κάλεσμα για τη συμμετοχή στην αυριανή σύσκεψη τονίζει ότι:

«Με τον τριπλασιασμό των Ασφαλιστικών εισφορών.
-τη κατάργηση επιδότησης του πετρελαίου.
-τις οδυνηρές αυξήσεις στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος.
-την φορολόγηση των επιδοτήσεων.
-την κατάργηση του αφορολόγητου ορίου
-την προκαταβολή του φόρου  
-την παντελή έλλειψη ρευστότητας και με
-τον καταστροφικό διπλασιασμό του συντελεστή φορολόγησης από το 13% στο 26%

οδηγούν στην αδρανοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας και στον μηδενισμό της πρωτογενούς παραγωγής».

Στοίχημα βέβαια αποτελεί το αν οι κινητοποιήσεις θα έχουν κοινό χαρακτήρα και πορεία από όλες τις πλευρές των παραγωγών, ή αν θα υπάρξει και πάλι διαχωρισμός των κινήσεων όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Τα πρώτα δείγματα βέβαια δείχνουν ότι η κατάσταση δεν θ αλλάξει.

Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Παρατείνονται έως 26 Αυγούστου 2015 οι αιτήσεις για ένταξη στο Πρόγραμμα Επισιτιστικής Βοήθειας στο Δήμο Παλαμά

ΠΑΡΑΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΕΩΣ 26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015 ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΑΛΑΜΑ

Ο Δήμος Παλαμά στο πλαίσιο του διαρκούς ενδιαφέροντος για την ενημέρωση των δημοτών, γνωστοποιεί ότι η υποβολή αιτήσεων των ενδιαφερομένων για το Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για Απόρους έχει παραταθεί  έως 26 Αυγούστου 2015.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την αιτησή τους με τους κάτωθι τρόπους:
--Ιδιωτικά, στην ιστιοσελίδα www.idika.org.gr/teba και επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του Νόμου 1599/1986.
--Στο Δημαρχείο Παλαμά, Β. Παπακυρίτση 4, 2ος όροφος (Γραφεία ΔΗΚΕΠΑ), αρμόδια: Θεοδώρα  Μπλουγουρά, τηλ. 2444350149.

Για την υποβολή της αίτησης οι ενδιαφερόμένοι θα πρέπει να έχουν μαζί τους :

                 -ΑΦΜ
                 -ΑΜΚΑ
                 -ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
                 -Ε1 και Ε9 του 2015 ( εισοδήματα 1 Ιανουαρίου-31 Δεκαμβρίου 2014)
                 -ΚΩΔΙΚΟ TAXIS

Όσοι δεν έχουν υποβάλει τη φορολογική  δήλωση του 2015 δεν μπορούν να συμετέχουν στο Πρόγραμμα.

     Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΑΜΑ
   ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ  ΓΙΩΡΓΟΣ

Διαβάστε Περισσότερα »