Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

Η Ιωάννα Τζιώτα υποψήφια στον Δήμο Παλαμά με τον συνδυασμό του Σωκράτη Δασκαλόπουλου

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ" ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΛΑΜΑ Η ΙΩΑΝΝΑ ΤΖΙΩΤΑ

Υποψήφια με τον Συνδυασμό του Υπ. Δημάρχου Παλαμά Σωκράτη Δασκαλόπουλου θα είναι στις προσεχείς τοπικές εκλογές η κ. Ιωάννα Τζιώτα
Η κ. Τζιώτα έχει σπουδάσει Νοσηλευτική στο AΤΕΙ Θεσσαλονίκης και εργάζεται ως νοσηλεύτρια στο Νοσοκομείο Καρδίτσης. Επίσης έχει κάνει το μεταπτυχιακό της Π.Μ.Σ. στην Ψυχική Υγεία. 

Κατά την παρουσίαση της ο κ. Σωκράτης Δασκαλόπουλος είπε τα εξής: 
"Σήμερα υποδεχόμαστε με χαρά την κ. Τζιώτα Ιωάννα. Μία νέα γυναίκα, σύζυγο, μητέρα αλλά και ταυτόχρονα έναν άνθρωπο που εργάζεται στον δύσκολο τομέα της Υγείας. Είμαι πεπεισμένος πως μόνο με νέους ανθρώπους που έχουν δώσει το παράδειγμα του κοινωνικού τους βίου θα μπορέσει ο τόπος μας να πάει μπροστά. Τέλος, να προσθέσω πως έχω την τιμή να γνωρίζω την κ. Τζιώτα προσωπικά όπως και την όμορφη οικογένεια που δημιούργησε και είμαι σίγουρος πως όπως έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις στην μικρή κοινωνία μας έτσι θα πράξει και στην αυτοδιοίκηση." 

Η κ. Ιωάννα Τζιώτα δήλωσε επίσης: 
"Ευχαριστώ κι εγώ με την σειρά μου για την τιμή που μου έκανε ο κ. Δασκαλόπουλος να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου να δικαιώσω τους συντοπίτες μου αλλά και αυτούς που με επιλέξανε."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής