Με την έντονη παρουσία των νεαρών Παλαμιωτών πραγματοποιήθηκε και φέτος το δρώμενο των Ρουγκατσιάρηδων.
Οι νεαροί ξανάβαλαν για πέντε μέρες τις προβιές, φόρτωσαν τα κουδούνια και πήραν τους δρόμους στην πόλη και τα χωριά του δήμου Παλαμά, ξεσηκώνοντας τους κατοίκους με τους θορύβους των κουδουνιών τους.
Το μπουλούκι των ρουγκατσιάρηδων επισκέφτηκε και το δημαρχείο Παλαμά.
Ο δήμαρχος κ. Πατσιαλής τους καλοδέχτηκε και συνεχάρη τους μεταμφιεσμένους γιατί –όπως είπε- «για μια ακόμα χρονιά οι νέοι του Παλαμά αναβίωσαν ένα πολύ παλιό έθιμο, έθιμο που έχει τη δική του σημασία για τον τόπο μας».
Οι νεαροί ξανάβαλαν για πέντε μέρες τις προβιές, φόρτωσαν τα κουδούνια και πήραν τους δρόμους στην πόλη και τα χωριά του δήμου Παλαμά, ξεσηκώνοντας τους κατοίκους με τους θορύβους των κουδουνιών τους.
Το μπουλούκι των ρουγκατσιάρηδων επισκέφτηκε και το δημαρχείο Παλαμά.
Ο δήμαρχος κ. Πατσιαλής τους καλοδέχτηκε και συνεχάρη τους μεταμφιεσμένους γιατί –όπως είπε- «για μια ακόμα χρονιά οι νέοι του Παλαμά αναβίωσαν ένα πολύ παλιό έθιμο, έθιμο που έχει τη δική του σημασία για τον τόπο μας».
12 σχόλια:
Τι έγινε, δεν τους έδιωξαν τους καλικάντζαρους;
... ετσι κι αλλιως για τα πανηγυρια ειμαστε ως Δημος..
ε για φωτογραφιες τι ειστε; Για κανενα εργο για τους Δημότες;
Συνάντηση με νόημα... και τα ρουγκατσια και η Δημοτική Αρχή περισσότερο θόρυβο παρά έργο κανουν. Άθλιοι άρχοντες διαφεντεύουν τις ζωές μας. Δήμαρχοι που έμαθαν να παράγουν έργο μέσω προγραμμάτων χρηματοδοτούμενων. Που είναι η καινοτομία τώρα που δεν υπάρχουν λεφτά; Που οι νέες ιδέες
Αθλιοι αρχοντες: Ποιος τους ψηφισε;
Διαφεντευουν ζωες: Ποιος τους εδωσε το δικαιωμα;
Υ. Γ. 1. Οι αρχοντες αντιπροσωπευουν την κοινωνια μας........
Υ. Γ. 2. Ειναι ευκολοι οι χαρακτηρισμοι οταν κρυβονται πισω απο την ανωνυμια........
Εγώ δεν τους ψηφίζω , γι'αυτό το γράφω. Οκ κυρία επώνυμη;
Αυτο ειναι το προφανες. Γενικοτερα ομως ειναι ευκολο να χαρακτηριζουμε και να κρυβομαστε πισω απο την ανωνυμια μας. Ειναι γνωρισμα της εποχης. Οταν θα μαθουμε να συζηταμε και να λεμε την γνωμη μας ευθαρσως για να καλυτερευσουν τα πραγματα για ολους μας χωρις να μας νοιαζει αν θα ειμαστε αρεστοι ή οχι(με την προυποθεση οτι η κριτικη που θα ασκουμε θα ειναι δικαιη και καλοπροαιρετη)τοτε θα μπορουμε να πουμε οτι καναμε ενα πολυ σημαντικο βημα......
Συγγνωμη απο τους προγονους και τους απογονους μου. Το να κρυβεσαι πισω απο την ανωνυμια και να "δειχνεις" τον συγχωριανο σου δεν ειναι γνωρισμα της εποχης. Λιγο πισω αν παμε θα δουμε πολλους που μετα απεκτησαν ονοματεπωνυμο που το επραξαν.......
Τι σχέση έχει η ανωνυμία με την αλήθεια;
Λοιπόν ας μην λάβουν υπόψιν την ανώνυμη αγωνία των δημοτών οι κύριοι απλά και μόνο επειδή είναι ανώνυμη. Πολύ σοφό. Την αγωνία την βλέπετε;
Σε ποια εποχή αναφέρεστε ακριβώς; 40-45; Γιατί θα υπενθυμίσω πως αν ίσχυε ο εξοστρακισμος θα είμασταν καλύτερα ως κοινωνία. Τα βότσαλα ήταν ανώνυμα δεν είχαν το όνομα του ριπή, αλλά εκείνου του προς εξοστρακιση.
-ριπτη-
Θυμιστε μου επισης σε ποια δημοκρατια λαμβανε χωρα ο εξοστρακισμος; Οσο για την αληθεια και την αγωνια που λετε, πιστευετε οτι πισω απο την ανωνυμια μπορει καποιος να λαβει σοβαρα υπ' οψιν την οποιαδηποτε μομφη;
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.
Ο διαχειριστής