Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Πολιτιστικό 3ήμερο "Φεστιβάλ Ενιπέα" 10 - 11 - 12 Αυγούστου στην Ιτέα Καρδίτσας


















"Τότε είδα πρώτη την Τυρώ την αρχοντοθρεμμένη
που μου’λεγε πατέρα της το Σαλμωνιό πως είχε

κι ήταν γυναίκα του Κρηθιά, λεβέντη γιου του Αιόλου.

Τον Ενιππέα αγάπησε, το θεϊκό ποτάμι,

απ’ όλα τ’ομορφότερο που βρέθηκαν στον κόσμο."
 
1ο Festival Ενιπέα στις όχθες του ποταμού κατω απ΄το φεγγάρι !!!
Ο αρχαίος χιλιοτραγουδισμένος Ενιπέας, που διατηρεί και στην εποχή μας τα "πρωτεία" από τους παραποτάμους του Πηνειού, που κυκλώνει με τις ιτιές και τις λεύκες του τον οικισμό της Ιτέας, "γλείφει" με τα νερά του την ψυχή των κατοίκων της γράφοντας πολιτισμό και ιστορία.
Ευελπιστούμε να γίνει το επίκεντρο ενός φεστιβάλ όπου ολοι οι κάτοικοι και κυρίως η νεολαία, θα έχει τον πρώτο λόγο.

Διοργανώνεται για πρώτη φορά στα χρονικά του χωριού μας με πολύ κόπο, αγάπη και μεράκι απο τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας σε συνεργασία με τον ΔΟΠΑΠΑ Παλαμά και την Περιφεριακή Ενότητα Καρδίτσας το 1ο τριήμερο "Φεστιβάλ Ενιπέα" στις 10, 11, και 12 Αυγούστου 2012. 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Παρασκευή 10 Αυγούστου 
ώρα έναρξης 21:00
Θεατρική παράσταση από το Περιφερειακό Θέατρο Καρδίτσας,
παίζει το έργο "Κύριε υπουργέ, τι έγινε με το θέμα μ".
Παίζουν οι ηθοποιοί: 
Μπακαρός Σωτήρης
Χαλαβέτας Αποστόλης
Παπαδημητρίου Αυγή
Καραματζιόλας Δημήτρης
Ρήτας Απόστολος
Αρβανίτη Σουμέλα
Ρήτας Βάιος
Ρήτας Δημήτρης
Σκηνοθεσία: Ρήτας Δημήτρης
Μουσική: Νικολόπουλος Χρήστος
Σκηνικά: Ρήτα Πιπίνα
Κοστούμια: Ρήτα Μαρία


Σάββατο 11 Αυγούστου
ώρα έναρξης 21:00
Παραδοσιακοί χοροί απ' όλη την Ελλάδα, συμμετέχουν:
1. Εκπολιτιστικός Μορφωτικός σύλλογος Ιτέας - Καραγκούνικα
2. Πολιτιστικός σύλλογος Φύλλου - Παράλια Μικράς Ασίας
3. Σύλλογος Ποντίων Λάρισας - Πόντος
4. Μορφωτικός Λαογραφικός σύλλογος Μυρίνης - Θράκη 
5. Σύλλογος γυναικών Αγίου Γεωργίου Βοιωτίας - Ρούμελη 
6. Εκπολιτιστικό Λαογραφικό Όμιλο Μεγάλων Καλυβίων - Θεσσαλία 
7. Εκπολιτιστικός Μορφωτικός σύλλογος Ιτέας - Μακεδονία

 

Συνοδεύει η δημοτική ορχήστρα "Ρωμαίϊκη Ζυγιά".
Κλαρίνο: Σβάρνας Γιώργος
Βιολί: Σούλτης Γιάννης
Λαούτο: Σβάρνας Τάσος
Κρουστά: Γαρουφαλιάς Φώτης
Τραγούδι: Κατσής Γιάννης


Κυριακή 12 Αυγούστου
ώρα έναρξης 21:00
Ζωντανή Rock & Blues μουσική από το νεανικό rock σχήμα "The Hawks"
Ηλεκτρική κιθάρα: Θανάσης Λύτρας
Φωνητικά - κιθάρα: Τάσος Τριανταφύλλου
Μπάσο ηλεκτρικό: Γιώργος Τάσης
Τύμπανα: Βαγγέλης Μότσιας


Ωρα 22:00
Λαϊκή βραδιά από 8μελή ζωντανή ορχήστρα.
Παίζουν και τραγουδούν:
Ρίτσα Πέτσα - Τραγούδι
Κώστας Μητράκος - Τραγούδι
Ναπολέων Μουλιάκος - Μπουζούκι
Στάθης Πασχάλης - Μπουζούκι, Τραγούδι
Παύλος Σαμαράς - Κιθάρα
Γιώργος Πρασσάς - Πιάνο
Θανάσης Λύτρας - Μπάσσο
Κώστας Κοκκινόπουλος - Ντράμς, Κρουστά
Βραδιά αφιερωμένη στο καλό λαϊκό και έντεχνο Ελληνικό τραγούδι (Μίκη Θεοδωράκη, Σταύρο Ξαρχάκο, Άκη Πάνου, Λευτέρη Παπαδόπουλο κλπ)
Καλλιτεχνική επιμέλεια Παύλος Σαμαράς.


Θα είναι 3 βραδιές γεμάτες ζωντάνια αφιερωμένες στην Ιτέα και στους κατοίκους της.
Ελπίζουμε η συμμετοχή του κόσμου να είναι μεγάλη για το καλό του τόπου μας.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας ευελπιστεί να πετύχει ολη η προσπάθεια που θα γίνει και να καθιερωθεί πλέον απο δω και πέρα κάθε χρόνο μέσα στον Αύγουστο το 3ήμερο "Φεστιβάλ Ενιπέα" 

 
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

- Καληνύχτα μας Ελληνες !!!

Την δεκαετία του `70 τη θυμάμαι σαν χθες.
Κυκλοφορούσαν παντού τα Fiat 127, τα Zastava, και οι μηχανές Floretta.
Οι σπορτίφ τύποι είχαν Autobianchi Abarth (με 53 άλογα παρακαλώ), και οι σώφρονες. Austin Morris Allegro!
Το σάντουιτς με γύρο κόστιζε 3 δραχμές, με σουτζουκάκι 2, και το λεωφορείο μία δραχμή (με πάσο 50 λεπτά). Αν έδινες εικοσάρικο, ο εισπράκτορας ή ο σουβλατζής σε μάλωνε, διότι δεν είχε. να στο χαλάσει. Τόσο καλά....
Και μετά ήρθε η δεκαετία του 80 και ο σοσιαλισμός.
Και γέλασε το χείλι του κάθε πικραμένου.
Το δημόσιο άνοιξε τις πόρτες του στον κάθε αναξιοπαθούντα που δήλωνε σοσιαλιστής, η Ελλάδα απέκτησε «ανεξάρτητη» διεθνή φωνή, μια νέα τάξη αναδύθηκε απ` το πουθενά, και οι ρεμούλες έγιναν κανόνας. Η χαρά του αφισοκολλητή. Το βασίλειο της συνδικαλιστικής αυθαιρεσίας. Όπως και της φτηνής ρητορικής. «Έξω οι βάσεις του θανάτου», «Ζήτω η Λιβύη», μελετήστε το «πράσινο βιβλίο» του Καντάφι, και άλλα πολλά παρόμοια.
Ώσπου ήρθε το τέλος.
Τα αναπόφευκτα σκάνδαλα οδήγησαν σε ειδικά δικαστήρια, ψευδεπίγραφους κήνσορες, και στο «Τσοβόλα δώστα όλα», και από κει πάνε κι`άλλοι. Και σκάει μύτη ο Μητσοτάκης με τον Μαυρίκη.
Την δεκαετία του `90 που ακολούθησε, τα κεφάλια μπήκαν κάπως μέσα, αλλά τότε ήταν που ανδρώθηκαν τα πραγματικά λαμόγια.
Τα σκυλάδικα γνώρισαν πιένες.
Η Λιάνη ήταν απλά η κορυφή του παγόβουνου. Πίσω της υπήρχε μια ολόκληρη συνομοταξία πεινασμένων και συνάμα αγριεμένων ασύδοτων. Με το χαμόγελο της Κολυνός. «Σοσιαλιστικά» βαμπίρ. Μαζεύοντας όμως γύρω τους και τη πλέμπα. Και έτσι είδαμε το μοναδικό φαινόμενο, η κάθε γειτονιά να έχει και από μια ΕΛΔΕ, όπως κάποτε είχε από μια ντισκοτέκ.
Χαμός στο ίσιωμα.
Κόσμος και κοσμάκης καταχρεώθηκε για να μπορεί να γίνει «παίκτης». Χα και πάλι χα. Κάποιοι όμως ανησυχούσαν από τότε. Είχαν υπόψη τους τη λευκή βίβλο της ΕΟΚ, που ελάχιστη της δόθηκε δημοσιότητα.
Την δεκαετία του '00, που ήλθε το ευρώ.
Στην αρχή χαρήκαμε, καθότι αισθανθήκαμε Ευρωπαίοι. Το χρόνιο όνειρο της ψωροκώσταινας. Μέχρι που συνειδητοποιήσαμε πως το ευρώ, που είχε κλειδώσει στις 340 δραχμές, ισοδυναμούσε με το παλιό κατοστάρικο. Κάποτε αγοράζαμε το φραπέ 140 δραχμές και σκοτωνόμασταν με τον σερβιτόρο για τα ρέστα από τις 150. Τώρα έφτασε το φραπέ στα 5 ευρώ και αισθανόμαστε γύφτοι αν δεν αφήσουμε 1 Ευρώ πουρμπουάρ (340 δραχμές παρακαλώ).
Παρόλα αυτά, λίγο τα ευρωπαϊκά πακέτα, λίγο η Ολυμπιάδα, λίγο η τραπεζική απελευθέρωση της δανειοδότησης, λίγο η στρεβλή ανάπτυξη, λίγο η καρακατσουλίστικη τιβί μας, και γίναμε όλοι μπρούκληδες.
Πήξαμε να βλέπουμε BMW και Μερτσέντες αγορασμένες με 136 άτοκες (!) δόσεις.
Γεμίσαμε από χάϊδες τυπάδες και αισθησιακές μοντέλες (όλες ξανθιές) γκλαμουράτες.
Εκεί που κάποτε βλέπαμε μόνο μουσάτους αγωνιστές, και αξύριστες κνίτισες, γεμίσαμε από τεκνά και σεξοβόμβες.
50 τηλεοπτικά κανάλια η Νέα Υόρκη; 150 εμείς. Home Cinemas, Pentium, Playstation, lap tops, flat screen 42 inch HD TV's, και πάει λέγοντας.
Όχι παίζουμε.
Και νάσου Ολυμπιάδα σούπερ φαντεζί, και νάσου ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, και πίσω και σας φάγαμε κουφάλες λιγούρηδες Ευρωπαίοι. Ελλάδα ρε.!!!
Ναι, αλλά ήρθε πλέον και η ώρα του λογαριασμού.
Με ..... αυγά δεν βάφονται.
Η αιώνια σοφία του απλού λαού επαληθεύτηκε για μια ακόμη φορά.
Όλα ήταν σικέ.
Τεράστιο το έλλειμμα, τεράστιο το δημόσιο χρέος, και πάπαλα οι ντεμέκ σωτήρες πολιτικοί μας. Ανθρωπάκια και αυτοί, που ψάχνουν να κάνουν τη καλή τους με καμιά γρηγοράδα. Και μετά μην τους είδατε, μην τους απαντήσατε.
Πάντα φταίνε οι προηγούμενοι.
Και νάμαστε ξανά μανά, εσείς και εγώ, οι μέσοι Έλληνες δηλαδή, ενώπιοι ενωπίω του ΔΝΤ και του κάθε Τρισέ.
Της σκληρής πραγματικότητας.
Και ξαφνικά έντρομοι συνειδητοποιούμε, πως τελικά οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δεν μας πολυπάνε. Ήταν όλα μια αυταπάτη. Τους αρέσουν τα τζατζίκια και οι παραλίες μας, αλλά πέραν τούτων τίποτα. Μας απεχθάνονται και μας θεωρούν τσαμπατζήδες και απατεώνες.
Και ο κύκλος κλείνει.
Μας βλέπω ξανά με λαχανί Zastava και πειραγμένα Lada (με 6 προβολείς ομίχλης) να κάνουμε κόντρες στις παραλιακές. Αν φυσικά υπάρχουν χρήματα για βενζίνη. Αλλιώς υπάρχουν και τα παπάκια (με φωσφοριζέ ζάντες) για τα τρελά γούστα.
Το ride είναι over, που λένε και οι Αμερικάνοι σύμμαχοί μας. Το ελληνικό λούνα παρκ τελείωσε. Εκτροχιάστηκε, όπως στις ταινίες με το δαιμονισμένο τρενάκι του τρόμου. Ήταν όμως εντυπωσιακό όσο κράτησε.
Και όσοι το πρόλαβαν το απόλαυσαν. Οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν. Γεννήθηκαν αργά.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

- Ο Αστακός του Τερζή...!!!

Είναι φορές που δεν μπορείς να κρατηθείς την ώρα που δουλεύεις στο πατάρι σαν μουσικός, με την αθωότητα η την ασχετοσύνη κάποιων.
Προσπαθείς, να δαγκώνεις την γλώσσα σου, μα στο τέλος δεν μπορείς και ξεσπάς σε γέλια.
Αυτόν τον διάλογο μου έτυχε να ακούσω κάποιο βράδυ απο έναν θαμώνα του μαγαζιού την ώρα που έπαιζα και τραγουδούσε ο φίλος μου o Κώστας.

Θαμώνας προς τραγουδιστή:
- Κώστα
- Παρακαλώ
- Μια επιθυμία
- Ποιά;
- Ένα του Τερζή
- Οκ, ποιό
- Ο "Aστακός"
- Τι πράγμα;
- Ο Αστακός, του Τερζή
- E! και τι έπαθε ο αστακός του Τερζή, ήταν φρέσκος και τού 'φυγε απο το πιάτο;
- Όχι, τραγούδι είναι.
- Θα 'ναι καινούργιο φαίνεται, δεν το ξέρω, εγώ ξέρω μόνο το "χταποδάκι", την "τσιπούρα" και τα "καλαμάρια."
- Μην κάνεις πλάκα ρε Κώστα.
- Εσύ άρχισες
- Αφού σε άκουσα να το λές
- Πές μου πώς πάει αν θυμάσαι.
- "Εί-μαι α-στα-κός πο-λύ, κι όπου θέ-λω θα πη-γαίνω.."

Πάει ο Αστατος, πάει και ο αστακός, και ο Κώστας και γω ακόμα γελάμε.
Άμοιρε Τερζή, χάθηκε να βγάλεις ένα τραγούδι με ..μύδια...!!!

Παύλος Σαμαράς

Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

- Το Κ.Υ. Παλαμά και ο Δήμος Παλαμά σε εκστρατεία εμβολιασμο ανασφάλιστων παιδιών

Οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες, αναγκάζουν ολοένα και περισσότερους συμπολίτες μας να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών ταμείων τους με αποτέλεσμα να μένουν χωρίς ασφαλιστικό φορέα και να μην μπορούν να καλύψουν τον απαραίτητο (υποχρεωτικό) εμβολιασμό των παιδιών τους.
Το ΚέντροΥγείας Παλαμά σε συνεργασία με το Δήμο Παλαμά, προκειμένου να βοηθήσουν, ξεκινάνε εκστρατεία παιδικού εμβολιασμού παιδιών που δεν έχουν ασφαλιστικό βιβλιάριο.
Οι γονείς θα μπορούν να προσκομίζουν τα βιβλιάρια εμβολίων των παιδιών τους, στο τμήμα επισκεπτών/-τριών υγείας του Κ.Υ. Παλαμά, όπου θα καταγράφονται σε εμβολιαστικές λίστες, τα εμβόλια που χρειάζεται κάθε παιδί και κατόπιν συνεννοήσεως, θα πραγματοποιείται ο εμβολιασμός.
Το τηλέφωνο του τμήματος επισκεπτών/-τριών υγείας είναι 2444350014.
Διαβάστε Περισσότερα »

- Κάποτε τους έλεγαν Έλληνες

- Μπαμπά, θα μου πείς ένα παραμύθι;
 - Θα σου πω μια αληθινή ιστορία παιδί μου, δεν θα 'ναι παραμύθι, μα θα ακούγεται σαν παραμύθι. Και το παιδάκι κάθισε στην αγκαλιά του πατέρα του, ο οποίος άρχισε να του αφηγείται.
- Μια φορά κι έναν καιρό γιέ μου, ήταν μια χώρα Θεών, ημιθέων, ποιητών, σοφών και ηρώων. Και του μίλησε για τον Δία και τους υπόλοιπους Θεούς, τον Ηρακλή, τον Θησέα, τον Λεωνίδα, τον Αλέξανδρο, τον Σωκράτη, τον Αρχιμήδη, τον Όμηρο, για τον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη, τον Κανάρη, τον Σολωμό, τον Καρυωτάκη, τον Σεφέρη και τόσους άλλους νεώτερους, και εκεί σταμάτησε να εξιστορεί πλέον για ήρωες ποιητές και ημίθεους.
- Γιατί σταμάτησες μπαμπά; ρώτησε το παιδί.
- Γιατί παιδί μου, την πανένδοξη αυτή χώρα, την ρήμαξαν απο έξω κι απο μέσα.
- Και τι απέγινε μετά;
- Έπεσε διχόνοια παιδί μου. Την χώρισαν σε κόμματα, την χώρισαν σε ομάδες, την χώρισαν σε διαμερίσματα και νομούς, την χώρισαν σε επαρχίες, την άφησαν έρμαιο καράβι, να έχει για κυβερνήτη έναν δίχως δύναμη, έχοντάς τον απλά έτσι, να υπάρχει για μόστρα.
- Ποιόν μπαμπά;
- Τον ονομάζουν πρόεδρο της δημοκρατίας παιδί μου, μα στην πραγματικότητα είναι "αητός χωρίς φτερά". Και μετά, έχουν και έναν, που τον λένε Προθυπουργό, αυτός είναι για να τρώει τις σφαλιάρες απλά, και να κάνει ότι του λένε άλλοι. Αυτός είναι το "πρόβατο για την σφαγή".
- Και ποιός κυβερνάει αυτήν την χώρα μπαμπά;
- Τριακόσσιοι γύπες παιδί μου. Τριακόσσιοι, ούτε ένας ούτε δύο, μα τριακόσσιοι, που δεν δούλεψαν ποτέ τους. Που σπούδασαν με λεφτά του μπαμπά τους, για να γεμίσουν τις τσέπες τους γρήγορο και εύκολο χρήμα, για να εξασφαλίσουν μεγάλους μισθούς, παχειές συντάξεις με οχτώ χρόνια "δήθεν" δουλειάς, και χτίζοντας βίλες προκαλώντας το φιλότιμο του λαού της χώρας αυτής.
- Και γιατί μπαμπά τους αφήνουν οι άνθρωποι να τα κάνουν αυτά; Δεν τα βλέπουν;
- Δεν ξέρω παιδί μου τι να απαντήσω. Μη με ρωτάς. Μάλλον μεγάλωσαν απότομα. Το μόνο που ξέρουν, είναι να παραπονιούνται κατόπιν εορτής. Δεν έμαθαν πως, την σήμερον ημέρα, δεν δίνεις απόλυτη πλειοψηφία σε ένα κόμμα για να κάνει ότι γουστάρει, γιατί θα καταστρέψει τα πάντα.
- Τι είναι κόμμα μπαμπά;
- Μια ομάδα απο γύπες παιδί μου, πού είτε κυβερνάει είτε όχι, καταστρέφει όλο κι απο λίγο την χώρα, με τον δικό του τρόπο, αδειάζοντας το δημόσιο ταμείο και μόνο με την ύπαρξή του, σπαταλώντας το δημόσιο χρήμα με τα ανύπαρκτα έξοδά του.
- Και γιατί δεν τα καταργούν;
- Γιατί περιμένουν τον ΜΕΣΣΙΑ παιδί μου. Βλέπεις, κάθε λαός, περιμένει τον δικό του Μεσσία, έτσι και οι άνθρωποι αυτής της χώρας.
- Και πώς λέγονται οι άνθρωποι αυτής της χώρας μπαμπά;
- Κάποτε τους έλεγαν Έλληνες. Σε λίγα χρόνια, θα πρέπει να διαλλέξουν κάποιο άλλο όνομα παιδί μου.
- Γιατί μπαμπά;
- Γιατί έμειναν λίγοι, οι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιέ μου, δεν ζούν πια στην Ελλάδα..
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

- Ενημέρωση προσληπτέων με 5μηνες συμβάσεις στην κοινωνική εργασία στο δήμο Παλαμά

Ο Δήμος Παλαμά καλεί όσους περιλαμβάνονται στους πίνακες προσληπτέων της υπ' αριθμ. ΚΟΧ 5.501/1/2012 ανακοίνωσης σύναψης συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου για την υλοποίηση της πράξης: «Δημιουργία θέσεων απασχόλησης σε τοπικό επίπεδο μέσω προγραμμάτων Κοινωφελούς Χαρακτήρα, στην Περιφέρεια Θεσσαλίας - Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας» σε θέσεις που αφορούν τον Δήμο Παλαμά και έχουν κάνει αποδοχή της θέσης τους, να προσέρχονται από την Τετάρτη 1 Αυγούστου και από τις 9.00 έως και τις 14.00 στο Δημαρχείο Παλαμά, για να δηλώσουν τα ατομικά τους στοιχεία, προκειμένου ο Δήμος να συντονίσει τη διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης του εν λόγω προσωπικού στις υπηρεσίες του.
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

- Απόλαυσε την φιλία οσο μακριά κι αν είναι

Υπάρχουν κάποια γεγονότα στη ζωή που δεν μπορείς να τα εξηγήσεις.
Απλά τα δέχεσαι όπως έρχονται και τα απολαμβάνεις. 
Απολαμβάνεις την φιλία, για παράδειγμα, ανθρώπων, που προσωπικά δεν τους ξέρεις, δεν σε ξέρουν κι όμως είναι σαν να γνωρίζεστε χρόνια.
Απολαμβάνεις τις στιγμές που μιλάς μαζί τους, έστω και μέσα από το facebook ή και ένα e-mail και τους νιώθεις ακόμη πιο κοντά σου, όταν ανταποκρίνονται άμεσα στο μήνυμά σου.
Είναι εκείνοι που, όταν νιώθεις άσχημα, θα σε πάρουν τηλέφωνο να σου πουν η να σου γράψουν οτιδήποτε απλά και μόνο για να δείξουν ότι είναι δίπλα σου.
Να σου δηλώσουν την παρουσία τους, έστω και αν βρίσκονται χιλιόμετρα μακριά. 
Να σου πουν τον πόνο τους, να τους πείς τον δικό σου.
Ομως, το ξέρεις, το νιώθεις με μια κουβέντα τους είναι εκεί για σένα να σου πουν κάτι και να πάρουν από πάνω σου το βάρος την κούραση, όλης της μέρας.
Κάποιες φορές οι κουβέντες τους είναι σκληρές, μα πάντα αληθινές. 

Λέξεις που σου "τρυπούν" την καρδιά, με τον τρόπο που τις εκφράζουν.
Και που τις περισσότερες φορές έχουν δίκιο.


Είναι πολλές οι στιγμές που έχω νιώσει την ανάγκη να είστε δίπλα μου. 
Να τα πίνουμε μαζί, χωρίς να μιλάμε γιατί ο ένας ξέρει τον άλλον καλά πλέον.
Φιλαράκια μου, εκεί που είστε, να είστε πάντα καλά κι ευτυχισμένοι ! 

Εγώ πάντα θα λέω ένα μεγάλο "Ευχαριστώ" που σας γνώρισα...έστω και μέσα απο τον δικό μας "Παράδεισο".!!!
Παύλος


Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

- Αξια !!!

Το κείμενο της Βούλας Παπαχρήστου δεν ήταν αστείο.
Αστεία είναι τα ανέκδοτα που λέμε για Αγγλους, Γάλλους, Πορτογάλους κι όμως κανένας δεν ενοχλείται.
Κανείς δεν φτάνει στο γελοίο σημείο να τα χαρακτηρίσει ..‘ρατσιστικά’!  
Όμως το κείμενο της Βούλας για τους Αφρικανούς που έχουν κατακλύσει την χώρα μας, ήταν κάτι παραπάνω..! Ηταν μία ειρωνική κραυγή αγωνίας για το χάλι στο οποίο έχει φτάσει η Πατρίδα μας από τις ορδές των ξένων εποικιστών.
Και για αυτήν την κατάσταση, κανείς προβεβλημένος δεν δικαιούται να διαμαρτύρεται και να σηκώνει ανάστημα.
Η κυρίαρχη ιδεολογική θολοκουλτούρα της δήθεν ‘ισότητας’ που μας κρατάει υπνωτισμένους στο καναπέ να βλέπουμε τουρκικά σήριαλ, αυτόματα αποκεφάλισε την πρωταθλήτρια μας.
Αυτόματα ενεργοποιήθηκαν μέσα ενημέρωσης, θεσμοί και φορείς για να χαρακτηρίσουν μία μικρή ανύποπτη φράση, άκουσον – άκουσον, ως απειλή για τα Ολυμπιακά ιδεώδη!
Που είναι η δυνατότητα της ελεύθερης έκφρασης, ω δημοκράτες υπερασπιστές της νεοταξικής αποτελμάτωσης; 
Οι λαθραίοι εισβολείς μπορούν μπορούνε να σκορπάνε καθημερινά το θάνατο, είτε με την εγκληματική βία, είτε επαναφέροντας στην Ελλάδα ξεχασμένες νόσους όπως η φυματίωση ακόμα και στους παιδικούς μας σταθμούς..! 
Οι Ελληνες δεν δικαιούνται να να διαμαρτύρονται, ούτε καν με αστείο τρόπο, ούτε καν με ανέκδοτα!
Η Βούλα Παπαχρήστου έπραξε ως όφειλε, ακόμα κι αν δεν το πολυπήρε χαμπάρι, αντιγράφοντας αυτό το γλυκόπικρο αστείο από το διαδίκτυο.
Με αυτό τον τρόπο στάθηκε άξια στο ύψος της ως Ελληνίδα μαχήτρια που απλά μετέφερε και μετέφρασε την αγωνία αυτού του λαού. Και για αυτό της αξίζουν όχι ένα αλλά πολλά Ολυμπιακά μετάλλια!
Το μόνο κακό με την δήλωση της Βούλας, είναι ότι αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη για αυτήν!
Αρτ Κυδωνάκης
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

- Γιατί είναι νόμιμο το να παρανομώ

Αναγνώστρια
(Χιλιάδες είναι οι λόγοι, θέλω να προσθέσω έναν ακόμα.)
Πέρασα τα διόδια χωρίς να πληρώσω, είχε πιο κάτω μπατσικό, αυτόματα μου βγήκε τι θα τους πω αλλά δεν με σταμάτησαν τελικά.
Η πολιτεία μού χρωστάει και με αυτόν τον τρόπο (κλέβοντάς τους) μου ξεπληρώνει τα χρωστούμενα.
Μου καρφώθηκαν φίλοι μου τα συντάξιμα.!!!!
Είναι το μόνο έσοδο που λαμβάνουν πλέον από μένα, από το μόνο που δεν έχω καταφέρει να απαλλαχτώ. Κι ενώ πήγα προ μηνών στο ταμείο μου και τους ζήτησα να με απαλλάξουν από τα συντάξιμα, μου είπαν κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται!
Δεν προβλέπεται να μην πληρώνεις για μία σύνταξη που ποτέ δεν θα λάβεις!
Με κλέβουν με το στανιό, τους κλέβω για…συμψηφισμό!
Από 17 χρονών πληρώνω στην κουραδοπολιτεία συντάξιμα, είμαι 40. Δύο ζωές να γυρίσω την Ελλάδα απ’ άκρη σ’ άκρη χωρίς να πληρώσω δεν θα καταφέρουν να με ξοφλήσουν!! (Οικονομικός είναι ο πόλεμος, αν δεν εισπράττουν θα χάσουν.)

Υ.Γ. Το κείμενο το έγραψα για τον γέροντα.
Τα γερόντια μας, είναι η πιο ανήμπορη μερίδα πληθυσμού, από παντού βάλλονται.
Πρώτα από τον εαυτό τους, επειδή αισθάνονται υπεύθυνοι για τη δημιουργία του σημερινού συστήματος.
Μετά από την κοινωνία, που τους επέλεξε ως τους μόνους υπαίτιους του εκλογικού αποτελέσματος. Τέλος, από την πολιτεία που τους εκβιάζει τρεις την ώρα για το αν θα τους δώσει τα χρήματα ΤΟΥΣ, που υπομένουν την ταλαιπωρία έξω από τις τράπεζες για να τα λάβουν ωσάν να ήταν ζητιάνοι, που τους μειώνουν μήνα μήνα το ποσό ώσπου να μην τους φτάνουν για να φάνε, που τους βιάζουν με τους ίδιους ακριβώς τρόπους και όσον αφορά τα φάρμακα αλλά και τα νοσήλια.
Είδα έναν παππού χθες να ψάχνει στα σκουπίδια και μάτωσε η καρδιά μου.
Ποιανού ευθύνη είναι ο γέροντας;
Μου ήρθε πάλι στη θύμηση τούτο:
"Ο Αινείας, όταν κλήθηκε να διασώσει ό,τι πολυτιμότερο μπορούσε από την κατεστραμμένη Τροία, χωρίς δεύτερη σκέψη επέλεξε να πάρει στους ώμους του τον γέροντα πατέρα του. 
Στην Αρχαία Ελλάδα δεν υπήρχε μεγαλύτερη ντροπή, μεγαλύτερη καταισχύνη, από την ασέβεια και την αναλγησία απέναντι στον γέροντα."
Το νιώθω ντροπή να μην αντιταχθώ.
Οι γέροντες είναι ευθύνη της δικής μου γενιάς.

Αναγνώστρια
Διαβάστε Περισσότερα »

- Κλείσιμο αντλιοστασίων στους Δήμους Παλαμά και Σοφάδων

Μετά από συνεννόηση μεταξύ των Δημάρχων Σοφάδων και Παλαμά κ. Παπαδόπουλου Μπάμπη και κ.Πατσιαλή Κων/νου, δόθηκε εντολή να σταματήσουν την λειτουργία τους τα εξής αντλιοστάσια:
1) Αντλιοστάσια Μασχολουρίου.
2) Αντλιοστάσια Πύργου Κιερίου, Ματαράγκας.
3) Αντλιοστάσια Πασχαλίτσας
4) Αντλιοστάσιο Μάρκου
5) Αντλιοστάσιο Καλυβακίων
6) Κλείσιμο θυροφράγματος Μάρκου.
Η διακοπή λειτουργίας θα αρχίσει στις 12 το βράδυ στις 24/7/12 μέχρι την 6η πρωινή στις 26/7/12.
Οι δυο Δήμαρχοι κατέληξαν σε αυτή την απόφαση διότι στα καταληκτικά σημεία του δικτύου, όπως στον Αμπελώνα, Κυψέλη, Ερμήτσι, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα άρδευσης των καλλιεργειών, καθώς απειλείται ο ποταμός Φαρσαλίτης να χάσει όλο το υδατικό του απόθεμα.
Με αίσθημα ευθύνης παρακαλούνται όλοι οι παραγωγοί να σταματήσουν τις αρδεύσεις για το διάστημα της διακοπής προκειμένου να μην αδειάσει όλο το δίκτυο και η επαναφορά στην προτέρα κατάσταση να είναι πιο εύκολη.
Διαβάστε Περισσότερα »