Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Σαν σήμερα, γεννιέται το 1942 στην Πολοβίτσα ο καθηγητής Δημήτρης Λιαντίνης

"Διοτίμα μου, φεύγω αυτοθέλητα.
Αφανίζομαι όρθιος, στιβαρός και περήφανος.

Ετοίμασα τούτη την ώρα βήμα - βήμα ολόκληρη τη ζωή μου, που υπήρξε πολλά πράγματα, αλλά πάνω από όλα εστάθηκε μια προσεκτική μελέτη θανάτου. Τώρα που ανοίγω τα χέρια μου και μέσα τους συντρίβω τον κόσμο, είμαι κατάφορτος με αισθήματα επιδοκιμασίας και κατάφασης.

Πεθαίνω υγιής στο σώμα και στο μυαλό, όσο καθαρό είναι το νωπό χιόνι στα όρη και το επεξεργασμένο γαλάζιο διαμάντι.
Να ζήσεις απλά, σεμνόπρεπα, και τίμια, όπως σε δίδαξα.
Να θυμάσαι ότι έρχουνται χαλεποί καιροί για τις νέες γενεές. Και είναι άδικο και μεγάλο παράξενο να χαρίζεται τέτοιο το δώρο της ζωής στους ανθρώπους, και οι πλείστοι να ζούνε μέσα στη ζάλη αυτού του αστείου παραλογισμού.

Η τελευταία μου πράξη έχει το νόημα της διαμαρτύρησης για το κακό που ετοιμάζουμε εμείς οι ενήλικοι στις αθώες νέες γενεές που έρχουνται. Ζούμε τη ζωή μας τρώγοντας τις σάρκες τους. Ένα κακό αβυσσαλέο στη φρίκη του. Η λύπη μου γι' αυτό το έγκλημα με σκοτώνει. Να φροντίσεις να κλείσεις με τα χέρια σου τα μάτια της γιαγιάς Πολυτίμης, όταν πεθάνει.
Αγάπησα πολλούς ανθρώπους. Αλλά περισσότερο τρεις.

Το φίλο μου Αντώνη Δανασσή, τον αδερφοποιτό μου Δημήτρη Τρομπούκη, και τον Παναγιώταρο το συγγενή μου, γιο και πατέρα του Ηρακλή. Κάποια στοιχεία από το αρχείο μου το κρατά ως ιδιοκτησία ο Ηλίας Αναγνώστου. Να αγαπάς τη μανούλα ως την τελευταία της ώρα. Υπήρξε ένας υπέροχος άνθρωπος για μένα, για σένα, και για τους άλλους. Όμως γεννήθηκε με μοίρα. Γιατί της ορίστηκε το σπάνιο, να λάβει σύντροφο στη ζωή της όχι απλά έναν άντρα, αλλά τον ποταμό και τον άνεμο.

Το γράμμα του αποχαιρετισμού που της έγραψα το παίρνω μαζί μου.
Σας αφήνω εσένα, τη μανούλα και το Διγενή, το σπίτι μου δηλαδή, που του στάθηκα στύλος και στέμμα, Γκέμμα πες, σε υψηλούς βαθμούς ποιότητας και τάξης. Στην μεγαλύτερη δυνατή αρνητική εντροπία. Να σώζετε αυτή τη σωφροσύνη και αυτή την τιμή. Θα δοκιμάσω να πορευτώ τον ακριβό θάνατο του Οιδίποδα. Αν όμως δεν αντέξω να υψωθώ στην ανδρεία που αξιώνει αυτός ο τρόπος, και ευρεθεί ο νεκρός μου σε τόπο όχι ασφαλή, να φροντίσεις με τη μανούλα και το Διγενή, να τον κάψετε σε ένα αποτεφρωτήριο της Ευρώπης.
Έζησα έρημος και ισχυρός.

Λιαντίνης

Υ. Γ
Τη μέρα που θα πέσω έδωσα εντολή να στεφανωθούν οι μορφές Σολωμού στη Ζάκυνθο κ' Λυκούργου στη Σπάρτη."

(Αποχαιρετιστήριο γράμμα που άφησε ο Δημήτρης Λιαντίνης στην κόρη του όταν εξαφανίσθηκε την 1η Ιουνίου 1998)



Ο Δημήτρης Λιαντίνης στον Ταύγετο. Πηγή: www.lifo.gr
ΒΙΝΤΕΟ με την διάλεξη του Δημήτρη Λιαντίνη με θέμα την Φιλοσοφική θεώρηση του θανάτου στη Σχολή Εφαρμογών Υγειονομικού του 401. Ανάμεσα στο κοινό των στρατιωτικών γιατρών διακρίνεται η Νίκη Γουλανδρή. Το βίντεο αρχίζει λίγο σαν παλιά ελληνική κωμωδία, αλλά οι χειρισμοί της κάμερας και ο χειμαρρώδης λόγος του Δημ. Λιαντίνη κερδίζουν γρήγορα το ενδιαφέρον.


Ο Δημήτρης Λιαντίνης στον Ταύγετο. Πηγή: www.lifo.grΔιάλεξη του Δημήτρη Λιαντίνη με θέμα την Φιλοσοφική θεώρηση του θανάτου στη Σχολή Εφαρμογών Υγειονομικού του 401. Ανάμεσα στο κοινό των στρατιωτικών γιατρών διακρίνεται η Νίκη Γουλανδρή. Το βίντεο αρχίζει λίγο σαν παλιά ελληνική κωμωδία, αλλά οι χειρισμοί της κάμερας και ο χειμαρρώδης λόγος του Δημ. Λιαντίνη κερδίζουν γρήγορα το ενδιαφέρον. Πηγή: www.lifo.

ΒΙΝΤΕΟ στο παλιό Μουσείο της Ακρόπολης, μπροστά στη μετόπη που παρουσίαζει την αρπαγή της Λαπιθίδας από τον Κένταυρο.



"Γκέμμα", το τελευταίο βιβλίο, το "κύκνειο τραγούδι" του Δημήτρη Λιαντίνη, όπως το ανέφερε ο ίδιος στην τελευταία του ομιλία στα Χανιά. "Kύκνειο τραγούδι...Καταλαβαίνετε τι σημαίνει".


Ανάβαση στη σπηλιά όπου βρέθηκαν τα οστά του Δημήτρη Λιαντίνη επτά χρόνια μετά την εξαφάνισή του. Το σημείο της ταφής αποκαλύφθηκε στην κόρη του σύμφωνα με την επιθυμία του από έναν ξάδερφό του.  
- "'Ηταν ένας σκελετός ξαπλωμένος σε μία σπηλιά περίπου ένα μέτρο βάθους με την πλάτη προς τα κάτω και κοιτάζοντας τον ουρανό..."
(Γ. Σολωμού, Διευθ. της Χειρ. Κλινικής της Σπάρτης).



 Η σπηλιά -τάφος και μερικά ευρήματα.
Οι αμπούλες καλίου βρέθηκαν άθικτες (αρχείο Δημ. Αλικάκου).


Ο Δημήτρης Λιαντίνης με την κόρη του Διοτίμα στον Ταύγετο (αρχείο οικογ. Λαντίνη).



Διαβάστε Περισσότερα »

Ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα: Ποιοι το δικαιούνται, πώς θα το πάρουν

Aπό 3.000 ως 6000 ευρώ θα κυμαίνεται ετησίως το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα που θα καταβληθεί στα νοικοκυριά που ζουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας, ανάλογα με την οικογενειακή και περιουσιακή τους κατάσταση (εισοδήματα, ακίνητα κτλ,)

Το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα θα είναι μηνιαίο και θα διαμορφώνεται σε 200 ευρώ για τον άγαμο, ενώ στην περίπτωση των έγγαμων θα προστίθενται 100 ευρώ για κάθε ενήλικο μέλος της οικογένειας πέραν του συζύγου και 50 ευρώ για κάθε ανήλικο μέλος.

Η πιλοτική εφαρμογή της χορήγησης του εγγυημένου εισοδήματος θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο σε 10 δήμους (η και περισσότερους) με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως το συνολικό επίπεδο εισοδήματος, το ποσοστό φτώχειας και ανεργίας.
Το ποσό που έχει δεσμευτεί για την πιλοτική εφαρμογή δεν ξεπερνά τα 20 εκ. ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι θα ωφεληθούν σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις περίπου 10.000.

Η καταβολή του επιδόματος θα επεκταθεί σε πανελλαδική εμβέλεια το 2015, βάσει του χρονοδιαγράμματος της Τρόικας. Στην πλήρη εφαρμογή του μέτρου πρόκειται να διατεθεί 1 δισ. από ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους. Οι ωφελούμενοι εκτιμάται ότι θα είναι περίπου 380.000 φτωχές οικογένειες η 700.000 άτομα.(8% του πληθυσμού σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ). Ο μηχανισμός για το ελάχιστο εγγυημένο προβλέπει τη χορήγηση συμπληρωματικού ποσού ώστε το συνολικό εισόδημα (πραγματικό και επίδομα) να φθάνει στο όριο του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος. Θα λαμβάνεται υπόψη το πραγματικό εισόδημα και όχι το τεκμαρτό που αποκτήθηκε το πρώτο 7μηνο του 2014 καθώς και τα περιουσιακά στοιχεία.

Σε περίπτωση που κάποιος λαμβάνει εισόδημα είτε από μισθό είτε από σύνταξη, για τον καθορισμό του εισοδηματικού κριτηρίου θα ληφθεί υπόψη ο συνολικό μισθός ή ετήσια σύνταξη μειωμένη κατά 20%. Όσον αφορά στα περιουσιακά στοιχεία για τον άγαμο αναμένεται το όριο να είναι 100.000 ευρώ συνολικής αντικειμενικής αξίας ακινήτων ενώ για το ζευγάρι με παιδιά να είναι στις 200.000 ευρώ.
Για παράδειγμα όποιος συγκεντρώνει ετήσιο εισόδημα από προσωρινή εργασία 1.000 ευρώ θα λάβει από το κράτος επιπλέον 1.400 ευρώ ώστε συνολικά να φθάσει το ελάχιστο εισόδημα του στο όριο του εγγυημένου εισοδήματος που είναι 2.400 ευρώ.

Οικογένεια με δύο ανήλικα παιδιά και μηδενικό εισόδημα θα λάβει 400 ευρώ το μήνα ή 4.800 ευρώ κατ΄ έτος. Αν τα παιδιά είναι ενήλικα και άνεργα χωρίς άλλα εισοδήματα , το νοικοκυριό θα λάβει 6000 ευρώ.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Το ελεύθερο κάμπινγκ με αγαπημένους φίλους είναι μοναδική εμπειρία...

Η ζωή των διακοπών έχει αλλάξει και θα το αντιληφθείς όταν δεις τούς φίλους σου να στήνουν σκηνές και τροχόσπιτα σε κάθε αρμύρι.

Ολοι μας, θα ξεκλέψουμε 2 μέρες από την καθημερινότητά μας για να πάμε να στήσουμε μια σκηνή ή ένα τροχόσπιτο άν έχουμε. Να κοιμηθούμε κάτω από τα αστέρια, να νιώσουμε "το χύμα" της παραλίας, να ανάψουμε φωτιά, να ακούσουμε το τριζόνι πάνω στο δένδρο.

Το ελεύθερο κάμπινγκ είναι μοναδική εμπειρία...πόσο μάλλον με παρέα φίλους.
Πάντα μα πάντα όμως θα πρέπει να σέβεσαι το περιβάλλον και τους γύρω σου.
Ό,τι δώσεις, η φύση θα σου το γυρίσει πίσω.
Το ελεύθερο κάμπινγκ έχει την ταλαιπωρία του, αλλά η άμεση επαφή με το φυσικό περιβάλλον αποζημιώνει και με το παραπάνω όσους το επιλέγουν για τα καλοκαιρινά τους Σαββατοκύριακα.
Γι’ αυτό άλλωστε έχει και φανατικούς φίλους.

Η ελεύθερη κατασκήνωση αποτελεί επίσης μια εξαιρετική επιλογή για τα παιδιά αφού τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν από πρώτο χέρι πολύτιμα πράγματα για τη φύση.
Τα παιδιά, όσο περισσότερο χρόνο περνούν έξω από τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού, τόσο μεγαλύτερη άνεση αποκτούν στην επαφή τους με τη φύση.
Και δεν την φοβούνται, αλλά αντιθέτως τη σέβονται και την προστατεύουν.

Το κάμπινγκ δίνει τη δυνατότητα στην οικογένεια να απολαύσει μαζί υπέροχα φυσικά τοπία και να εκμεταλλευτεί τις χαρές του να ζεις μακρυά από το τσιμέντο της πόλης.
Στην καθημερινότητά μας ορισμένα πράγματα τα θεωρούμε δεδομένα.
Μόνο όταν συγκεντρωθούμε γύρω από μια φωτιά σε μια ερημική και όμορφη παραλία, φάμε ένα νόστιμο γεύμα μαγειρεμένο σε ένα κατσαρολάκι και κοιμηθούμε σε έναν υπνόσακο κάτω από τα αστέρια θα εκτιμήσουμε όχι μόνο τη χαρά της συντροφικότητας, αλλά και το ζεστό μπάνιο και το δροσερό νερό που απολαμβάνουμε στο σπίτι μας.

Στο ελεύθερο κάμπινγκ συχνά επικρατεί μια αίσθηση κοινότητας και συντροφικότητας μεταξύ των κατασκηνωτών. Θα συναντήσετε ενδιαφέροντα άτομα και θα συνάψετε φιλικούς δεσμούς με ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα συναντούσατε ποτέ. Το κάμπινγκ μαθαίνει στα παιδιά να οριοθετούνται απέναντι στους αγνώστους, αλλά και να απολαμβάνουν την παρέα τους γύρω από μια ωραία φωτιά.

Από τη ρουτίνα της καθημερινότητας (δουλειές, σχολεία, φροντιστήρια) σε μια οικογενειακή σκηνή στημένη σε μια όμορφη παραλία η απόσταση δεν είναι τόσο μεγάλη όσο φαίνεται.
Χρειάζεται όρεξη και τότε, με αιτία το κάμπινγκ, θα δημιουργηθούν νέες αγαπημένες αναμνήσεις που θα σας συντροφεύουν για όλη σας τη ζωή.

Κάπως έτσι ονομάζεται η ευτυχία...!!!

Την μοναδική αυτή εμπειρία έζησα και εγώ το προηγούμενο Σαββατόβραδο μαζί με αγαπημένους φίλους. Πέρασα όμορφα μαζί τους....τούς ευχαριστώ όλους.

Παύλος Σαμαράς
  









Διαβάστε Περισσότερα »

Ανακοίνωση τοποθετήσεων υπεράριθμων εκπ/κων κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11 σε σχολικές μονάδες της ΠΕ Καρδίτσας για το σχολικό έτος 2014-2015

Από τη Δ/νση και το ΠΥΣΠΕ Καρδίτσας ανακοινώνονται οι τοποθετήσεις Υπεράριθμων εκπ/κών κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11 σε σχολικές μονάδες της Π.Ε Καρδίτσας  για το σχολικό έτος 2014-2015:






ΠΕ 70
1.Μηλιώνης Χρήστος στο 4ο 10/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
2.Αμπλιανίτης Αλέξανδρος στο 4ο 10/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
3.Αναγνωστοπούλου Βασιλική στο 9ο 12/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
4.Κουτσιάς Βασίλειος στο 10ο 10/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
5.Τασιάς Ιωάννης στο 2ο 12/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
6.Γιαννουσά Ελένη στο 14ο 10/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
7.Παπαγιάννης Αθανάσιος στο 14ο 10/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
8.Στεργιούλης Στέργιος στο 6ο 12/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
9.Αντωνάκη Παρασκευή στο13ο 12/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
10.Γεωργούλας Ηλίας στο 3ο 12/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
11.Μπάγκος Γεώργιος στο 6/θέσιο Δ.Σ Αρτεσιανού
12.Πυργαντή Κρυστάλλω στο 6ο 12/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
13.Κουτρομάνος Δημήτριος στο 6ο 12/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
14.Ρίζος Κωνσταντίνος στο 19ο Δ.Σ Καρδίτσας

ΠΕ 60
1.Παύλου Γλαύκη στο 21ο Ν/Γ Καρδίτσας
2.Καραχάλιου Στέλλα στο 2ο Ν/Γ Σοφάδων
3.Γούση Μαρία στο 2ο Ν/Γ Σοφάδων
4.Γκόρου Άρτεμις στο 2ο Ν/Γ Μουζακίου
5.Ρίζου Βαλέρια στο Ν/Γ Μητρόπολης
6.Καπέλα Μαρία στο Ν/Γ Κρύας Βρύσης
7.Διαμαντάκου Βασιλική στο 2ο Ν/Γ Παλαμά
8.Γκαντούνα Βασιλική στο 10ο Ν/Γ Καρδίτσας
9.Μαγαλιού Παρασκευή στο 3ο Ν/Γ Παλαμά
10.Χρυσίδου Σταματία στο 2ο Ν/Γ Καρδίτσας
11.Ρηγανά Κωνσταντία στο 7ο Ν/Γ Καρδίτσας
12.Σταύρου Ανθή στο 8ο στο Ν/Γ Καρδίτσας
13.Μπούκαρη Παρασκευή στο 22ο   Ν/Γ Καρδίτσας
14.Λάππα Μαρία στο 20ο Ν/Γ Καρδίτσας
15.Σαμαρίνα Σταματία στο 15ο Ν/Γ Καρδίτσας
16.Βούνου Κυριακή στο 33ο Ν/Γ Καρδίτσας
17.Μπατρά Βάια στο 22ο Ν/Γ Καρδίτσας
18.Τσουκαλά Κικιλία στο 20ο Ν/Γ Καρδίτσας
19.Μηλίτση Ευδοκία στο 6ο Ν/Γ Καρδίτσας

ΠΕ 11
1.Γανιάς Απόστολος στο 5ο 12/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
2.Λέτσιος Δημήτριος στο 18ο 9/θέσιο Δ.Σ Καρδίτσας
3.Κύρκου Αγλαία στο 1ο 6/θέσιο Δ.Σ Σοφάδων

Δίνεται προθεσμία πέντε (5) ημερών από 22-07-2014 έως και 28-07-2014.για την κατάθεση ενστάσεων επί των τοποθετήσεων των υπεραρίθμων εκπ/κών.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Από τη Δ/νση ΠΕ Καρδίτσας, καλούνται όλοι οι εκπ/κοί κλάδου ΠΕ70 ( Δασκάλων) και ΠΕ 70.1 (Ειδικής Αγωγής), ΠΕ60 (Νηπιαγωγών) καθώς και οι μετατεθέντες στο ΠΥΣΠΕ Καρδίτσας εκπ/κοί κλάδου ΠΕ70 που επιθυμούν οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης να υποβάλλουν δήλωση προτιμήσεών τους για σχολικές μονάδες της ΠΕ Καρδίτσας από 22-07-2014 έως και 29-07-2014 στη Γραμματεία του ΠΥΣΠΕ (τηλ. 2441079983)
Οι μετατεθέντες εκπ/κοί στο ΠΥΣΠΕ Καρδίτσας θα πρέπει να προσκομίσουν αντίγραφο της αίτησης μετάθεσής τους, καθώς και πιστοποιητικό εντοπιότητας και συνυπηρέτησης.
Διαβάστε Περισσότερα »

Hot Greece

Η Ελλάδα είναι μια ευτυχισμένη χώρα.
Ποιά χρεωκοπία, ποιοί αυτόχειρες, ποιοί άστεγοι και ποιοί άνεργοι?
Εξόν και αν εννοούμε τη χρεωκοπία του στοχασμού, τους αυτόχειρες της ποίησης, τους άστεγους των ιδεών και τους άνεργους των οραμάτων.
Γιατί εκεί βρίσκεται ο πυρήνας της Κρίσης.

Τα υπόλοιπα είναι ήλιος, θάλασσα και κwλος...

Σαν την Ελλάδα της χρεωκοπίας, δεν έχει!

Κι όχι δηλαδή οτι είναι πραγματικά η χώρα του ελεύθερου έρωτα.
Οχι!...Ούτε γι αυτό δεν είμαστε ικανοί.

Η "απελευθέρωση" και το "γκρέμισμα των ταμπού" ειναι αποκλειστικά υπόθεση του Σαββατοκύριακου.
Δευτέρα πρωϊ, ξανακλείνουν τα πόδια και οι πάντες επιστρέφουν στα πρέπει τους.
Πλήν των επαγγελματιών της πρόκλησης, όλα τα άλλα ξεφρωνημένα που πετάνε τα βρακάκια τους στους πάγκους των μπάρ, θα τα βρείτε μετά απο λίγα χρόνια εγκλωβισμένα σε αδιέξοδους γάμους, ασφυκτικές οικογένειες, κακοπληρωμένες δουλειές, παραφρονημένες πεθερές και αδηφάγα σόγια.

Συμπεριφέρονται σαν σκύλες, για να καλύψουν τον εσώτερο τρόμο τους πως είναι απλώς κατοικίδια...


Η Ελλάδα εχει κολλήσει στη μούρη της, τη μάσκα  αυτωνών ακριβώς που έρχονται δω για να βγάζουν τα χειρότερα ενστικτά τους.
Στις Μπενίτσες, στα Μάλλια, στην Χερσόνησο, στη Μύκονο, στη Ρόδο, καταφτάνουν κάθε χρόνο εκατομμύρια φτωχών και καταπιεσμένων ανθρώπων, που τους έχουν πείσει οτι σ' αυτό εδώ το μπουρδέλο, όλα επιτρέπονται.

Μεθάνε, ξερνούν, σέρνονται, ξεβρακώνονται, γ.......νται  προσπαθώντας στις πέντε-δέκα μέρες που έχουν αγοράσει κοψοχρονιά απο τους τουριστικούς πράκτορες, να λησμονήσουν το ποιοί πραγματικά είναι και πόσο μίζερα κυλά η ζωή τους.

Χύνουν την απελπισία τους και τον τρόμο του Μηδενός τους, κάπου μακριά απο το δικό τους το σπίτι, εκεί όπου κανείς δεν τους γνωρίζει κι όπου μπορούν άνετα να νιώθουν σαν ασκιά γεμάτα πάθη, χωρίς όνομα, χωρίς αξίες, χωρίς ιστορία. Κι όταν γυρνάνε στις χώρες τους, το παίζουν παναγίες, μιας και τα κατάφεραν επιτέλους να ξεχαρμανιάσουν.

Αυτή τη φτυσιά, εμείς την έχουμε πάρει και την έχουμε κάνει προσωπείο.
Ενσωματώσαμε την αηδία αυτωνών που μας γ......νε επι πληρωμή.
Μετατρέψαμε σε "στυλ" το ξεχαρμάνιασμα των απανταχού καταπιεσμένων και εγκαθιδρύσαμε ως αισθητική, την ασχήμια εκείνων που δεν αντέχουν τον εαυτό τους...

Δεν είμαστε απλώς χώρα διακοπών, ένα απέραντο resort center.
Είμαστε χώρα πτυελοδοχείο.
Μια απέραντη ξαπλώστρα, που δίδεται δωρεάν...

Οτι μας αρέσει, οτι ονειρευόμαστε, οτι προσδοκάμε, οτι νοσταλγούμε, μπορούν να χωρέσουν σε ένα συνοικιακό γυμναστήριο.
Οτι πιστεύουμε οτι αξίζει να προβάρουμε ως το Εγώ μας, είναι μια εικόνα παρμένη απο τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Είμαστε και γαμώ τα παιδιά!!!

Κι όσο πιο πολύ βαθαίνει η κρίση, τόσο πιο πολύ σφίγγουμε τους κοιλιακούς μας.
Τη γύμνια των ιδεών μας, την έχουμε μπερδέψει με τη γύμνια των κορμιών μας.
Ακούμε πως η Ελλάδα κινδυνεύει να βγεί απο τη σκηνή της ιστορίας και νομίζουμε οτι αυτό που χρειάζεται είναι σύσφιγξη και δίαιτα, για να της χωρέσει το μαγιώ...

Ενας ωραίος και σφιχτός κwλος έχει ημερομηνία λήξεως.
Κι άμα στηρίξεις τη ζωή σου απάνω του, θά ρθει η ώρα που η ζωή σου θα κρέμεται σαν σταφιδιασμένο κwλομάγουλο.
Και θα την κοιτάς εσύ ο ίδιος και θα την φτύνεις... 

Λ. Πανούσης
Διαβάστε Περισσότερα »

Γίνε σαν το μολύβι, παιδί μου!

Το παιδί κοιτούσε τη γιαγιά του που έγραφε ένα γράμμα.
Κάποια στιγμή τη ρώτησε:
- Γράφεις μια ιστορία που συνέβη σε εμάς;...Και μήπως είναι μια ιστορία για μένα;

Η γιαγιά σταμάτησε να γράφει, χαμογέλασε και είπε στον εγγονό της:
- Όντως γράφω για σένα, Ωστόσο, αυτό που είναι πιο σημαντικό κι από τις λέξεις είναι το μολύβι που χρησιμοποιώ. Θα ήθελα, όταν μεγαλώσεις, να γίνεις σαν κι αυτό.

Το παιδί, περίεργο, κοίταξε το μολύβι και δεν είδε τίποτα το ιδιαίτερο.
- Αφού είναι το ίδιο με όλα τα μολύβια που έχω δει στη ζωή μου!

- Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο τον οποίο βλέπεις τα πράγματα...είπε η γιαγιά. Το μολύβι έχει πέντε ιδιότητες, τις οποίες αν καταφέρεις να διατηρήσεις, θα είσαι πάντα ένας άνθρωπος που θα βρίσκεται σε αρμονία με τον κόσμο.

Πρώτη ιδιότητα:
Μπορείς να κάνεις μεγάλα πράγματα, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάς ποτέ ότι υπάρχει ένα Χέρι το οποίο καθοδηγεί τα βήματά σου. Αυτό το χέρι το λέμε «Θεό» και Εκείνος πρέπει να σε καθοδηγεί πάντα σύμφωνα με το θέλημά Του.

Δεύτερη ιδιότητα: 
Πότε-πότε πρέπει να σταματάω να γράφω και να χρησιμοποιώ την ξύστρα. Αυτό κάνει το μολύβι να υποφέρει λίγο, αλλά στο τέλος είναι πιο μυτερό. Έτσι, μάθε να υπομένεις ορισμένες δοκιμασίες γιατί θα σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο.

Τρίτη ιδιότητα: 
Το μολύβι μας επιτρέπει πάντα να χρησιμοποιούμε γόμα για να σβήνουμε τα λάθη. Κατάλαβε ότι το να διορθώνουμε κάτι που κάναμε δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά σημαντικό για να παραμένουμε στο δρόμο του δικαίου.

Τέταρτη ιδιότητα: 

Αυτό που έχει στην ουσία σημασία στο μολύβι δεν είναι το ξύλο ή το εξωτερικό του σχήμα, αλλά ο γραφίτης που περιέχει. Έτσι, να φροντίζεις πάντα αυτό που συμβαίνει μέσα σου.

Τέλος, η πέμπτη ιδιότητα του μολυβιού: 

Αφήνει πάντα ένα σημάδι. Έτσι, λοιπόν, να ξέρεις ότι ό,τι κάνεις στη ζωή σου θα αφήσει ίχνη και να προσπαθείς να έχεις επίγνωση της κάθε σου πράξης.

Του Paolo Coelho, που δημοσιεύθηκε πριν χρόνια στο περιοδικό ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Ο φονικός καύσωνας του 1987

Στις 20/07/1987 ξεκίνησε το πιο θανατηφόρο καιρικό γεγονός στην σύγχρονη Ελληνική Ιστορία, ο πολυήμερος και χωρίς αμφισβήτηση ακραίος καύσωνας του 1987.

Το ποιοτικό χαρακτηριστικό του καύσωνα αυτού είναι η διάρκειά του καθώς επί 7-8 ημέρες σχεδόν το σύνολο της πεδινής ηπειρωτικής χώρας και δη των προσφιλών στα «ερυθρά» ρεκόρ πόλεων αντιμετώπιζε θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών με μεγάλα ποσοστά υγρασίας και συνεχή άπνοια.

Η θερμοκρασία ακόμα και την νύχτα δεν έπεφτε κάτω από τους 30 βαθμούς και η Ελλάδα του 1987 που ακόμα δεν είχε εισέλθει στον σύγχρονο κόσμο των κλιματιστικών βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα καιρικό εφιάλτη δίχως προηγούμενο.


Αναφερόμαστε στην ίδια Ελλάδα που τεσσεράμισι μήνες πριν είχε έρθει αντιμέτωπη με έναν πρωτοφανή σε ένταση και σε διάρκεια μαρτιάτικο χιονιά που είχε σκεπάσει με χιόνι σχεδόν το σύνολο της ηπειρώτικης χώρας μέχρι τις ακρογιαλιές (ακόμα και πόλεις της δυτικής Ελλάδας).
Όπως μας λέει σε σχετικό του άρθρο ο Μηνάς Βιντιάδης, τότε ο κόσμος υπέφερε στα χωριά και στις πόλεις έπαιζαν χιονοπόλεμο. Λίγους μήνες μετά οι ρόλοι αντιστράφηκαν, και στα χωριά (είτε ορεινά είτε παραθαλάσσια) έπαιζαν την ώρα που ο κόσμος πέθαινε στις πόλεις.

Σοκ και δέος από την μελέτη του τύπου της εποχής, τραγικές ιστορίες, φρικτοί θάνατοι με την πρωτεύουσα πρωταγωνίστρια του καιρικού δράματος. Μετά την Τρίτη ημέρα οι νεκροθάλαμοι των νοσοκομείων γέμισαν και η κυβέρνηση άνοιξε τους νεκροθαλάμους των στρατοπέδων καθόσον παρόμοιο πρόβλημα υπήρχε και στα νεκροτομεία. Οι άνθρωποι αυτοί έμειναν ακήδευτοι επί ημέρες καθόσον τα νεκροταφεία δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν με τόσο μεγάλο αριθμό νεκρών.


Άνθρωποι βρισκόντουσαν νεκροί στις κεντρικές πλατειές της Αθήνας και των λοιπών πόλεων, σε παγκάκια, στα σιντριβάνια των πλατειών, στα πάρκα, στις εισόδους των πολυκατοικιών, μέσα σε ασανσέρ, στα κλιμακοστάσια, σε παραλίες, άνθρωποι μοναχικοί ξεψύχησαν μέσα στα σπίτια τους αβοήθητοι, ηλικιωμένοι άνθρωποι σε οίκους ευγηρίας, σε ιδρύματα και πολλές άλλες συγκινητικές ιστορίες με τον άνθρωπο να μοιάζει τόσο αδύναμος μπροστά στον καιρικό αυτό εφιάλτη.

Τα νοσοκομεία της χώρας θύμιζαν συνθήκες εν καιρώ πολέμου και οι γιατροί τους έδωσαν τιτάνιες μάχες για να περιθάλψουν τον κόσμο που κατασκήνωνε και διανυκτέρευε έξω από τα μεγάλα νοσοκομεία προκειμένου να σωθεί. Την κατάσταση επέτεινε το γεγονός ότι για αρκετές ώρες και σε πολλές περιοχές κοβόταν το ρεύμα αλλά και το νερό.


Ο αριθμός των νεκρών αποτέλεσε αντικείμενο διαμάχης μεταξύ της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, οι οποίοι σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ ήταν 1300 εκ των οποίων οι 1115 στην Αθήνα ενώ σύμφωνα με την Νέα Δημοκρατία, η οποία κατηγόρησε την Κυβέρνηση ως υπαίτια των γεγονότων και ότι προσπαθούσε να υποβαθμίσει σκόπιμα τις φρικτές συνέπειες του καύσωνα, ο αριθμός ήταν πολύ μεγαλύτερος.

Ανεξαρτήτως όμως της πολιτικής διαμάχης, ο αριθμός πράγματι όπως όλα δείχνουν ήταν μεγαλύτερος σε συνδυασμό με το ότι τα στοιχεία της επαρχίας ήταν ελλιπή. Εκτιμάται, ότι τα πραγματικά θύματα του καύσωνα έφτασαν ή και ξεπέρασαν τους δύο χιλιάδες νεκρούς ανά την επικράτεια.

Διαβάστε Περισσότερα »

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας διοργανώνει ολοήμερη εκδρομή στην όμορφη Σκιάθο

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας διοργανώνει ολοήμερη εκδρομή στην όμορφη Σκιάθο την Κυριακή 27 Ιουλίου 2014.

Ωρα αναχώρησης 6:45 το πρωϊ απο το Δημαρχείο της Ιτέας.
Αφιξη στο Αχιλλειον Βόλου στίς 9:00 το πρωϊ και επιβίβαση στο καράβι "ELISABET" γιά Σκιάθο.

Στις 11:30 περίπου άφιξη στην Σκιάθο και ελεύθερος χρόνος για βόλτα και μεσημεριανό φαγητό.

Στην συνέχεια επιβίβαση στο καράβι για την παραλία "Κουκουναριές" όπου θα παραμείνουμε για δυόμιση ώρες για μπάνιο και ξεκούραση.

Το απόγευμα αναχώρηση και άφιξη στο λιμάνι του Βόλου στίς 7:30 όπου θα απολαύσουμε τον απογευματινό καφέ.
Επιστροφή αργά το βράδυ στην Ιτέα.

Με εκτίμηση
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Τζένη Μακρή

Διαβάστε Περισσότερα »

Tηλεπαιχνίδια – απάτη σε όλα τα Τουρκοκάναλα!

Προσθέστε όλους τους αριθμούς στην εικόνα για να βρείτε το άθροισμα που ζητάει το τηλεπαιχνίδι για να κερδίσετε χιλιάδες ευρώ!

3 ολόκληρες ώρες χιλιάδες κορόιδα πληρώνουν σχεδόν χιλιάδες ευρώ για να πούνε το "σωστό" νούμερο του αθροίσματος της πρόσθεσης των αριθμών και φυσικά κανείς δεν το βρίσκει γιατί σύμφωνα με τους απατεώνες του "τηλεπαιχνιδιού" το "σωστό" νούμερο ήταν, το οποίο πως βγαίνει ως άθροισμα, η παρουσιάστρια δεν μας λέει και τι να πει αφού όσο και να προσπαθήσετε, τέτοιο νούμερο δεν βγάζουν ως άθροισμα τα νούμερα που παρουσιάζει η εικόνα.

Και φυσικά οι απατεώνες δεν δίνουν ούτε ευρώ ενώ ταυτοχρόνως έχουν αρπάξει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από τα κορόιδα που συμμετέχουν για να πουν το σωστό νούμερο το οποίο και το λένε αλλά δήθεν δεν είναι το σωστό σύμφωνα με την παρουσιάστρια!

Και με τέτοια απατεωνίστικα τηλεπαιχνίδια, ξαφνικά γέμισαν όλα τα τουρκοκάναλα γιατί η κονόμα είναι μεγάλη λόγω της μεγάλης επίσης οικονομικής ανέχειας και απόγνωσης που διακατέχει σήμερα τους πολίτες τους οποίους αυτούς ακριβώς πολίτες και εκμεταλλεύονται οι απατεώνες των τηλεπαιχνιδιών αυτών και των καναλαρχών που επίσης κερδίζουν εκατομμύρια μέσω αυτής της απάτης.

ΜΑ ΚΑΛΑ, ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΣΕ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΛΗΣΤΕΙΑ; 
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Πήρε Φ.Ε.Κ. η απόφαση για ανάκληση της κατάργησης των λυκειακών τάξεων Ιτέας

Στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύθηκε την Πέμπτη 17 Ιουλίου η απόφαση του Υφυπουργού παιδείας Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου που επισημοποιεί την ανάκληση της απόφασης για την κατάργηση των λυκειακών τάξεων στην Ιτέα.

Θυμίζουμε ότι φορείς και κάτοικοι της Ιτέας έχουν δώσει μάχη τα τελευταία δύο χρόνια ώστε να διατηρηθούν οι Λυκειακές Τάξεις του Γυμνασίου στην Ιτέα καθώς συγκεντρώνουν ικανό αριθμό μαθητών ενώ και οι σχολικές εγκαταστάσεις πληρούν τις προδιαγραφές.

Για να δείτε το ΦΕΚ κάντε κλικ...ΕΔΩ
Διαβάστε Περισσότερα »