Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

- Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη...

'Οταν ήμουν πιτσιρίκι δε σου χω γράψει ποτέ γράμμα και άλλα τέτοια φλώρικα που σνόμπαρα στα άλλα παιδάκια. Καταρχήν επειδή είχαμε μόνο τη κρατική τηλεόραση όταν πίστευα στην ύπαρξή σου, και δεν μου ήταν οικεία η δημοφιλής συνήθεια με την κάλτσα στο τζάκι και το γράμμα. Άσε που δεν είχα τζάκι. Άσε που είχα σοβαρές ενστάσεις για το μαγικό δήθεν τρόπο που ερχόσουν σε όλα τα παιδιά στο κόσμο το ίδιο βράδυ κιόλας... Συγνώμη σε αμφισβήτισα νωρίς.. ίσως γι'αυτό πέρυσι να μη μου έφερες τις  Christian Louboutin μπότες που ζήτησα, επιθυμία που επαναφέρω με το γράμμα μου τώρα.. φαντάζομαι εκεί στο Ροβανιέμυ θα έχεις πλέον πρόσβαση σε γρήγορο ίντερνετ και όταν θα googlάρεις Άγιος Βασίλης θα δεις την ανάρτησή μου. Τώρα μάλιστα να το πιστέψω ότι λόγω του ίντερνετ παίρνεις τα γράμματα μας. Μα αν είναι δυνατόν, γράμμα στη κάλτσα ?? Ποιος μάρκετινγκ μάνατζερ της κόκα κόλα το σκέφτηκε ;
Τώρα λοιπόν που πιστεύω ότι έχεις πρόσβαση στα γράμματά μας, στο κατώφλι των 28 μου χρόνων σου γράφω το πρώτο μου γράμμα.
Ήμουν καλό παιδί όλη τη χρονιά, δούλευα σα το σκυλί και βοηθούσα καλούς ανθρώπους να βρουν το δίκιο τους. Γι' αυτό λοιπόν δικαιωματικά θέλω δυο τρία πραγματάκια από σένα :

     Να μην παραγραφούν μέχρι 31 Δεκέμβρη οι υποθέσεις που δεν έχω ακόμη προλάβει να τελειώσω. Επίσης όλες οι προθεσμίες και οι παραγραφές όταν βλέπω ότι δε μου βγαίνουν να μπορώ να τις παρατείνω όσο θέλω εγώ.

     Αυτό το αστειάκι με το κρύωμα φέτος τις γιορτές ποιανού ιδέα ήταν ; Έχω χάσει όλα τα πάρτυ και τις βόλτες των Χριστουγέννων γιατί είμαι ένα βήμα πριν τη πνευμονία εδώ και καμιά βδομάδα με μηδαμινή βελτίωση, που αντί για σφηνάκια τη βγάζω με shots σιροπιού για το βήχα, και αντί για πάρτυ έκανα ρεβεγιόν στο ''Αλεξάνδρα'' εγώ , και τρεις γιαγιάδες η μια εκ'των οποίων τελικά πέθανε. Με το που ανεβεί η ανάρτηση να χω συνέλθει πλήρως παρακαλώ.

    Να κοιμηθώ και με το που ξυπνήσω αύριο το πρωί : α) να έχει αλλάξει αυτόματα όλη η διαρρύθμιση του σπιτιού χωρίς να μου πέσει η μέση, β) να μη με κυβερνάει μεταξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης γ) να βρω email που να λεει ότι όλες οι χαζοδουλειές που χω να κάνω με εφορίες, ταμεία κτλ έχουν γίνει μόνες τους και δε λείπει κανένα χαρτί. δ) να βρω φάκελο κάτω από τη πόρτα με δωρεάν συνδρομή ένα έτος δωρεάν παράδοση μαγειρευτού φαγητού στο γραφείο κάθε μέρα και εβδομαδιαία δωρεάν συνδρομή μασάζ

τις Λουμπουτίν μπότες που ζήτησα και πέρυσι :
 
(ps: δε ζητάω τις κλισέ ευχές παγκόσμια ειρήνη, να μην πεινάνε τα παιδάκια και να μην υπάρχουν άστεγοι, πρώτον γιατί στο κόσμο που ζούμε ούτε συ δε μπορείς να κάνεις κάτι γι'αυτά και δεύτερον γιατί θα αρχίσουν σχόλια κάτω από το ποστ τύπου ''μας μαύρισες τη ψυχή ρε Κατερίνα Χριστουγεννιάτικα'')
http://katerinanotopoulou.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής