Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

- Η βαρεμάρα της φιλοσοφίας...

Έχω βαρεθεί...ειλικρινά σας στο λέω, να ακούω τον κάθε χαζοχαρούμενο-φιλόσοφο είτε στην τηλεόραση, είτε στην καθημερινότητα μου...να φιλοσοφεί...να με σκοτίζει με την πολιτική, οτι τα πράγματα δεν πάνε καλά (λες και εγώ είμαι απο το χωριό του μα@@κα και δεν ξέρω που ζω).
Ο καθένας ότι του έρθει στο κεφάλι λέει...και το θέμα ξέρεις ποιο είναι;;;
Ότι την επόμενη μέρα θα σου πεί άλλα.διαφορετικά απο αυτά που σου έλεγε την προηγούμενη μέρα.
Προσωπικά έχω πάψει να βλέπω ειδήσεις (και γενικά τηλεόραση)...όχι πως αδιαφορώ για το μέλλον του τόπου,αλλα γιατί δεν θέλω να με θεωρούν κορόιδο...επίσης έχω διώξει κάθε ψευτοφιλόσοφο απο πλάι μου, που θέλει ντε και καλά να συμφωνήσω μαζί του και να ασπαστώ τις απόψεις του...και στο τέλος να τον θεωρώ και ήρωα.
Οι παλιοί ...έλεγαν πως ο καθένας με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια...και έχαν δίκιο!!
Τώρα με την κρίση έχουν ξεφυτρώσει πολλά τέτοια μπουμπούκια !!
Επίσης έχω διώξει απο πλάι μου κάθε ψευτοοικολόγο που μου λέει οτι παίρνει το ποδήλατο για να προστατεύσει το περιβάλλον.
Βρε καλά μας δουλεύεις;;;; Εσύ δεν ήσουν που μέχρι χτές που έλεγες πως δεν μπορείς χωρίς το ντου-ντού σου;;;
Μήπως τελικά δεν μετακινήσε με αυτό λόγω του περιβάλλον της τσέπης σου; Μου το παίζεις μετά οικολόγος, τρομάρα σου...παίρνεις και εκείνο το θλιμμένο υφος του στύλ (κριμα το περιβάλλον)...λές και σε πήρε ο πόνος ξαφνικά.
Μου λές μετά να μην τα παίρνω...δεν θα μιλήσω για εμάς την "νεολαία"....άσε εκεί το πράγμα είναι ΔΡΑΜΑ..ποιο δράμα δεν γίνεται...μαμ, κακά, και νάννυ...όπως τα μωρά.
Α!!!Ξέχασα...και σέξ..λόγω οτι είμαστε λίγο μεγαλύτεροι σε ηλικία απο τα μωρά...και μετά μου λές για επανάσταση και ξεσηκωμό...!!Η γενιά του (δεν βαριέσαι μωρέ...) της ανευθυνότητας, και του καφέ θα μας ονόμαζα...και μετά περιμένεις προκοπή. Εγώ προσωπικά δεν βλέπω φως στο τούνελ...και ξέρεις ποιός είναι ο λόγος; Ο λόγος είναι πως δέν υπάρχουν ΠΡΟΤΥΠΑ...και αν βγεί κανένας αραιά και που και πεί κάτι το σωστό αμέσως απομονώνεται...μην μας χαλάσει την ζαχαρένια..γιατι πάλι όπως έλεγαν οι παλιοί..είναι βαριά η καλογερική..
Καλό σαββατοκύριακο σε όλους...
Νίκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής